معرفی و دانلود کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن

عکس جلد کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن

مایلز و نیلز به دنبال یک شوخی حماسی! کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن نوشته‌ی مک بارنت و جوری جان چهارمین جلد از مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز است که آخرین سال تحصیلی این دو دوست بازیگوش را در مدرسه‌ی علوم و ادبیات یاونی ولی به تصویر می‌کشد. این دو قصد دارند میراث بزرگی از خود یادگار بگذارند تا سال‌ها فراموش نشود.

موضوع کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن چیست؟

مایلز و نیلز بزرگ‌ترین حقه‌بازان مدرسه و حتی یاونی ولی هستند اما مثل هر چیز خوب دیگری دوره‌ی آن‌ها هم در مدرسه رو به پایان است و سال آخر تحصیلی خود را شروع کرده‌اند. این دو تصمیم می‌گیرند یک شوخی بزرگ انجام بدهند و با برنامه‌ریزی دقیق پروژه‌ی بزرگ خود را پیش ببرند. البته طبق معمول قرار نیست شخصیت‌های اصلی داستان آخرین خنده‌ی دو تا خفن (The Terrible Two's last laugh) به آسانی به خواسته‌ی خود برسند و باز هم دشمن قسم خورده‌ی آن‌ها سرپرست دانش‌آموزان شده است و هیچ هدفی ندارد جز انتقام از مایلز و نیلز!

اما نگران نباشید این دو حقه‌باز قهار به خوبی می‌دانند چه کار باید کنند تا پیروز این مبارزه‌ی حماسی باشند و در نهایت به خواسته‌ی خود برسند.

دربارۀ مجموعه‌ی دو تا خفن:

مک بارنت (Mac Barnett) و جوری جان (Jory John) دو نویسنده‌ی موفق هستند که هر کدام به تنهایی کتاب‌های بسیاری برای نوجوانان نوشته‌اند. این دو با همکاری یکدیگر چهار جلد کتاب نوشته‌اند و دو پسربچه‌ی شیطان و بازیگوش را محور اصلی این مجموعه‌ی دوست‌داشتنی قرار داده‌اند. مجموعه‌ی دو تا خفن پر از شوخی‌ها و شیطنت‌های بی‌نظیر است که مطمئن باشید برای مدت‌ها روحیه‌ی شما را عوض می‌کند.

کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمامی کودکان 7 تا 12 سال و تمام کسانی که به داستان‌های طنز علاقه‌ دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن می‌خوانیم:

مایلز چیز زیادی درباره‌ی رنگ احشام یا خود احشام نمی‌دونست، چون کنار گاوها بزرگ نشده بود. چندین هزار کیلومتر دورتر، توی یه آپارتمان صورتی کنار دریا بزرگ شده بود. دو سال پیش، مایلز و مامانش به یاونی ولی اومده بودن و با این که فقط دو سال گذشته بود، مایلز حس می‌کرد هر اتفاقی که توی اون شهر کنار دریا افتاده، برای یکی دیگه افتاده. حس می‌کرد زندگی واقعی‌ش اتفاق‌هایی بودن که از اون موقع به بعد افتادن.

مایلز حس می‌کرد قصه‌ش تازه از موقعی که نایلز اسپارکس رو دیده شروع شده؛ حسی که وقتی با بهترین دوستتون آشنا می‌شین، معمولا بهتون دست می‌ده. نایلز، که خودش عینک آفتابی زده بود، گفت: «فکر می‌کردم قراره عینک آفتابی بزنیم.»

مایلز گفت: «آها. آره.» عینک آفتابی ش رو از توی پالتوش درآورد و زد به چشمش.

پرسید: «چرا عینک آفتابی زدیم؟»

نایلز شونه هاش رو انداخت بالا. «پالتوی بزرگ. عینک آفتابی. به نظرم تیپ باحالی می‌اومد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن
نویسنده،
مترجمامیرحسین دانشورکیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات225
زبانفارسی
شابک978-600-462-553-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن

ترنم ضیاء
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
این کتاب یک کتاب طنز حماسی در کل این جلد به خوبی دو جلد قبل بود و همون قدر گیرا و جالب بود اما پایان غم انگیزی داشت و پایان این کتاب خیلی دلچسب نبود در این کتاب با لحظات حماسی فراوانی روبه رو می‌شویم این کتاب ترجمه روان و خوبی نیز دارد ولی راحت تر میبود اگر فونت کتاب با فونت خوانا تری بود
آروشا اناری
۱۴۰۲/۳/۵
من همه جلد‌ها رو دارم و بنظرم عالی هستش ولی پایان این کتاب یکم بد بود آخه چرا باید از هم جدا شن؟ هر چند در کل عالیه
بشیر کوشکباغی
۱۴۰۰/۹/۲۸
بسیار بسیار عالی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن

برای دریافت کتاب آخرین خنده‌ی دو تا خفن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.