معرفی و دانلود کتاب صوتی الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است!

عکس جلد کتاب صوتی الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است!
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الفبای چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الفبای چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است!

اثری کم‌حجم و به زبان ساده که می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند. کتاب صوتی الفبای چیرگی مملو از مفاهیم و کلمات کلیدی است که قواعد خوشبختی و کامیابی را به شما می‌آموزند. ست گودین این راهنمای خودسازی را به نگارش درآورده و به شما کمک می‌کند برای تبدیل شدن به یک پروانه‌ی باشکوه، از پیله‌ی امن خود خارج شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی الفبای چیرگی

دنیا پر از انسان‌های باهوش و بااستعدادی است که هرگز اسمشان هم به گوشتان نخورده! چرا؟ چون هرگز کار مهمی در زندگیشان انجام نداده‌اند تا نبوغ و هوش خود را به جهانیان نشان بدهند. انسان‌هایی که در مرحله‌ی ایده‌پردازی متوقف می‌شوند و اجازه می‌دهند تا افرادی که از هوش و استعداد پایین‌تری برخوردارند اما همت بیشتری دارند، قله‌های موفقیت را فتح کنند. چه بخواهیم در زندگی شخصی خود تحولاتی ایجاد کنیم و چه آرزوی موفقیت‌های شغلی را داشته باشیم، اولین قدم «آغاز کردن» است. هر چند شروع کردن یک عادت، رفتار، حرفه و یا هر فعالیت دیگر هرگز آسان نیست اما باید بپذیریم که انجام آن ضروری است. هیچ‌کس به خاطر ایده‌های بزرگی که در سر می‌پرورانیم به ما پاداشی نخواهد داد. هرگاه ایده‌ها از چارچوب مغرمان خارج شدند و لباس واقعیت به تن کردند، آن وقت است که با استقبال دیگران مواجه می‌شویم.

تصمیمات بزرگی دارید اما از برداشتن اولین گام می‌ترسید؟ نگران شکست‌های احتمالی هستید؟ فکر می‌کنید برای رسیدن به آرزوهایتان به اندازه‌ی کافی آماده نیستید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت بود، پیشنهاد می‌کنیم با ست گودین (Seth Godin) همراه شوید؛ چرا که قرار است در کتاب صوتی الفبای چیرگی (V is for vulnerable life) از اصول موفقیت و رهایی از ترس‌ها برایتان بگوید.

اصول دستیابی به هر هدفی که آرزویش را دارید، تنها در چند مفهوم ساده خلاصه می‌شود. مفاهیمی که نویسنده به ترتیب حروف الفبا برای شما بازگو می‌کند و ذیل هر یک، معنای تازه‌ای از آن را به شما ارائه می‌دهد. ست گودین در هنگام شرح هر مفهوم، توصیه‌هایی کاربردی را هم در اختیارتان قرار داده است.

با شنیدن این کتاب می‌آموزید که برای رسیدن به هر موفقیت کوچک یا بزرگی ابتدا باید از حاشیه‌ی امن خود خارج شوید. حاشیه‌ی امن شما را ضعیف و آسیب‌پذیر می‌کند. آنچه که شما برای پیروزی در برابر خطرات احتمالی نیاز دارید، آمادگی همیشگی است که با خلوت کردن در حاشیه‌ی امن به دست نمی‌آید.

اگر از امروز خود ناراضی هستید، به این معناست که جایی در زندگی، آن‌طور که لازم بوده خطر نکرده‌اید، اجازه داده‌اید ذهن حسابگرتان شما را قانع کند که آرزوهایتان دست‌نیافتنی هستند و شما توانایی محقق ساختن آن‌ها را ندارید. اکنون وقت آن رسیده از مرز محدودیت‌های ساختگی خود عبور کنید. نیازی نیست بی‌نقص باشید. هیچ چیزی در این دنیا کامل نیست. تنها لازم است از سکون دربیایید و به سوی رویاهایتان روانه شوید.

کتاب صوتی الفبای چیرگی را با برگردان فرامرز عیب‌پوش و صدای الهام ایون می‌شنوید. انتشارات برآیند، چاپ این کتاب را برعهده داشته و شرکت توسعه محتوای لحن دیگر نسخه‌ی صوتی آن را به بازار کتاب ارائه است.

در نکوداشت کتاب صوتی الفبای چیرگی

  • کتاب الفبای چیرگی، نوشته‌ی‌ ست گودین، کتابی برای بزرگسالان است که پیامی قدرتمند در مورد انجام کارهای بزرگ دارد. (آمازون)

کتاب صوتی الفبای چیرگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی روانشناسی هستید که به شما کمک کند با کنار گذاشتن ترس‌ها، حرکت به سوی هدف‌هایتان را آغاز کنید، می‌توانید کتاب صوتی الفبای چیرگی را به خود هدیه دهید. موفقیت در انتظار شماست.

با ست گودین بیشتر آشنا شویم

ست گودین کارآفرین و سخنران آمریکایی است که در حوزه‌ی بازاریابی و کسب‌و‌کار فعالیت می‌کند. او در 10 ژوئیه‌ی 1960 در نیویورک متولد شده است. در سال 1979 برای تحصیل در رشته‌ی علوم کامپیوتر و فلسفه به دانشگاه تافتس رفته و سپس رشته‌ی مدیریت بازرگانی را در دانشگاه استنفورد ادامه داده است.

گودین را «کارآفرین غایی عصر اطلاعات» نامیده‌اند. او نویسنده‌ی پرفروشی است که کتاب‌هایش به بیش از 35 زبان ترجمه شده‌اند. هدف او تغییر شیوه‌ی تفکر معمول درباره‌ی بازاریابی و کسب‌وکار است.

این نویسنده بیش از 19 کتاب پرفروش منتشر کرده است که از آن میان می‌توان به آثار برجسته‌ای چون «گاو بنفش» و «شیب» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی الفبای چیرگی می‌شنویم

commitment: تعهد یگانه راه گذر از میان آتش است. تعهد ما را از نقطه‌ی «چه ایده‌ی جالبی!» به نقطه‌ی «بالأخره موفق شدم» خواهد برد. تعهد هم شیرین است و هم ترسناک. اگر شکست خوردیم باید مسئولیت آن را بپذیریم. اگر هم پیروز شویم، شادی پاداش ماست. موفقیت تمرین ندارد. هر آنچه قرار است اجرا شود، پس از اجرا مفهوم پیدا می‌کند. با تعهد ممکن است شکست بخوریم اما بدون تعهد شکست قطعی‌ست.

dribble: زندگی مانند بازی فوتبال است. حریف خواه یا ناخواه برای گرفتن توپ خواهد آمد. ترس، استرس، مقاومت و هر چه در مسیر پیش رویمان قرار گرفت باید دریبل شود. دریبل زدن هنر است. اسطوره‌ها از دفاع حریف شکایت نمی‌کنند. بلکه صرفاْ نگاهشان به هدف است و دریبل می‌زنند. سختی‌ها را دریبل کنیم. موفقیت صد متر جلوتر است. مفهوم خیلی ساده‌ای‌ست اما به‌هیچ‌وجه کار آسانی نیست.

effort: تلاش لازم است اما تأثیر آن مهم است. اگر مشکل را در سه ثانیه حل کنیم و شجاعت گفتن آن را داشته باشیم هنر کرده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
6 دقیقه
مقدمه نویسنده
1 دقیقه
پیشگفتار مترجم
14 دقیقه
کتاب الفبای چیرگی
1 دقیقه
پشت جلد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است!
نویسنده
مترجمفرامرز عیب پوش
راویالهام ایون
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی الفبای چیرگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی الفبای چیرگی

برای دریافت کتاب صوتی الفبای چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.