معرفی و دانلود کتاب بازاریابی به روایت کاتلر: بزرگترین استاد بازاریابی جهان پرسش‌های شما را پاسخ می‌دهد

عکس جلد کتاب بازاریابی به روایت کاتلر: بزرگترین استاد بازاریابی جهان پرسش‌های شما را پاسخ می‌دهد
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ 50000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی به روایت کاتلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی به روایت کاتلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی به روایت کاتلر: بزرگترین استاد بازاریابی جهان پرسش‌های شما را پاسخ می‌دهد

فیلیپ کاتلر در کتاب بازاریابی به روایت کاتلر می‌کوشد به متداول‌ترین پرسش‌هایی که در زمینه‌ی مارکتینگ مطرح است پاسخ گوید و ابهامات اساسی آن را برطرف سازد. او که به‌عنوان پدر بازاریابی مدرن شناخته می‌شود، ضمن پاسخ به این سؤالات، فلسفه، آموخته‌ها و تجربیات بزرگ خود را بازگو می‌کند و خلاصه‌ای از اصول و مفاهیم مهم مارکتینگ ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

در مورد مارکتینگ و مفاهیم آن همیشه پرسش‌های زیادی مطرح بوده است. مهم نیست بازاریابی حرفه‌ای باشید، یا یک دانشجو، مدیرعامل یا حتی یک فرد بدون تخصص، درهرصورت حتماً ابهامات و سؤال‌هایی در این زمینه برایتان پیش آمده. احتمالاً خیلی از این پرسش‌ها تکراری و مشترک هستند، مثل‌اینکه اساساً بازاریابی چیست، چه هدفی دارد و طی سال‌ها چه تغییراتی کرده است.

با وجود این‌که این پرسش‌ها بسیار رایج هستند، اما معمولاً جواب دقیق و قابل‌ِاعتنایی به آن‌ها داده نشده است. فیلیپ کاتلر (Philip Kotler) از بزرگ‌ترین و مشهورترین بازاریاب‌های دنیا، در کتاب بازاریابی به روایت کاتلر (According to Kotler) می‌کوشد همین خلأ را جبران کند و مرجعی برای پرسش‌های بازاریابی باشد. او متداول‌ترین و تکراری‌ترین سؤال‌های مارکتینگ را که برای هرکسی ممکن است پیش بیاید، در کنار هم جمع کرده و به آن‌ها جواب‌هایی بسیار کوتاه می‌دهد. کاتلر با این پرسش و پاسخ تلاش می‌کند ماهیت مارکتینگ را تعریف کند و اصول و مبانی آن را شرح دهد.

فیلیپ کاتلر از پیش‌گامان و اصیل‌ترین چهره‌های حوزه‌ی بازاریابی است. او از دهه‌ی 1960 وارد بازاریابی شد و برای تقریباً شصت سال آن را در دانشگاه تدریس کرد. بسیاری از مفاهیم مدرن بازاریابی و پیشرفت آن مدیون نبوغ اوست. یکی از ویژگی‌های بزرگی که در مورد کاتلر ذکر می‌شود، به‌روز نگه‌ داشتن خود است. او همیشه در افکارش تجدیدنظر کرده و سعی نموده خود را اصلاح کند. همین باعث شده برای شش دهه جزو بهترین‌های مارکتینگ باشد و همواره نظریاتش بین منتقدین پذیرفته شود.

او در کتاب بازاریابی به روایت کاتلر، در ضمن پاسخ‌هایش، فلسفه و نگرش خود را هم بازتاب می‌دهد و از تجربیات و آموخته‌هایش می‌گوید. کاتلر در این کتاب پرسش‌هایش را به شش بخش تقسیم می‌کند: بازار و بازاریابی، راهبرد، ابزارها، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و کنترل بازاریابی. او در ادامه، جنبه‌های متفاوت مارکتینگ را پیش می‌کشد و تلاش می‌کند به شکلی دقیق، علمی و به‌روز آن‌ها را تفسیر کند؛ بخش‌هایی مثل: «کالاهای مصرفی بسته‌بندی‌شده، بازاریابی خرده‌فروشی، کسب‌و‌کارهای کوچک، بازاریابی مستقیم، اینترنتی، خدمات حرفه‌ای‌، بازاریابی شخصی، بین‌المللی‌، بازاریابی مکان‌، بازاریابی در زمان رکود‌، بازاریابی سیاسی‌ و مبتنی بر مسئولیت‌های اجتماعی.»

گرچه گاهی پرسش‌های کتاب بازاریابی به روایت کاتلر، ساده و عمومی به نظر می‌رسند، اما پاسخ‌های فیلیپ کاتلر همواره تأثیرگذار، هوشمندانه و درگیرکننده هستند و مخاطب را وادار می کنند به مارکتینگ جدی‌تر و عمیق‌تر فکر کند. این کتاب مرجعی مهم است و هر بار می‌توان به آن رجوع کرد و پاسخ خود را یافت. این منبع را نرگس شفیعی برای نشر آموخته ترجمه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

  • اگر اهل رقابت هستیم، کتاب بازاریابی به روایت کاتلر یکی از همان کتاب‌هایی است که همه به آن نیاز داریم. (پل تولنکو، نویسنده و مدیر پروژه)

  • کتاب بازاریابی به روایت کاتلر ابزار کار ارزشمندی است که کمک‌تان می‌کند تفاوت شکست و موفقیت در بازاریابی را درک کنید. (Frequent Flyer)

  • فیلیپ کاتلر بار دیگر ثابت می‌کند که اصلاح افکارش او را به‌روز نگه می‌دارد. امروزه هر مدیر اجرایی‌ای باید کتاب او را بخواند. (سرجیو زایمن، مدیر)

  • هیچ‌کس مثل کاتلر به بازاریابی اشراف ندارد. گستره و عمق دانش او بی‌انتهاست. هرکسی، حتی یک کارشناس خبره‌ی بازاریابی، می‌تواند از خواندن کتاب بازاریابی به روایت کاتلر بهره ببرد. (آل رایس، نویسنده)

کتاب بازاریابی به روایت کاتلر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بازاریابی به روایت کاتلر به همه‌ی بازاریاب‌ها توصیه می‌شود. در هر سطحی که باشید این کتاب پاسخ خیلی از پرسش‌های شما را خواهد داد.

با فیلیپ کاتلر بیشتر آشنا شویم

فیلیپ کاتلر (متولد 1931) مؤلف و مشاور بازاریابی و استاد بازنشسته‌ی‌ دانشگاه است. او دکترایش را در رشته‌ی اقتصاد از دانشگاه ام‌آی‌تی گرفت و دوره‌ی پست دکترایش را در دانشگاه‌های هاروارد و شیکاگو گذارند. کاتلر از دهه‌ی 1960 تا سال 2018 استاد رشته‌ی بازاریابی بین‌المللی دانشگاه نورث‌وسترن بود. او از بزرگ‌ترین چهره‌های بازاریابی دنیاست و به‌عنوان پدر مارکتینگ مدرن شناخته می‌شود. کاتلر مفاهیم جدیدی را وارد این حوزه کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به بازاریابی‌زدایی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. او بیشتر از هشتاد کتاب تألیف کرده که آثاری همچون «مدیریت بازاریابی»، «فتح آینده» و «نسل پنجم بازاریابی» ازجمله‌ی آن‌ها محسوب می‌شوند. فیلیپ کاتلر بیست‌ودو نشان افتخاری از آکادمی‌ها و دانشگاه‌های سرتاسر دنیا دریافت کرده است.

در بخشی از کتاب بازاریابی به روایت کاتلر: بزرگترین استاد بازاریابی جهان پرسش‌های شما را پاسخ می‌دهد می‌خوانیم

امروزه راه‌های جدید و متعددی برای ارتباطات وجود دارد. مؤسسات تبلیغاتی هوشیار، خود را به مؤسسات ارتباطی با خدمات کامل تبدیل می‌کنند. آن‌ها برای انتخاب بهترین پیام‌ها و ابزارهای رسانه‌ای شامل آگهی، انتشارات، رویدادها، فعالیت‌های‌ پیشبرد فروش، حمایت‌های مالی، پست مستقیم، ایمیل یا فروش تلفنی با مشتریان خود همکاری خواهند کرد.

برخی مؤسسات تبلیغاتی این توانایی‌های ارتباطی را به ویژگی‌های خود افزوده‌اند؛ یعنی یا آن‌ها را ایجاد کرده‌اند و یا با شرکت‌های روابط عمومی، شرکت‌های تبلیغاتی و شرکت‌های بازاریابی مستقیم، با هدف تبدیل شدن به شرکت‌های ارتباطی کامل، شبکه‌هایی تشکیل داده‌اند. اُگیلوی سامانه‌ی خود را هماهنگ‌سازی اگیلوی نامیده و وعده‌ی آن ارا‌یه‌ی ارتباطات بازاریابی یکپارچه است.

البته در عمل، قدرت غالب در این مؤسسه‌ی جامع نیز هنوز در دست گروه تبلیغات مؤسسه است. این مؤسسات همچنان بیشترین درآمد خود را از صورت‌حساب‌های مربوط به تبلیغات به دست می‌آورند. پس چگونه می‌توان انتظار داشت درباره‌ی بهترین ترکیب ابزارهای تبلیغاتی بی‌طرفانه مشاوره دهند؟

با این حال دست‌اندر‌کاران تبلیغات همچنان خواهان اثربخشی‌ِ بیشتر ارتباطات هستند. آن‌ها می‌خواهند بخش اعظم بودجه‌ی فعالیت‌های پیشبردی خود را به بازاریابی مستقیم، روابط عمومی و ابزارهای تبلیغاتی جدیدتر اختصاص دهند. اقدام عاقلانه این است که مؤسسات تبلیغاتی، از مؤسسات تبلیغاتی محدود به مؤسسات ارتباطی گسترده تغییر یابند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
پیشگفتار فیلیپ کاتلر
بخش اول: بازار و بازاریابی
قدرت و رضایت مشتری
روند‌های موجود در بازاریابی
ایده‌های جدید در بازاریابی
چالش‌های اصلی
نقایص بازاریابی
انتقادات وارده بر بازاریابی
مهارت‌ها
مشاغل
بخش دوم: راهبرد بازاریابی
بخش‌بندی بازار
هدف‌گیری
جایگاه‌یابی
تمایز
نوآوری
بخش سوم: 4پی معروف ایده‌ی چه کسی بود؟
محصول
خدمات
قیمت
مکان (توزیع)
فعالیت‌های پیشبردی
تبلیغات
روابط عمومی
فعالیت‌های پیشبرد فروش
فروش و مدیریت فروش
حمایت‌های مالی
بازاریابی شایعه‌پراکنی‌
رسانه‌ها
بخش چهارم: برنامه‌ریزی بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
بخش پنجم: سازماندهی بازاریابی
بخش ششم: کنترل بازاریابی
بخش هفتم: کالاهای مصرفی بسته‌بندی‌شده
بازاریابی خرده‌فروشی
بازاریابی کسب‌و‌کارهای کوچک
بازاریابی مستقیم
بازاریابی مبتنی بر وفاداری
بازاریابی اینترنتی
بازاریابی خدمات حرفه‌ای
بازاریابی شخصی
بازاریابی بین‌المللی
بازاریابی مکان
بازاریابی در زمان رکود
بازاریابی سیاسی
بازاریابی مبتنی بر مسؤولیت‌های اجتماعی
بخش هشتم: برتری در بازاریابی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی به روایت کاتلر: بزرگترین استاد بازاریابی جهان پرسش‌های شما را پاسخ می‌دهد
نویسنده
مترجمنرگس شفیعی
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-600-6465-81-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰۰ 50000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

Habib ghaani
۱۴۰۲/۳/۱۸
البته جغرافیای بازاریابی یک اصل بسیار مهم در این هنر_صنعت است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

برای دریافت کتاب بازاریابی به روایت کاتلر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.