معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون

کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون منبعی آموزشی برای یادگیری حروف الفبا با تکیه بر حرف «ح» برای بچه‌های اول دبستانی است. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور الفبای فارسی را در قالب بازی، شعر و قصه به کودک می‌آموزند و از این جهت قدم بزرگی در تقویت مهارت روخوانیِ کودکان برمی‌دارند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون

آموزش پایه‌ترین مفاهیم آموزشی به کودکان در مقطع اول دبستان صورت می‌گیرد. بچه‌ها با ورود به مدرسه با دنیایی از مفاهیم تازه آشنا می‌شوند که گاه هضم آن‌ها دشوار است و نیاز به تمرین و تکرار دارد. والدین نیز هم‌پای کودکان بار نگرانی یادگیری مسائل جدید را به دوش می‌کشند. این در حالی است که امروزه کتاب‌های آموزشی بسیاری به کمک نظام آموزشی، معلمان و والدین آمده‌اند تا کمکی به تقویت مهارت‌های مختلف در دانش‌آموزان باشد. کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون یکی از کتاب‌هایی است که مهارت روخوانی و تشخیص حروف و واژگان را در بچه‌ها تقویت می‌کند.

شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در این کتاب به آموزش حرف «ح» می‌پردازند و آن را در کلماتی مثل حوله، زحمت، راحت، محبت و... تکرار می‌کنند. کودک با دیدنِ مکررِ واژه‌هایی که در آن‌ها حرف «ح» به کار رفته، کم‌کم با این حرف آشنا شده و آن را در جملات و متن‌های طولانی‌تر تشخیص می‌دهد.

کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون به چند بخشِ قصه‌خوانی، شعرخوانی، متن‌خوانی، بازی و رنگ‌آمیزی تقسیم شده و کودک را در تمرین‌های متنوع و سرگرم‌کننده با خود همراه می‌سازد. برای مثال، یکی از بازی‌هایی که به این کتاب افزوده شده و به آشنایی کودکان با حرف «ح» کمک می‌کند، شمردن حیوان‌های اهلی و حیوان‌های وحشی است. کودکان ضمن سرگرم شدن با این بازی، متوجه می‌شوند که کلمات حیوان و وحشی نمونه‌هایی برای یادگیری حرف «ح» هستند.

نشر افق کتاب حلزون را ذیل مجموعه‌ی خودم می‌خوانم به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی چهل‌ودو جلد کتاب آموزشی را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا می‌شوند، آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص می‌دهند و در نهایت، متون غیردرسی را بدون کمک دیگران روخوانی می‌کنند. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «قوری»، «موز»، «طوطی» و «صندلی» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان مقطع اول دبستان با کمک گرفتن از این کتاب می‌توانند مهارت روخوانی را در خود تقویت کنند.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون می‌خوانیم

در ساحلِ دریا

با پدرم در ساحل دریا قدم می‌زدیم. موج‌های دریا به ساحل می‌آمدند و پاهای ما را خیس می‌کردند. احساسِ خنکیِ خوبی می‌کردیم. چشمم به صدفی روی ماسه‌های ساحل افتاد. خم شدم و آن را برداشتم. حلزونِ کوچکی سرش را از صدف بیرون آورد. خندیدم و گفتم: «سلام، حلزون کوچولو! حالت خوب است؟»

حلزون ترسید. دوباره سرش را توی صدف برد. فوری صدف را روی ماسه‌های ساحل گذاشتم. حلزون از صدف بیرون آمد. نرم و آهسته حرکت کرد و رفت. حرکت حلزون روی ساحل تماشایی بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-060-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 38: حلزون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.