معرفی و دانلود کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز

عکس جلد کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز

تمام انسان‌ها با توانایی تله‌پاتی (دورآگاهی) زاده شده‌اند اما استفاده از آن را از زمان کودکی متوقف کرده‌اند. کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز نوشته‌ی مانو اس، یک راهنمای کوچک و سودمند در مورد نحوه‌ی فعال‌کردن دوباره‌ی این توانایی خارق‌العاده است. این اثر شگفت‌انگیز به شما یاد می‌دهد تا ذهن و بدن‌تان را برای تجربه‌ی دوباره‌ی تله‌پاتی آماده کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز:

مراحل آموزش‌ داده‌ شده در کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز (How to Do Telepathy in 30 Days) را بخوانید و دیدگاه مثبت خود را حفظ نمایید. از این طریق در طول یک ماه موفق می‌شوید مهارت دورآگاهی را دوباره فعال‌ سازید و از این راه با اطرافیان رابطه برقرار کنید. بهتر است فراموش نکنید تله‌پاتی هیچ‌گاه به معنای کنترل کردن مردم نیست. در حقیقت اگر چنین هدفی دارید، باید بدانید که تله‌پاتی با چنین مقصودی روی نمی‌دهد. از این رو اگر می‌خواهید افکارتان را وارد ذهن دیگران کنید تا بر روی رفتارشان اثر بگذارید، لطفاً این راهنما را نخوانید. زیرا تله‌پاتی باید با اهداف خوب مورد استفاده قرار گیرد.

مانو اس (Manu S) پیش از هر چیزی تکلیف شما را با این کتاب مشخص کرده است: اگر مثبت‌اندیش نیستید و ترس‌های درونی بسیاری دارید، به سراغ این اثر نروید! زیرا نخستین شرط انجام تله‌پاتی داشتن ذهنی روشن است. اگر فردی منفی‌باف هستید و دغدغه‌های فراوانی در زندگی خود دارید، احتمالاً این کتاب تا هنگامی که همه‌ی مشکلات دیگر را رفع نکرده باشید، به شما کمک زیادی نکند و روند فعال‌سازی تله‌پاتی به درازا بکشد. با عمل به راهکارهای کاربردی و تمرین‌های مراقبه بسیار زودتر از آنچه که تصورش را می‌کنید، امواج تله‌پاتیک را در ذهن خود احساس خواهید کرد.

تله‌پاتی آن‌قدر نیرومند است که با وجود آن به هیچ ابزار ارتباطی دیگری نیاز پیدا نخواهید کرد! بعد از گذشت سی روز، زمانی که سرانجام با فردی ارتباط تله‌پاتیک ایجاد می‌کنید، تجربه‌ای شگفت‌انگیز کسب خواهید کرد که حتی با کلمات نیز قابل توصیف نیست. از این رو، بیش از این تأمل نکنید و یک ماه به ذهن‌تان زمان دهید تا قدرت‌های پنهان خود را تقویت کنید. دورآگاهی شاید غیرممکن و عجیب به نظر برسد، اما با تحلیلی آسان و لحنی روان در اختیارتان قرار گرفته است. این اثر نخستین بار در سال 2015 به چاپ رسید و خیلی زود به یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آثار در این حوزه تبدیل شد.

کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مبحث توانایی‌های فراروانی علاقه دارید، از کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز غافل نشوید.

در بخشی از کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز می‌خوانیم:

جایی شلوغ هستید اما جایی که اگر چشمانتان را ببندید متوجه آن جا نمی‌شوید. به عنوان مثال، پشت یک آسانسور پر از آدم یا نزدیک به پشت واگن پر از آدم در قطار. لطفاً توجه داشته باشید که اگر اشیاء قیمتی دارید، نگرانی در مورد آن‌ها یا محکم نگه داشتنشان برای حفاظت باعث می‌شود که شما از ارتعاش مثبت منحرف شوید. بهتر است این کار را زمانی انجام دهید که چیزی با خود ندارید و نگران چیزی نمی‌شوید. بهتر است این کار را در جایی انجام دهید که بعید است وقتی چشمانتان بسته‌اند، کسی سعی کند چیزهایی را از شما بگیرد.

چشمان خود را ببندید و یک مراقبه پنج دقیقه‌ای انجام دهید تا خود را آرام کنید و ذهنتان را تحت کنترل بگیرید.

ذهن را وادار کنید تا همه افکار را آرام کند و فقط روی تنفس خود تمرکز کنید.

همان‌طور که وارد این خلسه سبک می‌شوید، ذهن را مانند یک توپ خالی بدون هیچ فکری تصور کنید. هر بار که فکری به ذهنتان می‌رسد که می‌دانید مال شماست، با عشق آن را بپذیرید و رها کنید. اگر تعداد آن‌ها خیلی زیاد است، فقط این تمرین را به‌طور منظم ادامه دهید تا زمانی که بتوانید یک توپ خالی در ذهن تصور کرده و افکاری بی‌نظیر داشته باشید.

اکنون که می‌دانید واقعاً به هیچ چیز فکر نمی‌کنید، توپ خالی ذهن را تصور کنید که پنجره‌هایش در دو طرف باز می‌شوند.

نور در جریان است.

تصور کنید پیام‌هایی از پنجره وارد می‌شوند. آیا می‌توانید هر یک از پیام‌ها را بگیرید؟

شاید آن‌ها تصاویر یا احساسات هستند؟

چه چیزی را می‌توانید در ذهن خالی خود انتخاب کنید؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
روز 1-3: سطح ارتعاش خود را بالا ببرید
روز 3-8: مهارت‌های خود را تمرین کنید
روزهای 9-15: با افکار جهانی ارتباط برقرار کنید
روز 9-15 (2): تکنیک‌های تنظیم مجدد
روزهای 16-21: توانایی‌های خود را میزان‌سازی کنید
روزهای 22-25: رژیم غذایی و محیط را بهبود بخشید
روزهای 26-30: روابط صمیمانه خود را گسترش دهید!
+ 30: روز تجربیات تله‌پاتیک
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تله پاتی در 30 روز
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات77
زبانفارسی
شابک978-964-233-368-4
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز

مهدی خلیلی
۱۴۰۲/۱۰/۲
بنده از تله پاتی در برقراری ارتباط موثر بین فردی استفاده می‌کنم. اما علاقه مندان به این موضوعات بنظرم نیازه قبل از عملیاتی کردن تله پاتی در خصوص مضرات تله پاتی و رفع نواقص قطعا مطالعاتی داشته باشند و با اشراف بر خوب و بد موضوع اقدام به یادگیری کامل تله پاتی نمایند.
دلارام 0074
۱۴۰۱/۱۱/۱
خیلی سطحی توضیح دهیده خلاصش اینه حدس بزنی پیشنهاد زنت چیه یا بتونی خواسته بچتو حدس بزنی
اصلا درمورد تله چاتی ایده گرفتن و موفق شدن نگفته توی نرم افزار‌های تله پاتی بیشتر انگیزه گرفتم تا این این چه کتابیه اخه اصلا جذاب نیست و به نظرم اینم باید رایگان باشه خوندنشم لطفی نداره واقعا چیز خاصی نگفته
Baghaaei
۱۴۰۳/۱/۲۵
میشه گفت خلاصه شده کتاب ماوراء طبیعی جو دیسپنزا هست معلوم نیست کدوم نویسنده از مطالب کدوم یکی استفاده کرده. ولی به طور خلاصه با تمرین و فعال کردن غده صنوبری هر کاری میشه کرد.
رسول صریحی
۱۴۰۲/۴/۱۶
فوق العاده عالی بود و به زبان سلیس و روانی نوشته شده بود شروع و پایان آن با هدف گذاری مناسبی صورت گرفته و ترجمه بسیار صابل درکی را ارایه داده بپد فصل بندی پراکندگی نداشت
حسین کریمی
۱۴۰۲/۶/۱۵
مانوس اس تله پاتی رو به صورت ساده بیان کرده و پیشنهاد میکنم برای یادگیری تله پاتی، از همین روش استفاده کنید.
پارسا
۱۴۰۱/۳/۳۰
با ذوق زیادی خوندم و تاحدی هم تمریناشو انجام دادم ولی روی من یکی که جواب نداد متاسفانه
Ali Maghsudi
۱۴۰۱/۱/۱۰
کتاب خوبی هستش افرادی که می‌خواهند به صورت مقدماتی تله پاتی انجام دهند
مریم صدیق
۱۴۰۱/۴/۱۴
برای افرادی که اهل مراقبه هستن و میخوان تمرکز بیشتری داشته باشند کتاب خوبیه
مرد تنها
۱۴۰۲/۱/۲
به قدرت درونی خود پی ببرید. متشکرم
مرضیه احمدی
۱۴۰۰/۱۲/۸
مطلب خاصی رو آموزش نمیده
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز

برای دریافت کتاب آموزش تله پاتی در 30 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.