معرفی و دانلود کتاب صوتی آرامش سهم توست

عکس جلد کتاب صوتی آرامش سهم توست
قیمت:
۲۹۰۰۰ 14500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرامش سهم توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرامش سهم توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آرامش سهم توست

جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش و کشیش سرشناس آمریکایی در کتاب صوتی آرامش سهم توست 31 آموزه‌ی دگرگون‌کننده را به شما ارائه داده که با توسل بدان‌ها می‌توانید تحولاتی اساسی در نگرش و اعمال خود به وجود آورید. بنابراین، بهتر آنکه لحظه‌ای در گوش سپردن به اثر حاضر تعلل نکنید.

درباره کتاب صوتی آرامش سهم توست:

کمتر کسی هست که نام جول اوستین را نشنیده باشد. این نویسنده و کشیش آمریکایی، با آثارش تاکنون زندگی بسیاری از مخاطبین خود در سراسر دنیا را تغییر داده است. نگرش معنوی او به جهان، در ترکیب با آموخته‌هایش در علم روانشناسی، همه و همه از وی نویسنده‌ای متفاوت و به شدت تأثیرگذار ساخته است. و این خود از فروش فوق‌العاده‌ی کتاب‌های مشهورِ او روشن و آشکار است.

کتاب صوتی آرامش سهم توست (I Declare: 31 Promises to Speak Over Your Life) که اکنون پیش روی شماست، از این منظر که چکیده‌ای از تمام آموزه‌های نویسنده را می‌توان در آن یافت، شاید مهم‌ترین و بهترین کتاب اوستین باشد.

در این کتاب سی و یک اندیشه‌ی نجات‌بخش و معجزه‌گر گرد هم آمده و درباره‌ی هر یک به تفصیل بحث شده است. آشنایی با این اندیشه‌ها که تماماً برخاسته از ذهن متعالی نویسنده و تأمل او در متون مقدس و الهی‌اند، به شما این امکان را می‌دهد که به جهان از زاویه‌ای جدید نگریسته و اعمال خود را در جهت همسو شدن با تمامی کائنات سامان دهید.

آموزه‌هایی که اوستین در کتاب آرامش سهم توست ارائه داده، از این مزیت مهم برخوردارند که همگی کاربردی‌اند. در واقع، برای اثبات درستی آن‌ها نیازی به استدلال کردن ندارید. کافی‌ست چند روزی به خود زحمت دهید و به توصیه‌های مطرح‌شده در این کتاب جامه‌ی عمل بپوشانید؛ آنگاه به چشم خود تأثیر اعجاب‌برانگیز آنها را خواهید دید.

با این وصف بهتر آن است که بیش از این سخن را به درازا نکشانیم و به شما توصیه کنیم که هر چه سریع‌تر کلامِ مربی معنوی بزرگ آمریکایی، یعنی جول اوستین را به گوش جان بشنوید.

کتاب صوتی آرامش سهم توست مناسب چه کسانی است؟

افرادی که خواهان آشنایی با نگرشی نیرومند، مثبت و سازنده‌اند، یقیناً از اثر حاضر مطالب فراوانی خواهند آموخت.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم:

او متولد 5 مارس سال 1963 است. برای توصیفش از اسامی و القاب فراوانی استفاده می‌کنند: نویسنده، واعظ، کشیش، روان‌شناس انگیزشی، مربی، معلم، سخنران و...

کودکی جول اوستین (Joel Osteen) در هوستون تگزاس گذشت. پدرش نیز همچون خودش یک مبلغ مذهبی بود؛ اوستین در مدرسه چندان دانش‌آموز کوشایی نبود، اما به هر ترتیب که بود توانست فارغ‌التحصیل شود. علاقه‌ی اصلی اوستین از همان ایام کودکی و نوجوانی، شناخت روح الهی انسان بود؛ زندگی او نیز خیلی زود در همین مسیر افتاد و وی به مرور تبدیل به یکی از سرشناس‌ترین واعظین جهان شد.

هفت کتاب از نوشته‌های اوستین تا به امروز در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. آثار او مملو از عشق به زندگی و زیبایی‌اند، و با لحن گرم خود خواننده را به هیجان وا می‌دارند. از کتاب‌های اوست: «قدرت من هستم، می‌توانی اگر بخواهی، تفکر بهتر زندگی بهتر، درخواست بزرگ داشته باشید.»

در بخشی از کتاب صوتی آرامش سهم توست می‌شنویم:

یه بار خانمی پیش من اومده بود و از یکی از اقوام همسرش گلایه می‌کرد. اون می‌گفت که اون مرد بسیار ظالم و مغروره و همیشه با نیش کلامش آزرده خاطرش می‌کنه. این زن و همسرش تازه ازدواج کرده بودن و در هر مهمونی‌ای که شرکت می‌کردن اون مرد حرف‌هایی رو به زبون می‌آورده که حسابی باعث رنجش زن می‌شده و روزش به کلی خراب می‌شده!

این کار انقدر ادامه پیدا می‌کنه که این خانم هم برای این که دیگه ناراحت نشه تصمیم می‌گیره دیگه تو مهمونی‌های خانوادگی شرکت نکنه. همچنین از همسرش می‌خواد که جلوی زیاده‌روی اون مرد رو بگیره. انتظار داشت که همسرش بهش حق بده و حساب اون مرد رو کف دستش بذاره. اما درست برعکس همسرش گفت: «عزیزم من تو رو خیلی دوست دارم، اما نمی‌تونم برات کاری انجام بدم و اون مرد رو کنترل کنم. چون اون آدم این حق رو داره هرطور که میخواد فکر کنه و هر چی می‌خواد بگه، اما تو حق نداری ناراحت بشی!»...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
روز اول
5 دقیقه
روز دوم
5 دقیقه
روز سوم
5 دقیقه
روز چهارم
4 دقیقه
روز پنجم
5 دقیقه
روز ششم
4 دقیقه
روز هفتم
4 دقیقه
روز هشتم
3 دقیقه
روز نهم
1 دقیقه
روز دهم
4 دقیقه
روز یازدهم
4 دقیقه
روز دوازدهم
3 دقیقه
روز سیزدهم
4 دقیقه
روز چهاردهم
4 دقیقه
روز پانزدهم
4 دقیقه
روز شانزدهم
5 دقیقه
روز هفدهم
4 دقیقه
روز هجدهم
3 دقیقه
روز نوزدهم
3 دقیقه
روز بیستم
3 دقیقه
روز بیست و یکم
3 دقیقه
روز بیست و دوم
3 دقیقه
روز بیست و سوم
3 دقیقه
روز بیست و چهارم
4 دقیقه
روز بیست و پنجم
4 دقیقه
روز بیست و ششم
3 دقیقه
روز بیست و هفتم
2 دقیقه
روز بیست و هشتم
3 دقیقه
روز بیست و نهم
3 دقیقه
روز سی‌ام
4 دقیقه
روز سی و یکم
11 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آرامش سهم توست
نویسنده
مترجمیگانه سهرابی نیا
راویآرشیا آروین
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۹۰۰۰ 14500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آرامش سهم توست

علی صبایی
۱۴۰۰/۱۱/۴
این کتاب بسیار کتاب ارزشمند و مفید است که تمام اصول زندگی افراد اشار میکند و راه برون رفت از بحران نیز به افراد نشان کتاب است به تمام دیدگاه‌های مختلفی اشاره میکند و دیدگاه‌های خودش نظراتش با مثال‌های ارزشمند به اثبات می‌رساند کتابی نوین است که در مورد دنیایی امروزی مطابقت کامل دارد کتابی است به و صورت ساده توصیف شده است کاملا قابل فهم است در این در ادامه مطالعه به افراد اصول و اساس زندگی می‌آموزد و راه و رسم زندگی به افراد می‌آموزد کتابی بسیار آموزنده و قابل فهم است در زندگی روزمره بسیار حائز اهمیت است از این کتاب میتوان برای دانشجو و دانش آموزان استفاده کند کتابی به نظر من قابل نقد نیست و تمام نکات آموزنده با نثر و زبان ساده به نگارش در آمده کتابی روحیه بخش است که افراد از شقاوت رهایی می‌بخشید به افراد روحیه بسیاری میدهد کتابی است از اصول و آساس روانشناسی و اصول کتاب‌های دینی مختلط شده است کتابی است از تمام احادیث حضرت عیسی بهره گرفته است و در ادامه که میتوان گفت نکاتی ریز و جالبی دارد به توصیف زندگی روزمره خود میپردازد نویسنده و در ادامه این کتاب نویسنده به صورت چیره دستی به خواننده میگوید از چه لفظ‌های دوست دارد چه دیدگاه‌های میپسند من این کتاب بسیار میپسند م و بنظرم من بعد از کتاب لئو رابینز نویسنده کتاب پنج ثانیه بسیار کتاب لذت بخشی است این کتاب به درد آن دسته از افراد میخورد در زندگی حساس ناامیدی و شکست میکنن و همچنین از زندگی روزمره خود رضایت کامل را ندارند میتواند مورد مطالعه قرار بدهد کتابی ذهن خواننده را پرت نمیکند با مثال‌های زیبا که میزند باعث میشود زیبا تر مطالب در ذهن خواننده ماندگار شود کتابی در مباحثی مهم میتواند از مطالب آن بهره گرفت این کتاب زیبا قابل مطاع
سعید شهرابی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
سلام کتاب آرامش سهم توست کتاب خیلی خوب و انگیزشی میباشد و از نظر ارفانی این کتاب دردرجه بالایی قرار دارد و بسیار انسان را به خداوند نزدیک تر میکند و یه جورایی کسانی که رابطه خوبی با پروردگار ندارند و یا اصلا رابطه‌ای باخداوند ندارد را با خدا و الطاف اوآشنا میکند وانسان و خداوند را باهم آشتی میدهد. البته خداوند اینقدر بزرگوارتر و بخشنده تر از این حرفها میباشد که باهیچ بنده‌ای قهر نمیکند. این ما بنده‌های کم لطف او هستیم که خدای بزرگ و محبتهای او را فراموش میکنیم. یه انتقاد کوچیک نسبت به این کتاب اینکه کتاب قدرت من هستم یک مقدار جذاب تر و گیرا و دلنشین تر میباشد البته از نظر بنده نه اینکه این کتاب آرامش سهم توست. جذاب و گیرا نباشد نه این کتاب هم بسیار قشنگ و جالب وبسیار ارفانی میباشد. اما از نظر بنده حقیر قدرت من هستم جذابیتر بیشتری داشت در کل کتاب بسیار خوبی بود من دوست داشتم وممنون از عوامل کتابراه و نویسنده مترجم و گوینده همه زحمت کشیدن همه عالی بودن همگی خسته نباشید و در تمام امور مخصوصا فرهنگ سازی کتاب وکتابخوانی موفق باشید. «یاحق»
زینب سیاحی
۱۴۰۰/۱۱/۲
کتاب خوبیه
واقعا بهمون میگه که قدرت کلام خیلی زیاده قدرت درونمون رو برامون اشکار میکنه
بخشی از کتاب: کلمات، قدرت جادویی دارند. ما با تک تک کلمات و عباراتی که بیان می‌کنیم چه مثبت و چه منفی به اونا جون میدیم. بیشتر مردم در مورد خودشون و دیگران جملات منفی بیان می‌کنن، اما متوجه نیستن که با این کار
آینده‌شون رو تعیین می‌کنن
شما همون چیزی رو می‌آفرینید که به زبون میارید. اگر دوست دارید بدونید در چند سال آینده تو چه وضعیتی خواهید بود کافیه به حرف‌هایی که می‌زنید دقت کنید. اونا خود آینده شما هستن. همیشه یادتون باشه که حرف‌های امروز ما قادرند فردای ما رو بسازن، یا اونو به ویرانه تبدیل کنن. پس از همین الان با خودتون عهد ببندین که دیگه جمله‌ها و کلمات منفی رو به زبون نیارین. حتی اگه افکار منفی در ذهن‌تون پرسه می‌زنن باز هم جلوی خودتون رو بگیرین تا اونارو به زبون نیارید
Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
تی نوشته‌های مقدس هم این گفته رو تصدیق می‌کنن که «ما میوه‌ی کلمات‌مون رو می‌خوریم». یعنی هر چی بگوییم همون رو به دست میاریم. برای این که زندگی‌مون ان طوری که می‌خواهیم پیش بره و به چیزی که می‌خوایهم برسیم باید عباراتی رو بیان کنیم که به این امر کمک می‌کنند. با حرف زدن در مورد شکست و کم و کاستی‌ها نمی‌تونیم به اهداف بزرگ‌مون برسیم. نکته مهمی که وجود داره این هست که باید کلماتتان رو به همون مسیری بفرستید که دوست دارید زندگیتون به ان سمت و سو بره. مطمئن باشید که نمیشه از شکست حرف بزنید و انتظار موفقیت داشته باشید! نمیتونید دائم درباره کمبودها و نداشته هاتون حرف بزنید و فراوانی و ثروت رو جذب کنید. شما همون چیزی رو می‌آفرینید که به زبون میارید. اگر دوست دارید بدونید در چند سال آینده تو چه وضعیتی خواهید بود کافیه به حرف‌هایی که می‌زنید دقت کنید. ان ها خود آینده شما هستند. توصیه میکنم حتما بخونید
M Ta
۱۴۰۰/۱۱/۱
ما لایق بهترینها هستیم و آرامش سهم ماست و این کلام به حدی نیکو است و به قدری قدرت جادویی دارد که زندگی امان را متوازن و سرشار از آرامش می‌نماید و این کتاب به این امر کمک می‌کند و نکته مهمی که در این کتاب وجود دارد، نحوه انتقال قدرت فکر در حرف‌هایی هست که توسط نویسنده گفته می‌شود و زندگی ما را به پر واسطه کلام نیرو از برکت و سرشار از آرامش می‌نماید و آینده امان را با جملات مثبت و امیدوار کننده متبرک می‌نماید و ما را در مسیر دریافت برکات الهی قرار می‌دهد و بابت دریافت این موهبت الهی از شما و از خداوند سپاسگزارم
Dariush Kral
۱۴۰۱/۱/۲۶
مجموعه‌ای از بهترین سخنان جول اوستین واعظی که با قدرت نفوذ کلام خود، به شما کمک می‌کند تا باورهای مثبت و زیبا در ذهن و قلبتان بیآفرینید و آرامش را برایتان به ارمغان می‌آورد و بهترین گزینه برای شروع روز شماست.
اما نکته مهمی که نباید فراموش کرد این است که در مورد روانشناسی مثبت اندیشی، تنها نباید و
به تفکر مثبت جملات زیبا بسنده کرد و باید برای اینکه خواستن ما به توانستن تبدیل شود، خواسته‌های خود را بیافرینیم و ساختن باورهای زیبا و ذهنیت مثبت، توأمان با عملکرد و حرکت بسوی هدف باشد. بی تردید در این مسیر ایمان و باورهای ما میتواند تا لحظه نیل به هدف محرک اصلی ما باشند.
r. Karimiyan
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
سلام این کتاب از اون دست کتابهاییست که جنبه عرفانی و انگیزشی دارد، بنظر من هر کسی بنا بر اعتقاداتش پیرو یک دین هست و سر لوحه‌ی همه ادیان ایمان به خداوند است که نویسنده این کتاب به نحوی دلنشین و ساده و قابل باور در خلال داستان‌هایی کوتاه عشق و باور قلبی به خداوند را بیان میکند. مطمئنا انسانیت یکی از ارکان همه ادیان الهی است و سخن پیامبر که میفرماید: "هر چه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه برای خود نمیپسندی برای دیگران هم نپسند" هم در تمام ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی باید سر لوحه کارها قرار گیرد.
پارسا
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
چقدر خلاصه و مفید نکاتی رو در قالب داستان‌های کوتاه بیان کرده. قبل از اینکه ذهن نسبت به موارد گفته شده خسته بشه در مدت ۳_۴دقیقه موضوع رو جمع میکنه و نتیجه رو ارائه میده. چون اکثر ادما ذهنشون پره از نصیحت و موارد مشابه و گاهی بدیلی کمبود وقت و یا حوصله سر بودن مباحثی که نیاز دارن یاد بگیرن حتی نرن و سراغ کتاب خوندن. اما این کتاب به دلیل خلاصه مفید بودن تمایل آدماهارو برای ادامه دادن کتاب زیاد میکنه. راوی هم خوب حق مطلب رو ادا کرده و صداش کاملن مناسب کتاب بود. در کل ارزش شنیدن داشت. ممنون از تهیه کنندگان
Sina B
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
با تشکر فراوان از کتابراه عزیز که به مناسبتهای مختلف هدایای ارزشمندی تقدیم دوستداران کتاب می‌نمایند؛ کتابی عالی مانند دیگر کتاب‌های آقای اوستین، راهکارهای درست چگونگی استفاده از کلمات مناسب برای دستیابی به موفقیت؛ با تشکر از جناب آقای آروین برای خوانش خوب کتاب، منتها خوانش آقای صادقی برای این سبک کتاب مناسب تر است، با تشکر از تمامی دست اندرکاران تولید کتاب صوتی 🙏
ساکورا فوجی
۱۴۰۱/۱/۹
کتابهای جول اوستین رو همیشه دوست دارم. توی این کتابش همش حرفهایی رو میزد که آدم خودش میدونه، فقط انگار به شنیدنش از طرف یکی دیگه نیاز هست و کتاب به آدم یه تلنگر میزنه و براش یادآور میشه. بخش جالب کتاب‌های جول اینه که از داستان‌های پیامبران هم استفاده میکنه و مرتب گوشزد میکنه که ایمانمون رو به خدا و از دست ندیم. جا داره یه تشکر هم بکنم از گوینده با صدای فوق العادشون. احساس می‌کردم انگار خود نویسنده داره باهام حرف میزنه. حس جملات رو عالی رسوندن. ممنون از کتابراه ❤️
صنم صارمی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
این استاد بزرگوار آخه همه کتابهاش عالین مگه میشه کسی شما رو به خداوصل کنه و شما به آرامش نرسین اونم آرامشی فراتر لز حد تصور. آرامشی که با تک تک سلولهای بدنتون حسش میکنید. ولی واقعیت این امر اینه که باید درجه آگاهیتون بالا باشه تا بتونید حتی این کتابو بخونید وگرنه نمیتونید نخونیرش و فیلترهای مغزیتون اجازه ورود نمیدن. به نوبه خودم برای تک تکتون آرزوی آرامی فراتر از حد تصور دارم.
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
کتاب بسیار روان و ساده و قابل درک است و مضمون آن تقویت ایمان و انتخاب مسیر صحیح زندگی است به همین جهت مناسب تمامی سنین بوده و توصیه میشه. مثال‌ها از کتب الهی و پیامبران و تجارب شخصی ذکر شده و مواردی که ملموس هستند بیان شدند. گوینده بسیار دلنشین صحبت میکند و حس یکنواختی ایجاد نمیشود. برای افراد نا و امید افرادی که با شکست مواجه شدن بسیار کارآمد است. در مجموع بخاطر نوع راه حل‌های معنوی و انگیزشی مطرح شده بسیار ارزش شنیدن را دارد.
من یوسف زاده
۱۴۰۰/۱۱/۴
نویسنده از تکنیک‌ها و جملات تاکیدی مثبتی استفاده کرده ک ما بارها شنیده ایم. اما این جملات هر چقدر هم ک تکراری باشند برای مخاطب مایه دلگرمی و ایجاد انگیزه هستند. البته که انسان بعلت خصلت فراموشی‌ای ک دارد، تکرر لازمه‌ی زندگی اوست. نویسنده برای ایجاد درک بهتر در مخاطب از مثال‌هایی استفاده کرده ک سبب شنیدنشان رسیدن ب آرامش میشود... در کل نویسنده توانسته، کتاب بسیار خوب و مفیدی در اختیار مخاطب قرار دهد
Rezvan kzm
۱۴۰۱/۲/۱
اولین تناقضی که تو این کتاب دیدم این بود که طرف نا امید بود ولی تو دانشگاهی که دوست داشت بورسیه تحصیلی شد، دومی هم اینکه طرف اصلا خبر نداشت ولی یه ارث بهش رسید. اینها کجا از قدرت کلمات استفاده کردن که به این چیزا رسیدن؟
ضمن اینکه عنوان و موضوع کتاب ۳۱ کلام معجزه گر روزانه هست...
ولی در کل من کتاب خوندن رو دوست دارم هر چند که نقد میشن و تناقضاتی دارن ولی خوندنش بهتر از نخوندنشه....
لیدا احمدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
چقد خوبه که آخر هفته‌ها کتاب رایگان میزارید واقعا دمتون گرم خدا خیرتون بده
منم خیلی استفاده کردم کتاب خیلی مثبت و خوبی بود مخصوصا که در این زمان افکار منفی تو جامعه فراوونه از این جور کتابا خیلی باید خونده وشنیده بشه تا تو ذهن همه ملکه بشه
چون تو زندگی تاثیر گذار هست
توهمه زندگی‌ها چیزای منفی وجود داره پس چه بهتر که اونو با دید مثبت ببینیم زندگی راحت تر میشه
مشاهده همه نظرات 687

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آرامش سهم توست

برای دریافت کتاب صوتی آرامش سهم توست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.