معرفی و دانلود کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید

عکس جلد کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید

کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، با نکاتی که ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را مدیریت و کنترل کنید و راه و رسم یک زندگی همراه با موفقیت و احساس رضایت را بیاموزید.

درباره کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید:

این کتاب راه تبدیل شدن به یک انسان باهوش را به شما یاد می‌دهد. تا به حال فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید از هوش و ذکاوت خود بیشترین بهره را ببرید؟ به عقیده نویسندگان برای شروع ابتدا باید برای خودتان احترام قائل شوید و قدردان خود باشید و خودتان را دوست داشته باشید، با این وجود باید به گذشته نیز توجه کنید و از آن به عنوان تجربه استفاده لازم را ببرید ولی در گذشته باقی نمانید و رو به جلو مسیر پیشرفت را ادامه دهید.

برای شروع یک کار تازه و ورود به آن از هیچ چیز نترسید بلکه با شجاعت و عزت نفس و درایت وارد شوید، ذهن‌تان را متمرکز کنید تا بر ترس‌تان چیره گردید.

در روابط‌تان با خانواده و همکاران تغییرات مثبت به وجود آورید و به تمام آن‌ها احترام بگذارید، خشمگین نشوید و از کوره در نروید. پزشکان امروزی باور دارند که حتی بیماری‌های جسمی نیز با برخوردهای مناسب و خوب در جامعه و فاصله گرفتن از برخی اخلاقیات مانند تنفر و... بهبود می‌یابند.

رفتن به سمت خداوند و تقویت کردن روح عبادت نیز از نکات مهمی است که شما را به «من حقیقی» نزدیک‌تر می‌کند. زمانی که خودتان را کشف و شناسایی کردید، قادر خواهید بود خدا را در حد وسع و ظرفیت خود بشناسید.

نویسندگان در کتاب خود به مسائل و نکته‌هایی پرداخته‌اند که با رعایت کردن و عمل به آن‌ها می‌توانید هوشی سرشار برای خود به ارمغان آورید. نکته‌های همانند پذیرفتن عقاید، تمرکز، جادوی طبیعت و...

کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به آثار خودشناسی و خودیاری علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید می‌خوانیم:

تشدید باورها و فعالیت‌های عقیدتی به منظور تحت تأثیر قرار دادن همسرتان تصور نکنید که با افزایش حجم فعالیت‌های مذهبی یا عقیدتی خودتان می‌توانید همسرتان را تحت تأثیر قرار دهید. اگر شما از نظر مذهبی دارای اعتقادات قوی‌تری از همسرتان هستید، این مسئله که در حضور وی به مدت طولانی به فرایض دینی مانند نماز یا تلاوت قرآن مشغول باشید، موجب خوشحالی وی نخواهد شد. شما می‌توانید از طریق عمل به دیگر دستورات دینی همانند خوش‌رفتاری با همسر و احترام گذاشتن به وی، علاقه او را به خودتان افزایش دهید. هر قدر ما بیشتر به فردی علاقه داشته باشیم، راحت‌تر عقاید او را می‌پذیریم. عمل کردن طبق باورهای همسر، بدون داشتن ایمان قلبی گاهی‌ اوقات یکی از زوجین به خاطر خاتمه دادن به بحث‌ها و مشاجرات، بدون درونی کردن اعتقادات طرف مقابل، رفتار خود را تغییر داده و مطابق با ارزش‌ها و اعتقادات همسرش رفتار می‌کند. از آنجایی که وی قلباً این ارزش‌ها را نپذیرفته است، ممکن است بعد از مدتی از این رفتارهای تصنعی خسته شده و دچار دوگانگی شود و بخواهد که به وضعیت سابق خود بازگردد؛ احتمالاً این کار وی با واکنش شدید همسر و اطرافیان همراه خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آنچه معتقدم
تغییر نکردنی‌ها
همه امراض از عدم بخشایش ناشی می‌شوند
جادوی طبیعت را باور کن
تمرکز
می‌توانیم گرایشی را که در گذشته داریم عوض کنیم
گذراندن تعطیلات
علاج سرطان با عفو
شناسایی تفاوت‌ها
نگرش
نادیده گرفتن نقاط ضعف همسر
جلب اندیشه‌های خوب
وظیفه شما، رسیدگی به خودتان است
انسان موفق
برخورد با خود
احساس گناه
پذیرفتن عقاید
احساس مثبت
سر و کار با اندیشه
قابل تغییر نیست
به خود با عشق نگاه کن
نقطه اقتدار
تغییر کردنی‌ها
عقیده‌ی فلاسفه
تجربه‌ها
احترام نگذاشتن به باورها و اعتقادات طرف مقابل
ارسال عشق به سوی کائنات
«من» تو
افراط در تغییر دادن همسر
قربانی کردن ممنوع
«من» واقعی انسان
از چاله به چاه
ندای درون
نداشتن رضایت از زندگی چه تأثیراتی بر انسان دارد؟
محیط عاطفی دوران کودکی
دعوت خواسته‌ها
باختن خود
جرأت داری تغییر نکن!
مراقب خویش باش یعنی...
بالاترین حبس
رها کردن
احساس لذت
از بزرگسالان بیاموزیم
بخشیدن به خود
لذت بردن از زندگی از عوامل سلامت روانی است
تجسم
احساس غلط
توجه به خدا روح عبادت است
افسوس خوردن ممنوع
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-622-667548-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید

کیا
۱۴۰۰/۴/۱۴
خوب بود چون با کتاب‌های دیگری اشنا شدم ولی درکل کوتاه بود ومجموعه کوچکی از چند کتاب.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید

برای دریافت کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.