معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم راهکارهایی را برای تقویت حافظه و درمان فراموشی معرفی می‌نماید و به شما کمک می‌کند که حواس‌پرتی را از زندگی خود دور کنید. این فایل صوتی جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فراموش کرده باشید کلید را کجا گذاشته‌اید یا دیروز کجا بودید. زندگی مدرن، انبوه اطلاعات، درگیری‌های شغلی و خانوادگی و هیاهوی شهرهای بزرگ گاهی اوقات چنین پیش آمدهایی را به دنبال دارند و باید بدانید که فقط شما نیستید که این مشکلات برایشان پیش می‌آید.

گاهی در مسائل روزمره به‌قدری درگیر می‌شویم که ممکن است حتی بدیهی‌ترین کارها را نیز فراموش کنیم. اما نکته قابل‌توجه درمورد حافظه این است که می‌توان آن را با تکنیک‌های تداعی و ارتباط برقرار کردن تقویت کرد. موارد مختلفی در تقویت حافظه و درمان فراموشی تأثیرگذار هستند؛ عواملی مثل ژنتیک، محیط زندگی و شرایط کار در تقویت حافظه شما بسیار تأثیرگذارند.

در پادکست چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم یاد می‌گیرید که فراموشی تا چه اندازه عادی است و از چه زمانی به بعد نیاز به درمان دارد. راهکارهایی که در این فایل صوتی ارائه شده است به شما کمک می‌کند که حواس‌پرتی را از زندگی خود بیرون کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه دارای فایل‌های صوتی مفید و کاربردی است که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد. ازجمله موضوعاتی که در این مجموعه به آن‌ها پرداخته می‌شود می‌توان به موفقیت و توسعه فردی، پیشرفت شغلی، سلامتی جسم و روح، روان‌شناسی و آسیب‌شناسی و علم و دانش اشاره کرد. با یادگیری اطلاعات باارزش و مفیدی که در این فایل‌ها ارائه شده‌اند، می‌توانید زندگی خود را تا چندبرابر لذت‌بخش کنید.

کتاب‌های این مجموعه توسط بهترین متخصصان ایرانی و خارجی ترجمه و تألیف شده‌اند. پادکست‌های این مجموعه راهکارهای عملی و قابل‌اجرایی را ارائه می‌کنند که شما را در موضوعات مختلف ارتقا داده و عادت‌های غلط را از وجودتان پاک می‌کنند. با کمک این راهکارها می‌توانید عادات مفید و خوب را در زندگی روزمره خود برای همیشه نهادینه کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم مناسب چه کسانی است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید بیش از قبل چیزها را فراموش می‌کنید و این موضوع برای شما دردسرساز شده است، می‌توانید از راهکارهای ارائه شده در این پادکست بهره‌مند شوید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم می‌شنویم:

تقریباً همه با این راهکار آشنا هستیم. بهترین راه برای به‌خاطر سپردن این است که به مغز فشار نیاوریم. در عوض یک دفترچه یادداشت کوچک همراه داشته باشیم و هر چیز را که باید آن را به‌خاطر بسپاریم در آن بنویسیم. البته با پیشرفت تکنولوژی شما می‌توانید از گوشی‌ها و انواع گجت‌ها هم کمک بگیرید. پس نوشتن بهترین روش است. البته این روش لزوماً کافی نیست. گاهی باید از مغزتان هم استفاده کنید. اما داشتن دفترچه یادداشت به شما در این راه بیشتر کمک می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم

علی علیخانی
۱۴۰۳/۱/۱۱
بسیارمفیداست درحین رانندگی وکارهای روزمره می‌شود دانش خودرا افزایش داد
عبدالعظیم
۱۴۰۲/۸/۶
واقعا روش‌های جالبی رو گفته بودم به نظر خودم نوشتن و یادداشت بهترین روش بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از فراموشی جلوگیری کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.