معرفی و دانلود کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4

عکس جلد کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4
قیمت:
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4

کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4 نوشته‌ی مژگان کلهر به دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی کمک می‌کند تا ضمن قصه‌خوانی، با کلمات تازه‌تر و جمله‌های طولانی‌تر آشنا شوند و هم‌زمان با یادگیری حروف الفبا در مدرسه، از لذت کتابخوانی بهره‌مند گردند. گفتنی‌ست مجموعه‌ی «کلاس‌ اولی، کتاب‌ اولی» که کتاب نامبرده ذیل آن به انتشار رسیده، در سال 1399، برگزیده‌ی جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد شد.

درباره‌ی کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4

کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری را مژگان کلهر نوشته و غزاله بیگدلو تصویرگری کرده است. داستان عصر به خیر هواپیمای مسافربری از داستان‌های سطح 4 مجموعه‌ی «کلاس اولی کتاب اولی» است. دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی که درس‌های چهاردهم تا هجدهم کتاب فارسی اول دبستان را آموخته‌اند، می‌توانند با خواندن واژگان جدید و جمله‌های متنوع و داستانی این کتاب، مهارت‌های دیکته و روان‌خوانی خود را پرورش دهند.

کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری مختص آن دسته از دانش‌آموزان خوش‌ذوق کلاس اولی است که دوست دارند هم‌زمان با یادگیری حروف الفبا و با سواد شدن، ضمن قصه‌ای شیرین و جذاب، کتاب بخوانند. این کتاب به کمک دانش‌آموزان می‌آید تا از همان آغاز، لذت یادگیری زبان فارسی را با کتابخوانی بچشند. کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری کودک شما را با داستانی پر کشش و خواندنی همراه می‌سازد و حروف الفبا و صداهای مختلف را در قالب داستان با آن‌ها تمرین می‌کند. تلفیق یادگیری با قصه‌خوانی، درک بهتر و عمیق‌تر را ممکن می‌کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس‌ اولی، کتاب‌ اولی

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی به دانش‌آموزان کلاس اول کمک می‌کند داستان‌های شاد و کوتاه مفرحانه بخوانند و در حین سوادآموزی، از لذت قصه‌خوانی هم بهره‌مند شوند. داستان‌های این مجموعه در 5 سطح مختلف آموزشی تهیه شده است که دانش‌آموز بتواند درس به درس با قصه‌های مختلف پیش برود و هم‌زمان با یادگیری حروف جدید کتاب فارسی اول دبستان، با کلمات و جمله‌های متنوع‌تری در قالب داستان آشنا شود.

داستان‌های سطح 1 شامل آسان‌ترین و ساده‌ترین داستان‌ها و داستان‌های سطح 5 مناسب دانش‌آموزانی است که همه‌ی حروف الفبا را خوانده و کتاب فارسی خود را به اتمام رسانده باشند. فعالیت‌های پایانی هر کتاب هم سواد کودک شما را ارزیابی می‌کنند.

این مجموعه کتاب که در جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد نشان برگزیده را کسب کرد، به مدد نشر افق راهی بازار شده است.

کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4 برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی که درس‌های 14 تا 18 کتاب فارسی اول دبستان را پشت‌سر گذاشته‌اند، مخاطب این کتاب هستند. این کتاب را به والدینی که می‌خواهند فرزندشان از همان ابتدا، کتابخوان و کتاب‌دوست شود و مهارت‌های خود را تقویت کند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4 می‌خوانیم

هَواپیمای مُسافربری گُفت:
«چه خوب شُد که آمَدی!
من چَند ساعَتی اَست که تَنهایی
اینجا نِشَسته‌اَم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353-980-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4

برای دریافت کتاب عصر به خیر هواپیمای مسافربری - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.