معرفی و دانلود کتاب حالا این هم از زندگی ما

برای دانلود قانونی کتاب حالا این هم از زندگی ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حالا این هم از زندگی ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حالا این هم از زندگی ما

کتاب حالا این هم از زندگی ما، مجموعه‌ای است که پوبا رفویی انتخاب آن‌ها را بر عهده داشته، وی در انتخاب‌هایش سعی کرده نویسندگانی را برگزیند که در ایران کمتر معرفی شده‌اند. اکثر داستان‌های این مجموعه در سال‌های اخیر نوشته و در نشریه نیویورکر منتشر شده‌اند و الزاما از نظر مضمون و سبک نگارشی شباهتی به هم ندارند.

حالا این هم از زندگی ما، داستانی کوتاه از سوزان سانتاگ (Susan Sontag)، رقص‌های جنگ نوشته شرمن الکسی (Sherma Alexie)، خدای داستان‌نویسی اثر هنری راث (Henry Roth)، جهنم بزرگ نوشته گیرمو مارتینز (Gillermo Martinez)، کاغذ دیواری زرد اثری از شارلوت پرکینز گیلمان (Charlotte Perkins Gilman)، گشتی با ایلیزن به قلم جان آپدایک (John Updike)، تلویزیون از بن لوری (Ben Loory)، خود زندگی‌نامه جی‌. جی. ب. به قلم جی. جی. بالارد (J G Ballard) و زندگی نو نوشته الگرا گودمن (Allegra Goodman)، داستان‌هایی هستند که در این مجموعه گنجانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب حالا این هم از زندگی ما (The Way We Live Now) می‌خوانید:

با حالتی تدافعی ادامه داد، قبول دارم که زندگی تک‌ تک آدم‌ها، به یک اندازه، مقدس است، اما این هم یک نظر است، حرفی دیگر است، منظورم این است که، همه‌ی این آدم‌های ارزشمند در این وضعیت تازه به قول معروف نشکفته پرپر می‌شوند، این آدم‌هایی که اگر بروند رفته‌اند و دیگر کسی نیست که جایشان را پر کند، و این ضایعه‌ای برای فرهنگ است.

وزلی گفت، اما این وضع که تا ابد این جور نمی‌ماند، امکان ندارد، همین روزها است که آن‌ها به یک چیزی برسند (استیفن غرغر کنان گفت، آن‌ها، آن‌ها)، گرگ گفت: اما تا حالا فکر کرده‌اید که اگر بعضی‌ها نمیرند، یعنی حتی اگر آن‌ها بتوانند زنده نگه‌شان دارند (کیت غرغر کنان گفت، آن‌ها، آن‌ها)، آن وقت سرنوشت‌شان این است که ناقل بمانند؟ آیرا گفت: یعنی عاری از قید و بند. فرانک گفت، ولی از مردن که بهتر است. و به عقیده‌ی کوئنتین، هیچ وقت به خودش زحمت نمی‌دهد تا خوش‌ خیال باشد، در سر تا سر حرف‌هایش در مورد آینده، به هیچ‌ وجه به این احتمال اشاره نمی‌کرد که ممکن است نمیرد، که اگر بخت یارش باشد از نخستین نسل بازماندگان بیمار خواهد بود، یک بار هم از دهانش در نیامده بود که به این موضوع اشاره‌ای کند، کیت تأیید کرد که یک بار هم اشاره نکرده بود، که هر چیزی که بود تمام شده بود، هر طور که تا حالا زندگی کرده بود، اما، به نقل از آیرا، فکرش را کرده بود، فکر پایانِ کله‌ خری، پایان بی‌خیالی، با چشم بسته پایان زندگی را رقم‌ زدن، پایان زندگی را مفت و مسلم فرض‌ کردن، و پایان زندگی را چیزی دانستن که خودش را آماده‌ی آن فرض می‌کرد که آن را، سامورایی‌ وار، بی‌دغدغه، و بدون شرم، دور بیندازد؛ چون یکی از وحشتناک‌ترین ویژگی‌های این بیماری آن است که آدم نمی‌فهمد کی آلوده شده، شاید اصلا مال ده سال پیش باشد، چون مسلما این بیماری سال‌ها و سال‌ها است که وجود دارد، خیلی قبل‌تر از وقتی که پیدا شد؛ یعنی، اسمی برایش پیدا شد. کی می‌داند چند سال پیش (ماکس گفت: من که فکر و ذکرم همین شده) و کی می‌داند (استیفن حرفش را قطع کرد، من می‌دانم داری برای گفتن چی این‌ پا آن‌ پا می‌کنی) چند نفر قرار است این بیماری را بگیرند؟

فهرست مطالب کتاب

حالا این هم از زندگی ما
سوزان سانتاگ
رقص‌های جنگ
شرمن الکسی
خدای داستان‌نویسی
هنری راث
جهنم بزرگ
گیرمو مارتینز
کاغذ دیواری زرد
شارلوت پرکینز گیلمان
گشتی با ایلیزن
جان آپدایک
تلویزیون
بن لوری
خود زندگی‌نامه‌ی جِی. جی. ب.
جِی. جی. بالارد
زندگی نو
اَلِگرا گودمن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حالا این هم از زندگی ما
نویسنده، ، ، ، ، ، ، ،
مترجمشهریار وقفی پور، امیر احمدی آریان، فهیمه زاهدی، شقایق نظرزاده، کامران غبرایی، بهرنگ رجبی، بابک مظلومی
ناشر چاپیانتشارات کتاب نشر نیکا
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-5906-15-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حالا این هم از زندگی ما

zahra saadi
۱۳۹۷/۹/۱۸
لطفا کتاب‌های شرمن الکسی رو بیشتر بذارید، خیلی جالب می‌نویسه، کتاب لازم نیست بگویی دوستت دارم از این نویسنده رو بذارید
آرمان محمودی
۱۳۹۷/۹/۲۱
خیلی خوب بود، مرسی از کتابراه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب حالا این هم از زندگی ما

برای دریافت کتاب حالا این هم از زندگی ما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.