معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت

شما مفهوم امنیت را چگونه تعریف می‌کنید؟ بروس اشنایدر متخصص رمزنگاری، امنیت رایانه و حریم خصوصی در خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت درباره این مفهوم و تأثیر آن بر زندگی و تصمیمات ما صحبت می‌کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این محقق برجسته در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت:

اگر به شما بگویند امنیت را تعریف کنید، چه می‌گویید؟ آیا می‌توانید در یک جمله این مفهوم را توصیف کنید؟ به نظر شما امنیت تنها به یک احساس خاص اطلاق می‌شود یا معنی گسترده‌تری هم دارد؟ بروس اشنایدر عقیده دارد امنیت را می‌توان با دو مفهوم جداگانه در نظر گرفت؛ «حس امنیت» و «واقعیت امنیت».

این نویسنده و متخصص رمزنگاری، امنیت رایانه و حریم خصوصی، در سخنرانی خود به اسم سرابی به اسم امنیت (The security mirage) می‌گوید این دو مفهوم با یکدیگر تفاوت دارند. مثلاً شما زمانی که امنیت ندارید، می‌توانید احساس امنیت داشته باشید. یا زمان‌هایی که احساس امنیت را در خود تجربه نمی‌کنید، کاملاً در امنیت باشید.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید این دو مفهوم را از هم تشخیص دهید و می‌توانید درک کنید هرکدام در چه مواقعی استفاده می‌شوند. در نهایت به این نکتهٔ مهم پی می‌برید که احساس امنیت و واقعیت امنیت هیچ تطابقی با یکدیگر ندارند و باید این الگوی تکراری را که باعث بروز اشتباهات زیادی می‌شود برای همیشه بشکنیم.

خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت مناسب چه کسانی است؟

اگر به سخنرانی‌های آموزشی به خصوص حوزه امنیت علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند برایتان مفید و لذت‌بخش باشد.

با بروس اشنایر بیشتر آشنا شویم:

این متخصص رمزنگاری، امنیت رایانه و حریم خصوصی، و نویسنده آمریکایی به‌عنوان مدیر ارشد فناوری در آی‌بی‌ام فعالیت می‌کند. او همچنین در مؤسسه فناوری باز وابسته به بنیاد آمریکای نوین در مرکز اینترنت و جامعه برکمن در مدرسه حقوق هاروارد کار می‌کند. بروس اشنایر (Bruce Schneier) تابه‌حال چندین کتاب، مقالات علمی و تخصصی در زمینه امنیت رایانه و رمزنگاری نوشته است.

مقالهٔ وی در سال 2000 نامزد جایزهٔ هوگو برای بهترین مقاله مرتبط با ژانر علمی تخیلی شد. اشنایر در حال حاضر عضو هیئت‌مدیره بنیاد مرزهای الکترونیکی است. کتاب این نویسنده که به فارسی ترجمه شده است «مهندسی رمزنگاری» نام دارد که به طور تخصصی در زمینه موضوع امنیت صحبت می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت می‌شنویم:

اگه اقتصاد و بازار امنیت رو برقرار میکنه و اگه مردم بر اساس احساس امنیت بده‌بستان می‌کنند، عاقلانه‌ترین کار برای شرکت‌ها از نظر اقتصادی اینه که کاری کنن که مردم احساس امنیت بهشون دست بده. و دو راه برای این کار وجود داره. اولین راه اینه که واقعا امنیت ایجاد کنن و امید داشته باشن که متوجه بشن. و دوم اینکه فقط حس امنیت رو بهشون بدن و امیدوار باشن که متوجه نشن.

چه چیزی باعث میشه که مردم متوجه شن؟ چندتا عامل. درک امنیت، خطرات، تهدیدات، اقدامات پیشگیرانه و اینکه چطور کار می‌کنن. اما اگه آگاهی داشته باشین، خیلی محتمله که احساستون با واقعیت همخونی داشته باشه. به اندازهٔ کافی مثال‌های واقعی وجود داره که کمکمون می‌کنه بهتر بفهمیم. مثلا همهٔ ما از میزان جرم و جنایت تو محله‌ای که زندگی می‌کنیم خبر داریم.

چون اونجا زندگی می‌کنیم. و احساسی که نسبت به اونجا داریم، اساسا با واقعیت همخونی داره. نمایش امنیت وقتی افشا میشه که معلوم میشه کارایی نداره. حالا چه چیزی باعث میشه مردم متوجه نشن؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
بخش یک
7 دقیقه
بخش دو
6 دقیقه
بخش سه
7 دقیقه
بخش چهار
5 دقیقه
بخش پنج
6 دقیقه
بخش شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت
نویسنده
مترجمپوریا جارچی
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سرابی به اسم امنیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.