معرفی و دانلود کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است

عکس جلد کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است
قیمت:
۷۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است

هاکان منگوچ در کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است، از طریق داستان‌هایی زیبا و تأثیرگذار، آموزه‌های ارزشمند زندگی را به شما آموزش می‌دهد. این داستان‌ها از واقعیت الهام گرفته‌اند و به همین علت اگر آن‌ها را با اتفاقات زندگی خود ارتباط دهید، درس‌های بسیار ارزشمندی از آن‌ها خواهید آموخت و متوجه خواهید شد زندگی تا چه اندازه غنی و زیبا است.

درباره‌ی کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است

هاکان منگوچ (Hakan Menguc) نویسنده، نوازنده و سخنران مشهور اهل ترکیه است که در کتاب‌هایش آموزه‌های صوفی‌گرایانه را معرفی می‌کند. این نویسنده در کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است (Mutlulugu sende bulan senindir otesi misafir) با ارائه‌ی داستان‌ها و حکایت‌هایی کوتاه، به شما نشان می‌دهد زندگی تا چه اندازه بغرنج و درعینِ‌حال زیبا و سرشار از نعمت‌هاست. این داستان‌ها که تجارب مشترک انسانی را به تصویر می‌کشند، می‌تواند در سفر زندگی، چراغ و راهنمای شما باشند.

کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است از 30 بخش تشکیل شده است که هر کدام درسی زیبا و تأثیرگذار را در خود دارند. اولین بخش کتاب، به این نکته می‌پردازد که در هر چیزی و حتی در هر درد و رنجی، خیری نهفته است که همیشه راه درست را نشان خواهد داد. در حقیقت، دردها و اندوه‌هایی که ما متحمل می‌شویم، تنها یک امتحان هستند که ما را برای رسیدن به هدف نهایی آماده‌تر می‌کنند و همانطور که هاکان منگوچ می‌گوید: «نور از زخم‌ها وارد می‌شود.»

معرفی و دانلود کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است

از مهم‌ترین درس‌های کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است، اهمیت محبت و دوست داشتن است. هاکان منگوچ در این کتاب، اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی بشر را توانایی دوست داشتن و ارتباط برقرار کردن می‌داند. از نظر او، کسی که عشق نورزد، ضعیف‌ترین و ناتوان‌ترین انسان است. محبت و عشق، منبع الهامی‌ست که بدون آن نمی‌توان به شادی و رضایت رسید.

هاکان منگوچ در کتاب خوشبختی انقلابی بزرگ است، فلسفه‌ی زندگی خود یا همان «فلسفه‌ی شبدر چهارپر» را نیز معرفی می‌کند و شما را دعوت می‌کند با پیروی از این فلسفه، به آرامش و آسایش برسید.

کتاب خوشبختی انقلابی بزرگ است، توسط نشر گویا و با ترجمه‌ی شهرزاد صدر منتشر شده است و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی ماه آوا به گویندگی محمود هادی زاده تهیه کرده است.

کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روان‌شناسی و خودسازی و همینطور اندیشه‌های عرفانی و معنوی علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است می‌شنویم

روان‌شناس و جامعه‌شناس معروف آلمانی، اریک فروم، فیلسوف مکتب اومانیسم که در آثارش پیوند جامعه و روان‌شناسی را بررسی می‌کند، می‌گوید: «کسی که به دیگران کمک نمی‌کند؛ کسی که نمی‌تواند دیگران را دوست داشته باشد، در این دنیا تنهای تنهاست».

همینطور است. انسان هر چقدر هم که اطرافش شلوغ باشد، هر چقدر که سرش شلوغ باشد، هر چقدر که زندگی راحتی داشته باشد، اگر ارتباط درستی با دیگران نداشته باشد، کمکی به آن‌ها نکرده و آن‌ها را دوست نداشته باشد، انسانی تنهاست. کسی که عشق تولید نمی‌کند و عشق نمی‌دهد، ضعیف‌ترین و ناتوان‌ترین انسان دنیاست. زیرا فقط انسانی ناتوان است که نمی‌تواند عشق و محبت بسازد. محبت الهامی درونی‌ست که با جرقه‌ای کوچک آتش می‌گیرد. به دوره و زمانی ویژه هم مربوط نمی‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
بخش اول
45 دقیقه
بخش دوم
42 دقیقه
بخش سوم
37 دقیقه
بخش چهارم
48 دقیقه
بخش پنجم
48 دقیقه
بخش ششم
40 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است
نویسنده
مترجمشهرزاد صدر
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپینشر گویا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۸/۵
کتاب تکراری بود، همون کتاب همسفر. من چون تازه خونده بودم کاملا همه چیش تو ذهنم بود. اما پشیمون نیستم. چون من طرفدار نویسندگی هاکان منگوچ هستم. انقدر از زوای مختلف موضوعات را واکاوی می‌کنه که ادم کاملا لذت می‌بره از مطالعه کتابهاشون. صدای آقای هادی زاده فوق العاده و بینظیر و انقدر دلنشین و گرم و پر از آرامش. که حس فوق العاده خاصی برای مخاطب داره. ممنون از کتابراه که برای داستان‌های هاکان، افراد منحصر به فردی را انتخاب می‌کنه. تعدادی از عمکاراتون مثل آقای قناعت پیشه، فرحان نیا، و آقای هادی زاده از صداهای خاصی هستن که مهارت کامل در روایت داستان برای مخاطب دارند در عین حالی که صدای خیلی گرمی دارند. به نظرم این افراد داستان را در ابتدا خودشون درک کردند و این حس با اطمینان و طمانینه منتقل به مخاطب می‌کنند، البته همه صداها خوبند و زحمت می‌کشند و لطف می‌کنند و وقت می‌ذارند اما انتخاب این اشخاص به نظر من برای کتابهای هاکان منگوچ، بهترین گزینه است. در کل سپاس فراوان از کتابراه. اگه ستاره بیشتر هم داشت، من برای کتاب و صدای آقای هادی زاده حتما امتیاز می‌دادم.
هادی محمدی
۱۴۰۲/۸/۴
درود کتابهای صوتی ماه آوا رو تا به الان بهترین‌ها برایم بوده‌اند امیدوارم همچنان همینگونه بتوانند ادامه دهند. نقش کتاب‌های خودشناسی به صورت تجربه که باشد بهتر پذیرفته و در مرحله اجرا گذاشته میشوند انگار چند دوست صمیمی داشته و از تجربه‌های آن‌ها درس گرفته ایم تفاوت مثبت کتاب این است که احتمال لطمه و دیدن که در بیشتر دوستی‌ها ممکن است، در این کسب تجربه از بهترین دوست یعنی کتاب امکان ندارد. شاد سلامت باشید
سودابه فرجزاده
۱۴۰۲/۸/۹
با سلام به تمام دوستداران کتاب، کتاب بسیار زیبا بود و بصورت داستان‌های زیبایی عنوان شده و به دل میشینه و هر داستان درسی و پندی در خودش داره. فقط باید اضافه کنم که داستانهایش دقیقأ در کتاب دیگری از همین نویسنده با عنوان (همسفر زندگی) بیان شده، اگر جزو کسانی هستید که کتاب همسفر زندگی را خریداری نکردید، چون داستانها تکراری است کمی در انتخابتون دقت کنین، برای همتون آرزوی موفقیت میکنم.
امیر رضایی
۱۴۰۲/۱۱/۵
کتاب بسیار عالی است. باعث یادگیری حکمت و بالابردن بینش و جهت گیری مناسب در زندگی است. صدای راوی و نوع خواندن و سرعت خواندن بسیار کیفیت بالاست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است

برای دریافت کتاب صوتی خوشبختی انقلابی بزرگ است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.