معرفی و دانلود کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود

عکس جلد کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود
قیمت:
۶۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود

پاتریک نس، نویسنده‌ی کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود از ماجرای سیاره‌ای عجیب در آینده‌ای دور پرده برمی‌دارد. جهانی را تصور کنید که همه در آن، از ذهن یکدیگر باخبر باشند؛ معلوم است که یک آشوب واقعی رخ خواهد داد! در این دنیای خیالی هیچ‌چیز در آرامش نیست. سه گروه بزرگ به جان هم افتاده‌اند و از آن عجیب‌تر، صدا و همهمه‌ی افکار بالا رفته است. در این میان، تاد و ویولا، قهرمانان داستان، چطور قرار است شهر خود را نجات دهند؟

درباره‌‌ی کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود

شما آینده‌ی زمین را چه‌طور می‌بینید؟ یعنی ممکن است روزی بشر مجبور شود این سیاره‌ی بزرگ را برای همیشه ترک و زندگی را در جای دیگر و از دوباره آغاز کند؟ آیا آن‌وقت همه‌چیز مثل حالا در آرامش خواهد بود؟ پاتریک نس (Patrick Ness) نویسنده‌ی کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود (Monsters of Men)، ما را به ماجرای آینده‌ای خیالی و پرآشوب خواهد برد.

زندگی در آینده‌، تغیرات بزرگی کرده و مردم دیگر روی زمین سکونت نمی‌کنند. آن‌ها به سیاره‌ای دور مهاجرت کرده‌اند، سیاره‌ای عجیب که هیچ‌چیز در آن عادی نیست! اما در میان شهر‌های این سیاره‌ی بزرگ، هیچ‌شهری در عجیب‌وغریب بودن به پای پرنتیس‌ تاون نمی‌رسد. در این شهر موضوعات غیرمعمول زیادی وجود دارد: مردان چندانی در آن باقی نمانده‌اند و از طرفی همه‌ی موجودات زنده‌ می‌توانند صدای ذهن یکدیگر را بشنوند. این‌روز‌ها آشوب و همهمه در پرنتیس‌ تاون به اوج خود رسیده، چرا دو گروه مختلف با سرکردگی شهردار و یک تروریست بزرگ به جان هم افتاده‌اند. در این میان گروهی از قبایل مهاجر نیز به شهر وارد می‌شوند تا اوضاع را برای یک نبرد هرچه‌ تمام‌تر آماده کنند. در بین این آشوب، تاد هیویت، آخرین پسر شهر و قهرمان داستان به همراه ویولا، تصمیم دارند تا خود و مردمان شهرشان را از ویرانی نجات دهند. اما از آن‌جایی که صدای افکار هیچ‌کس بر دیگری پوشیده‌ نیست، اوضاع برای همه پیچیده‌تر می‌شود! داستان جذاب آشوب مدام 3: هیولای وجود، اولین‌بار در سال 2015 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب آرزو مقدس به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی آشوب مدام

مجموعه‌ی آشوب مدام (Chaos Walking) یک سه‌گانه‌ی علمی و تخیلی برای نوجوانان به قلم پاتریک نس است. در این جان پادآرمان‌شهری هیچ مردی باقی نمانده و تاد هیویت، تنها پسر ماجرا به همراه ویولا قصد دارد جهانشان را از آشوب و جنگ بزرگ داخلی که در آن شکل گرفته نجات دهند و در این میان از کنار چالش‌های زیادی ذدر می‌کنند. در این جهان خیالی همه‌ی افراد می‌توانند به‌نوعی از صدای ذهنی یکدیگر خبر داشته باشد و همین‌ موضوع، چالش‌ و هیجان بیشتری به مأموریت دو قهرمان داستان می‌بخشد.

جوایز و افتخارات کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود

  • برنده‌ی جایزه‌ی گاردین سال 2008
  • برنده‌ی جایزه‌ی جیمز تیپتری جونیور
  • برنده‌ی جایزه‌ی جایزه کتاب کودک کوستا
  • برنده‌ی مدال کارنگی سال 2011
  • نامزدی جوایز مختلفی از جمله جایزه‌ی آرتور سیکلارک و گودریدز

نکوداشت‌های کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود

  • یک کتاب علمی‌ تخیلی آن هم در بهترین حالت! تلفیقی منحصر‌به‌فرد از بی‌رحمی و ایده آلیسم و درنهایت اثری کاملاً انسانی. (بوک لیست)

  • این یک اثر پیچیده و جذاب است. (مجله‌ی کتاب‌خانه‌ی مدرسه)

  • خواب از چشمتان خواهد رفت تا زمانی که به صفحه‌ی آخر این کتاب برسید! (روزنامه‌ی وال‌استریت)

  • مانند آثار قبلی، پاتریک نس برداشت‌های دقیقی از مفاهیم خشونت، قدرت و ماهیت انسان ارائه می‌دهد. او یکی از مهم‌ترین آثار علمی تخیلی نوجوانان را در سال‌های اخیر خلق کرده است. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

  • یکی از دستاوردهای برجسته ادبی در قرن حاضر. (آیریش تایمز)

  • تمام انتظارات را برآورده می‌کند... پایانی هیجان‌انگیز برای یک مجموعه‌ی درخشان. (دیلی اکسپرس)

اقتباس‌ سینمایی از مجموعه کتاب‌های آشوب مدام

Chaos Walking یا آشوب مدام، یک فیلم مهیج، علمی تخیلی و پادآرمانشهری آمریکایی به کارگردانی داگ لیمان و نویسندگی پاتریک نس و کریستوفر فورد است. این فیلم بر اساس سه‌گانه‌ی علمی-تخیلی نس تولید شد و با بازی دیزی ریدلی، تام هالند، مدز میکلسن و... روی پرده‌ی نمایش رفت. این فیلم در سال 2021 به اکران جهانی رسید.

کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک پیشنهاد جذاب و ویژه برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های هیجانی و ماجراهای علمی تخیلی است.

با پاتریک نس بیشتر آشنا شویم

پاتریک نس (زاده‌ی 1971) یک رمان‌نویسن و منتقد ادبی اهل آمریکا و بریتانیا است. او در ویرجینیا به دنیا آمد و بعد از گذراندن دانشگاه در کالیفرنیا، به انگلستان نقل مکان کرد. او همچنین برنده جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی داستانی کودکان نگهبان، جایزه نوجوان بوکتراست و جایزه‌ی کتاب کودکان کوستا است و همچنین برای روزنامه‌ی گاردین می‌نویسد. نس بیشتر بابت مجموعه آثار خود در دسته‌ی ادبیات نوجوانان شناخته می‌شود، اما دستی در نوشتن رمان و مجموعه داستان برای بزرگسالان و همچنین فیلم‌نامه‌نویسی نیز دارد. از آثار منتشر شده از این نویسنده به فارسی می‌توان به «چاقوی جدایی‌ناپذیر» و «هیولایی صدا می‌زند» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود می‌خوانیم

تفنگم را شلیک می‌کنم اما اسپاکل‌ها و سربازان آن‌قدر در هم پیچیده‌اند که ناچارم از بالا نشانه بگیرم تا افراد خودی را نزنم. به همین خاطر هیچ‌کدام از اسپاکل‌ها را هم نمی‌زنم و ناگهان یکی از آن‌ها مقابلم ظاهر می‌شود و چوب سفیدش را رو به سر آن‌هاراد می‌گیرد. من قنداق تفنگم را در هوا می‌چرخانم و آن را محکم به پشت گوش‌های اسپاکل می‌کوبم که زیادی بالای سرش قرار گرفته‌اند و به زمین می‌افتد، اما بلافاصله یکی دیگر به جایش سبز می‌شود و بازویم را می‌گیرد و درست رو به صورتش فکر می‌کنم: وایولا و قدمی به عقب می‌رود.

صدای خِرچی را از آستین طرف دیگرم می‌شنوم و می‌بینم که یک تیر با فاصله‌ی کمی از قسمت نرم زیر آرواره‌ام از میان آن گذشته، افسار آن‌هاراد را می‌کشم تا برش گردانم، چون امکان ندارد از اینجا جان سالم به در ببریم و باید فرار کنیم. یکی از سربازان درست در کنار ما هدف یکی از آن چوب‌های سفید قرار می‌گیرد و فواره‌ای از خون به صورتم می‌پاشد. رویم را برمی‌گردانم و نمی‌بینم کجا می‌رویم. آن‌هاراد را هم دنبال خودم می‌کشم و فقط به یک چیز فکر می‌کنم؛ در میان همهمه‌ی صدای ذهن‌ها فقط به یک چیز فکر می‌کنم، وقتی صدای مردن سربازها و مردن اسپاکل‌ها را می‌شنوم، حتی وقتی چشم‌هایم را می‌بندم و مرگشان را در صدای ذهن‌ها می‌بینم، فقط به یک چیز فکر می‌کنم...

جنگ همین است؟

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز
1: دو نبرد
فرصت‌های دوباره
2: آرامش
3: طوفان
خودت رو کنترل کن
4: در دل دره
5: محاصره
اتحاد
6: مذاکره با دشمن
7: روند صلح
نمایندگان
‌8: اعضای هیئت نمایندگان
9: مذاکره
زندگی در زمان صلح
10: دوران افتخار
11: جدایی‌ها
پایان دنیای تازه
12: نبرد نهایی
13: آینده‌ی دنیا
رسیدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات600
زبانفارسی
شابک978-622-274-184-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود

برای دریافت کتاب آشوب مدام 3: هیولای وجود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.