معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟

چه غذاهایی برای افزایش انرژی لازم است؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟ جواب این سؤال را از طریق پیشنهادهایی برای رژیم غذایی سالم به شما می‌دهد. با شنیدن آن دستورالعمل‌های ساده‌ای برای داشتن یک زندگی سالم یاد می‌گیرید. این فایل صوتی جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم:

آیا شما همان مواد غذایی را مصرف می‌کنید که بدنتان دقیقاً به آن‌ها نیاز دارد؟ یا فقط چیزهایی می‌خورید که ذائقه‌تان می‌پسندد و توجهی به سالم بودن آن‌ها ندارید؟ حتماً می‌دانید که غذای مناسب و سالم مثل سوخت برای رساندن کالری به بدنتان عمل می‌کند و میزان انرژی شما در طول روز به چیزهایی که می‌خورید، بستگی دارد.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برخی از غذاها می‌توانند انرژی شما را کم کنند و باعث خواب‌آلودگی شما در طول روز شوند. باید بدانید که چه زمانی نباید بعضی چیزها را بخورید تا بتوانید کیفیت زندگی و عملکرد روزانه خود را بهبود ببخشید. دانستن این چیزها می‌تواند در بهره‌وری شما تأثیر شگفت‌انگیزی بگذارد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره‌وری روزانه استفاده کنیم به شما درمورد اهمیت مصرف غذاهای سالم می‌گوید و راهنمایی‌تان می‌کند که برای بهبود سلامتی خود چه چیزهایی بخورید. بدن شما برای تأمین انرژی به ویتامین‌ها و خیلی چیزهای دیگر نیاز دارد که همهٔ آن‌ها از مواد غذایی حاصل می‌شوند.

با شنیدن این فایل صوتی می‌توانید طرز تهیه وعده‌های غذایی و اسنک‌های سالم را یاد بگیرید و بدانید که بدن شما دقیقاً به چه چیزهایی نیاز دارد و چه مواد غذایی برایتان ضرر دارد. این فایل صوتی به شما کمک می‌کند که به فواید و مضرات خوراکی‌های مختلف توجه کنید و اندازه و حجم غذایی را که می‌خورید، با حجم معده خود بسنجید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه شامل اطلاعات بسیار کاربردی و مفیدی می‌شود که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهند. موضوعاتی در حوزه‌های موفقیت و توسعه فردی، پیشرفت در زندگی شخصی و شغلی، سلامت جسم و ذهن، مسائل روان‌شناسی و آسیب‌شناسی و همچنین مطالب علمی و آموزشی در این فایل‌های صوتی وجود دارند.

ترجمه و تألیف این کتاب‌ها توسط بهترین متخصصان ایرانی و خارجی انجام می‌گیرد. پادکست‌های موجود در این مجموعه راهکارهای عملی و قابل‌اجرایی را ارائه می‌کند که شما را در موضوعات مختلف ارتقا داده و عادت‌های غلط را در وجودتان از بین می‌برد. با کمک این راهکارها می‌توانید عادات مفید و خوب را در زندگی روزمره خود برای همیشه نهادینه کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به‌سلامت بدن خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند رژیم غذایی سالم و متنوعی داشته باشند، می‌توانند از راهکارهای ارائه شده در این فایل صوتی بهره‌مند شوند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم می‌شنویم:

یکی از غذاهای مؤثر در افزایش بهره‌وری در یک روز ذخیرهٔ انرژی به‌صورت طولانی‌مدت در بدن و آزادسازی این انرژی به‌صورت یکنواخت در طول روز است. بدین معنی که برای استفادهٔ هرچه بیشتر از انرژی ذخیره شده در بدن، اولاً این انرژی باید به نحوی باشد که پاسخگوی فعالیت‌های یک روز کامل باشد و دوماً انرژی ذخیره شده در بدن کم‌کم مصرف شود و نه به‌یک‌باره. اگر صبحانه یا میان وعدهٔ صبحگاهی خود را به نحوی انتخاب می‌کنید که در درجهٔ اول از کربوهیدرات‌های ساده، شکر و کافئین تهیه شده است، پس قصد دارید انرژی روزانهٔ خود را با مصرف چنین موادی زودتر از هر غذای دیگر تأمین کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
چگونه از غذاها برای افزایش بهره‌وری روزانه استفاده کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟

اکرم السادات حسینی زری
۱۴۰۱/۱۱/۲
کتاب مختصر ولی بسیار مفید و کامل بود، من از نویسنده وگرد آورنده این مطلب سپاسگذارم. خلاصه وکاربردی👌
Maryam hadi
۱۴۰۲/۱۱/۵
بهترین کتابی بود که در مورد لاغری و اراده خوندم
نسترن قاسمی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مختصر و مفید بود.. ممنون از شما
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.