معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟

احسان عبدالباقی در خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟ راهکارهای کارآمدی را در اختیار شما می‌گذارد که با به‌کار گرفتن آن‌ها می‌توانید برکه‌ی راکد خلاقیتان را به رودی خروشان تبدیل کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟

«هیچ چیز خلاقانه‌ای به ذهنم نمی‌رسد. چشمه‌ی خلاقیتم خشکیده‌ است.» همه‌ی ما این لحظات ناامید‌کننده را در زندگی تجربه کرده‌ایم. زمانی که از ما انتظار می‌رود ایده‌ی جدید و درخشانی ارائه کنیم، اما هرچقدر هم که به صفحه‌ی نمایشگر رایانه‌ی خود، کاغذ سفید دفترمان یا دیوار اتاق نگاه می‌کنیم، هیچ چیز درخوری به ذهنمان نمی‌رسد. احسان عبدالباقی در خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده­ پردازی کنیم؟ راهکارهایی را برای افزایش خلاقیت در ایده پردازی ارائه می‌دهد. او مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است.

گاهی به همتایان خود که آن‌ها را افراد خلاقی می‌دانیم نگاه می‌کنیم و حسرت می‌خوریم که چرا هیچ یک از آن ژن‌های خلاقیت‌آفرین رشک‌برانگیز در وجود ما نیستند. اما این حسرت پشتوانه‌ی منطقی ندارد. بسیاری از روانشناسان استدلال می‌کنند که خلاقیت چیزی نیست که مردم آن را از ابتدای خلقت در ذات و فطرت خود داشته باشند. بلکه مهارتی است که می‌توان آن را آموخت و مانند هر مهارت دیگری، تنها با تمرین می‌توانید در آن پیشرفت کنید. مغز مانند ماهیچه‌ای است که با ورزش‌های مخصوص به خود رشد می‌کند و ورزیده می‌شود. در این مورد با استفاده از تمرینات شناختی می‌توانید عملکرد این عضو خلاق بدن خود را بهبود ببخشید. در این خلاصه کتاب صوتی برای این کار تمرینات و پیشنهاداتی در نظر گرفته شده است.

برای شکوفایی و روشن شدن موتور ایده‌پردازی هرکس ممکن است راه‌های منحصربه‌فرد خود را داشته باشد. در این اثر تعدادی از راهکارهای افزایش خلاقیت و ایده‌پردازی را می‌شنوید و می‌توانید آن‌ها را به فراخور شرایط خود شخصی‌سازی کنید.

نشر صوتی نوین کتاب گویا این اثر را تهیه و منتشر کرده است و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده ­پردازی کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فکر می‌کنید که چشمه‌های خلاقیتتان از جوش و خروش افتاده است، شنیدن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده­ پردازی کنیم؟ می‌شنویم

با افرادی بیرون از دایره‌ی دوستان خود ارتباط برقرار کنید. این که فقط با یک دسته از دوستان و همکاران قدیمی ارتباط داشته باشید، مغز و خلاقیت فکری شما را می‌سوزاند. دوره دوره‌ی اینترنت است. پس از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با افراد دیگر استفاده کنید. افراد جدید داستان زندگی و افکار شما را نمی‌دانند و با هر فرد جدیدی که به سروکارتان بیفتد مجبور می‌شوید برای معرفی خود افکارتان را مرور کنید. بدین‌وسیله دیدگاه‌های جدیدی کسب خواهید کرد که در نهایت باعث می‌شود تفکر جدیدی پیدا کنید.

بیشتر کتاب بخوانید و ایده‌پردازی کنید. کتاب و مطالعه برای خلق افکار جدید، ایده‌پردازی و ایجاد ایده‌های نو در ذهن بسیار سودمند هستند. من مدت‌ها بود که کتاب نمی‌خواندم. تا وقتی که کتاب‌های مرتبط با کسب‌وکار را به برنامه‌ی خود اضافه کردم و توانستم با مطالعه‌ی آن‌ها نگرش و تفکر خود را وسعت ببخشم. بعد از مدت‌ها که کتاب‌های کسب‌وکار را خواندم به سراغ کتاب‌های داستانی و تاریخی رفتم. توانستم با مطالعه‌ی آن‌ها از محیط بسته‌ی خود بیرون بیایم و ایده‌های نو در ذهنم شکل گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
چگونه ایده‌پردازی کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه ایده پردازی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.