معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین تو در راه است: کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگتر، بهتر و درخشان‌تر

عکس جلد کتاب صوتی بهترین تو در راه است: کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگتر، بهتر و درخشان‌تر
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین تو در راه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین تو در راه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهترین تو در راه است: کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگتر، بهتر و درخشان‌تر

اگرچه نمی‌توانیم جلوی اتفاقات تلخ زندگی را بگیریم اما می‌‌توانیم با تقویت ایمان خود، در برابر آن‌ها شکست‌ناپذیر باشیم. جول اوستین در کتاب صوتی بهترین تو در راه است به شما نشان می‌دهد که می‌توان با دینداری و ایمان به خدا از سد هر مشکلی عبور کرده و تلخی‌های زندگی را به لحظات شیرین بدل کرد. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز شما را به آرامش و رهایی دعوت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی بهترین تو در راه است

همه‌ی ما در زندگی شاهد لحظات سخت یا شکست‌های پی‌در‌پی بوده‌ایم. یا به چیزی که می‌خواستیم نرسیده‌ایم یا داشته‌های ارزشمند خود را از دست داده‌ایم. البته ممکن است هر کدام از ما برای رهایی از رنج‌های خود راه‌های متفاوتی را انتخاب کرده باشیم: فراموشی، سرکوب، فروخوردن خشم و... اما جول اوستین (Joel Osteen) راه جدیدی را پیش روی شما قرار می‌دهد. این کشیش و سخنران انگیزشی در کتاب صوتی بهترین تو در راه است (Your greater is coming) دری از معنویت به رویتان می‌گشاید. معنویتی که هم دردهایتان را التیام می‌بخشد و هم شما را نسبت به مشکلات احتمالی، آسیب‌ناپذیر می‌کند.

در دنیای پرهیاهوی ما، دیگر کمتر کسی برای حل مشکلات روحی خود به سراغ دین و روحانیت می‌رود. گویا کتاب‌های زرد روانشناسی جای اعتقاد به خدا و ایمان را در زندگی انسان‌ها گرفته‌اند؛ غافل از اینکه راهکارهایی که این کتاب‌ها معرفی می‌کنند همگی موقتی هستند اما آنچه که پایدار می‌ماند ارزش‌های اعتقادی ماست. جول اوستین که از مشهورترین روانشناسان مذهبی به شمار می‌رود، در کتاب صوتی بهترین تو در راه است نیز به سراغ مسیحیت رفته است و از آموزه‌های این دین برایتان می‌گوید. البته این نکته باعث نمی‌شود که خواننده‌ی مسلمان از شنیدن این کتاب لذت نبرد؛ چراکه ایمان و باورهای معنوی به دین خاصی برنمی‌گردد و درحقیقت بن‌مایه‌ی تمامی ادیان را می‌سازد.

«توکل» از مفاهمی اصلی دینی است که اسلام نیز آن را به ما توصیه می‌کند. جول اوستین با بهره‌گیری از این مفهوم به ما می‌آموزد که گاهی بهترین واکنش نسبت به مشکلات عمیق زندگی صبر کردن و سپردن آن به خداست. جایی که خدا در زندگی ما نقطه می‌گذارد، شایسته نیست که ما به عنوان بنده‌ی او، اراده‌اش را زیر سوال ببریم. کتاب صوتی بهترین تو در راه است به شما نشان می‌دهد که خردمندترین انسان‌ها هم نسبت به علم و حکمت خداوند، نادان هستند. براین‌اساس در مواجهه با سخت‌ترین روزهای زندگی تنها می‌توانیم اجازه بدهیم خداوند به روش خود اصلاح امور ما را به عهده بگیرد.

گاهی آن‌قدر زندگی ما سخت می‌شود که نمی‌توانیم روزهای شیرین آینده را تصور کنیم. نگران نباشید! خداوند در کنار شماست و مادامی که برای بهبود زندگی خود تلاش می‌کنید، از یاری او هم برخوردار می‌شوید. اگر ثروت خود را از دست داده‌اید، همسرتان شما را ترک کرده، سلامتی شما با خطر جدی مواجه شده و... باز هم جای نگرانی نیست. جول اوستین در دشوارترین شرایط زندگی هم نوید روزهای بهتری را به شما می‌دهد. تمام پروانه‌های زیبا از پیله‌های تنگ و تاریک سر بیرون می‌آورند.

یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه‌‌ی کتاب صوتی بهترین تو در راه است را به عهده داشته و انتشارات جزیره‌ی کتاب آن را به مرحله‌‌ی چاپ و انتشار رسانده است. کتاب حاضر را با صدای محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی بهترین تو در راه است مناسب چه کسانی است؟

علامندان کتاب‌های روانشناسی با موضوعات خودیاری، خوددرمانی خودسازی، مخاطبان این کتاب هستند؛ به‌خصوص اگر به دینداری و معنویت هم باور داشته باشند.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای آمریکا، کلیسای لیک وود در هیوستون است. میلیون‌ها نفر هر هفته سخنرانی‌های الهام‌بخش او را در تلویزیون تماشا می‌کنند و از طریق پلتفرم‌های دیجیتالی از سراسر جهان با جول ارتباط برقرار می‌کنند. «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر، زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» برخی از عناوین کارهای جول اوستین هستند. همچنین او در سال 2006 به‌عنوان یکی ده انسان تأثیرگذار جهان انتخاب شد.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین تو در راه است می‌شنویم

اما نکته کلیدی اینجاست: برای دیدن شرایط بهتر، باید درد و رنج را پشت سر بگذارید. ای کاش می‌توانستم به شما بگویم که تنها با مثبت بودن ایمان داشتن، احترام به خدا، می‌توانید چه چیزهای بزرگتری را به دست بیاورید. سطوحی وجود دارد که تنها با عبور از برخی مشکلات می‌توانید به آن‌ها برسید.

در غم رفتن کسی ‏ناامید نشو، افسردگی را ادامه نده، فکر نکن این سهم تو در زندگی است. اجازه نده شکست در امور مالی تو را متقاعد کند که همیشه با مشکل مواجه خواهی شد. نگرش ایمان را حفظ کنید و از آن شرایط عبور کنید. وقتی فکری به شما می‌گوید هرگز تغییر نخواهد کرد، آن را باور نکنید.

وقتی به ظاهر تغییری حاصل نمی‌شود شما همچنان طوری حرف بزنید که همه چیز در حال بهتر شدن است. وقتی به نظر می‌رسد هیچ فایده‌ای ندارد، به اعلام وعده‌های خداوند ادامه دهید. این سختی و رنج فقط یک امتحان است. فرصتی است تا به خدا نشان دهید ناامید نخواهید شد. از رؤیاهای خود دست نکشید و اشتیاق خود را از دست ندهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
فصل اول: شرایط بهتر در راه است
20 دقیقه
پاداش تو در راه است
22 دقیقه
فصل دوم: موضوع فقط زمان است
16 دقیقه
فریب دشمن را نخور
20 دقیقه
فصل سوم: بال‌هایت در راه است
21 دقیقه
پیله جایی‌ست که شما متحول می‌شوید
20 دقیقه
فصل چهارم: نویدها در راه است
20 دقیقه
وقتی آنچه را که نیاز دارید، ندارید
18 دقیقه
فصل پنجم: لرزیدن سرآغاز تغییر است
22 دقیقه
در موقعیت شکوفایی قرار می‌گیرید
21 دقیقه
چیزی جدید در راه است
20 دقیقه
آیا نمی‌توانید آن را درک کنید؟
21 دقیقه
فصل هفتم: همه چیز هماهنگ می‌شود
16 دقیقه
او شما را آماده می‌کند
16 دقیقه
فصل هشتم: زمان تو در راه است
24 دقیقه
پاداش ارزشمندی می‌گیری
15 دقیقه
فصل نهم: بله در راه است
20 دقیقه
رویا با بله مهر شده است
16 دقیقه
فصل دهم: آسایش در راه است
23 دقیقه
گاوهای شما می‌آیند
17 دقیقه
فصل یازدهم: زیبایی در زمان
24 دقیقه
سفالگر هرگز دستانش را برنمی‌دارد
19 دقیقه
فصل دوازدهم: مناسه در راه است
20 دقیقه
چیزی شگفت‌انگیز در مقابل شماست
17 دقیقه
فصل سیزدهم: بهتر بیرون می‌آیی
23 دقیقه
با افتخار بزرگتر احیا می‌شوید
20 دقیقه
فصل چهاردهم: چرخش در راه است
18 دقیقه
غم بزرگ به شادی بزرگ
25 دقیقه
فصل پانزدهم: بهترین‌ها پس از این می‌آید
15 دقیقه
از تمام کردن تا سرریز شدن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهترین تو در راه است: کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگتر، بهتر و درخشان‌تر
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهترین تو در راه است

فاطمه لبافی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
من زمانی این کتاب رو گوش دادم که درگیر بیماری بودم و مدام تکرار میکردم خداوند بال هام و بهم میده و همه چیز جوری دیگه میشه
لطف خداوند رو با تمام وجودم حس کردم
لارا فرزاد
۱۴۰۲/۴/۷
کلا کتاب‌های جول اوستین برای کسانی که سطح انرژی خودشون رو پایین حس میکنن و نا امیدن واقعا انرژی بخشه. از خدا و اینکه هوای شمارو داره در کتاب صحبت میشه.
Hossein Ali
۱۴۰۲/۱/۶
با سلام این هم یکی دیگه از کتاب‌های خوب جول اوستین بود بهترین استفاده از زمان خود خواندن یا گوش دادن کتاب صوتی با تشکر
M Ta
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خداوند ما را به وجود نیاورده که معمولی باشیم باید به بهترین خودمون تبدیل بشیم
ف رحیم زاده
۱۴۰۲/۷/۴
بی نظیر، پرمفهوم، کلام زیبای خدا، حتما دوباره گوش میدم
سونیا
۱۴۰۲/۵/۲۲
در مورد این کتاب هر چی بگم بازم کمه، فوق العاده
نعناعی
۱۴۰۲/۵/۱۸
لذت بردنم ازین کتاب نسخه فیزیکیشم خریدم.
سپاس.خ
۱۴۰۲/۲/۱۴
شبیه باقی کتابهای جول اوستین ارامش دهنده و امیدبخش است
مهناز م
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
هر روز توی ماشین گوش میدم و آرامش میگیرم
M.Janan
۱۴۰۲/۲/۶
حال آدم رو بهتر میکنه
Sanaz Asadpour
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
کتاب عالی و آرام بخشی
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهترین تو در راه است

برای دریافت کتاب صوتی بهترین تو در راه است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.