معرفی و دانلود کتاب صوتی روشنایی روز

عکس جلد کتاب صوتی روشنایی روز
قیمت:
31200 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روشنایی روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روشنایی روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روشنایی روز

کتاب صوتی روشنایی روز، اثر یان فلمینگ، نویسنده داستان‌های جنایی و جاسوسی انگلیسی، دربردارنده دو داستان کوتاه به نام‌های «روشنایی روز» و «از یک نگاه تا یک قتل» است.

هر دو داستان کتاب حاضر، راجع‌ به ماموریت‌های مختلف «جیمز باند» در کشورهای فرانسه و آلمان و مبارزه او با تروریست‌ها و به‌ خصوص روس‌هاست. در داستان اول «جیمزباند» خوش‌مشرب و آدم‌کش، به برلین اعزام می‌شود تا به فرار یکی از جاسوس‌های انگلیسی که در معرض کشته شدن به‌ وسیله یک تک تیرانداز روس است، کمک کند. در داستان دوم یک پیک موتور سوار معمایی است که تنها «جیمز باند» از عهده حل آن بر می‌آید.

یان فلمینگ (Ian Felming) نویسنده انگلیسی و خالق داستان‌های مشهور جیمزباند بود. یان فلمینگ در سال 1953 میلادی اولین کتاب از مجموعه جیمزباند را با عنوان کازینو رویال منتشر کرد. او یازده سال بعد درگذشت و در این فاصله مجموعاً 14 کتاب از مجموعه جیمزباند نوشت.

در قسمتی از کتاب صوتی روشنایی روز (The Living Daylights) می‌شنویم:

فردا صبح و شب نیز با اندک تفاوتی به همان شکل و روش دیروز سپری شد، با این تفاوت که باند وقت بیشتری را صرف تماشای دختر از پشت دوربین اسلحه کرده بود. در هر حال روز سوم از راه رسید. جیمز باند روز سوم را با برنامه‌ی فشرده‌ای از بازدید از موزه، گالری‌های هنری، باغ وحش و تماشای یک فیلم سپری کرد، اما در واقع باند هیچ یک از این‌ها را نمی‌دید، زیرا نیمی از حواسش متوجه آن دختر و نیم دیگر متوجه آن چهار پنجره‌ی تاریک و مرد نامرئی پشت پرده‌ها بود؛ همان مردی که باند می‌دانست امشب باید حتما او را بکشد.

به هنگام بازگشت در ساعت پنج عصر، باند مشاجره‌ای با سروان سندر داشت، زیرا باند می‌خواست قبل از رفتن به مخفیگاه نوشیدنی بنوشد و سروان مخالف این کار بود و در نهایت هم تهدید کرد که این تخلف باند را برای مرکز گزارش خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
روشنایی‌های روز - بخش اول
29 دقیقه
روشنایی‌های روز - بخش دوم
36 دقیقه
از یک نگاه تا یک قتل - بخش اول
33 دقیقه
از یک نگاه تا یک قتل - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روشنایی روز
نویسنده
مترجممرضیه خسروی
راوییاشار ابراهیمی
ناشر چاپینشر روزگار نو
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
31200 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روشنایی روز

مجید صفری
۱۴۰۰/۹/۴
با سلام متاسفانه گویش این آقای صدا پیشه تمام لذت شنیدن این کتاب را از بین برد کتاب الماس‌ها ابدی‌اند را شنیده بودم که واقعا صدا و انتقال احساس را عالی اجرا کرده بودند. ولی این آقا جیمز باند که قراربود یک جاسوس سرد و خشن باشد را با صدای یک جوان متزلزل و شاید احساساتی منتقل میکند و تغییر صداهای ایشون مثلا ‌ام را هم به شکل خنده داری اجرا نموده.. بیشتر صدای ایشون شبیه مجری‌های لوس برنامه‌های زرد بعد از ظهر رادیو بوده..
با تشکر.
ابراهیم میرزا
۱۳۹۷/۱۱/۱
بسیار عالی بود
Yashar Ebrahimi
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
پیشنهاد میدم حتما بشنوید 👌👌
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روشنایی روز

برای دریافت کتاب صوتی روشنایی روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.