معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا

وقتی که صحنه‌های نبرد رنگ عشق به خود می‌گیرند! شجاعت، وطن‌پرستی و عشق درون‌مایه‌‌ی خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا را می‌سازند. جیمز فنیمور کوپر داستان دریانوردانی را روایت می‌کند که در راه وطن از جان خود می‌گذرند. این داستان پرحادثه و پرهیجان از برجسته‌ترین رمان‌‌های ادبیات کلاسیک است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا

ساحلی در شمال‌شرقی انگلیس صحنه‌هایی اصلی داستان را در دل خود جای داده است. درست همان نقطه‌ای که «ناخدا گری» باید از طریق دو کشتی آمریکایی به‌ نام‌های «فریگت» و «آریل» یکی از حساس‌ترین عملیات جنگی را به اجرا دربیاورد. در این راه، کاپیتان «مونسو» که فرماندهی فریگت را به عهده دارد در کنار اوست. این کاپیتان تنها کسی است که از هویت حقیقی ناخدا خبر دارد اما هرگز آن را افشا نمی‌کند. کاپیتان مونسو به‌خوبی می‌داند که تنها ناخدا گری توانایی هدایت کشتی‌ها و به سرانجام رساندن عملیات را دارد. جیمز فنیمور کوپر (James Fenimore Cooper) در خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا (The Pilot: a Tale of the Sea) داستان هیجان‌انگیزی برایتان تدارک دیده که در بحبوحه‌ی جنگ رقم می‌خورد و با فرازونشیب‌های بسیاری همراه است.

ضرباهنگ تند وقایع مخاطب را مجذوب خود می‌کند و او را در برابر احساسی‌ترین لحظات زندگی قرار می‌دهد. قهرمانانی که با چهره‌ی مرگ رو در رو شده‌اند و در آخرین ثانیه‌های زندگی تنها به یاد عزیزانشان هستند. اگرچه بخش گسترده‌ای از این داستان در صحنه‌‌ی نبرد پیش می‌رود اما جیمز فنیمور کوپر به شما نشان می‌دهد که حتی دشوارترین جنگ‌ها هم در برابر قدرت عشق بسیار ناچیز و ناتوان هستند. عشق «کاترین» و «سیسیلیا» به «بارنستبل» و «گریفیت» به روزهای تلخ جنگ رنگ دیگری می‌دهد.

علاقه‌مندان به این رمان جذاب و پرکشش می‌توانند با شنیدن خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا به درون‌مایه‌ و رخدادهای اصلی آن پی ببرند. این داستان یکی از چکیده‌های پنجاه رمان کلاسیک است که کلاید نهرنز (Clyde Nehrenz) گردآوری و نگارش آن را به انجام رسانده. اثر حاضر را با ترجمه‌ی موسی زمان‌زاده دربان و خوانش سحر بیرانوند، از سوی نشر صوتی نوژین می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های نوولا

برای اینکه با طیف متنوعی از شاهکارهای ادبی آشنا شوید، سری کتاب‌های نوولا بهترین گزینه است. هر یک از کتاب‌های این مجموعه یکی از رمان‌های مشهور را به صورت خلاصه در اختیارتان قرار می‌دهند. کتاب‌خوان‌هایی که فرصت زیادی برای مطالعه ندارند، می‌توانند با مراجعه به این کتاب‌ها، به کلیت داستان‌ها و رمان‌های برتر تاریخ پی‌ ببرند. کافی است نگاهی به برخی عناوین مجموعه کتاب‌های نوولا بیندازید. «کشیش ویکفیلد»، «لورنا دون»، «بلندی‌های بادگیر»، «دکتر جکیل و آقای هاید» و... برخی از آثار درخشان این سری کتاب‌ها هستند. انتشارات نوژین چاپ این مجموعه را به عهده داشته است.

خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران ادبیات کلاسیک آمریکایی می‌توانند از طریق خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا با یکی از برجسته‌ترین رمان‌های تاریخی و عاشقانه آشنا شوند. اگر به حال‌و‌هوای دریا و کشتی هم علاقه‌مند هستید، هرگز این خلاصه کتاب صوتی را از دست ندهید.

با جیمز فنیمور کوپر بیشتر آشنا شویم

جیمز فنیمور کوپر، زاده‌ی 15 سپتامبر 1798، نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود. رمان‌های عاشقانه‌ی او غالباً به رخدادهای تاریخی قرن 17 تا 19 آمریکا و استثمار و بهره‌کشی از بومیان می‌پردازند. این نویسنده که تحصیلات خود را در دانشگاه ییل به پایان رسانده بود، در نهایت به دریانوردی روی آورد. تجربیات او از سفرهای دریایی و مدیریت کشتی در بسیاری از آثارش خودنمایی می‌کند. او که کتاب‌های داستانی و غیرداستانی فراوانی برای مبارزه با تعصبات اروپایی به نگارش درآورده بود، سرانجام در 14 سپتامبر 1851 درگذشت.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا می‌شنویم

سه زندانی در شب بر نگهبان چیره می‌شوند و به جنگلی در آن نزدیکی می‌گریزند. وقتی که فردا صبح فرار آن‌ها آشکار می‌شود کید دیلن به سمت توقف‌گاه قایق بریتانیایی آلاکیریتی، قایقی کوچک برای گشت‌زنی ساحلی می‌رود و آن را به سمت اِریل هدایت می‌کند.

جنگی درمی‌گیرد و به گرفتن آلاکیریتی توسط اِریل ختم می‌شود. هوا هنوز تاریک است که فراری‌ها به جنگل می‌رسند؛ اکنون برای ادامه‌ی عملیات برنامه‌ریزی می‌کنند. ناخدا برای شناسایی جزیره و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز عملیات می‌رود و قول می‌دهد که تا ده ساعت دیگر بازگردد. کاپیتان مانوئل دریانوردانی که به همراه آنان به خشکی آمده‌اند به عنوان پشتیبان می‌گمارد و آن‌ها در جنگل اردو می‌زنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
ناخدا: داستان دریا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا
نویسنده،
مترجمموسی زمان زاده دربان
راویسحر بیرانوند
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ناخدا: داستان دریا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.