معرفی و دانلود کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی

عکس جلد کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی
قیمت:
۱۰۱۴۰۰ 70980 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی

کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی نوشته‌ی ریچارد ای. ناک، اولین قسمت از تریلوژی نبرد باستانیان بوده و داستانی فانتزی و حماسی را در جهان وارکرفت بازگو می‌کند. در این قصه که مدت‌ها پس از نبرد کوه هایجال اتفاق می‌افتد، به شکلی ناگهانی و مرموز سه جنگجوی قدیمی یعنی کراسوس، رونین و بروکسیگار وارد گذشته‌های بسیار دور می‌شوند. این داستان با الهام از بازی «دنیای وارکرفت» نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی

داستان چند ماه پس از نبرد کوه هایجال را روایت می‌کند. پس از این جنگ، که در آن لشکر اهریمنی سوزان برای همیشه از منطقه‌ی آزروث رانده شد، در کوهستان کلیمدور اتفاق عجیبی اتفاق می‌افتد؛ به شکلی ناگهانی در این کوهستان یک شکاف فضا-زمان باز شده و انرژی مبهم و ناشناخته‌ای از آن آزاد می‌شود. وقتی کراسوس و رونین برای بررسی این پدیده می‌روند، ناگهان به گذشته‌های خیلی دور پرت می‌شوند؛ به عصر پیش از انسان یعنی دورانی که ایلیدان، مالفوریون و تایران زندگی می‌کردند. در این دوره الف‌های شب حکمرانی می‌کنند و منتظر وقوع فاجعه‌ای هستند. فاجعه‌ای که هم آن زمان و هم آینده را تغییر خواهد داد...

کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی (The Well of Eternity) نوشته‌ی ریچارد ای. ناک (Richard A. Knaak)، اولین داستان از سه‌گانه‌ای است که به نام نبرد باستانیان معروف است. این داستان با الهام از بازی‌های وارکرفت و مخصوصاً بازی دنیای وارکرفت نوشته ‌شده. در این قصه، سه جنگجوی قدیمی یعنی کراسوس، رونین و بروکسیگار به شکلی ناگهانی و مرموز به عصر پیشاانسان وارد می‌شوند. این سه، موجوداتی متمایزند؛ کراسوس جادوگر اژدهاست، رونین انسانی جادوگر و بروکسیگار، از نژاد اورک است. در آن زمان اژدهایان در منتهای قدرت خود هستند و دنیای وارکرفت در آستانه‌ی عصر تاریکی است. و این سه مبارز باید به جنگ این تاریکی و شرارت بروند. اما کنار هم قرار گرفتن آن‌ها کار سختی است. ضمن اینکه ضعف و تردید هم دارند. کراسوس قدرتش را تا حدی تحلیل رفته می‌بیند و رونین هم بخشی از فکرش نزد خانواده‌اش است. درنهایت گرچه اتحاد این سه نفر بعید است اما باید با هم هم‌پیمان گردند و مانع از خیزش دوباره‌ی لشکر سوزان شوند.

ریچارد ای. ناک در کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی از عناصر آشنای قصه‌های فانتزی به‌خوبی بهره می‌برد؛ اژدهایان، الف‌ها، نیروهای شریری که قدرت زیادی دارند و این احساس را به خواننده می‌دهند که قادرند هر چیزی را نابود سازند. دنیایی که تحت سلطه‌ی پلیدی‌هاست و ابرقهرمانانی که با نیروهای ویژه‌ی خود باید آن را نجات دهند. شخصیت‌های اصلی کتاب یعنی رونین و کراسوس بااینکه ابرقهرمان هستند ولی وجوهی ملموس و ضعف‌هایی در آن‌ها وجود دارد که باعث می‌شود مخاطب درکشان کند و با آن‌ها همذات‌پنداری نماید. داستان‌های وارکرفت در اساس به‌هم‌پیوسته نیستند و از خط خاصی تبعیت نمی‌کنند. در تمام این سال‌ها نویسندگان مختلفی در مجموعه‌ی وارکرفت حضور داشتند و هرکدام به قسمتی از این دنیا پرداخته‌اند. اما ناک یکی از موفق‌ترین نویسندگان مجموعه بوده و نقش غیرقابل‌انکاری در شهرت آن دارد. او قصه‌هایی منسجم نوشته که با دیگر داستان‌ها و همین‌طور بازی‌های این فرانچایز مطابقت و نزدیکی دارد. برای مثال پاسخ خیلی از ابهامات بازی ویدئویی دنیای وارکرفت در این کتاب وجود دارد و توضیح داده شده است.

کتاب وارکرفت: چشمه جاودانگی را افشین اردشیری ترجمه و نشر ویدا منتشر کرده. نسخه‌ی گویای این اثر را هم نشر ماه آوا با صدای امیر فرحان‌نیا تهیه و عرضه نموده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی نبرد باستانیان

مجموعه‌ی وارکرفت: نبرد باستانیان (Warcraft: War of the Ancients)، سه‌گانه‌ای فانتزی و تخیلی است که در دنیای معروف وارکرفت اتفاق می‌افتند. این تریلوژی بخشی از مجموعه یا فرانچایز چندرسانه‌ای وارکرفت است که از تعداد زیادی ویدئوگیم، کمیک بوک، داستان، مانگا، مجله و فیلم تشکیل ‌شده. خالقین دنیای وارکرفت آلن آدام، فرانک پیرس و مایکل بودند و تولیدکننده و صاحب امتیاز همه‌ی تولیدات این مجموعه، شرکت بلیزارد انترتینمنت است.

در این فرانچایز پرفروش و محبوب، از سال 2000 تاکنون، بیشتر از سی رمان نوشته شده که خالق تعدادی از آن‌ها ریچارد ای. ناک بوده است. ناک در مجموع 15 داستان برای وارکرفت نوشته که از معروف‌ترین آن‌ها سه‌گانه‌ی نبرد باستانیان است. «چشمه جاودانگی»، «روان اهریمن» و «شکافت» عناوین این تریلوژی هستند.

کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب گویا به طرفداران داستان‌های فانتزی و تخیلی توصیه می‌شود. اگر به بازی وارکرفت علاقه دارید، این کتاب را از دست ندهید.

با ریچارد ای. ناک بیشتر آشنا شویم

ریچارد ای. ناک (متولد 1961) نویسنده‌ی رمان‌های فانتزی و بازی‌های کامپیوتری است. او پیش از نویسندگی مدتی به کارهای مختلف، مثل انبارداری و کارمندی مشغول بود. ناک از اواخر دهه‌ی 1980 و با نوشتن داستان‌های علمی تخیلی بود که به عنوان نویسنده خود را مطرح نمود. مجموعه‌های «دراگون لنس»، «دیابلو» و «وارکرفت» از مشهورترین داستان‌های فانتزی او هستند. ناک با شرکت‌های تولیدکننده‌ی بازی هم همکاری دارد و سناریوی چند بازی پرطرفدار را برای آن‌ها نوشته. او نویسنده‌ی بسیار پرکاری است و غیر از کتاب‌های سریالی، ده رمان مستقل و تک‌جلدی هم منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی می‌شنویم

یک روز تمام طول کشید تا کرسوس متوجه شود خودش و رونین کاملاً تحت نظرند و نیم روز دیگر طول کشید متوجه شود این موضوع ربطی به سناریوس ندارد. اژدهاجادوگر نمی‌دانست چه کسانی قادرند خود را از چشم یک نیمه‌خدا پنهان کنند. شاید یکی از همتایان سناریوس بود، احتمالش کم بود. خدای جنگل حتماً با تمام ترفندهای این نوع موجودات یا افرادی که ممکن بود به اینجا فرستاده شوند، آشنا بود شاید الف‌های شب. کراسوس به‌سرعت این فکر را هم کنار گذاشت، نه. همچنین این احتمال که ناظر اسرارآمیز هر نوع موجود فانی دیگری باشد را هم کناری نهاد. این تنها یک گزینه پیش روی کراسوس باقی می‌گذاشت، کسی جاسوسی دو مهمان سناریوس را می‌کرد. حتماً یکی از هم‌نوعان خودش بود. در زمان خودش هم اژدهایان، جاسوسان خود را به گوشه و کنار جهان می‌فرستادند تا اعمال سایر نژادها را زیرنظر بگیرند که ممکن بود بر جهان اثری مثبت یا منفی داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
78 دقیقه
معرفی، سرآغاز، فصل یک و فصل دو
84 دقیقه
فصل سه و فصل چهار
81 دقیقه
فصل پنج و فصل شش
76 دقیقه
فصل هفت و فصل هشت
84 دقیقه
فصل نه و فصل ده
73 دقیقه
فصل یازده و فصل دوازده
72 دقیقه
فصل سیزده و فصل چهارده
81 دقیقه
فصل پانزده و فصل شانزده
84 دقیقه
فصل هفده و فصل هجده
79 دقیقه
فصل نوزده و فصل بیست
80 دقیقه
فصل بیست‌ویک و فصل بیست‌ودو
53 دقیقه
فصل بیست‌وسه و فصل بیست‌وچهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی
نویسنده
مترجمافشین اردشیری
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۱۴۰۰ 70980 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی

علی زارع
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب وارکرفت از جلد اول تا جلد آخر به ترتیب در مورد ساختار شروع موجوداته اولیه که در کره زمین زندگی میکردند هم واقعی هم تخیلی نوشته شده‌. از اوله داستان فوق‌العاده هیجانی و پر انرژی کتاب را به صورته صوتی لذت می‌بری. با تشکر فراوان از مدیریت کتابراه. ممنون.
جلال آسائیان
۱۴۰۲/۹/۱۳
دورود فراوان کتاب عالی هست فقط تا آخر داستان را مطالعه نکنی نمیشود نظر داد اما در کل جالب بوده تا الان سپاس گزارم
mani eslami
۱۴۰۲/۱۲/۲
چار کرافت نیازی به تعریف نداره این ۳ گانه هم یکی از بهترین داستان های وارکرفته. حتما بخونید
حسین
۱۴۰۲/۳/۳۰
عالی بود و هست داستان‌های وارکرافت بی نظیرند دوبله هم بسیار روان و خوب بود
اسماعیل
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب خوبی بود و اگر چند صدا پیشه داشت دیگه حرف نداشت
Mohammad
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کتاب جالبی هست و هیجانی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی

برای دریافت کتاب صوتی وارکرفت: چشمه جاودانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.