معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟: 4 روش با استفاده از آلوئه‌ورا

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟: 4 روش با استفاده از آلوئه‌ورا
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟: 4 روش با استفاده از آلوئه‌ورا

آفتاب‌سوختگی پوست شما را ملتهب و دردناک می‌کند؛ طوری که با لمس آن انگار به سطحی داغ دست می‌زنید. مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟ راهکارهایی را برای ترمیم این عارضه پیشنهاد می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟

آفتاب‌سوختگی عارضه‌ای پوستی است که اغلب در عرض چند ساعت پس از قرار گرفتن طولانی‌مدت در مقابل نور خورشید به وجود می‌آید و عوارض آن بر روی پوست بدن قابل مشاهده است. بسته به مدت زمان قرارگیری در معرض خورشید، آفتاب‌سوختگی می‌تواند در سطوحی مختلف تجربه شود. اما به هنگام ابتلا به این عارضه‌ی پوستی باید چه اقداماتی را انجام داد؟ مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟ در این مورد پیشنهاداتی دارد.

پس از ابتلا به آفتاب‌سوختگی می‌توانید با اقدامات خودمراقبتی ساده مانند مصرف مسکن‌ها و خنک کردن پوست، درد و سوزش خود را تسکین دهید. اما ممکن است روزها طول بکشد تا آفتاب‌سوختگی روی بدن شما رنگ ببازد و پوستتان به حالت قبلی خود بازگردد. پیشگیری از آفتاب‌سوختگی در تمام فصول سال با استفاده از کرم ضدآفتاب یا استفاده از سایر عادات محافظت از پوست برای همه ضروری است. به‌ویژه هنگامی که در خارج از منزل هستید، حتی در روزهای سرد یا ابری.

علائم آفتاب سوختگی می‌تواند شامل مواردی از این قبیل باشد: التهاب پوست، تغییر رنگ پوست به صورتی، قرمز و یا قهوه‌ای، احساس سوزش فراوان هنگام لمس نواحی آفتاب‌سوخته، درد، حساسیت و خارش، ظهور تاول‌های کوچک آب‌دار و... اگر آفتاب‌سوختگی شدید باشد می‌تواند عوارضی همچون سردرد، تب، حالت تهوع و ضعف را نیز به دنبال داشته باشد.

این خلاصه کتاب صوتی به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده است و در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد. مهرنوش گلبازی مطالب این اثر را از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده است. خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟ را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در معرض آفتاب‌سوختگی قرار دارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟ می‌شنویم

ممکن است در حیاط یا گلدان خانه‌ی خود بوته‌ی آلوئه‌ورای در حال رشدی داشته باشید. در غیر این‌صورت می‌توانید از بازار خریداری کنید. گیاه آلوئه‌ورایی انتخاب کنید که دارای برگ‌های سبز بالغ در نزدیکی ریشه باشد. اگر گیاه مورد نظر شما هیچ برگ در حال رشدی در نزدیکی ریشه نداشته باشد، یعنی برای بریده شدن آماده نیست.

گیاه آلوئه‌ورا جزو گیاهان ارزان قیمت است و به مراقبت خاصی نیاز ندارد. همچنین این گیاه نوعی از گیاهان شیره‌دار است، بدین معنی که به نور زیاد و آب کم نیازمند است. گیاه آلوئه‌ورا در صورت مراقبت خوب، می‌تواند تا سال‌های سال عمر کند.

بریدن چند برگ از گیاه: همان‌طور که گفته شد برگ‌های سبز سالم نزدیک به ریشه‌ی گیاه را انتخاب کنید. سپس با یک زاویه آن را ببرید. حواستان باشد برای جدا کردن برگ فقط باید آن را با چاقو ببرید. و از کندن و پاره کردن آن خودداری کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
چگونه آفتاب‌سوختگی را درمان کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟: 4 روش با استفاده از آلوئه‌ورا
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.