معرفی و دانلود کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر

عکس جلد کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر
قیمت:
69000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر

کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر نوشته‌ی مایک بایر، به شما این قدرت را خواهد داد که اصالت‌تان را در آغوش کشیده، آنچه مانع‌تان بوده و شما را عقب نگه داشته است را شناخته و از آن عبور کنید تا زندگی پربارتری داشته باشید.

تا به حال برایتان پیش آمده است که از خودتان بپرسید: آیا واقعاً همانی هستید که می‌خواستید باشید؟ آیا این همان زندگی است که واقعاً می‌خواهید؟ آیا هر روز، بهترین خودتان هستید؟ چه چیز را امروز می‌توانید تغییر دهید؟ به این سوالات چگونه پاسخ می‌دهید؟

در مورد زندگی روزمره‌ی خود فکر کنید. آیا در حال پیشرفت هستید یا درجا می‌زنید؟ آیا روزهایتان پر است از کار، روابط و فعالیت‌هایی که برایتان خوب‌اند یا احساس می‌کنید که در تردمیلی از مسئولیت‌ها گیر افتاده‌اید؟ اگر آرزوی زندگی بهتری دارید، الان وقت آن است که آرزویتان را به واقعیت تبدیل کنید و ابزاری که نیاز دارید در اختیارتان است تا یک زندگی را طراحی کنید که عمیق‌ترین لایه‌ها را پر می‌کند. کتاب خود برتر (Best Self) این را به شما نشان خواهد داد.

مایک بایر (Mike Bayer) که توسط هزاران مراجعه کننده‌‌ی خود که زندگی‌شان را تغییر داده، به عنوان مایک کوچ (مربی) شناخته می‌شود، به افراد زیادی از ستاره‌های موسیقی گرفته تا مدیران کسب و کار و افرادی مثل شما که به دنبال بهترین خود بودن هستند، کمک کرده است.

او این کار را با راهنمایی آن‌ها برای پرسیدن یک سری از سوالات مهم ولی سخت از خودشان انجام داده است. سوالاتی مثل: «ارزش‌های اصلی شما چه چیزی هستند؟»، «آیا هر شب که به رختخواب می‌روید بهتر از صبحی هستید که بیدار شدید؟» و «آیا من برخی جنبه‌های سلامت فیزیکی خود را به دلیل ترس یا انکار نادیده می‌گیرم؟». او به افراد کمک می‌کند تا خود برترشان و ضد خودشان را ببینند.

این اثری است که بعد از مطالعه‌ی آن، خود را به طور قابل ملاحظه‌ای بهتر می‌یابید. در میان صفحات کتاب، نویسنده، مربی زندگی شما می‌شود و در این سفر، شما را به سوی مجموعه‌ای از پرسش‌های عمیق و برانگیزاننده هدایت خواهد کرد که احتمالاً هیچ‌گاه پیش از این برایتان پیش نیامده است.

این کتاب با کار کردن روی تمامی هفت دایره‌ی زندگی (اجتماعی، شخصی، سلامت، آموزش، روابط، کار و توسعه‌ی روانی و معنوی)، اثری قابل دسترس و تعاملی است که چکیده‌ی تمامی دانش نویسنده در یک راهنمای متمرکز و فشرده بوده و تمایل افراد به تغییر را روشن می‌کند.

در بخشی از کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر می‌خوانیم:

با طیف بی‌شمار اطلاعات درباره‌ی تغذیه و رژیم غذایی، قصد دارم حتی‌الامکان آن اطلاعات را برایتان ساده کنم، بطوری که بتوانید به نوبه‌ی خود رژیم غذایی‌تان را ساده کنید. اطلاعات متناقضی که تقریباً هر روز در مورد چه باید خورد، چه نباید خورد، چه موقع باید خورد و چقدر باید خورد، منتشر می‌شود، خیلی راحت ما را سردرگم می‌کنند. بنابراین، درست همانطور که همه‌ی هفت حوزه‌ی زندگی‌تان را برای تبدیل شدن به خود برترتان دوباره بررسی می‌کنید، می‌خواهم مایل باشید رژیم‌ غذایی و باورهایتان را در مورد تغذیه دوباره بررسی کنید.

دلیلم برای توصیف آن به عنوان «نیوتریشن» این است که قرار است به شیوه‌ی جدید، البته یک روش ساده‌تر، به آن بپردازید. قرار است غذا را به عنوان سوختی برای خود برترتان در نظر بگیرید. برای هر وعده‌ی غذایی، یک حق انتخاب دارید - آیا قصد دارید به خود برترتان یا خود تخریب‌گرتان سوخت‌رسانی کنید؟

نکته‌ی مهم من برای شما این است: چیزی که وارد بدن‌تان می‌کنید همبستگی مستقیمی با خروجی‌تان دارد. اگر رژیم غذایی‌تان قند بالا و مواد غذایی فرآوری شده است (چه کسی می‌داند چه چیزی واقعا در آن است؟)، احساس کسلی، خستگی، بدخلقی و عدم تمرکز می‌کنید. مانند خود تخریب‌گرتان، اینطور نیست؟ دلایل: غذاهای فرآوری شده اغلب حاوی افزودنی‌های شیمیایی هستند که بدن‌تان نمی‌تواند آن‌ها را مانند مواد غذایی طبیعی پردازش کند و شکر تصفیه شده موجب افزایش قند خون می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

یاددشت مترجم
پیش‌گفتار
مقدمه
1) کشف خود برترتان
2) درک خود تخریب‌گرتان
3) سفر منحصر به فردتان؛ اصول تغییر خود برتر
4) شناسایی موانع‌تان
5) حوزه‌ها: زندگی اجتماعی‌تان
6) حوزه‌ها: زندگی شخصی‌تان
7) حوزه‌ها: سلامت‌تان
8) حوزه‌ها: آموزش و تحصیلات شما
9) حوزه‌ها: روابط‌تان
10) حوزه‌ها: کار و حرفه شما
11) حوزه‌ها: توسعه‌ی معنوی‌تان در زندگی
12) گردآوری بهترین تیم
13) هفت مرحله‌ی دستیابی به اهداف خود برترتان
نتیجه‌گیری
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر
نویسنده
مترجمافشین چایچی نصرتی
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-600-8738-93-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
69000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر

امید غلامی
۱۳۹۸/۳/۲۲
کتاب فوق‌العاده قوی و کاربردی، مهمترین نکته‌ی این کتاب اینه‌که میتونه طیف گسترده‌ای از افرادو مخاطب قرار بده و در پیشرفت فردی و بالاتر بردن کیفیت زندگی بسیار موثر باشه، از خانم‌های خانه‌دار تا دانشجویان و صاحبان مشاغل و همه‌ و همه...
شانس خوندنشو از دست ندید!
فرشته محبی
۱۳۹۹/۱/۱۵
وقتی کتاب رو میخونی انگار با یک مشاور صحبت میکنی و سعی میکنه مشکلاتت رو با سوال و تست بفهمه و کمک کنه تا حلشون کنی... کتاب جنبه‌های مختلفی از زندگی رو بررسی میکنه و در عین حال کوتاه و خلاصه راه حل میده. اگ مسئله‌ای دارید ولی نمیدونید که مشکل از کجاست کتابش کمک میکنه تا مشکل رو بفهمید
سفارینا
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
یکی از بهترین کتابای self-help که تا حالا دیدم. از اونجایی که نویسنده واقعا کوچه، میدونه داره چی کار میکنه.
به شدت پیشنهاد میکنم. با اینکه شاید خوندن اینجور کتابا واسه بعضیا یه کم سخت باشه، ولی کتاب فوق العاده کمک کننده ایه.
دنیا تفرشی
۱۴۰۲/۴/۹
یک کتاب خودیاری که به شما درجهت ارتقا خودتون کمک میکنه این کتاب به شما کمک می‌کنه خود برتر و خودتخریب گرتان را شناسایی کرده و اینکه چگونه در موقعیت‌های پیش رو بتونید از خود برترتون استفاده کنید.
ناهید محمدی
۱۴۰۱/۵/۱۳
جمله‌های کلیشه‌ای و انگیزشی کمتری نسبت به سایر کتلب‌های انگیزشی داشت، اما در عوض پر از تمرینات مفید و کاربردی بود،
زبانی ساده، روان و راهکارهای موثر و قابل اجرا از ویژگی‌های این کتابه.
ترجمه خوب و روان
ستایش پارسا
۱۴۰۰/۲/۲۰
برای کسایی که خودشون و گم کردن تو کشمکش روزگار خوبه که خودشونو پیدا کنن راهشونو پیدا کنن حتی شاید خوندن چند وقت یه بار این کتاب لازم باشه. به نظرم برای هدیه به عزیزانمون هم مناسبه
مسعود بی دل
۱۳۹۹/۱/۲۱
کتاب خوبیه فقط اگه ترجمه براتون مهمه ترجمه دیگه این کتاب که تو کتابراه هم موجوده از نظر من ترجمه بهتری بود، بازم خودتون میتونید مقایسه کنید.
سمیه شریعتی
۱۳۹۸/۵/۹
کتاب خوبی هست. در حال خوندنش هستم و واقعا برام جالبه. پیشنهاد میکنم اگر دنبال اصلاح نقاط ضعفتون هستین، بخونین
Zahraw Hosseini
۱۳۹۸/۹/۲۳
کاش میشد همه این کتابو بخونن، اونم نه یکبار، بلکه چند بار
atena bolori
۱۳۹۹/۹/۱۲
عالیترین کتابی که تا بحال خوندم واقعا بهترین کتابی که در طول عمرم خوندم
soli .
۱۳۹۸/۸/۲۳
کتاب خوبیه. ادم از خوندنش لذت میبره
Marzieh Jafari
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
کتاب خوبیه هر چقدر ک جلو میره جذاب تر میشه
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر

برای دریافت کتاب خود برتر؛ خودت باش، تنها کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.