معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس

خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس، سمیناری صوتی از نویسنده و سخنران مشهور، برایان تریسی است. او در این اثر با لحنی شورانگیز برای شما از مزایای برخورداری از اعتماد به نفس بالا و راه‌های دستیابی به آن سخن می‌گوید.

درباره خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس:

اینکه شما چقدر در حرفه‌ی خود موفق بوده‌اید، اینکه تا چه اندازه در تحقق آرزوهای خود کامیاب شده‌اید، و اینکه چقدر به تصویر آرمانی و ایده‌آلی که در ذهن ساخته‌اید نزدیک هستید، همه به این برمی‌گردد که اعتماد به نفستان در طول زندگی چقدر بالا یا پایین بوده است. برایان تریسی در خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس، نشان می‌دهد که برخورداری از اعتماد به نفس شرط اصلیِ دستیابی به موفقیت و کامیابی است.

به باور او، اعتماد به نفس شما را بدل به انسانی جذاب می‌کند. در واقع به همین دلیل است که تمام موفقیت‌های تجاری برای افرادِ متکی به نفس رخ می‌دهد. آنان در معاملات خود بر اوضاع تسلط کامل دارند، و به واسطه‌ی اعتماد به نفس‌شان، توجه و علاقه‌ی طرف مقابل را به راحتی به خود جذب می‌کنند، و به همین دلیل خود را از دست و پا زدن بیهوده بی‌نیاز می‌بینند. از سوی دیگر، افرادی که کمبود اعتماد به نفس دارند، نه تنها در زندگیِ شغلی، بلکه در تمام حیطه‌های زندگی خود، اعم از شخصی و اجتماعی، با چالش‌های جدی مواجه‌اند.

بریان تریسی در این کتاب صوتی به وضوح ریشه‌های کمبود اعتماد به نفس را مشخص می‌کند. به گمان او، باورهای غلطی که از دوران کودکی به خورد انسان داده می‌شوند یکی از دلایل اصلیِ عدم برخورداری بسیاری از افراد از اعتماد به نفس است. تریسی به شما می‌آموزد که چگونه و با کمک گرفتن از چه روش‌هایی باورهای نادرستی چون «دیگران بهتر از من‌اند، فرقی نمی‌کند که چقدر تلاش کنم، زیرا من هرگز موفق نخواهم شد و ...» را از ذهن خود دور بریزید.

خلاصه‌ی کلام اینکه با گوش سپردن به سمینار صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس می‌توانید گامی بلند در جهت خودسازی برداشته و سعادت خود در زندگی را کامل‌تر نمایید.

خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

افرادی که با معضل کمبود اعتماد به نفس در زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، بیش از سایرین از مطالبِ مطرح‌شده در این سمینار صوتی استفاده خواهند کرد.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) به سال 1944، در ونکوور کانادا و در خانواده‌ای فقیر چشم به جهان گشود. او در مدرسه شاگرد درس‌خوانی نبود و خیلی زود تحصیل را رها کرد تا به دنبال کسب درآمد برود. اولین شغل تریسی باربری کشتی بود. برایان به مدت 8 سال این کار دشوار را ادامه داد و به واسطه‌ی شغلش به حدود 80 کشور گوناگون سفر کرد. سرانجام تصمیم به تغییر حرفه گرفت و کار فروشندگی را که به نظرش راحت‌تر می‌رسید برای گذران زندگی برگزید؛ ولی در این کار هم چندان موفق نبود.

این‌ روند باعث شد که روزی سوالی سرنوشت‌ساز در ذهن برایان تریسی نقش ببندد: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟ پاسخ‌هایی که برایان تریسی به این پرسش داد، بعدها او را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد.

از آثار پرشمار وی می‌توان بدین موارد اشاره داشت: «فروش موفق، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیریت زمان، عادت‌های میلیون دلاری، مدیریت کانونی، بهانه ممنوع، ازدواج با مرد دلخواه، راه نفوذ بر دل‌ها».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس می‌شنویم:

ما می‌دونیم تمام عادت‌ها، حتی عادت‌های احساسی، قابل یادگیری‌ان. عادت‌های احساسی ما، یا نوع تفکر و رفتار ما، و عکس‌العمل‌های ما در برخورد با مسائل همگی قابل یادگیری‌ان. اونا ذاتی نیستن. این احساسات، یه جورایی سرگردونن. هیچ جایگاهی تو ذهن ما ندارن، چون اگه ثابت بودن، اون‌وقت خیلی از ترس‌ها و بیماری‌های روانی هم ثابت بودن، و دیگه قابل درمان نبودن. اما درصد بسیار بالایی از عکس‌العمل‌های احساسی ما، به خصوص احساسات منفی رو می‌شه از بین برد. اگه نتونین از شرشون خلاص بشید، نمی‌تونید پیشرفت کنید. اما این واقعیتیه که می‌تونین اونها رو تغییر بدین. من شروع کردم به مطالعه درباره موفقیت و وارد زمینه‌ی فروش شدم. اینجا چند نفر فروشنده هستن؟ آه، من وقتی فروشنده شدم که دیگه هیچ جایی بهم کار نمی‌دادن. خب، من وارد فروش شدم. وقتی که کار می‌کردم از خودم می‌پرسیدم چرا بعضی از فروشنده‌ها موفق‌تر از بقیه‌ان...؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
51 دقیقه
سمینار قوانین شکست‌ناپذیر اعتمادبه‌نفس (بخش یک)
50 دقیقه
سمینار قوانین شکست‌ناپذیر اعتمادبه‌نفس (بخش دو)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویعلی عابدی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس

yekta
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
بسیار عالیه و همه‌ی این کتاب باعث میشن تو به خوده کاملت نزدیکتر بشی انقد برایان تریسی خوب می‌نویسه کتاب هارو که تو زندگی خودم من خیلی مفید واقع شده
Shahin
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
اصلا در مورد اعتماد به نفس چیزی نگفته من موندم چطور اسمشو اعتماد به نفس گذاشتین.
فاطمه
۱۴۰۲/۶/۱۴
بسیار سخنرانی با ارزش و جذابی بود، پر از نکات آموزنده، ممنون از کتاب راه
علامه ی شهید
۱۴۰۰/۶/۱۳
بسیار مفید بود و از ان لذت بردم و باور کردم من متوانم کارهایم را انجام دهم
Hoseyn padidar
۱۴۰۲/۱/۱۶
عالی بود کلا تمام کتابهای استاد تریسی عالیه
سهیلا سرابی
۱۴۰۱/۷/۲۷
فوقالعاده بود، پراز نکته‌های کاملا مفید و ارزشمند
ebrahim.salimi
۱۴۰۱/۷/۱۶
کتاب خیلی خیلی خوبیه ولی کیفیت صداش زیاد خوب نیست
رضا جعفری
۱۴۰۱/۵/۱۷
با خواندن این کتاب حس نشاط در من شعله ور شد
Sahar Soltani
۱۴۰۱/۴/۲۲
پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید خیلی عاالیه
ابراهیم شعبانی
۱۴۰۱/۹/۱۰
سلام
خیلی مطالبش تاثیرگذارهست
Hosseinj Karimi
۱۴۰۱/۱/۲۷
صد در صد ارزش گوش دادن داره
ریحانه ابراهیمی
۱۴۰۱/۱/۷
تاثیرگذار است، توصیه میکنم.
Mehdi Homag
۱۴۰۰/۸/۱۸
خوبه ارزش وقت گذاشتن رو داره
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.