معرفی و دانلود کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

عکس جلد کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)
قیمت:
۲۷۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) جلد سوم از این مجموعه‌ی پرمخاطب و جذاب است که روایت‌گر رقابت و جدالِ پادشاهان و اشراف برای حفظ قدرت در قلمروی خیالی وستروس است. انتشار این کتاب باعث شد تا نام نویسنده‌ی آن، جرج آر. آر. مارتین به عنوان مؤلف آثار حماسی و کلاسیک مطرح شود و همچنین الهام‌بخشِ تولید سریالی تلویزیونی شد که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دیده شده و به جوایز متعددی نیز دست یافته است.

درباره‌ی کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

ماجراهای کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) کمی پیش از داستانِ کتاب قبلی این مجموعه یعنی نبرد پادشاهان رخ داده است. هفت پادشاهی همچنان درگیر جنگ هستند. پادشاهانی که از جنگ جان به در برده‌اند، راب استارک، بالون گری‌جوی، جوفری باراتئون و استانیس باراتئون، چنان به نبرد با یکدیگر مشغول‌اند که انبوهِ مردم عادی را که در این میانه کشته می‌شوند، نمی‌بینند. پیمان‌ها و عهدهای بسته‌شده، گسسته گشته و آتشِ جنگ، بی‌رحمانه زبانه می‌کشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

از میانِ آن پنج داعیِ قدرت، یکی دیگر زنده نیست و دیگری بی‌اعتبار شده است اما همچان آشوب جنگ بر همه‌جا حکمفرماست. لرد استانیس قربانی یک ساحره شده، راب هنوز از قلعه‌ی ریورران حاکم شمال است و جافری، از خاندان لنیسر، بر تخت نشسته و هفت‌اقلیم را پادشاهی می‌کند. در این هنگامه‌ی آشفته، گروه بزرگی از وحشی‌ها و ارتشی از مردگان هم به دیواره نزدیک می‌شوند و همه‌چیز خبر از نبردی قریب‌الوقوع می‌دهند.

کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) (A Storm of Sords) به قلم جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) یکی از طولانی‌ترین و هیجان‌انگیزترین کتاب‌های این مجموعه است. داستان از نگاه دوازده شخصیتِ اصلی روایت می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از جان اسنو، آریا استارک، ملکه دنریس تارگین، تیریون لینستر و... که هر کدام به‌نوعی با چالش‌هایی بسیار دشوار و گاه غیرممکن مواجه‌اند. اگر داستان‌های قبلیِ این مجموعه را سرگرم‌کننده، لذت‌بخش و جذاب می‌دانید و آن‌ها را دنبال کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم شنیدنِ کتاب صوتی طوفان شمشیرها را هم به تجربیاتِ دلنشین خود اضافه کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

این اثر را رویا خادم‌الرضا به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات ویدا آن را به چاپ رسانده است. کتاب صوتی طوفان شمشیرها را به همت نشر ماه‌آوا با خوانش رضا عمرانی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی نغمه آتش و یخ

کتاب بازی تاج و تخت بلافاصله پس از انتشار در فهرست آثار پرفروش قرار گرفت و نویسنده‌اش، جرج آر. آر. مارتین را به چهره‌ا‌ی مشهور و بین‌‌المللی در ادبیات جهان تبدیل کرد. رویدادهای مجموعه‌ی نغمه‌ی آتش و یخ (A Song of Ice and Fire) در یک دنیای خیالی به نام وستروس رخ می‌دهد که با دیواری یخی و عظیم‌الجثه از موطنِ وحشی‌ها جدا شده است.

وستروس سرزمینی پهناور است که میان خانواده‌ای اشراف تقسیم شده و هر کدام بر قلمرویی حکمرانی می‌کنند: باراتئون‌ها پادشاهی را در دست دارند، لنستیرها خانواده‌ی همسر شاه هستند و بخش زیادی از ثروت، قدرت و نفوذ را در اختیار دارند و استارک‌ها که در مرزهای شمالی ساکن‌اند و از این پهنه‌ی گسترده در برابر خطراتی که پشتِ دیوار کمین کرده‌اند، حفاظت می‌کنند.

آنچه در نغمه‌ی آتش و یخ می‌شنوید، ترکیبی از جدال‌ها و حیله‌های قدرت و سیاست است که با رگه‌هایی از حماسه و فانتزی ادغام شده است؛ رقابتی میان اشراف‌زادگان و صاحبانِ قدرت تا نفوذ خود را بر قلمروشان حفظ کنند. جرج آر. آر. مارتین این اثر را با الهام از نبرد رزها که در قرن پانزدهم میلادی میان اشراف انگلستان صورت گرفت و همین‌طور رمان‌های تاریخی پادشاهان نفرین‌شده از موریس دروئون به نگارش درآورده است. رویدادهایی که مارتین در آثار خود به تصویر می‌کشد، ریشه در اتفاقاتِ واقعی دارند و شاید به همین دلیل است که بسیاری از نمادها و نشانه‌های تاریخی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی اروپا در قرونِ وسطی را می‌توانید به‌وضوح در داستان‌های او ببینید.

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که خانواده‌ی باراتئون پس از کنار زدنِ خاندانِ باستانیِ تارگرین، بر تخت پادشاهی می‌نشینند. تارگرین‌ها سال‌ها بر وستروس حکومت کرده بوده و با یاری هوشمندی، بی‌رحمی و اژدهایانی که تابع قوانین و فرمان‌های آن‌ها بودند، سلطنتِ خونین و خودکامه‌ی خود را ادامه می‌دادند تا اینکه اشراف بر آن‌ها شوریدند و پس از آنکه فرزندانِ شاه از بیمِ جان خود، از وستروس گریختند، بر تخت نشستند. سلطنت جدید برای اندک زمانی، ثبات و آرامش را برقرار می‌کند تا آنکه وصلت باراتئون‌ها با لنیسترهای سیاستمدار، موازنه‌ی قدرت بر هم می‌ریزد. دشمنی‌ها و کینه‌های دیرینه بیدار می‌شوند، روابط سیاسی با خارج از مرزهای وستروس به‌گونه‌ای پیچیده می‌شود که هر آن، امکان جنگی خونین می‌رود و از سویی دیگر، بازماندگانِ تارگرین هم درصدد جمع جنگجویانی برای بازپس‌گرفتنِ پادشاهی هستند. چه کسی در نهایت موفق می‌شود بر تخت سلطنت بنشیند و عاقبتِ وستروس چه خواهد شد؟ برای یافتنِ پاسخ این پرسش‌ها و غرق شدن در دنیای شگفت‌انگیزی که جرج آر. آر. مارتین خلق کرده است، شما را دعوت می‌کنیم تا کتاب صوتی طوفان شمشیرها را بشنوید.

جلدهای مجموعه‌ی نغمه آتش و یخ و سال انتشار آن‌ها

  1. بازی تاج و تخت (1996)
  2. نبرد پادشاهان (1999)
  3. طوفان شمشیرها (2000)
  4. جشنی برای کلاغ‌ها (2005)
  5. رقصی با اژدهایان (2011)
  6. The Winds of Winter (منتشر نشده است)
  7. A Dream of Spring (منتشر نشده است)

اقتباس از مجموعه‌ی نغمه آتش و یخ

در سال 2006 شبکه‌ی HBO حق اقتباس از داستانِ نغمه‌ی آتش و یخ را خریداری کرد و بلافاصله، تولید سریالی برگرفته از این اثر آغاز شد. سریالی که در نهایت ساخته و پخش شد، به‌سرعت در میان بینندگان به محبوبیت بالایی دست یافت و توانست جوایز بسیاری از جمله جایزه‌ی امی بهترین بازیگر درام، جایزه‌ی جلوه‌های ویژه، جایزه‌ی منتخب منتقدان تلویزیون، جایزه‌ی هوگو برای بهترین فیلم کوتاه درام و... را از آن خود کند.

سریال بازی تاج و تخت پس از انتشار هشت فصل در سال 2019 به پایان رسید و با وجود اینکه قسمت‌های پایانی از کیفیت اوایل سریال برخوردار نبودند اما این مجموعه‌ی تلویزیونی همچنان از جمله آثار پرطرفدار و پرمخاطب به شمار می‌‌آید.

جوایز و افتخارات کتاب طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

  • نامزد دریافت جایزه‌ی هوگو برای بهترین رمان در سال 2001
  • دریافت جایزه‌ی لوکوس برای بهترین رمان فانتزی در سال 2001
  • نامزد دریافت جایزه‌ی نبولا برای بهترین رمان در سال 2001
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمان فانتزی در سال 2002
  • برنده‌ی جایزه‌ی ایگونوتوس برای بهترین رمان خارجی در سال 2006

نکوداشت‌های کتاب طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

  • مجموعه نغمه آتش و یخ، اثری عظیم، حماسی، خلاقانه و پیچیده است. (BookPage)
  • جرج آر. آر. مارتین اثری فانتزی خلق کرده است که بسیار فراتر از آثار فانتزی رایج و معمول است. (Locus)
  • نغمه آتش و یخ، یکی از مهم‌ترین آثار فانتزیِ قرن است که مطالعه‌ی آن برای همه ضروری‌ست. (Denver Post)
  • با مطالعه‌ی این کتاب گویی به یک جشنِ باشکوه و فراموش‌نشدنی دعوت می‌شوید. (Chicago Sun-Times)

کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفدارانِ آثار فانتزی هستید و به روایت‌های حماسی علاقه‌مندید، شنیدنِ کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) می‌شنویم

سم هق‌هق‌کنان قدمی به جلو برداشت. با خودش گفت: «این آخرین قدمه. این آخریه. من دیگه نمی‌تونم. دیگه نمی‌تونم.» اما پاهایش جلو رفتند. یکی پس از دیگری. یک قدم. قدم بعدی و بعدی. «اینا پاهای من نیستند. پاهای یک نفر دیگه‌ان. یکی دیگه داره راه می‌ره. نمی‌تونم من باشم. هنگامی که به پایین نگاه کرد، آن‌ها را در میان برف دید. چیزهایی بی‌شکل و کُند. تا آنجایی که یادش بود، چکمه‌هایش مشکی بود اما حالا برف به آن‌ها چسبیده بود و مانند دو توپِ سفیدِ یخی شده بود. برف بند نمی‌آمد. ارتفاعش از زانوهای او هم گذشته بود. قدم‌هایش کشان‌کشان و کند بود. باری که بر دوش داشت، او را به هیولایی گوژپشت شبیه کرده بود. خسته بود. خیلی خسته. «دیگه نمی‌تونم ادامه بدم. نمی‌تونم. مادر بهم رحم کن. دیگه نمی‌تونم. هر چهار یا پنج قدم مجبور می‌شد دسته‌ی شمشیرش را لمس کند اما غلافش همچنان سنگین بود. او دو چاقو هم داشت. آن خنجر اژدها نشانی که جان به او داده بود و چاقویی که گوشت را با آن می‌برید. همه‌ی آن‌ها وزن سنگینی داشتند و شکم سم آن‌قدر بزرگ و گرد بود که گاهی فراموش می‌کرد کمربندش را محکم کند و شمشیر شل می‌شد و تا ساق پاهایش پایین می‌آمد. تلاش کرده بود آن را بالای شکمش ببندد اما این کار به او احساس خفگی می‌داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
54 دقیقه
پیش‌درآمد
43 دقیقه
جیم
58 دقیقه
کاتلین
42 دقیقه
تیریان
25 دقیقه
داوس
52 دقیقه
سانسا
46 دقیقه
جان
50 دقیقه
دنریز
34 دقیقه
بران
40 دقیقه
داوس
41 دقیقه
جیم
33 دقیقه
تیریان
43 دقیقه
آریا
39 دقیقه
کاتلین
52 دقیقه
جان
20 دقیقه
سانسا
26 دقیقه
آریا
58 دقیقه
ساموئل
57 دقیقه
تیریان
36 دقیقه
کاتلین
36 دقیقه
جیم
39 دقیقه
آریا
57 دقیقه
دنریز
38 دقیقه
بران
33 دقیقه
داوس
28 دقیقه
جان
44 دقیقه
دنریز
34 دقیقه
سانسا
30 دقیقه
آریا
19 دقیقه
جان
36 دقیقه
جیم
46 دقیقه
تیریان
56 دقیقه
ساموئل
40 دقیقه
آریا
41 دقیقه
کاتلین
43 دقیقه
داوس
41 دقیقه
جیم
34 دقیقه
تیریان
39 دقیقه
آریا
28 دقیقه
بران
41 دقیقه
جان
51 دقیقه
دنریز
39 دقیقه
آریا
46 دقیقه
جیم
46 دقیقه
کاتلین
27 دقیقه
ساموئل
30 دقیقه
آریا
32 دقیقه
جان
47 دقیقه
کاتلین
17 دقیقه
آریا
32 دقیقه
کاتلین
12 دقیقه
آریا
31 دقیقه
تیریان
46 دقیقه
داوس
43 دقیقه
جان
50 دقیقه
بران
48 دقیقه
دنریز
15 دقیقه
تیریان
27 دقیقه
سانسا
58 دقیقه
تیریان
28 دقیقه
سانسا
36 دقیقه
جیم
28 دقیقه
داوس
36 دقیقه
جان
30 دقیقه
آریا
49 دقیقه
تیریان
39 دقیقه
جیم
51 دقیقه
سانسا
33 دقیقه
جان
45 دقیقه
تیریان
52 دقیقه
دنریز
40 دقیقه
جیم
44 دقیقه
جان
45 دقیقه
آریا
31 دقیقه
ساموئل
27 دقیقه
جان
30 دقیقه
تیریان
36 دقیقه
ساموئل
30 دقیقه
جان
52 دقیقه
سانسا
38 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)
نویسنده
مترجمرویا خادم الرضا
راویرضا عمرانی
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

Sheyda bavarhazh
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سلام خدمت کتابراه عزیزم ممنون بابت نشر این مجموعه و همچنین ممنون از جناب رضا عمرانی اما دو جلد قبلی رو من از نشر اوانامه شنیدم گویندگان زیاد بودند و بسیار صداگذاری عالی انجام شده بود امیدوارم جلد چهارم هم زودتر منتشر بشه البته در کل که کتاب پر از ریا و ازویر و طمع و خیانت و پول ‌پرستی هست فضا سازی خوب انجام شده اما اسامی خیلی زیاد هستند و گاها ادم فراموش میکنه
نرگس مشایخی
۱۴۰۲/۱۰/۷
داستان عالی و اجرای آقای عمرانی عاااااااالی تر ولی امتیاز کم میدهم و از کتابراه گله دارم چون بسیاری از فایلها ناتمام هستند. لطفا اصلاح کنید
سعید ملکی
۱۴۰۲/۹/۳۰
کتاب عالی اما ترجمه افتضاح است.
لطفا کمی در مورد تلفظ اسم‌ها تحقیق کنید.
واژه‌ی اژدهاها هم مثل چوبِ نوک‌تیزی درون گوش فرو می‌رود، خواهشا از اژدهایان استفاده کنید.
میثم حسینی
۱۴۰۳/۱/۳
مثل همه آثار ماه آوا، فوق العاده بود، فقط بی صبرانه در انتظار جلد بعدی هستم، خیلی وقته طوفان شمشیرها تمام شده، لطفا ما را دریابید،
رضاتکلو
۱۴۰۲/۸/۲۲
سلام بسیار عالی بود صدای آقای عمرانی و متن داستان بخوبی روایت میشود. این اثر ادامه مجموعه نبرد پادشاهان میباشد. بسیار داستان جذابی هست🌸
Shahin
۱۴۰۲/۱۱/۸
ممنون واقعا این راوی واقعا کارش رو بلده خیلی نامردی در داستانه، یک جوری ادم رو دلگیر می‌کنه
افشین کاشانی
۱۴۰۲/۹/۲۷
خیلی عالی کتاب جشنی برای کلاغ‌ها کی آماده میشه؟
واو شین
۱۴۰۳/۲/۳
بعضی از بخش‌ها نصفه‌س و یکدفعه جمله و صدای راوی قطع می‌شه.
مهدی پوریان
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
انتهای بعضی از قسمتها کات شده و ناقصه!
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

برای دریافت کتاب صوتی طوفان شمشیرها (مجموعه نغمه آتش و یخ) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.