معرفی و دانلود کتاب بیدار کردن چشم سوم

عکس جلد کتاب بیدار کردن چشم سوم
قیمت:
۲۴۰۰۰ 12000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیدار کردن چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیدار کردن چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیدار کردن چشم سوم

کتاب بیدار کردن چشم سوم اثر پرفروش الا هیوز، با راهنمایی‌های جامعی که ارائه می‌دهد، به شما در جهت رسیدن به سلامت روانی و روشن‌بینی معنوی یاری می‌رساند. این کتاب نگاه شما را به اطرافتان دگرگون می‌کند و چهره‌ی حقیقی دنیا را آشکار می‌سازد.

درباره‌ی کتاب بیدار کردن چشم سوم:

بازکردن چاکرای چشم سوم چه اهمیتی دارد؟ چرا کسی باید بخواهد مهارت‌های مرتبط با چشم سوم فعال را بیاموزد؟ آیا روش شناخت فعلی ما از جهان ایرادی دارد؟

از لحظه تولد، در دنیایی غرق می‌شوید که جامعه مدرن در طی قرن‌ها تمدن پیشرفته آن را بنا کرده است. از روش تربیت گرفته تا نوع خانه‌هایی که در آن بزرگ می‌شوید، آموزش‌ها، محیط کار، تعاملات روزانه و فرهنگ خاص جامعه که عضوی از آن هستید، همه‌ی آن‌ها عینکی به شما می‌دهند تا جهان را با آن ببینید. در واقع حتی تجربیات و روابط خاص‌تان نیز می‌توانند به این منظره‌ها جهت دهند، بنابراین شما دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به دیگران دارید.

در چنین شرایطی باز کردن چشم سوم کمک می‌کند حقیقت را همانطور که هست ببینید. به عبارت دیگر، چشم سوم را می‌توان درگاه ورود به حقایق درون خودآگاهی دانست، چاکرایی قابل تعلیم که می‌تواند به افراد در درک نقش‌های شناختی‌شان کمک کرده و حتی مقدم بر منطق و استدلال شود.

با وجود این‌که همه فرصت بازکردن چشم سوم را ندارند و آگاهی از قدرت این چاکرا برای اکثریت ناشناخته می‌ماند، یادگیری گام‌های صحیح به سمت بهره برداری از قدرت‌های چشم سوم پنجره‌ای به سمت دنیای جدید احتمالات معنوی می‌گشاید. کتاب بیدار کردن چشم سوم (Third eye awakening‬) این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با حقایق اساسی مربوط به این چاکرا، ویژگی‌های کلیدی و... آشنا شوید و از آن برای بهبود وضعیت خود بهره ببرید.

فراموش نکنید که تمرین، تمرکز و اشتیاق برای ارتقای وضعیت سلامت روانی کلید موفقیت شما در این زمینه محسوب می‌شود و صرفاً مطالعه‌ی کتاب حاضر کافی نخواهد بود!

کتاب بیدار کردن چشم سوم مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید بدانید در پس شناختتان چه چیزهایی وجود دارد، اگر می‌خواهید شهود خود را بالا ببرید و به استدلال مهمتری نسبت به منطق دست یابید و اگر می‌خواهید جهان را از دیدگاه تازه‌ای ببینید، پس با الا هیوز (Ella Hughes) در این مسیر همراه شوید تا دنیای فوق العاده، شگفت‌انگیز و خیره‌کننده موجود در پس آستانه خودآگاهی را با چشم بصیرت ببینید. همین الان این کتاب را بخرید و زندگی‌تان را با قدرت چشم سوم تغییر دهید.

با الا هیوز بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده بیش از 30 سال به عنوان متخصص طب طبیعی و مربی تناسب اندام فعالیت کرد. او عناوین پرفروشی مانند چاکراها برای مبتدیان، ریکی شفا برای مبتدیان و بیداری چشم سوم را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

کتاب‌های او به شما امکان می‌دهد در مورد مزایای شگفت‌انگیز کریستال‌ها، چاکراها و... اطلاعات بیشتری کسب کنید. به محض شناختن این موارد می‌توانید فرآیندهای بهبود طبیعی بدن خود را تسریع ببخشید.

علاوه بر این، الا می‌خواهد خوانندگانش درک کنند که چگونه این روش‌های درمانی می‌تواند به آن‌ها در کنار آمدن با استرس و مشکلات عاطفی کمک کند و زندگی بهتری را برای خود ایجاد نمایند.

در بخشی از کتاب بیدار کردن چشم سوم می‌خوانیم:

از لحظه تولد، در دنیایی غرق می‌شویم که جامعه مدرن در طی قرن‌ها تمدن پیشرفته آن را بنا کرده است. از روش تربیت گرفته تا نوع خانه‌هایی که در آن بزرگ می‌شویم، آموزش‌ها، محیط کار، تعاملات روزانه و فرهنگ خاص جامعه که عضوی از آن هستیم، همه آن‌ها عینکی به ما می‌دهند تا جهان را با آن ببینیم. در واقع حتی تجربیات و روابط خاص ما نیز می‌توانند به این منظره‌ها جهت دهند، بنابراین ما دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به دیگران داریم.

شناخت ما از حقایق اطراف به دلیل روش خاص شکل گیری طرز فکر و ذهنمان تحت تأثیر همین موضوع است. برای مثال ذهنیت دو فرد متفاوت را که در مناطق مختلف جهان بزرگ شده‌اند، درنظر بگیرید.

یکی از آن‌ها زنی بومی است که نزدیک به طبیعت بزرگ شده، خانواده‌اش محصولات کشاورزی پرورش می‌دادند و ضروریات زندگی مثل آب را از منابع طبیعی تأمین می‌کردند. او یادگرفته به طبیعت احترام بگذارد و از گذراندن جوانی خود در کنار جامعه کوچکشان لذت ببرد.

فرد دیگر یک فارغ التحصیل از دانشگاه‌ آیوی لیگ است. این مرد در شهر بزرگ شده و والدینش مدیران ارشد چند شرکت مهم هستند. بسیاری از تجربیات بچگی‌اش مربوط به لذت از خرید است. والدینش او را به فروشگاه‌های بزرگ می‌بردند تا غذاهای جدید را بچشد و برای خودش اسباب بازی و لباس بخرد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مقدمه    
فصل 1: حقایق اصولی چاکرای چشم سوم    
ویژگی‌های اصلی چاکرای چشم سوم    
بینشی بر جهان تاریک و ناشناخته    
فراتر از حواس    
فصل 2: مزایای فعال سازی چشم سوم    
حافظه بیشتر و بهتر    
اعتماد به نفس و عزت نفس بیشتر    
توانایی بیشتر برای یادگیری    
قضاوت عادلانه    
تمرکز و توجه کافی    
رهایی از استرس و نگرانی    
هماهنگی با اهداف    
حس همدلی بیشتر    
مهارت‌های بهتر حل مساله    
قدرت چشم سوم بر روی ذهن    
فصل 3: مقدمات شفای چشم سوم    
مقدمات شفای چشم سوم    
آیا چاکرای چشم سوم شما مسدود است؟    
چرا مهم است؟    
روش‌های شفای چاکرا    
تمرکز    
شفای کریستالی    
شفای پانیک    
یوگا    
تغییرات سبک زندگی    
فصل 4: گام‌های التیام بخش چاکرای چشم سوم    
چگونه شفابخشی را به حداکثر برسانید    
ذهنتان را آماده کنید    
محیط خود را آماده کنید    
جسمتان را آماده کنید    
ابزارها و منابع التیام چشم سوم    
غذا برای چشم سوم    
کریستال‌هایی برای چشم سوم    
ابزارهای دیگر برای التیام چشم سوم    
ایجاد رژیم التیام بخشی    
فصل 5: بازگشایی چاکرای چشم سوم    
حمام آفتاب و ماه    
پرورش شهود    
رقص خلسه    
تجسم هدایت شده    
ماساژ روحی    
یوگا    
تشویق چشم سوم در موقعیت‌های واقعی زندگی    
علائم بازگشایی چشم سوم    
فشار کم میان ابروها    
شهود بهتر    
رویاهای زنده و نمادین    
آسیب پذیری کمتر نسبت به آشفتگی عاطفی    
سهولت در اجتماعی شدن    
عدم تمایل به فعالیت‌های دنیوی    
سهولت حرف زدن در موقعیت‌های عمومی    
فصل 6: آیا چشم سومتان دوباره بسته می‌شود؟    
خود را استوار سازید    
حواس 5 گانه را دوباره بررسی کنید    
از کریستال‌ها استفاده کنید    
نتیجه گیری   

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیدار کردن چشم سوم
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-964-233-338-7
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ 12000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیدار کردن چشم سوم

علیرضا دانایی
۱۴۰۱/۱۱/۵
کتاب گرچه کم حجم است ولی محتوای خوبی دارد فقط درخواست میکنم کسانی که در مسیر بیدارکردن چشم سوم افتاده‌اند و البته فعال کردن هرنوع چاکرایی زیاد ذوق نکنند و عجله بلکه زیر نظر استعدادیابی و قابل و با صرف سالها وقت و بسیار محتاط زیرا به خودشان آسیب میزنند. متاسفانه در هر سایت و کانالی وعده بیداری آنهم چاکراها سریع داده میشود و قول میدهم به خوانندگان چنین کتابهایی تنوره‌هایی که اکثر آن‌ها خودشان چاکرای بسیار مشکل داری با خودشان حمل میکنند ولی دوره‌های بیدار سازی و فعال کردن چاکرای برگزار میکنند خواهشمندم دقت نمایید وخودسر و تنها با یک کتاب و زیرنظر یک استاد کم تجربه تن به فعال سازی چاکرای ندهند
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۰/۴/۲۱
اصل کتاب ۸۶ صفحه است و ترجمه ان ۶۵ صفحه که به نظر درست نمیاید و متاسفانه مشخص است که در بعضی قسمتها مطالبی حذف شده است و در ترجمه امانت داری رعایت نشده. میتوانم بگویم که به اطلاعاتم در این زمینه خیلی افزوده نشد. ممنون از کتابراه.
محمدرضارحمانی
۱۴۰۲/۴/۵
این کتاب بد نیست مختصر و پر از نکات خوبه ولی دوستان عزیز خوندن کتاب برای باز کردن چشم سوم کافی نیست شما باید بعد خوندن کتاب و گرفتن اطلاعات اون هارو به صورت عملی تو زندگیتون بیارین باز شدن چشم سوم نیازمند مراقبه و تمرین زیاد هست
رها ناصری
۱۴۰۰/۶/۵
راجع به چشم سوم گفته که باز بشه چقدر آگاهی پیدا میکنی اما روشی واسه بیدار کردن چشم سوم نداره در کل خوب بود چون کنجکاو میشی که راجع بقیه چاکراها هم اطلاع کسب کنی
خ۲ خ۲۰
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
کتاب خوبیه نویسنده واقعا در بیدار و فعال کردن چشم سوم راهکارهای زیادی ارائه داده. بنظرم در این زمینه کتاب جامع و کاملی هست. ب علاقمندان در این زمینه حتما پیشنهاد میکنم مطالعه کنند.
dayi javad
۱۴۰۰/۴/۱۵
خیلی کتاب ساده و در عین حال کاربردی هست اگه چندین بار بخونید و تمرینات رو انجام بدید حتما چشم سوم باز دارید و دستاوردهای زیادی بدست میارید
mehrsana b
۱۴۰۰/۳/۹
خیلی ساده و روان به چاکرای ششم (چشم برزخی) پرداخته و اطلاعات خوب و
مفیدی ارائه کرده.. عالی بود این کتاب حتما بخونید
محمد قراگزلو
۱۴۰۱/۱۱/۵
سلام دوستان من میخواهم یه کتاب پیدا کنم در مورد مراقبه‌های خوراکی که چه چیز‌هایی نباید بخوریم تا چشم سوم فعال شود لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره کمکم کنه ممنون.
یاور
۱۴۰۱/۴/۲۹
محتوای خاصی ندارد کتاب یک مقدار کلی گویی و چند تمرین بی حاصل... بهترین روش باز کردن کانالهای انرژی چشم سوم حضور در لحظه و مراقبه است
امیر اشرفی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
این کتاب اطلاعات مفیدی در مورد چاکراها و فعال کردم چاکرای ششم و چشم سوم در اختیارم قرار داد، بینهایت ممنونم از مجموعه خوب کتابراه.
Nahid Rakhshani
۱۴۰۰/۴/۱۰
خیلی ضعیف ومعمولی، چیزایکه قبلا خونده بودم، دنبال یه کتاب هیجان انگیزتر بودم، چیزیکه ندونم، راهکارهای درست باز کردن چاکراها...
roya zoljalali
۱۴۰۱/۳/۱۵
به نظرمن قدرت تخیل بسیار بالایی میخواد تابتوان چشم
سوم را بیدارکرد البته نابرده رنج گنج میسر نخواهد شد
Mohamad Merrikhi
۱۴۰۰/۳/۹
کتاب ضعیفیه که اطلاعات ناقص و کمی انتقال میده. همون اطلاعات کم رو هم خیلی مبهم بیان کرده. آخرش هم که فروشگاهشو تبلیغ کرده. مجموعا اصلا قابل استفاده نیست.
Morteza Hosseinpour
۱۴۰۰/۱۲/۱
کتاب خیلی سطحی و یه شرح مختصر ساده بودش، چرا اینقدر سطحی؟؟؟؟
Poya
۱۴۰۲/۱۰/۶
مرسی بابت کتاب مفیدتون
خیلی انرژی مثبت گرفتم از این کتاب
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب بیدار کردن چشم سوم

برای دریافت کتاب بیدار کردن چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.