معرفی و دانلود کتاب صوتی وارکرفت: شکافت

عکس جلد کتاب صوتی وارکرفت: شکافت
قیمت:
۱۰۱,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارکرفت: شکافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارکرفت: شکافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وارکرفت: شکافت

کتاب صوتی وارکرفت: شکافت قسمت سوم و آخر از مجموعه‌ی فانتزی و تخیلی نبرد باستانیان است که توسط ریچارد ای. ناک نوشته شده است. در این داستان جذاب که وقایع آن همانند دو قسمت قبلی این مجموعه در جهان وارکرفت یا همان آزروث اتفاق می‌افتد، ایلیدن و مالفاریون الف باید جلوی حمله‌ی نیروهای اهریمنی به رهبری لرد آرچیموند و نابود شدن آزروث را بگیرند.

درباره‌ی کتاب صوتی وارکرفت: شکافت

اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه داشته باید حتماً نام سری بازی‌های وارکرفت (Warcraft) و بازی چندنفره‌ی آنلاین آن یعنی جهان وارکرفت (World of Warcraft) را شنیده‌اید. وارکرفت و جهان وارکرفت (که از سوی گیمرها بیشتر به نام ورلد آف وارکرفت یا WoW مشهور است) از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ بازی‌های کامپیوتری هستند و به راحتی می‌توان گفت الهام‌بخش بسیاری از بازی‌های پس از خود مانند لیگ افسانه‌ها (League of Legends) بوده‌اند.

در کتاب صوتی وارکرفت: شکافت (Warcraft: The Sundering)، که قسمت سوم از مجموعه‌ی نبرد باستانیان (War of the Ancients) نوشته‌ی ریچارد ای. ناک (Richard A. Knaak) است، ما ادامه‌ی رویدادها و وقایعی را می‌شنویم که پس از قسمت دوم این مجموعه یعنی "وارکرفت: روان اهریمن" رخ می‌دهند. در این کتاب، ایلیدن برای به دست آوردن عشق تیرانده و از روی حسادت به برادرش مالفاریون که تیرانده به او علاقه‌مند است، دست از جنگ با لژیون سوزان می‌کشد و برای کسب قدرتی بیشتر، به پیروان سارگراس می‌پیوندد. ایلیدن دروازه‌ای بین آزروث و جهان اهریمنان را باز می‌کند ولی سارگراس به علت قدرت زیادش نمی‌تواند از آن رد شود. ایلیدن متوجه می‌شود که با سنگ جادویی و قدرتمندی به نام سنگ اژدها، قادر خواهد بود دروازه را برای ورود سارگراس به جهان آماده کند و به سارگراس قول می‌دهد این سنگ را برایش خواهد آورد. در اینجاست که سارگراس به چشمان ایلیدن قدرت دیدن انرژی‌های پنهان جهان را می‌دهد و ایلیدن ظاهر مشهورش را پیدا می‌کند.

در ادامه‌ی کتاب صوتی وارکرفت: شکافت، ما متوجه می‌شویم مالفاریون نیز برای مقابله با نلثاریون اژدها به دنبال یافتن سنگ اژدهاست تا بتواند این اژدهای قدرتمند که خود را بال مرگ می‌خواند را نابود کند. او آشیانه‌ی این اژدها را پیدا می‌کند و سنگ اژدها را با خود به زمین می‌آورد. در اینجا، او با برادر دوقلویش، ایلیدن مواجه می‌شود. ایلیدن هم به دنبال به دست آوردن سنگ اژدهاست ولی انگیزه‌ای متفاوت با مالفاریون دارد. اما مسئله فقط سنگ اژدها نیست. هر دوی آن‌ها به دنبال به دست آوردن عشق تیرانده‌اند و این رقابت دو برادر را در برابر هم قرار می‌دهد.

ریچارد ای. ناک در کتاب صوتی وارکرفت: شکافت، به پرسش‌های بسیاری در مورد شخصیت‌ها، پیدایش و وقایع مرتبط با سری بازی‌های وارکرفت پاسخ می‌دهد. در حقیقت، بسیاری از این شخصیت‌ها در بازی وارکرفت 3: پادشاهی آشوب حضور دارند و همه به پیشینه‌ای اشاره می‌کنند که ما از آن اطلاعی نداریم. ریچارد ای. ناک در این کتاب روابط بین این شخصیت‌ها را می‌کاود و نقاط قوت و ضعف‌شان را به ما نشان می‌دهد.

کتاب وارکرفت: شکافت توسط انتشارات ویدا و به ترجمه‌ی افشین اردشیری منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی ماه آوا و به گویندگی امیر فرحان نیا تهیه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی نبرد باستانیان

مجموعه‌ی وارکرفت: نبرد باستانیان (Warcraft: War of the Ancients)، سه‌گانه‌ای‌ست که توسط ریچارد ای. ناک نوشته شده است و به وقایع بیش از 10000 سال قبل از دیگر داستان‌های بازی کامپیوتری مشهور وارکرفت می‌پردازد. بسیاری از شخصیت‌های مشهور و محبوب مجموعه بازی‌های وارکرفت، در این مجموعه حضور دارند و پیشینه‌شان بررسی می‌شود. از جمله‌ی این شخصیت‌ها می‌توان به ایلیدن استورم‌ریج (Illidan Stormrage) اشاره کرد که برای اولین بار در بازی کامپیوتری وارکرفت 3: پادشاهی آشوب (Warcraft III: Reign of Chaos) معرفی شد و از آن زمان تاکنون همواره یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های کامپیوتری بوده است.

کتاب صوتی وارکرفت: شکافت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های فانتزی و تخیلی علاقه‌مندید شنیدن این کتاب صوتی شدیداً به شما توصیه می‌شود. از طرف دیگر، اگر از طرفداران سری بازی‌های وارکرفت هستید، از شنیدن کتاب صوتی وارکرفت: شکافت بسیار لذت خواهید برد.

با ریچارد ای. ناک بیشتر آشنا شویم

ریچارد ای. ناک (متولد 1961) نویسنده‌ی آمریکایی‌ست که عمده‌ی شهرت خود را مدیون نوشتن داستان‌های فانتزی و تخیلی خود است. او در آغاز در دانشگاه ایلینوی اربانا-شمپین و در رشته‌ی شیمی به تحصیل می‌پرداخت، ولی پس از مدتی رشته‌ی خود را به سخنوری و بلاغت تغییر داد و در سال 1984 مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد. او تا مدتی انباردار، رزومه‌نویس و منشی دفتر بود تا اینکه این شغل‌ها را برای داستان‌نویسی ترک کرد. همکاری او با شرکت بازی‌سازی بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) باعث شده است که چندین رمان بر اساس بازی‌های این شرکت از جمله سری دیابلو (Diablo) و وارکرفت بنویسد. از آثار مشهور این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «روز اژدها»، «شب اژدها» و «گرگ دل» اشاره کرد که همگی در جهان وارکرفت اتفاق می‌افتند.

در بخشی از کتاب صوتی وارکرفت: شکافت می‌شنویم

غذایی به تیرانده داده نشده بود، اما احساس گرسنگی نمی‌کرد. الون درونش را با نور و محبت خود پر می‌کرد و این برای سیر کردن هر کس کافی بود. اینکه چقدر می‌توانست در این وضعیت دوام آورد، قضیه‌ی دیگری بود. نیروهای ترسناکی که شیاطین و پاک‌زادان به کار گرفته بودند، هر لحظه قدرت‌مندتر از قبل می‌شد و کاهنه قادر بود حضور موجودی پلیدتر و تاریک‌تر را هم در نزدیکی خود حس کند. به نظر نمی‌آمد این بخشی از نقشه‌ی لژیون سوزان باشد، اما به پیشرفتش کمک می‌کرد. شاید همان‌گونه که شیاطین ملکه را فریب داده بودند خود نیز فریب خورده، به بازی گرفته شده بودند. کسی در حال دستکاری در سلولش بود. اخم‌های تیرانده درهم شد. صدای پای نگهبانان را نشنیده بود. هر کس بود در کمال سکوت راهروی منتهی به سیاهچالش را طی کرده بود؛ در کمال سکوت. حالا می‌توانست سکوت مطلق دقایق گذشته‌ی نگهبانان پشت در را بیشتر از قبل حس کند.

در باز شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
67 دقیقه
پیشگفتار و فصل اول
74 دقیقه
فصل دوم و سوم
88 دقیقه
فصل چهارم و پنجم
69 دقیقه
فصل ششم و هفتم
72 دقیقه
فصل هشتم و نهم
77 دقیقه
فصل دهم و یازدهم
77 دقیقه
فصل دوازدهم و سیزدهم
82 دقیقه
فصل چهاردهم و پانزدهم
80 دقیقه
فصل شانزدهم و هفدهم
80 دقیقه
فصل هجدهم و نوزدهم
80 دقیقه
فصل بیستم و بیست و یکم
54 دقیقه
فصل بیست و دوم و بیست و سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وارکرفت: شکافت
نویسنده
مترجمافشین اردشیری
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وارکرفت: شکافت

جلال آسائیان
۱۴۰۲/۹/۱۸
دورود فراوان و خسته نباشید
آقای ریچارد‌ای ناک به زیبای کتاب وارکرفت را خلق کردن.
و به زیبای شور و هیجان را در تمام قسمت‌های کتاب گنجاندن
و گوینده با صدای گرم خود شنیدن این اثر را دوچندان کرده بودن. به دوستانی که طرفدار کتاب‌های تخیولی هستن.
توسیه میکنم حتما این سری کتاب‌های وارکرفت را گوش جان بسپارند.
با سپاس فراوان
mani eslami
۱۴۰۲/۴/۱۸
وارکرفت تمام قسمت هاش خوبه. یکی از نکات جالبش اینه که هرچی بیشتر می‌خونی و بیشتر با دنیای وارکرفت آشنا میشی میفهمی که قسمت‌هایی از این دنیاها که دربارش نمیدونی بیشتر میشه و این موضوع ولع ذهن رو برای دونستنشون بیشتر میکنه
مهرداد
۱۴۰۲/۵/۱۷
حرف نداشت داستان به خوبی و روشنی تموم شد با این کتاب کاملا تخیلیه خیلی هیجان انگیزه و داستانی سرشار از عشق میان موجودات مختلفه و آغاز اتحاد میان موجودات از هر جنسی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وارکرفت: شکافت

برای دریافت کتاب صوتی وارکرفت: شکافت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.