معرفی و دانلود کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

عکس جلد کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خود برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خود برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

مایک بایر در کتاب صوتی خود برتر توصیه‌ها و راهکارهایی عملی را ارائه می‌دهد که اگر آن‌ها را در زندگی‌تان به کار ببندید، چنان به رشد فردی دست خواهید یافت که احتمالاً خود نیز در ابتدا باور نخواهید کرد. بیش از این تعلل جایز نیست؛ این شما و این پرفروش‌ترین کتابِ نیویورک‌تایمز، که زندگی‌تان را تغییر خواهد داد!

درباره کتاب صوتی خود برتر:

این که کتابی بتواند زندگی یک نفر را تغییر دهد، کم ادعایی نیست. کتاب‌های بسیاری هستند که این ادعای سنگین را به دوش می‌کشند اما در نهایت درون‌مایه‌ی اغلب آن‌ها چیزی جز کلیشه‌های رایج و جملات انگیزشی بی‌تأثیر نیست. اما مایک بایر (Mike Bayer) که تاکنون با کتاب‌های بی‌نظیر خود الهام‌بخش میلین‌ها نفر در سراسر جهان بوده، این بار نیز در یکی دیگر از کتاب‌های پرفروش و برجسته‌ی خود تمام اهتمامش را به‌کار گرفته تا راز یک زندگی موفق را با شما به اشتراک بگذارد.

او از تجربیات خود برای نوشتن این اثر بهره‌ی فراوانی برده و این امر از جمله عواملی‌ست که کتاب خود برتر (Best Self: Be You Only Better) را از میان سایر آثار در این زمینه متمایز می‌سازد. مایک بایر در جایی از کتاب چنین بیان می‌کند: «در برهه‌ای از زمان زندگی‌ام به هر چیزی شباهت داشت به جز یک زندگی حقیقی. چرا که چنان در چنگال اعتیاد گرفتار بودم که نمی‌دانستم باید چه کاری انجام دهم.»

مایک بایر در این اثر کاربردی گام‌به‌گام همراه شماست تا بتوانید من برتر وجود خود را پیدا کنید و به یک زندگی کامیاب‌کننده‌تر دست یابید. یعنی همان زندگی‌ای که همیشه آرزوی آن را در سر می‌پروراندید. اگر احساس می‌کنید به اندازه‌ی کافی خوب نیستید، دیگران شما را قضاوت می‌کنند و اغلب تسلیم ترس‌هاتان می‌شوید، باید به شما بگوییم این کتاب دقیقاً همان چیزی‌ست که به آن نیاز دارید.

لحظه‌ای درنگ کنید و به این بیاندیشید که چه می‌شد اگر به جای صرف وقت و انرژی خود بر چیزهایی که هرگز اتفاق نمی‌افتند، انرژی‌تان را بر روی کارهای مثبت می‌گذاشتید؟ احتمالاً‌ انجام دادن این کار سخت‌ترین امر ممکن است. خبر خوب اینجاست که این کار شدنی‎ست. تنها کافی‌ست که عزم خود را جزم کنید و به توصیه‌های این اثر گوش بسپارید. پیشنهادات این کتاب صوتی هفت جنبه‌ی زندگی انسان، اعم از اجتماعی، شخصی، سلامت، آموزش، روابط، کار و توسعه‌ی روانی و معنوی را در بر می‌گیرد و به همین دلیل است که می‌توان آن را از جمله جامع‌ترین کتاب‌های خودیاری نامید.

هر آنچه را که باید درباره‌ی این کتاب صوتی گفتیم. تنها این که اگر شما هم از حرف‌های تکراری بیشتر کتاب‌های موفقیت و خودسازی به تنگ آمده‌اید و به دنبال کتابی «واقعی» هستید تا بتوانید یک بار برای همیشه زندگی خود را تغییر دهید، آنچه را که می‌خواهید در کتاب صوتی خود برتر خواهید یافت. چراکه زندگی آموختنی و ساختنی‌ست.

نکوداشت‌های کتاب صوتی خود برتر:

- وقتی این کتاب را بخوانید می‌فهمید که مارک بایر قدرت تغییر را در دستان خود فرد قرار داده است. (جنیفر لوپز)
- شما می‌توانید بگویید که او یک مربی عادی نیست، او کارهای شگفت‌انگیزی را در طول زندگی و حرفه خود انجام داده و قطعاً به من کمک بزرگی کرده است. (جو جوناس)
- مایک بایر کاری می‌کند که احساس بهتری داشته باشم. (Jay Glazer)

کتاب صوتی خود برتر مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت و خودیاری علاقه دارید، از کتاب صوتی خود برتر غافل نشوید.

با مایک بایر بیشتر آشنا شویم:

مایک بایر یکی از برجسته‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری است. او مشهور به مربی مایک، با توانمندسازی میلیون‌ها انسان در رها شدن آن‌ها از چرخه‌های مخرب و الگوهای تکراری زندگی است که باعث ترقی زندگی آن‌ها شده. این نویسنده پرفروش آثار دیگری تألیف کرده که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب «یک تصمیم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی خود برتر می‌شنویم:

فکر کنید من نماینده تغییر شما هستم. من می‌دانم چه چیزی انسان‌ها را تغییر می‌دهد. این عقیده فراگیر در جامعه وجود دارد که انسان‌ها نمی‌توانند تغییر کنند. این عقیده 100٪ اشتباه است. اگر انسان‌ها نمی‌توانستند تغییر کنند پس من هنوز یک انسان معتاد و فقیر بودم. اگر انسان‌ها تغییر نمی‌کردند هیچ کس نمی‌توانست وزنش را کاهش دهد. اگر انسان‌ها تغییر نمی‌کردند هیچ کس نمی‌توانست سیگار را ترک کند. اگر انسان‌ها تغییر نمی‌کردند همه محکوم به شکست بودیم.

من افرادی را دیده‌ام که بر تمام مشکلات غلبه کرده اند- آسیب‌های روحی، از دست دادن بستگان، بیماری‌های روانی، ناتوانی‌های جسمی-تا زندگی‌شان را تغییر دهند. مردم تغییر می‌کنند، انسان‌ها تغییر می‌کنند، همه تغییر می‌کنند، من هم تغییر کردم، پس شما هم می‌توانید. ممکن است بخشی از وجودتان فکر کند آب از سرتان گذشته و مجبورید شرایط را بپذیرید. خب، باید به شما بگویم اگر زندگی می‌کنید و نفس می‌کشید پس امید هم وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
51 دقیقه
مقدمه / پیشگفتار
42 دقیقه
فصل اول: کشف خودِ برتر
35 دقیقه
فصل دوم: شناخت ضد خودِ برتر
38 دقیقه
فصل سوم: سفر منحصر‌به‌فرد شما، اصول خودِ برتر برای تغییر
56 دقیقه
فصل چهارم: شناسایی موانع سر راه شما
39 دقیقه
فصل پنجم: حوزۀ زندگی اجتماعی شما
63 دقیقه
فصل ششم: حوزۀ زندگی شخصی شما
53 دقیقه
فصل هفتم: حوزۀ سلامتی شما
35 دقیقه
فصل هشتم: حوزۀ تحصیلات شما
83 دقیقه
فصل نهم: حوزۀ روابط شما
49 دقیقه
فصل دهم: حوزۀ شغل شما
49 دقیقه
فصل یازدهم: حوزۀ پیشرفت زندگی معنوی شما
48 دقیقه
فصل دوازدهم: جمع‌آوری بهترین تیم شما
62 دقیقه
فصل سیزدهم: هفت قدم برای دستیابی به اهداف خودِ برتر شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر
نویسنده
مترجمالهه علوی
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خود برتر

dark milk
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
در مورد این کتاب باید بگم که یکم سنگین بود و لقمه رو می‌پیچوند مسائل ساده رو زیادی پیچیده میکنه ولی ازینکه ‌کتاب پرمحتوایی هست نمیشه غافل شد
Venus Ghr
۱۴۰۲/۴/۲۸
بسیارررر کتاب ارزشمند و مفید اول این نسخه و باید گوش بدید بعد کتاب یک تصمیم
خیلی کتاب کاربردی هست ممنون از کتابراه
ابوالفضل اصلانی
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب اصلا آموزشی نیست و بیشتر در مورد بیماری و درمان آن‌ها صحبت میکند اصلا جالب نیست ارزش خواندن ندارد
Hamid Mahdian
۱۴۰۱/۱/۹
کتاب عالی هست و پیشنهاد میکنم حتمن مطالعه کنین... تدوین و گویندگی بسیار دلنشین بود.. مرسی
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۱/۶/۸
عالی بود هست
نویسنده، ⭐⭐⭐⭐⭐
ترجمه. ⭐⭐⭐⭐⭐
گویندگی ⭐⭐⭐⭐⭐
موزیک بین مطالب 👎👎👎👎👎
راضی
۱۴۰۲/۹/۴
کتاب عالیه و مفیده، ارزش چند بار گوش دادن رو داره
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خود برتر

برای دریافت کتاب صوتی خود برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.