معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟

چطور می‌توان عادت مطالعه را در خود پرورش داد؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟ با ارائه راهکارهایی به شما کمک می‌کند عادت کتابخوانی را به شکل حرفه‌ای در خود ایجاد کنید و علاقه بیشتری به آن پیدا نمایید. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم:

یکی از بهترین و سودبخش‌ترین کارهایی که یک فرد می‌تواند در زندگی خود انجام دهد، مطالعه است. با مطالعه گویی به دنیاهای دیگر سفر می‌کنید و با انسان‌های مختلفی در سراسر جهان آشنا می‌شوید. سفر به جهانی که آمیزه‌ای از واقعیت و تخیل است و می‌تواند دریچه‌ای نوین از آگاهی را به روی شما بگشاید.

کافی است انتخاب کنید که قرار است در کدام دنیا بمانید و دوست داشته باشید آگاهی‌تان را درمورد همه چیز افزایش دهید. ازجمله مزایای دیگری که مطالعه کردن دارد می‌توان به مواردی همچون پیدایش دیدگاه متفاوت، تقویت ذهن و ایجاد فرصت‌های جدید در زندگی و هزاران چیز دیگر اشاره کرد. البته روش مطالعه در دنیای مدرن امروزی با تغییرات زیادی مواجه شده و تکنولوژی بیشترین نقش را در این موضوع داشته است.

در برخی مواقع پیش می‌آید که ما به دلایل مختلفی مطالعه را در برنامه روزانه خود عقب می‌اندازیم و با بهانه کمبود وقت کتاب خواندن را از عادات روزانه‌مان حذف می‌کنیم. گاهی اوقات نیز عدم دسترسی ما به منابع خوب می‌تواند دلیل کتاب نخواندن ما باشد. اما آیا واقعاً این دلایل موجه هستند و آیا می‌توانند سد راه کسی باشند که تشنهٔ یادگیری و دریافت حقیقت است؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟ به شما یاد می‌دهد کتاب خواندن را شروع کنید و به‌راحتی بتوانید از بین منابع مختلف، کتاب موردعلاقه خود را انتخاب کنید. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید دنیای خیال و واقعیت را بار دیگر به یکدیگر متصل کنید و با گنجاندن دوباره عادت کتابخوانی سبک زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید از زمانتان به بهترین نحو بهره ببرید و عادت کتابخوانی را در برنامه روزانه خود بگنجانید، شنیدن این فایل صوتی کمک زیادی به شما می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم می‌شنویم:

انتظار دارید پس از مطالعهٔ یک کتاب چه چیزی به دست بیاورید؟ دقت کنید که اگر باهدف افزایش بار علمی یا تحلیل به سراغ کتاب خواندن می‌روید، این کتاب باید بر دانش شما بیفزاید و اندکی سطح دانش، نوع تفکر و ذهن را تقویت کند. طبیعی است که کتاب انتخابی باید از سطح فعلی شما بالاتر باشد. علاقه و شخصیت خود را هنگام انتخاب مدنظر داشته باشید. مطمئناً دوستان و آشنایان انتخاب‌های متعددی را پیش رویتان قرار می‌دهند. ولی سعی کنید تصمیم نهایی را خودتان بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه کتاب بخوانیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟

Mehran Tajmiri
۱۴۰۱/۲/۳۱
حرفهای کاملا کلیشه ای
این فایل صوتی برای کسی هست که تازه میخواد کتاب خوندن رو شروع کنه
تکنیک‌های مطالعه رو هم میگه مثل تند خوانی و روش خواندن انواع کتاب
خوب و مفید
ممنون از کل عوامل تولید
سمیه بید
۱۴۰۲/۳/۱۹
با عرض سلام وخسته نباشید. به نویسنده این کتاب و مجموعه کتاب راه. کتاب خیلی مختصر و تقریبا مفید بود ولی خیلی کلی بود
Ali rajaie
۱۴۰۱/۴/۲۴
چندان جالب توجه نبود مطالب خیلی پیش پا افتاده بود کلا ارزش وقت صرف کردن نداشت
محمد دهقان
۱۴۰۲/۸/۲۴
کتاب خوبی بود برای من که تازه شروع کردم. خلاصه ومفید
مهدی جعفرپوربختیاری
۱۴۰۳/۱/۹
بکار نمیاد بی فایدست
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۸/۳۰
چیزهایی بود که خودم میدونستم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.