معرفی و دانلود کتاب صوتی سگ مثبت: داستانی در مورد قدرت مثبت‌اندیشی

عکس جلد کتاب صوتی سگ مثبت: داستانی در مورد قدرت مثبت‌اندیشی
قیمت:
۳۷۰۰۰ 18500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سگ مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سگ مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سگ مثبت: داستانی در مورد قدرت مثبت‌اندیشی

تا به حال از افکارتان برای دوری از غم، ترس یا بدبینی استفاده کرده‌اید؟ کتاب صوتی سگ مثبت اثری شنیدنی از جان گوردون است که با روایت داستانی سرگرم‌کننده شما را با فواید نگرش مثبت در زندگی آشنا می‌کند. این اثر شنیدنی فواید مثبت‌اندیشی را به دور از کلیشه‌ها ارائه می‌دهد و جملات آموزنده‌ی آن تا مدت‌ها در ذهن شما خواهد ماند.

درباره‌ی کتاب صوتی سگ مثبت

آیا هرگز این تجربه را داشته‌اید که ببینید بدبینی و امیدواری درونتان در حال جنگ هستند؟ کتاب صوتی سگ مثبت (The Positive Dog) به این موضوع می‌پردازد که همه‌ی ما افکار مثبت و منفی را همزمان درونمان داریم و می‌توانیم با استفاده از قدرت فکر، تجربه‌ی اکنونمان را تغییر دهیم. جان گوردون، نویسنده‌ی خلاق آمریکایی این پیام را از طریق دوستی دو سگ بیان می‌کند که هر یک نگاهی متفاوت به زندگی دارند.

مَت، سگ تنهایی است که در یک پناهگاه زندگی می‌کند و اتفاقات تلخ گذشته قدرت شادی را از او گرفته. هیچ یک از خانواده‌هایی که برای به سرپرستی گرفتن سگ‌‌ها به آنجا می‌آیند به او علاقه‌ای نشان نمی‌دهند و همین موضوع،‌ مَت را بیشتر از قبل غمگین می‌کند. حال بد این سگ ناامید انگار هیچ‌وقت عوض نمی‌شود تا اینکه او با «بوبا»، یکی دیگر از ساکنین پناهگاه آشنا می‌شود... .

بوبا که روحیه‌ی شادش به‌نظر شکست‌ناپذیر می‌آید مانند برادر بزرگتر به او توجه نشان می‌دهد. او که تجربه‌ی زیادی در زندگی دارد به مَت می‌گوید همه ما دو سگ در درون خود داریم. یک سگ مثبت، شاد، خوش بین و امیدوار است. سگ دیگر منفی، دیوانه، غمگین، بدبین و ترسناک است. این دو سگ اغلب در درون ما دعوا می کنند، اما چه کسی برنده این مبارزه است؟

بله، سگی که بیشتر به او غذا می‌دهید!

مَت از بوبا می‌خواهد راه قوی کردن سگ مثبت را به او یاد بدهد و به‌این‌ترتیب دوستی زیبایی میان آن‌ها شکل می‌گیرد. جان گوردون با استفاده از این تمثیل به ما یاد می‌دهد چطور با کمک افکار و عادت‌هایمان نگرشی که نسبت به زندگی داریم را تغییر دهیم. کتاب صوتی سگ مثبت با ترجمه‌ی سهیلا مختاری داستانی الهام‌بخش و دلگرم‌کننده است که به ما نشان می‌دهد مثبت بودن نه فقط برای ما، بلکه برای اطرافیان و افرادی که با ما در ارتباط هستند سودمند است.

تا امروز اشخاص مختلفی مانند شرکت‌های Fortune 500، تیم‌های ورزشی حرفه‌ای، ورزشکاران کالج و سازمان‌های غیرانتفاعی، استراتژی‌ها و تکنیک‌های کتاب سگ مثبت را به کاربسته و از نتایج آن سود برده‌اند. آنچه جان گوردون در این اثر ارائه می‌کند میزان فروش، کسب‌وکار، عملکرد تیم، تربیت فرزندان، پیشرفت شغلی و زندگی مشترک شما را بهبود می‌بخشد زیرا وقتی به سگ مثبت درون غذا می‌دهید انگار در حال انتقال انرژی مثبت به تمام مردم دنیا هستید!

در پایان لازم به ذکر است که این اثر جذاب و آموزنده توسط نشر صوتی شادن پژواک تهیه شده است.

کتاب صوتی سگ مثبت مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر به تمام افرادی که می‌خواهند تفکر مثبت را یاد بگیرند و با دوری از افکار منفی زندگی خود را دگرگون کنند پیشنهاد می‌شود.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم

جان گوردون به تاریخ بیستم ژانویه‌ی 1971 به دنیا آمد. او نویسنده‌ی اهل آمریکا، و صاحب تألیفاتی در زمینه‌‌ی اصول رهبری و بازاریابی و فروش است. آثار و سخنرانی‌های جان گوردون الهام‌بخش مخاطبین فراوانی در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. بد نیست اشاره کنیم اصولی که او در آثارش ارائه می‌کند توسط شرکت‌های بزرگی همچون فورچون، تیم‌های ورزشی حرفه‌ای، کالج‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

این نویسنده‌ی برجسته عمده‌ی شهرت خود را مرهون کتاب‌هایی‌ است که در حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکار به رشته‌ی تحریر درآورده. او مؤلف پرکارِ برخی از موفق‌ترین کتاب‌ها در این زمینه است. جان گوردون (Jon Gordon) مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کرنل دریافت کرده و در مقطع کارشناسی ارشد، فارغ‌التحصیل رشته‌ی تدریس از دانشگاه اموری می‌باشد. او تاکنون بیست‌وچهار کتاب تألیف کرده که از میان آن‌ها، پنج کتاب در حوزه‌ی کودک به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در ادامه، مروری خواهیم داشت بر برخی از بهترین آثار این نویسنده‌ی پرکار و محبوب: «اتوبوس انرژی: 10 قانون برای بالا بردن انرژی مثبت در زندگی، شغل و کار گروهی»، «ذر: پیدا کردن انگیزه و خوشحالی در زندگی و کار»، «کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد»، «شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید»، «کلاه ایمنی: 21 روش برای یک هم‌تیمی عالی بودن»، «سرسختی در رابطه»، « نجار: داستانی درباره‌ی بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت » و «کنار هم بمانید: درسی ساده برای تشکیل تیمی قوی».

گفتنی است همه‌ی آثار ذکرشده در سایت کتابراه موجودند و در صورت تمایل می‌توانید نسخه‌ی صوتی یا متنی آن‌ها را تهیه کنید.

در بخشی از کتاب صوتی سگ مثبت می‌شنویم

مت همانطور که چشمانش گشادتر می‌شد به بوبا نگاه کرد. برای اولین بار بعد از یک مدت طولانی او احساس امیدواری کرد. بوبا به اون دیدگاهی برای زندگیش داد و به‌نظر می‌آمد هرچیزی که می‌گفت حقیقت داشته باشد. او دیگر نمی‌خواست آدم‌ها از قفسش دور شوند. او نمی‌خواست بچه‌ها فکر کنند او بداخلاق است. او می‌خواست دوست بدارد و دوست داشته شود. او می‌خواست از تمام مزایای مثبت بودن سود ببرد. از همه مهم‌تر او می‌خواست یک خانواده عاشقش شوند و او را به خانه ببرند. اگر او می‌توانست مثبت‌تر باشد شاید رویاهایش می‌توانست به واقعیت بپیوندد.

وقتی زمان بازی تمام شد بَری (Barry) مردی که مسئول پناهگاه بود سگ‌ها را به درون ساختمان صدا زد. بوبا با دماغش کتاب جِید را به درون چاله هل داد و روی آن را با خاک پوشاند تا از آن محافظت شود. همانطور که آن‌ها به سمت داخل می‌رفتند مت به این نتیجه رسید که آمادهاست تا به سگ مثبت درونش غذا دهد.

او پرسید: «غذا دادن به سگ مثبت سخته؟» بوبا گفت: «از چیزی که فکر میکنی ساده‌تر و آسونتره. فردا همون اول صبح ما جشن مثبتمون رو شروع می‌کنیم و زندگی تو دیگه هیچوقت مثل سابق نمی‌شه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
بخش اول
21 دقیقه
بخش دوم
21 دقیقه
بخش سوم
19 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
بخش پنجم
22 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سگ مثبت: داستانی در مورد قدرت مثبت‌اندیشی
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویفرزانه فائزی، محسن زرآبادی پور، مهیار ستاری، اعظم حبیبی، حامد بیطرفان، حمید طاهری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ 18500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سگ مثبت

Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۱
داستانی که کمی طولانی بود ولی پُر بود از نکته‌های مثبت: به سگ مثبتت غذا بده حتی با یک لبخند تمرکز تو بزار روی اتفاق‌های مثبتم ثبت بودن مسری هست و هر کسی که اطراف سگ مثبت شما باشه هم سود میبرهقدرت، توی سادگی‌هانرژی مثل یک بومرنگ می‌مونه، چه مثبت و چه منفی، به سمت خودت برمی گرده 🪃پس مهربانی هدیه که ایست همیشه به تو بازمی گردد🪃عشق، قویترین انرژیهنقد: صدای راوی (خانم فائزی) خوبه ولی وقتی یک متن طولانی رو میخونن، خیلی یکنواخت و خسته کننده میشه. شاد باشید
حبیب کمالی
۱۴۰۲/۳/۱۹
بسیار تعریف این کتاب را شنیدم و انرژی خارق العاده‌ای به خواننده میدهد، سکوی پرواز برای رسیدن به موفقیت هست
s.majid taheri
۱۴۰۲/۶/۲۸
کتاب بدرد افرادی میخوره صرفا میخوان توی کوتاه‌ترین زمان حالشون خوب بشه.
مجید محمدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
سلام این کتاب واقعا عالیه دید گاهم رو به کارم بر زندگی کاملا تغییر داده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سگ مثبت

برای دریافت کتاب صوتی سگ مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.