معرفی و دانلود کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری

عکس جلد کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری

کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری داستان انسانی آسیب‌دیده است که در یک قفس طلایی اسیر شده. فردی که خانواده‌اش را عاشقانه دوست دارد؛ اما زمانی می‌رسد که مجبور است آن‌ها را رها کند. شاهزاده هری در این اثر پرفروش نیویورک تایمز، از داستان زندگی‌ پرماجرایش و خانواده‌ی سلطنتی می‌گوید.

درباره‌ی کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری

در کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری (Spare)، داستان‌هایی از زندگی اعضای خاندان سلطنتی می‌شنوید که تصورات شما را تا همیشه تغییر خواهند داد. شاهزاده هری (Prince Harry) در این کتاب از زندگی‌ای می‌گوید که هیچ‌وقت عادی نیست. او در کودکی مادرش را از دست داد و تمام عمرش تلاش کرد که مرهمی بر زخم‌هایش بگذارد. هری می‌کوشد خلبان هلیکوپتر آپاچی شود، به افغانستان می‌رود و در جنگ با طالبان شرکت می‌کند، با سربازان مجروح به اقصی نقاط دنیا می‌رود و سختی‌های بسیاری را پشت سر می‌گذارد، آرامش را در بوتسوانا می‌یابد و سرانجام، ناخدای روح خود را پس از سال‌ها جست‌وجو پیدا می‌کند. اما حتی بعد از این اتفاق مهم، ماجراهای زندگی او تمام نمی‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری

در کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری، بیش از هر چیز دیگری درباره‌ی پاپاراتزی‌ها می‌شنوید. هری و بسیاری دیگر از اهالی رسانه معتقدند که اصلی‌ترین علت مرگ پرنسس دایانا، پاپاراتزی‌ها هستند. شاهزاده هری باور دارد که این افراد زندگی او را نابود کرده‌اند: مادرش را از او گرفته‌اند، زندگی شخصی‌اش را تحت‌تأثیر قرار داده‌اند و از نظر روانی، اثرات مخربی بر او و خانواده‌اش گذاشته‌اند. این اظهارات هری مخاطبان را بیش از پیش به فکر فرومی‌برد. پاپاراتزی‌ها چقدر در انجام چنین اعمالی آزاد هستند؟ از یک طرف، این افراد مانند هر خبرنگاری کاملاً آزاد هستند که در مکان‌های عمومی از افراد مشهور عکس بگیرند. از سوی دیگر، زمانی که پاپاراتزی‌ها قوانین عمومی کیفری یا مدنی را نقض می‌کنند، مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند. اما این افراد که شاهزاده هری آن‌ها را در کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری «سگ‌های وحشی» و «گله‌ای از هیولاها» خطاب کرده، هنوز هم به قوت پیشین کار خود را ادامه می‌دهند. آن‌ها افراد مشهور را در مکان‌های عمومی تعقیب می‌کنند؛ بدون اینکه از نظر فیزیکی به کسی آسیب بزنند یا حریم او را نقض کنند. شاهزاده هری در کتابش این دسته از پاپاراتزی‌ها را بیشتر از بقیه مذمت کرده است.

کتاب جانشین: خاطرات شاهزاده هری، وقایع را از زاویه‌ی دید یک نفر روایت می‌کند: پرنس هری. او سختی‌های جسمی و روحی زیادی را تحمل کرده و بدیهی است که افراد زیادی بعد از خواندن کتاب، با او احساس همدردی داشته باشند. اما احتمالاً در پایان باز هم با سؤالات زیادی تنها بمانید: چرا شاهزاده هری از خاندان سلطنتی جدا شد و به کشوری دیگر رفت؟ مقصر اصلی دعوای میان هری و ویلیام را از کجا باید پیدا کرد؟ پاپاراتزی‌ها چقدر حق دارند که در زندگی افراد مشهور و خاندان سلطنتی دخالت کنند؟ و بسیاری پرسش‌های دیگر.

بلافاصله بعد از انتشار کتاب جانشین، نسخه‌های متنی و صوتی بسیاری از آن فراهم آمد. مهدی فضلی ترجمه‌ی امید حسینی از این اثر را در کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری روایت کرده است. ناشر متنی این کتاب دوک ساسکس، نشر همراز است و نسخه‌ی صوتی آن را نشر جیحون تهیه کرده.

نکوداشت‌های کتاب جانشین: خاطرات شاهزاده هری

  • جزئیات دقیق، روایت جذاب و شوخ‌طبعی گاه‌به‌گاه دوک ساسکس ارزش خواندن کتاب را چند برابر می‌کنند. (نیویورکر)
  • شاهزاده هری صراحت و صداقت خیره‌کننده‌ای در کتاب جانشین دارد. (ایندیپندنت)
  • کتاب جانشین: خاطرات شاهزاده هری، راه فراری برای وی است. او می‌خواست قفسی را که در آن زندگی می‌کرد، بشکند. (تایمز)
  • عجیب‌ترین کتابی که یک عضو از خاندان سلطنتی نوشته است. کتابی پر از جزئیات که شاهزاده هری در آن اعتراف‌های زیادی کرده. (بی‌بی‌سی)
  • لحظاتی در کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری هست که قلبت به درد می‌آید و دلت می‌خواهد او را در آغوش بگیری و دلداری‌اش دهی. (اسکای نیوز)

کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر درباره‌ی زندگی اعضای خانواده‌ی سلطنتی انگلستان کنجکاو هستید، کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری را بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری می‌شنویم

کارکنان دربار متوجه تنش بینمان شدند و روزنامه‌ها را خواندند. مشاجره‌ها بیشتر شد. هر کس یک طرف را می‌گرفت: تیم کمبریج در برابر تیم ساسکس. رقابت و حسادت جوّ را مسموم کرده بود. همه سرشان شلوغ بود. آن‌قدر رسانه‌ها تماس می‌گرفتند و سؤال می‌کردند و حاشیه‌ها زیاد بود که نیروی انسانی کم آورده بودیم. در بهترین حالت، می‌توانستیم به ده درصد از مسائل جواب بدهیم. همه اعصابشان خرد بود و دعوا می‌کردند. در چنین فضایی، انتقاد سازنده معنی ندارد و هر بازخوردی به‌عنوان توهین و سوء‌ظن برداشت می‌شود. چندین بار دیدم که بعضی از کارکنان با مشت می‌زدند روی میزشان و گریه می‌کردند.

ویلی فقط یک نفر را مقصر همه‌ی این مشکلات می‌دانست: مگ. چندین بار این را به من گفته بود. وقتی هم می‌گفتم مراقب حرف زدنش باشد، عصبانی می‌شد. فقط داستان‌های جعلی و دروغی را تکرار می‌کرد که در رسانه‌ها می‌دید یا از دیگران می‌شنید. بهش گفتم مشکل اصلی ماجرا کسانی هستند که او از دولت به اداره‌اش اضافه کرد. کسانی که در زیرآب زدن و توطئه‌چینی استاد بودند و باعث تشدید تنش بین دو طرف می‌شدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
20 دقیقه
پیشگفتار
26 دقیقه
بخش اول: در فراسوی شبی که مرا در برگرفته - قسمت اول
27 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
25 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
23 دقیقه
بخش اول - قسمت پنجم
23 دقیقه
بخش اول - قسمت ششم
25 دقیقه
بخش اول - قسمت هفتم
21 دقیقه
بخش اول - قسمت هشتم
17 دقیقه
بخش اول - قسمت نهم
25 دقیقه
بخش اول - قسمت دهم
24 دقیقه
بخش اول - قسمت یازدهم
25 دقیقه
بخش اول - قسمت دوازدهم
18 دقیقه
بخش اول - قسمت سیزدهم
23 دقیقه
بخش دوم: زخمی اما سربلند - قسمت اول
18 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
22 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنجم
20 دقیقه
بخش دوم - قسمت ششم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفتم
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت هشتم
25 دقیقه
بخش دوم - قسمت نهم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت دهم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت یازدهم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوازدهم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت سیزدهم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهاردهم
27 دقیقه
بخش دوم - قسمت پانزدهم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت شانزدهم
11 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفدهم
25 دقیقه
بخش سوم: ناخدای روحم - قسمت اول
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
23 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهارم
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت پنجم
22 دقیقه
بخش سوم - قسمت ششم
23 دقیقه
بخش سوم - قسمت هفتم
23 دقیقه
بخش سوم - قسمت هشتم
21 دقیقه
بخش سوم - قسمت نهم
23 دقیقه
بخش سوم - قسمت دهم
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت یازدهم
19 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوازدهم
21 دقیقه
بخش سوم - قسمت سیزدهم
23 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهاردهم
13 دقیقه
کلام پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری
نویسنده
مترجمامید حسینی
راویمهدی فضلی
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای همراز
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری

Sanaz Nasiri
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
چقدر خنده دار و مسخره از یه جای به بعد که مگان انگار نوشته همه بدن و این مورد ازار اذیت قرار گرفته خودشم هیچ کار بدی نکرده بنظرم به ضررش تموم شد این کتاب
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری

برای دریافت کتاب صوتی جانشین: خاطرات شاهزاده هری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.