معرفی و دانلود کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن

عکس جلد کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن
قیمت:
۹۳۶۰۰ 65520 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن

کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن نوشته‌ی ریچارد ای. ناک، دومین قسمت از سه‌گانه‌ی نبرد باستانیان است که به جنگ الف‌ها با نیروهای شرور در دوران پیش از انسان می‌پردازد. در این داستان فانتزی، کراسوس و مالفوریون برای دفاع از الف‌های شب در برابر لشکر سوزان می‌ایستند. آن‌ها امید چندانی به پیروزی ندارند اما نیرویی باستانی با اسلحه‌ای قدرتمند به کمکشان می‌آید. اسلحه‌ای که ممکن است تبعات زیادی برای همه داشته باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن

داستان از جایی آغاز می‌شود که لشکر اهریمنی سوزان وارد سرزمین الف‌های شب می‌شود. آن‌ها همه‌چیز را نابود می‌کنند و پشت سرشان مرگ و ویرانی به‌جای می‌گذارند. در این میان کراسوس جادوگر اژدها و مالفوریون استورم‌ریج رهبری الف‌ها را بر عهده می‌گیرند. اما آن‌ها نیروی زیادی ندارند و تصور نمی‌کنند بتوانند مدت زیادی در برابر لشکر پلیدی‌ها مقاومت کنند. چشمه‌ی جاودانگی هم که زمانی منبع انرژی و نیروی الف‌های شب بوده حالا آلوده‌شده و دیگر امیدی به آن نیست. همه‌چیز به نفع لشکر سوزان پیش می‌رود و جهان در آستانه‌ی عصر تاریکی است. فرمانروای قدرتمند آن‌ها، سارگراس می‌خواهد دنیا را از نو بسازد. اما در همین حین نیرویی باستانی به کمک الف‌ها می‌آید. ناگهان اژدهایان با سلاحی قدرتمند سر می‌رسند که آن را روح اژدها نام نهاده‌اند. این اسلحه گرچه می‌تواند لشکر سوزان را نابود سازد اما اثرات منفی هم خواهد داشت. اثراتی غیرقابل‌پیش‌بینی که ازآنچه همه تصور می‌کنند بیشتر است...

کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن (The Demon Soul) نوشته‌ی ریچارد ای. ناک (Richard A. Knaak) بخش دوم تریلوژی نبرد باستانیان و در ادامه‌ی کتاب چشمه جاودانگی نوشته شده. در قسمت اول، قهرمانان کتاب به دنیای گذشته و عصر پیش از انسان می‌روند. زمانی که الف‌های شب حکمران دنیای وارکرفت هستند. در کتاب پیشین لشکر سوزان آماده‌ی حمله می‌شد و دنیا در آستانه‌ی عصر تاریکی بود. در کتاب پیش رو، این لشکر پلید به رهبری آرچیموند به جهان حمله می‌کند و همه‌چیز را نابود می‌سازد. فرمانروای آن‌ها سارگراس با ترفند و دروغ بر پاکزادان جهان چیره می‌شود. او ادعا می‌کند می‌خواهد دنیا را از عناصر پست پاک سازد و جهانی آباد بسازد. اما همه‌ی این‌ها فریب است تا قدرتش را فراگیر کند. حال مالفوریون که از بهترین مبارزان الف‌هاست و کراسوس، باید تلاش کنند در برابر پیشرفت این سپاه بایستند.

ریچارد ای. ناک یکی از بهترین نویسندگان مجموعه وارکرفت است. او با قدرت نویسندگی‌اش اعتبار زیادی به این فرانچایز بخشید و عمق بیشتری به قصه‌های آن داد. او در کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن، داستانی پرکشش و پرتعلیق روایت می‌کند و کاملاً مخاطب را تا پایان با خود همراه سازد. ناک صحنه‌های نبرد این کتاب را به بهترین شکل روایت می‌کند و تصاویری قدرتمند و زنده از جنگ‌ها می‌سازد. ناک نویسنده‌ی ژانر فانتزی است و عناصر اینگونه را دقیقاً می‌شناسد و بر آن‌ها تسلط دارد. در این داستان هم به‌درستی آن‌ها را به کار می‌گیرد و با کمکشان فضاها و شخصیت‌های متنوعی می‌سازد. این نکته هم قابل اشاره است که گرچه این قصه از روی بازی دنیای وارکرفت نوشته شده ولی هویت مستقل خود را حفظ می‌کند و هیجان خود را دارد.

کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن را افشین اردشیری ترجمه، امیر فرحان‌نیا روایت و نشر صوتی ماه آوا منتشر نموده است. نسخه‌ی مکتوب این کتاب به همت نشر ویدا به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی نبرد باستانیان

مجموعه‌ی وارکرفت: نبرد باستانیان (Warcraft: War of the Ancients)، سه‌گانه‌ای فانتزی و تخیلی است که در دنیای معروف وارکرفت اتفاق می‌افتند. این تریلوژی بخشی از مجموعه یا فرانچایز چندرسانه‌ای وارکرفت است که از تعداد زیادی ویدئوگیم، کمیک بوک، داستان، مانگا، مجله و فیلم تشکیل ‌شده. خالقین دنیای وارکرفت آلن آدام، فرانک پیرس و مایکل بودند و تولیدکننده و صاحب امتیاز همه‌ی تولیدات این مجموعه، شرکت بلیزارد انترتینمنت است.

در این فرانچایز پرفروش و محبوب، از سال 2000 تاکنون، بیشتر از سی رمان نوشته شده که خالق تعدادی از آن‌ها ریچارد ای. ناک بوده است. ناک در مجموع 15 داستان برای وارکرفت نوشته که از معروف‌ترین آن‌ها سه‌گانه‌ی نبرد باستانیان است. «چشمه جاودانگی»، «روان اهریمن» و «شکافت» عناوین این تریلوژی هستند.

کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دوستداران داستان‌های فانتزی و تخیلی توصیه می‌گردد. همین‌طور اگر طرفدار بازی ویدئویی وارکرفت هستید، این کتاب می‌تواند برایتان جذاب باشد.

با ریچارد ای. ناک بیشتر آشنا شویم

ریچارد ای. ناک (متولد 1961) نویسنده‌ی آمریکایی است که بیشتر در ژانر فانتزی و تخیلی می‌نویسد. او در رشته‌ی شیمی و سپس ادبیات تحصیل کرد و از اواخر دهه‌ی 1980 و با نوشتن داستان‌های علمی تخیلی نویسندگی را آغاز نمود. ناک نویسنده‌ای مستقل و پرکار است و تا کنون ده‌ها کتاب به انتشار رسانده است. او در طول سی سال چند مجموعه داستان فانتزی بسیار پرطرفدار و محبوب نوشته که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به «دراگون لنس»، «دیابلو» و «وارکرفت» اشاره کرد. ناک طی این سال‌ها با شرکت‌های تولیدکننده‌ی بازی هم همکاری داشته و سناریوی چند بازی آن‌ها را تهیه نموده.

در بخشی از کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن می‌شنویم

پراس ارن با خستگی به سمت دهلیزش می‌رفت. سرانجام کمی وقت به او داده شد تا مقداری از انرژی عظیمی را که برای کار بر ورد، بی‌وقفه از وجودش بیرون کشیده بود دوباره به دست آورد. آرکیماند قبل از اینکه برای هدایت سپاه شیاطین برود به‌طور خلاصه برایشان نقشه‌ای را طرح داده بود که باید به کمک آن دروازه به‌صورت یکنواخت بزرگتر می‌شد تا آماده‌ی عبور سرگراس شود. برخلاف مناراس که اهمیتی به از دست رفتن انرژی پاکزادان در اثر کار دائم روی ورد نمی‌داد، آرکیماند متوجه بود جادوگرن درصورت کار دائمی روی ورد از این فشار جان سالم به در نخواهند برد. باید به آن‌ها زمانی برای خوردن و استراحت داده شود. البته او هم همچنان به آن‌ها فشار می‌آورد؛ اما به‌خاطر همین تغییر رویه حتی بدون حضور خود او و تحت نظارت لرد خاویوس پیشرفتی بی‌سابقه در کار به وجود آمده بود. با فکر کردن به ارباب سابق کراس ارن ناخودآگاه چرخید و پشت سرش را نگاه کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
89 دقیقه
معرفی، سرآغاز، فصل یک و فصل دو
83 دقیقه
فصل سه و فصل چهار
73 دقیقه
فصل پنج و فصل شش
82 دقیقه
فصل هفت و فصل هشت
84 دقیقه
فصل نه و فصل ده
88 دقیقه
فصل یازده و فصل دوازده
68 دقیقه
فصل سیزده و فصل چهارده
72 دقیقه
فصل پانزده و فصل شانزده
75 دقیقه
فصل هفده و فصل هجده
66 دقیقه
فصل نوزده و فصل بیست
74 دقیقه
فصل بیست‌ویک و فصل بیست‌ودو
51 دقیقه
فصل بیست‌وسه و فصل بیست‌وچهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن
نویسنده
مترجمافشین اردشیری
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۳۶۰۰ 65520 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن

جلال آسائیان
۱۴۰۲/۹/۱۳
دورود فراوان و خسته نباشید کتاب عالی هست هیجان خاص خودش را دارد ولی برای نظر دادن باید صبر کرد تا قسمت آخر که آقای ریچارد‌ای ناک چگونه آخر داستان را به پایان میرسانند با سپاس
مهرداد
۱۴۰۲/۵/۱۷
اصلا این کتاب فوق العاده است داستانی که رنین کراسوس و اژدها‌ها باشن بایدم عالی باشه
حسین
۱۴۰۲/۴/۶
خیلی عالیه هیجان انگیزه لطفا قسمت سومش رو هم سریع تر بزارید ممنون
mani eslami
۱۴۰۲/۵/۱
یکی از بهترین‌های مجموعه وارکرفت هستش واقعا
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن

برای دریافت کتاب صوتی وارکرفت: روان اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.