معرفی و دانلود کتاب مبانی رژیم کتوژنیک: همراه با منو غذایی پیشنهادی

عکس جلد کتاب مبانی رژیم کتوژنیک: همراه با منو غذایی پیشنهادی
قیمت:
۱۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مبانی رژیم کتوژنیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مبانی رژیم کتوژنیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مبانی رژیم کتوژنیک: همراه با منو غذایی پیشنهادی

کتاب مبانی رژیم کتوژنیک نوشته‌ی ایمی راموس، ذیل مجموعه‌ی «تغذیه‌ی ورزشی» منتشر شده است. این کتاب که از بهترین‌های موجود در بازار برای مبتدیان است، شما را به دنیای خوراکی‌های خوش‌طعم و مفید می‌برد و با 75 دستور طبخ و یک برنامه‌ی غذایی چهارده روزه راهی ساده را برای شروع رژیم کتوژنیک و سبک زندگی بهتر، پیش پایتان می‌گذارد. رژیم کتوژنیک یکی از پرطرفدارترین رژیم‌های لاغری در کل جهان است که با مطالعه‌ی متن پیش رو می‌توانید طریقه‌ی عملکرد و چگونگی آن را بیاموزید.

درباره‌ی کتاب مبانی رژیم کتوژنیک

شاید شما نیز به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی خود هستید. با خوردن غذاهای سالم و طبیعی و داشتن یک برنامه‌ی اصولی می‌توانید هم حس بهتری را تجربه کنید و هم ظاهری مناسب‌تر داشته باشید. کتاب مبانی رژیم کتوژنیک (The Complete Ketogenic Diet for Beginners) در راستای نیل به همین اهداف، به سلامت روحی و جسمی شما کمک زیادی خواهد کرد، اما پیش از هر چیز بهتر است بدانید که برای دستیابی به موفقیت، لازم است از شرایط بدن خود و رژیمی که دنبال می‌کنید شناخت کافی داشته باشید. رژیم‌های متنوعی از جمله کم‌چربی، کم‌کالری، فاقد گلوتن، اتکینز و ... وجود دارد که پیروی از اکثر آن‌ها سبب گرسنگی کشیدن‌های طولانی‌مدت و مصرف مواد غذایی بی‌مزه می‌شود و شما را ملزم به پیروی از مراحل دشوار و محاسبه‌ی کالری‌های دریافتی می‌کنند. مشکل عمده‌ی این رژیم‌ها این است که در طولانی‌مدت پاسخگوی نیازهای بدن شما نخواهند بود و پس از مدتی که از شروعشان می‌گذرد، اثرگذاری خود را نیز از دست می‌دهند.

معرفی و دانلود کتاب مبانی رژیم کتوژنیک

ایمی راموس (Amy Ramos) نویسنده‌ی کتاب مبانی رژیم کتوژنیک، ابتدا مروری بر این نوع رژیم غذایی دارد و نمودارهای مفیدی را در اختیار خواننده می‌گذارد که اطلاعاتی در زمینه‌ی تسلط بر آشپزی کتو در کم‌ترین زمان ممکن را به شما ارائه می‌دهند. وی 75 دستور طبخ بسیار خوشمزه، از املت بیکن و کنگرفرنگی گرفته تا فریتاتای قارچ و پنیر را در کتاب آورده که بیشتر آن‌ها در کم‌تر از 30 دقیقه نیز قابل تهیه هستند. همچنین یک برنامه‌ی غذایی چهارده روزه با پیشنهاداتی برای وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده را نیز در کتاب پیش رو گنجانده است. تمام دستورالعمل‌ها و برنامه‌های پیشنهادی ایمی راموس بسیار خوشمزه هستند و شک و شبهه‌ی شما را برای شروع رژیم کتو از بین خواهند برد.

می‌توانید کتاب مبانی رژیم کتوژنیک را به‌عنوان یک راهنما برای افراد تنبل در نظر بگیرید. ایمی راموس تمام چیزی که نیاز دارید، از جمله برنامه‌های غذایی ساده و شگفت‌انگیز، لیست خرید، پشتیبانی و بسیاری از دستورالعمل‌های آشپزی را یک‌جا در اختیارتان گذاشته است، چه برای آن‌ها که نگران کاهش وزن هستند و یا کسانی که تنها به دنبال سبک زندگی بهتر و سلامت جسمی هستند.

کتاب مبانی رژیم کتوژنیک را میثم میرزائی شهرابی، شقایق فردی‌نیا و مهدی آل‌علی به زبان فارسی برگردانده‌اند و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب مبانی رژیم کتوژنیک

  • نویسنده دانشی بسیار قوی در زمینه‌ی کتو داشت. احساس می‌کنم این کتاب من را برای سفر جدیدی با کربوهیدرات‌های کم کتو آماده کرده است. خواندنش را به دیگران توصیه می‌کنم. (Ccoard)
  • این کتاب فوق‌العاده برای یک مبتدی در زمینه‌ی کتو بسیار مفید بود. دوست دارم لیست‌های خریدی وجود داشته باشد که با دستورالعمل‌های طبخ هماهنگ باشند و این کتاب دقیقاً همین را به من داد! (.Nancy T)
  • چیزی که من در مورد این کتاب دوست دارم این است که مواد غذایی سالم را برای خوردن آماده می‌کند. بخش جایگزین‌های کتو هم بسیار مفید بود، و در هر دستور غذایی فقط شش کربوهیدرات دیده می‌شد! (Amanda C. Hughes, Keto Cook at WickedStuffed.com)

کتاب مبانی رژیم کتوژنیک برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به کلیه‌ی علاقه‌مندان به حوزه‌ی تغذیه و رژیم‌های غذایی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مبانی رژیم کتوژنیک: همراه با منو غذایی پیشنهادی می‌خوانیم

کربوهیدرات پایین، چربی بالا

پیروی از رژیم غذایی با کربوهیدرات پایین و پرچرب برای کاهش وزن مفید است. از همه مهم‌تر، طبق مطالعات موجود، این رژیم به کاهش خطر ابتلا به دیابت، بیماری‌های قلبی، سکته، آلزایمر، صرع و موارد دیگر کمک می‌کند. رژیم کتو غذاهای کامل مانند گوشت، ماهی، سبزیجات، و چربی‌ها و روغن‌های سالم را در خود جای داده است همچنین مواد غذایی فرآوری‌شده کم‌تر در آن محدود شده است. این یک رژیم غذایی است که می‌توانید طولانی‌مدت آن را دنبال کنید و لذت ببرید.

مطالعات نشان می‌دهد که رژیم کتو به افراد کمک می‌کند تا شاهد کاهش وزن بیشتری باشند، سطح انرژی را در طول روز بهبود می‌بخشد همچنین احساس سیری طولانی‌مدتی را به آن‌ها القا می‌کند. بالا رفتن احساس سیری و بهبود سطح انرژی از کالری‌های موجود در چربی نشأت می‌گیرد که هضم آن بسیار کند و از نظر کالری متراکم است. در نتیجه، به دنبال رژیم‌های کتو معمولاً کالری کم‌تری مصرف می‌شود چراکه حس سیری طولانی‌مدت سبب مصرف غذای کم‌تری خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: کتوژنیک
فصل 1: کم‌کربوهیدرات و پرچرب
فصل 2: شروع رژیم کتو در 5 مرحله
بخش 2: برنامه غذایی 14 روزه
بخش 3: دستورالعمل‌های غذایی
فصل 3: اسموتی و صبحانه
فصل 4: اسنک‌ها
فصل 5: ماهی و ماکیان
فصل 6: گوشت
فصل 7: سبزیجات و وعده‌های فرعی
فصل 8: دسرها
فصل 9: مخلفات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مبانی رژیم کتوژنیک: همراه با منو غذایی پیشنهادی
نویسنده
مترجممیثم میرزایی شهرابی، شقایق فردی نیا، مهدی آل علی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات191
زبانفارسی
شابک978-600-355-545-7
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مبانی رژیم کتوژنیک

امیررضا نوابی پور
۱۴۰۳/۱/۲۸
کامله و دستورات پخت عالی داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مبانی رژیم کتوژنیک

برای دریافت کتاب مبانی رژیم کتوژنیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.