معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی زنان

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی زنان
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی زنان

کتاب صوتی روانشناسی زنان نوشته‌ی کارن هورنای، دربردارنده‌ی راهکارها و شیوه‌های مفیدی است که موجب توسعه‌ی خودشناسی در زنان، بهبود روابط با جنس مخالف و پیشرفت زندگی زناشویی می‌شود. مطالعه‌ی این کتاب برای تمامی زنان و مردان سودمند خواهد بود.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی زنان:

کارن هورنای در کتاب صوتی روانشناسی زنان (Feminine psychology‬)، رفتارهای زنان را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و از سوی دیگر به مردان در جهت شناخت زنان کمک می‌کند. این اثر، حاصل مجموعه‌ای از مقالات نویسنده درباره‌ی زنان است و یکی از کتاب‌های عمیق علمی و روانشناسی به شمار می‌رود که ثمره‌ی بررسی روحیات و رفتار صدها زنی است که برای دریافت مشاوره و مداوا به مطب نویسنده مراجعه نموده‌اند.

موضوعات بسیاری در این کتاب صوتی وجود دارد و به شیوه‌ای عالمانه و منصفانه مورد نقد و بررسی قرار گرفته است که در میان آن‌ها می‌توان به مسئله‌ی تک‌همسری، زنانگی سرکوب شده، بی‌اعتمادی و گمانه‌زنی‌های میان زن و شوهر، تنش پیش از قاعدگی، تضادهای مادری، تغییرات شخصیت در دختران نوبالغ، نیاز روان رنجورانه به عشق، مشکلات و موانع بر سر راه ازدواج و... اشاره نمود. هم‌چنین کتاب روانشناسی زنان به این سوال که تفاوت رفتار زن و مرد و نگرش جامعه بشری نسبت به زن از کجا سرچشمه می‌گیرد نیز جواب می‌دهد.

کارن هورنای (Karen Horney) در این کتاب مخالفت خود را درباره‌ی این عقیده و باور متداول در بین مردم جهان که مردها در مقایسه با زن‌ها به چندهمسری گرایش بیشتری دارند؛ اعلام کرده است. اگر تاکنون به زن بودن خود می‌بالیدید، با شنیدن این کتاب صوتی احساس رضایت‌تان چندین برابر می‌شود، اما اگر این‌طور نیست، پس از آشنایی با کتاب صوتی روانشناسی زنان نسبت به توانایی‌ها و مزایای زن بودن خود آگاهی بیشتری پیدا می‌کنید و احساس بهتر و لذت‌بخش‌تری نسبت به زن بودن‌ خود خواهید داشت.

شنیدن کتاب صوتی روانشناسی زنان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

این کتاب را به منظور شناخت جنس مخالف و گرفتن بهترین تصمیم در زمان برخورد با جنس مخالف به نگارش درآورده است؛ بنابراین شنیدن این کتاب صوتی به تمام زنان و مردانی که در پی بهبود روابط خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

کارن هورنای را بیشتر بشناسیم:

کارن هورنای نویسنده و روانکاوی برجسته و مطرح است که در سال 1885 در آلمان متولد شد. او در رشته‌های پزشکی و روان‌پزشکی به تدریس پرداخته و پس از به اتمام رساندن تحصیلات خود به ایالات‌متحده مهاجرت کرده و در آنجا در رشته روانکاوی تدریس نموده است.

هورنای‌ در گروه موسسان مجمع‌ پیشرفت‌ پسیکانالیز و انستیتوی‌ آمریکایی‌ پسیکانالیز نیز قرار دارد. او با همکاری تعدادی از دوستان و دانشجویان خود مرکزی تحت عنوان موسسه روانکاوی هورنای بنیان نهاد که هم‌اکنون توسط شاگردانش اداره می‌شود. او از طرفداران مکتب فروید است اما با بسیاری از نظریه‌های فروید هم‌چون نظریه غریزه جنسی نیز مخالف است. در حقیقت او عقیده دارد که دلیل اصلی بیماری‌های روانی برخلاف نظر فروید نتیجه‌ی روابط خشن افراد با کودک است.

کارن هورنای ازجمله نویسندگانی است که در جهت دفاع از حقوق زنان قدم‌های تاثیرگذار و مهمی برداشته است. از دیگر آثار او می‌توان به شخصیت عصبی زمانه ما، عصبیت و رشد آدمی، تضادهای درونی ما، خودکاوی و ... اشاره کرد. سرانجام کارن هورنای در سال 1952 و در سن 67 سالگی درگذشت.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی زنان می‌شنویم:

ما به تلاش‌های زنان برای کسب استقلال و گسترش حوزه‌ی علایق و فعالیت‌هایشان از سر بدبینی نگاه می‌کنیم و بر اساس همین نگرش، اصرار می‌ورزیم که این‌گونه تلاش‌ها صرفاً در شرایط مبرم اقتصادی مجاز است و اساساً با شخصیت ذاتی و گرایش‌های طبیعی زنان منافات دارد. به همین نحو، چنین تصور می‌شود که این‌گونه تلاش‌ها سودی برای زنان در بر ندارند و زن باید وجود خود را کاملاً وقف مرد یا وظایف خاص مادری کند.

در اکثر زنان میان احساسات جنسی و زندگی عاطفی رابطه‌ی تنگ‌تری وجود دارد و این امر به طور حتم دلایل زیست‌شناختی روشنی دارد. به‌این‌ترتیب، رویکرد خصمانه فورا در ناتوانی و بی‌رغبتی در برقراری رابطه‌ی جنسی نمود می‌یابد. این رویکرد دفاعی نسبت به مردان ضرورتاً ریشه‌های بسیار عمیق ندارند. در بعضی موارد مردانی که بتوانند در این زنان احساسات لطیفی برانگیزانند، می‌توانند به طور کامل بر سردمزاجی آنان نیز غلبه کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
فصل اول - بخش اول
19 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
27 دقیقه
فصل دوم - بخش اول
21 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل سوم - بخش اول
20 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل چهارم - بخش اول
24 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
26 دقیقه
فصل پنجم
27 دقیقه
فصل ششم
23 دقیقه
فصل هفتم - بخش اول
20 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل هشتم - بخش اول
18 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
21 دقیقه
فصل نهم - بخش اول
19 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل دهم - بخش اول
20 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل یازدهم
23 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش اول
24 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
25 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش سوم
25 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش چهارم
17 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش اول
25 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش سوم
16 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش اول
22 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش دوم
25 دقیقه
فصل پانزدهم - بخش اول
26 دقیقه
فصل پانزدهم - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی زنان
نویسنده
مترجمسهیل سمی
راویبهجت توجه
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روانشناسی زنان

ریحانه خاوری
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
سلام دوستان عزیز به نظر من اصلا به درد همه زنان نمیخوره، که توصیه شده همه زنان بخوانند، بیشتر علمی بود علمیش هم جالب نبود. آخه عقده ادیپ به چه درد زنان معمولی و سالم میخوره مثل این میمونه الفبا رو یاد نگیری بری سراغ خوندن و نوشتن. به نظر من کتاب‌های مثل این خیلی هارو میتونه به اشتباه بندازه، که که هردختر بچه‌ای بیشتر بابایی باشه علاقه به رابطه جنسی با پدرشو داره یا بالعکس پسر بچه‌ای که بیشتر مامانی هستن
امیر
۱۴۰۲/۹/۲۷
بیشتر از زنان مریض و روان پریش میگه ک پیش خودت میگی رفتار یه مش زن تیمارستانی به چ درد من میخوره
کتابش در کل بد نی و خیلی چیزا ازش میفهمین
بعدم صدای گوینده انگار یه رباط داره متن کتابو ترجمه میکنه بدون هیچ بالا و پایینی تن صدا که بعد از10 ثانیه‌ای گوش میدین حواستون میره یه جا دیگه
Alpha man
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
کتاب خوبیه آما یکم گُنگ زیاد علمی توضیح میده و به درد جامعه نمیخوره بیشتر به کار روانشناس‌ها میاد برای من یکم خسته کننده بود با دلسردی و به زور تمومش کردم
محبوبه شمسیان
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتابی عالی برای آنان که تا حدودی با مفاهیم اولیه روانکاوی آشنایی دارند
البته برای همه علاقمندان خوب است اما بهتر است مفاهیم بنیادی روانشناسی را هم بلد بود
مسلم کاروند
۱۴۰۰/۴/۲۸
خواندن این کتاب برای همه مخصوصا زنان سفارش میکنم و نیاز به روانشناس را برای شما کم میکنه و خودتان یک روانشناس میشوید و له دیگران هم کمک میکنید
Mina mahtab
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اطلاعات جالبی از وجود و شخصیت انسان به ما میدهد. ناگفته نماند کمی از خود مایوس شدم 🙃 ولی دانستن بهتر از نا اگاهیست. ممنونم
Debora
۱۳۹۹/۵/۲۰
اصلا جالب نبود، خیلی خسته کنند و کش دار بود توضیحات اضافه زیادی داشت برای من که اصلا مفید نبود، چیزی که در توضیح کتاب نوشته بودید رو در بر نگرفته بود.
مهدی پرحلم
۱۴۰۱/۹/۲۴
کتاب عالی وزیبا حتی گوینده هم عالی وشمرده شمرده وخوب بود وکتاب بهم انرژی بیشتری داد واینکه بتونم به خیلی چیزاا پی ببرم وراحتر درک کنم
علی رسایی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
بیشتر علمیه و کاربرد چندانی برای مطالعه آزاد نداره
توصیه میکنم یکم کتاب روانشناسی مطالعه کنید بعد این کتاب رو بخونید
Kamran shid
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
درباره مواردی گپ و گفت میکند که از دید مردان چندان شناخته شده نیست و به درک بهتر خانم‌ها کمک می‌کند
محمد مجیدی
۱۴۰۰/۵/۱۸
خیلی بی خود بود. در قسمت نمونه همچین تعریف می‌کنه که آدم میخواهد بخونه بعد می‌فهمه در پیته.
مریم سادات
۱۳۹۹/۵/۲۲
کتاب خوب و مفیدی بود
Mehdi
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
خوب بود کمی روانتر صحبت میشد خیلی بهتر بود.
Ali Satariyan
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب بسیار بد، غیر علمی و غیر کاربردی هست.
فاطمه فاطمه
۱۴۰۱/۸/۲۸
خوندن و شنیدن این کتاب رو به همه‌ی زن‌ها توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی زنان

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.