معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟

چگونه می‌توان خوداشتغالی را تجربه کرد؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟ به شما یاد می‌دهد میزان کار خود را تعیین کنید و با دریافت پروژه‌های مناسب به عنوان یک فریلنسر فعالیت شغلی خود را ادامه دهید.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم:

آیا شما هم دوست دارید رئیس خود باشید؟ دوست دارید میزان کارتان را خودتان تعیین کنید و هر موقع که بخواهید کار کنید؟ اگر جوابتان به این سوالات مثبت باشد به احتمال خیلی زیاد شما می‌توانید کار خود را به عنوان یک فریلنسر ادامه دهید. اما فریلنسری به چه معنی است و چگونه می‌توان به یک فریلنسر تبدیل شد؟

شاید شما هم از آن دسته از افراد باشید که فکر می‌کنید باید چند سال را در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف کار کنید تا بتوانید با سابقه کاری که به دست آوردید در یک شرکت بزرگ استخدام شوید. اما باید بدانید بسیاری از افراد موفق از طریق کارآفرینی به آن سطح از موفقیت رسیدند و وقت خود را صرف کار کردن برای دیگران نکردند.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟ به شما می‌گوید بهترین روش برای خوداشغالی شروع کار فریلنس است. این کار به این معنی است که به شکل همزمان می‌توانید با چند کارفرما کار کنید. اما دیگر قرارداد رسمی با شرکت خاصی ندارید و حقوق ثابت ماهیانه دریافت نمی‌کنید. شما به شکل پروژه‌ای کار می‌گیرید و بابت هر پروژه دستمزد دریافت می‌کنید.

با شنیدن این فایل صوتی یاد می‌گیرید که چگونه در کار فریلنسری پروژه‌های مناسب خود را پیدا کنید و با توجه به مهارتی که دارید کار خود را پیش ببرید. همچنین می‌توانید میان کار و زندگی‌تان تعادل ایجاد کنید و با غلبه بر ترس‌هایتان آن کاری که همیشه دوست داشتید را شروع کنید. این کتاب صوتی برای کسانی است که قصد دارند فلریلنسری را شروع کنند یا کارشان فریلنسری است و دوست دارند در کارشان پیشرفت کنند.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

اطلاعات مهم و باارزشی در زمینه‌های مختلف توسط فایل‌های موجود در این مجموعه به شما ارائه می‌شوند. با شنیدن این فایل‌ها می‌توانید با مسائلی مثل موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی آشنا شوید و نکات مهمی یاد بگیرید. نکتهٔ جالب توجه درمورد این کتاب‌ها این است که آن‌ها را متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تالیف و ترجمه کرده‌اند.

علاوه‌براین راهکارهای مهم و تاثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها می‌توانید توانایی‌های خود را در زمینه‌های گوناگون ارتقا داده و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر قصد دارید کار خود را به شکل فریلنسری ادامه دهید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند به شما کمک کند. همچنین تمام افرادی که دوست دارند آینده شغلی مناسبی داشته باشند، می‌توانند این کتاب صوتی را گوش کنند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم می‌شنویم:

بر مهارت‌های قابل ارائهٔ خود تمرکز کنید. شاید در نویسندگی یا ترجمه، عکاسی یا فیلمبرداری، توسعهٔ وب، طراحی، ریاضی، بازاریابی یا علوم مختلف دیگر مهارت داشته باشید. مهم نیست. باید ببینید که از انجام چه کاری لذت می‌برید و در ضمن در کدام یک بیشترین مهارت و دانش را دارید. نقاط قوتتان چیست؟ لیستی از این موارد تهیه کنید و ببینید از کدام یک از توانایی‌هایتان می‌توانید پول دربیاورید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه فریلنسر شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟

نسترن مرادیانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
کتابی مختصر و مفید که مزایا و معایب فریلنسر شدن رو به شکل حرفه‌ای مطرح میکنه و راهکارهایی هم پیشنهاد میده.
Ssj Ssj
۱۴۰۱/۹/۱۲
کوتاه و مفید بود به گفتن نکات بسنده کرده بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه فریلنسر شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.