معرفی و دانلود کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی

عکس جلد کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی

جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری، در کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی با بهره‌گیری از تعالیم و آموزه‌های معنوی به شما کمک می‌کند تا بتوانید قدرت درونی‌تان را آزاد کنید، از محدودیت‌های خود فراتر روید و به هر آنچه که همیشه در سر می‌پروراندید، دست بیابید.

درباره کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی:

همه‌ی ما در زندگی به‌شیوه‌ای با مشکلات و چالش‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. از مشکلات اقتصادی، عاطفی و روانی گرفته تا درگیر شدن با انواع بیماری‌ها. از مشکلات بزرگ‌تر هم که بگذریم، خواهیم دید که زندگی حتی در کوچک‌ترین اجزاء هم چندان کامیاب‌کننده نیست. حقیقت این که است که جهان برای هیچ‌کدام از ما فرش قرمز پهن نکرده و زمانی که از چالشی رهایی پیدا می‌کنیم، چالشی دیگر بر سر راهمان پیدا می‌شود.

در کتاب مقدس جمله‌ای هست: «خداوند در سختی‌ها حضور دارد.» زمانی که احساس می‌کنید تحت‌ فشار قرار گرفته‌اید، و به‌نظر می‌رسد زندگی آخرین کارت خودش را هم برای از پا درآوردن شما رو کرده، خداوند راه نجاتی پیش پایتان قرار می‌دهد تا بتوانید از پس آنچه که تصور می‌کردید سنگین‌تر از شانه‌هایتان است، برآیید. اگر خداوند شما را با موقعیتی روبه‌رو کرده، به این معنا بوده که توانایی مواجهه با آن را در شما دیده است. بنابراین گرچه شاید شما در این لحظه به این گفته باور نداشته باشید، اما از آنچه که خود تصور می‌کنید، بسیار قوی‌تر هستید.

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی (You Are Stronger Than You Think) به ما می‌گوید حتی اگر در این لحظه زندگی‌تان مملوء از تاریکی‌ست و چشم‌هاتان چیزی جز تاریکی را نمی‌بیند، اجازه ندهید که نبود نور شما را فریب دهد. چرا که تاریکی و خاموشی به این معنا نیست که شما هرگز موفق نخواهید شد و شرایط هرگز بر مراد شما نخواهد چرخید؛ که، شما از شب عبور خواهید کرد و شفا در آینده‌ی شماست. آموزه‌های معنوی این کتاب بسیار دلگرم‌کننده است و نگرشی امیدوارکننده به شما می‌بخشد؛ دیدگاهی که اگر آن را در زندگی به کار بگیرید، می‌توانید به آن زندگی‌ای دست یابید که خود نیز باور نخواهید کرد. اوستین به شما نوید می‌دهد که گرچه هنوز تاریک است اما بعد از نیمه شب نور از راه خواهد رسید.

با مطالعه‌ی هر فصل از کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی، گام‌به‌گام شهامت تغییر کردن پیدا می‌کنید، می‌توانید بر ترس‌هاتان غلبه یابید و به چنان اعتمادبه‌نفسی دست پیدا کنید که با استفاده از آن به هر رویای خود جامه‌ی عمل بپوشانید. نیرویی عظیم درون شما وجود دارد که تنها کافی‌ست آن را مشاهده کنید. درنهایت این که هیچ چیز نمی‌تواند شما را عقب نگه دارد. چرا که از چیزی که خود گمان می‌برید، قوی‌‌تر هستید...

کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری علاقه دارید، از مطالعه‌ی کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی غافل نشوید.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، سخنران و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در سال 1963 به دنیا آمد. سخنرانی‌های او در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته داشته‌اند و بیش از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان آن‌ها را تماشا می‌کنند. آثار نوشته شده توسط جول اوستین در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و برخی از آن‌ها بیشتر از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند.

وی همچنین در سال 2006 جزء ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. از دیگر آثار اوستین می‌توان به «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی می‌خوانیم:

همه ما در زندگی با عناصری روبرو می‌شویم که ضد ما هستند، چه افرادی که منصف نیستند، چه بیماری‌هایی که به نظر نمی‌رسد درمان شوند، چه مشکلات مالی. گاهی ما هیچ تقصیری نداریم. شاید در مشکلات به دنیا آمدیم، با والدینی که کنارمان نبودند. افسردگی، اعتیاد، و کم استعداد بودن به نسل‌ها منتقل می‌شود. ما تعجب می‌کنیم، چرا من این مشکل را دارم؟ چرا در محیطی ناسالم بزرگ شدم؟ چرا این شرکت بعد از این همه سال من را اخراج کرد؟ به این دلیل است که چیزی در شما وجود دارد که دشمن سعی در متوقف کردن آن دارد. آن شکست‌های بد تصادفی نبودند، و فقط بدشانس نبودید. این حملات استراتژیک بود. اگر دشمن توسط شما تهدید نمی‌شد، سعی نمی‌کرد شما را عقب نگه دارد. اگر نمی‌دانست که عظمتی در شما وجود دارد، وقت خود را با ساختن آن چالش‌ها تلف نمی‌کرد. وقتی جانت را به مسیح دادی، خدا تو را نشانه گرفت. گفت: تو مال منی. تاج لطفی بر سرت گذاشت. همه این‌ها عالی است، اما چالش این است که شما هدف دشمن شدید. او می‌داند که شما قرار است مسیر جدیدی را در پیش بگیرید. او می‌داند که خدا به شما لطف کرده تا اثری از خود به جای بگذارید، بنابراین تلاش می‌کند تا جلوی شما را بگیرد. خیلی وقت‌ها دشمن می‌داند ما که هستیم حتی قبل از اینکه بفهمیم که هستیم.

زمانی که داوود نوجوانی بود که در مزارع چوپان‌ها کار می‌کرد و از گوسفندان پدرش مراقبت می‌کرد، تا آن جا که می‌توانست معمولی به نظر می‌رسید. او فوق‌العاده و خوش‌تیپ نبود. او ثروت یا نفوذ نداشت. آن‌ها خانواده کم درآمدی بودند. هیچ چیز در مورد او برجسته نبود. چرا وقتی سَموئیل آمد تا یکی از پسرانش را به عنوان پادشاه بعدی تقدیس کند، پدر داوود او را در مزارع شبانان رها کرد؟ آوردن او کار مهمی نبود. چرا پدرش او را تحقیر می‌کرد و به او بی‌احترامی می‌کرد؟ بعداً، وقتی داوود برای برادرانش که در ارتش خدمت می‌کردند، آذوقه می‌برد، مجبور شد چند روزی سفر کند. با آن‌ها مهربان بود. چرا برادر بزرگش در مقابل سربازان دیگر او را مسخره و تحقیر کرد؟ چرا حسود بود؟ داوود ترسناک نبود. به نظر نمی‌رسید که تهدیدی برای آن‌ها باشد. اما دشمن می‌تواند چیزهایی را در شما ببیند که ممکن است شما نبینید. داوود خود را عادی می‌دید، اما دشمن می‌دانست که او می‌تواند به یک جنگجوی خیلی بزرگ تبدیل شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی
فصل دوم: خداوند را به سختی‌هایت دعوت کن
فصل سوم: پیروزی در تاریکی آغاز می‌شود
فصل چهارم: نبرد برای آینده
فصل پنجم: قدرت ویژه در حال وارد شدن است
فصل ششم: گفتید کی هستید؟
فصل هفتم: تو برای مقاومت طراحی شده‌ای
فصل هشتم: غلبه بر خستگی و درماندگی
فصل نهم: همچنان قرار است به هدفت برسی
فصل دهم: ایمان تو
فصل یازدهم: فرد معتقد به عبارت با این وجود
فصل دوازدهم: از این رو می‌دانم
فصل سیزدهم: بادهای داغ آزمایش
فصل چهاردهم: به راه رفتن ادامه بده
فصل پانزدهم: احاطه شده توسط والاترین قدرت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات246
زبانفارسی
شابک978-964-233-395-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی

homa
۱۴۰۱/۱/۱
آغاز 01/01/01 با کتاب جول اوستین دوست داشتنی ♥️♥️♥️
امیدوارم سال جدید رو با انرژی خوب و مثبت و سلامتی و برکت و عشق آغاز کنی هموطن
صنم صارمی
۱۴۰۱/۱/۱۰
خیلی کتابهای جول استین عالین وقتی مطالعه میکنی تا مدتها حالت عالیه این کتابم عالی بود. این کشیش کمک میکنه ارتباط بسیارخوبی با خدای درونت برقرار کنی. بخونیدش
مهنوش میلانی
۱۴۰۱/۱/۲
کتاب‌های حول مثل خودش فوق العاده است خیلی معنوی و مفید است واقعا احساس خوب روی من گذاشت حالم عالی میشه پر از انرژی و حرفه‌ای اموزنده
Mh Rz
۱۴۰۱/۶/۳۱
کتابهای جول استین عالی هستن امید بخش آرامش دهنده وبه خدای درونت بیشتر نزدیک میشی حتما بخونین برای من خیلی تاثیر مثبت داشت
رضا کاظمی
۱۴۰۱/۱/۵
من فکر می‌کردم صوتی ولی مطالعه که کردم چند صفحه اولش را خوب بود جول عالیه
دلربا
۱۴۰۱/۱/۳
کتاب عالیست. ترجمه روان و عالی، هر صفحه امیدبخش.. ممنون
احمد محمدی
۱۴۰۱/۴/۲۲
بی نظیر و دوست داشتنی مث تموم کتاب‌های دیگه جول اوستین هم خودش هم کتاباش دوست داشتنین
حمید سلطانی
۱۴۰۲/۲/۵
این کتاب برای کسی خوب است در مسیر توحید باشد. وگرنه درکش سخت است برای مبتدیان
فرزانه نصیری
۱۴۰۲/۵/۲۸
کلا کتاب خوبیه ولی خیلی کوتاهه و زود تموم میشه
زهرا کردی
۱۴۰۱/۸/۱۴
خوشم اومد. خیلی قشنگ و جذاب بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی

برای دریافت کتاب تو قوی‌تر از آن چیزی هستی که فکرش را می‌کنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.