معرفی و دانلود کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک

عکس جلد کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک
قیمت:
۱۷۵۰۰ ۸,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک

مایک چات و استفان سی. لاندین در کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک، تجربیات چندین‌ساله‌ی خود را با شما به اشتراک گذاشته‌اند و توضیح می‌دهند که چرا برخی کسب‌وکارها از بقیه موفق‌ترند. این کتاب با طرح 7 راهکار کلیدی، به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا به موفقیت‌های شغلی درخشانی دست پیدا کنند و با استفاده از این رویکردها، کسب‌وکار کوچک خود را به شرکتی پایدار و قدرتمند تبدیل کنند.

درباره‌ی کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب‌ و کارهای کوچک

پرسشی همیشگی ذهن صاحبان کسب‌وکارهای کوچک را به‌ خود مشغول کرده. اینکه چطور شماری از این افراد در فضای کار موفق‌اند و بقیه مکرراً با شکست مواجه می‌شوند. پاسخ این پرسش در کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب‌ و کارهای کوچک (Loops: The Seven Keys to Small Business Success)، نوشته‌ی مایک چات (Mike Chaet) و استفان سی. لاندین (Stephen C. Lundin) نهفته است.

باید توجه داشت که هیچ کمپانی بزرگی، از ابتدا قدرتمند نبوده. مدیران چنین شرکت‌هایی صرفاً با به‌کارگیری استراتژی‌ها و ترفندهای خلاقانه توانسته‌اند به‌مرور زمان به جایگاه کنونی خود دست یابند. در نتیجه، چنین موفقیتی ممکن است برای هر کسب‌وکار دیگری هم اتفاق بیفتد. بی‌تردید در دهه‌های آتی شاهد رشد شرکت‌های بزرگی خواهیم بود که کار خود را در مقیاس کوچک شروع کردند. این کسب‌وکارها می‌توانند متعلق به هر کسی باشند؛ هرکسی که با رویاهای بزرگ وارد دنیای تجارت شده.

در کتاب حاضر تمام سؤالات کلیدی افراد درخصوص موفقیت کسب‌وکارهای کوچک، از طریق داستان زندگی تونی پاسخ داده می‌شود. تونی، دانشجوی رشته‌ی تجارت است که در دام مدرسه افتاده، درحالی‌که خواهان پیوستن به کسب‌وکار خانوادگی است. در نهایت او به‌واسطه‌ی یک امتحان غافل‌گیرکننده با موضوع بررسی مشاغل کوچک منطقه، با نکاتی آشنا می‌شود که دانستن آن‌ها برای کارآفرینان ضروری است.

برقراری روابط تأثیرگذار با مشتری، تدوین چارچوبی استاندارد برای کارمندان، نوآوری و اهمیت کیفیت محصول، شماری از درس‌هایی است که تونی در جریان این امتحان می‌آموزد. همراهی با تونی در روند یادگیری، به مخاطب کتاب کمک می‌کند تا با استفاده از یک فرایند 7 مرحله‌ای، عوامل مؤثر در موفقیت کسب‌‌و‌کارهای کوچک را بشناسد. مایک چات و استفان سی. لاندین باور دارند که پیروی از این اصول به موفقیت مشاغل منجر می‌شود.

نویسندگان توضیح می‌دهند چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که یک محصول از نمونه‌های مشابه آن متمایز شود و چگونه می‌توان حیات کسب‌وکار را در شرایط اقتصادی متفاوتی تضمین کرد. شایان ذکر است که برای پرورش یک کسب‌وکار، فرصت‌های بی‌شماری وجود دارد که افراد باید آن‌ها را غنیمت شمرده و با ایده‌های نوآورانه، پیشرفت خود را رقم بزنند؛ زیرا استفاده‌ی درست از فرصت‌ها، یکی از ترفندهایی است که مشاغل کوچک را به غول‌های تجاری دنیا تبدیل می‌کند.

نویسندگان کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب‌ و کارهای کوچک، با استفاده از تجربیات خود، کلیدی‌ترین نکات موفقیت را به کارآفرینان گوشزد می‌کنند. تمرکز آن‌ها در این راستا، به تعهدات کاری، نوآوری‌، خلاقیت و ارتقای کیفیت خدمات معطوف شده. اثر پیش‌رو با ترجمه‌ی هانیه چوپانی توسط نشر شادن پژواک به انتشار رسیده.

در نکوداشت کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب‌ و کارهای کوچک

  • صاحبان کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با استفاده از رویکرد پیشنهادی کتاب حلقه‌ها، دستاوردهای شغلی قابل‌توجهی کسب کنند. (استیو دی، رئیس سابق شرکت Wyler's Foods)

کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب‌ و کارهای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر راهنمایی فوق‌العاده برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک است و به پیشرفت و موفقیت آن‌ها کمک شایانی می‌کند. دانشجویان رشته‌ی تجارت، از دیگر مخاطبان کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب‌ و کارهای کوچک هستند.

با مایک چات و استیفن سی. لاندین بیشتر آشنا شویم

مایک چات، بنیان‌گذار بزرگ‌ترین شرکت مشاوره در زمینه‌ی تناسب اندام است و در عین حال به تدریس و نویسندگی هم اشتغال دارد. او تاکنون نقش پررنگی در موفقیت کسب‌وکارهای کوچک ایفا کرده و رویکردهای پیشنهادی‌اش درخصوص توسعه‌ی مشاغل، بارها‌و‌بارها مورد استفاده قرار گرفته است.
استفان سی. لاندین، سخنران، مدرس و نویسنده‌ای پرفروش است. او در سال 1941 در تورنتو متولد شده. کتاب «ماهی!»، برجسته‌ترین کتاب این نویسنده به شمار می‌رود که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های تجاری دنیا قرار دارد.

جملات برگزیده کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک

  • در دنیای واقعی زندگی کنید.
  • از طریق ایجاد تمایز، خود را از رقابت جدا کنید.
  • موفقیت در کسب‌وکارِ کوچک، به معنای بستنِ حلقه‌ها است.
  • ببینید که خواسته‌های مشتریان چیست و بیش از چیزی که می‌خواهند به آن‌ها بدهید.
  • یک تاجر محترم و موفق را بیابید و هر چه‌قدر می‌توانید در مورد موفقیتش اطلاعات کسب کنید.

در بخشی از کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک می‌خوانیم

«واقعاً همیشه حق با مشتری نیست. این تمایلِ از پیش تعیین شده ما است که حق را همیشه به مشتری می‌دهد. با این تمایل از پیش تعیین شده است که یک تاجر خوب، برای تعامل با هر مشتری به او نزدیک می‌شود و اگر مشتری اشتباه کند، ما هنوز سعی داریم که اشتباهِ او را درست کنیم. البته یک استثنای بزرگ وجود دارد. اگر مشتری به روشی توهین‌آمیز، بی‌ادبانه یا نامربوط با یک کارمند یا مشتری دیگر رفتار می‌کند، حق با او نیست؛ حتی اگر در مورد مسئله، حق با او باشد. ما بدون مشتریانی که توهین می‌کنند نیز می‌توانیم کار کنیم، زیرا کارمندان ما، اولین مشتری ما هستند.»

پروفسور دیویس با خود خندید و گفت: «مانند کسی صحبت کرد که زمانی را در سنگرها سپری کرده است، وقتی تونی می‌گوید که کارمند اولین مشتری است، منظورش چیست، پینگ (Ping)؟»

پینگ مکث کرد و با حرکتِ سریعِ سرش، موهای سیاه باشکوهش را به پشت پرت کرد، طوری که صورتش کاملاً پیدا شد، و با لبخندی پاسخ داد: «ابتدا، می‌خواهم از ماهیتِ حساسِ تونی نسبت به نقش زنان در محلِ کار تعریف کنم. مطمئن هستم که تمام زنانِ این اتاق عمیقاً، نحوه استفاده او از زبان را تحسین می‌کنند... و می‌خواهند او را بهتر بشناسند.»

سپس با یک لبخند وسوسه‌کننده مصنوعی نگاهی به تونی انداخت و در پیِ آن، رنگِ پوستِ تونی، قرمزِ روشن شد. تونی و پینگ، از دورانِ مدرسه ابتدایی یکدیگر را می‌شناختند و رقابتشان آن‌ها را به کالج رساند. اخیراً پینگ در موقعیت‌های مختلف، نسبت به تونی ابرازِ برتری کرده بود. این یکی از همان موقعیت‌ها بود.

پروفسور دیویس به سرعت اعلامِ نظر کرد: «پینگ، لطفاً برویم سرِ اصلِ مطلب؟»

«منظورِ او این است که اگر می‌خواهیم به مشتریان اهمیت بدهیم، باید به آن‌هایی اهمیت بدهیم که به کارمندانِ ما اهمیت می‌دهند.»

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
اجرای حلقه‌ها در کسب‌وکارهای کوچک
بخش اول: سفر آغاز می‌شود
یک جلسه غیرمنتظره
شغل تابستانی تونی
برنامه تابستانی
بخش دوم: هفت حلقه ضروری
حلقه اول: حوزه‌های تجربه را مدیریت کنید
حلقه دوم: فرهنگِ پیروزی بسازید
حلقه سوم: بر اصول نظارت کنید
حلقه چهارم: تمامِ فرآیندهای اصلی را استاندارد کنید
حلقه پنجم: نوآوری کنید
حلقه ششم: در دنیای واقعی زندگی کنید
حلقه هفتم: رهبرِ نمونه باشید
بخش سوم: حلقه‌های نهایی
روابط و حلقه‌ها: تونی سیمز، سال چهارم
زبانِ حلقه‌ها
بستنِ حلقه‌ها
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک
نویسنده،
مترجمهانیه چوپانی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات127
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰ ۸,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک

مجید نکویی
۱۴۰۲/۲/۲۴
ترجمه روانی نداره، یه قسمت داستانی داره که بس که بد ترجمه شده شبیه داستان‌های مرموز جنایی هست.
مواردی که مطرح شده رو به سختی میشه درک کرد. مسلما اینکه فرد مترجم یا آشنایی خوبی با زبان انگلیسی نداشته و رشته ش نزدیک بوده یا تا حدی آشنا بوده و رشته ش به مدیریت و کسب و کار ربطی نداشته،
خلاصه شاید کتاب خوبی باشه اما با ترجمه بد از دست رفته
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک

برای دریافت کتاب حلقه‌ها: هفت کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.