معرفی و دانلود کتاب صوتی عادات صبحگاهی

عکس جلد کتاب صوتی عادات صبحگاهی
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادات صبحگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادات صبحگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادات صبحگاهی

کتاب صوتی عادات صبحگاهی نوشته‌ی استفانی یوینگ، ده قدم برای داشتن حس‌وحال بهتر در صبحگاه را به شما آموزش می‌دهد. این روش‌های خودمراقبتی باعث می‌شوند بدون نیاز به کمتر کردن زمان خوابتان، بهره‌‌وری بالاتری داشته باشید و استفاده‌ی بیشتری از زمانتان ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی عادات صبحگاهی

آیا تا‌به‌حال احساس کرده‌اید که صبح‌ها حتی با داشتن خواب کافی نیز، حس نشاط و سرزندگی ندارید و سطح انرژی بدنتان همواره پایین است؟ شده با خود فکر کنید که کاش زمانی بیش از 24 ساعت در شبانه روز داشتید تا بتوانید وقت کافی برای استراحت و کارهای مختلف داشته باشید؟ آیا استرس و اضطراب به بخشی جدانشدنی از زندگیتان بدل شده و اعتمادبه‌نفس ندارید؟ در این صورت شما نیاز به روش‌هایی برای خودمراقبتی دارید؛ روش‌هایی که به کمک کتاب صوتی عادات صبحگاهی (The Shower Habit) نوشته‌ی استفانی یوینگ (Stephanie Ewing) می‌توانید آن‌ها را فرا بگیرید و تمرین کنید.

کتاب صوتی عادات صبحگاهی کتابی کوتاه و مختصر است. همین موضوع باعث می‌شود تا گوش دادن به آن و انجام تمرین‌هایش کاری چندان دشوار نباشد. از طرفی تمرین‌های مطرح‌شده در کتاب همگی کارهایی ساده و بی‌نیاز از داشتن امکاناتی مخصوص است. این عاملی می‌شود تا مخاطب بتواند در لحظه و بی‌درنگ، انجام تمریناتش را شروع کند.

کتاب صوتی عادات صبحگاهی با ارائه‌ی راهکارهایی ساده، توجه و تمرکز شما را به سمت بدنتان می‌برد. کارهایی مثل دوش گرفتن روزانه، شوک آب سرد، جملات تأییدی، تمرین تنفس، ورزش، ماساژ و... که در کتاب آموزش داده می‌شوند، به کاهش استرس و اضطراب و افزایش شادی و بهره‌وری کمک زیادی می‌کنند و به شما در مسیر رسیدن به اهدافتان انگیزه می‌دهند. شما تنبل و اهمال‌کار نیستید، بلکه نیاز به توجه و مراقبت دارید. نباید تحت‌تأثیر سادگی توصیه‌های کتاب قرار بگیرید و آن‌ها را کوچک و پیش‌پاافتاده فرض کنید، زیرا همین راهکارهای ساده اگه به‌صورت منظم و مداوم انجام شوند و شکل عادت به خود بگیرند، می‌توانند تغییر بزرگی در سبک زندگی شما ایجاد کنند.

استفانی یوینگ نویسنده‌ای موفق و پرفروش در حوزه‌ی کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی است. او بیانی صادقانه و لحنی شوخ‌طبع دارد و روش‌هایی کارآمد را در آثارش به مردم معرفی می‌کند. او تلاش می‌کند موانع رسیدن به خوشبختی را شناسایی کرده و برای اصلاح آن‌ها توصیه‌هایی طراحی کند که در بهبود سلامت، بالا رفتن انرژی، مدیریت اضطراب و بیشتر شدن اعتماد به نفس مفید و مؤثر باشند.

کتاب صوتی عادات صبحگاهی نوشته‌ی استفانی یوینگ، توسط علیرضا عبادی به فارسی ترجمه شده و نشر صوتی شادن پژواک کار انتشار آن را به عهده داشته است. این کتاب صوتی را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید.

کتاب صوتی عادات صبحگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث توسعه‌ی فردی و خودسازی مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی عادات صبحگاهی می‌شنویم

شما در حال حاضر، یک ماشین پیگیری و تنظیم هدف هستید. اگر احساس می‌کنید که دوش گرفتن در هر روز خیلی راحت است و شما را به چالش نمی‌کشد، مرحله‌ی بعدی اینجاست. دوش گرفتنتان را با یک جریان آب خنک به پایان برسانید. با آب گرم شروع کنید و دمای آن را سردتر کنید تا احساس خنکی کنید نه سردی. هدف ما حدود 18 درجه‌ی سانتی‌گراد است، چون هر چیزی زیر 20 درجه، دوش آب سرد محسوب می‌شود. نیازی نیست کاری کنید که سرمازده بشوید، فقط یک شوک به بدنتان وارد کنید. مزایای این انفجار خنک در پایان حمام می‌تواند شامل متابولیسم سریع‌تر و افزایش اندورفین باشد. دوش آب سرد فواید زیادی دارد از جمله: افزایش گردش خون، تقویت ایمنی بدن، تاثیرگذاری بر میزان چربی، افزایش درخشندگی پوست و همچنین اینکه بدن برای بالا نگه داشتن دمای مرکزی سخت‌تر کار می‌کند.

بخش واضح این است که این روش کار می‌کند. در گوگل «حمام سرد» را جستجو کنید. وقتی در حین نوشتن این کتاب به جستجوی دوش آب سرد پرداختیم حدود 459 میلیون نتیجه در کمتر از 1 ثانیه ظاهر شد. همان‌طور که بیشتر و بیشتر به این سردی حمام عادت می‌کنید، جریان خنک آب را تا 3 دقیقه ادامه دهید. 3 دقیقه به شما امکان می‌دهد که از این عادت حداکثر بهره را ببرید. زمان بیشتری برای بخش آب خنک دوش روزانه‌ی شما نیاز نیست. شما احساس بیداری، انرژی، تمرکز و آمادگی برای موفقیت خواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
10 دقیقه
فصل اول: دوش گرفتن
7 دقیقه
فصل دوم: جریان آب خنک
9 دقیقه
فصل سوم: جملات انگیزشی و تاییدکننده‌
6 دقیقه
فصل چهارم: تمرکز بر تنفس
6 دقیقه
فصل پنجم: وضعیت بدن
4 دقیقه
فصل ششم: اسکات، بشین پاشو
4 دقیقه
فصل هفتم: ماساژ
3 دقیقه
فصل هشتم: قلم‌مو
10 دقیقه
فصل نهم: تابلوی آرزوها
6 دقیقه
فصل دهم: تجسم
2 دقیقه
فصل یازدهم: شروع کنید
5 دقیقه
فصل دوازدهم: اهداف زندگی
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادات صبحگاهی
نویسنده
مترجمعلیرضا عبادی
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادات صبحگاهی

زینب کامرانی
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب خیلی کاربردی بود. توصیه ها و راهکارهای خوبی برای شروع روز ارائه میدهاینکه بعد از خواب بلند شدن با انجام یکسری امور ذهن و جسم و روان خودمون رو متمرکز و آگاه برای ادامه روز حفظ و شارژ کنیم و از هدر رفت انرژی جسمی ذهنی در طول روزتا حد زیادی جلوگیری کنیمممنون کتابراه دوست و همراه خوب من 💐
سالار کفشدوز
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
با در نظر گرفتن این موضوع که عادات روزانه ما کیفیت زندگی آینده مون رو رقم میزنه، این کتاب به طور مختصر عادات صبحگاهی مفیدی رو معرفی میکنه که با عمل کردن به اونا میتونید انرژی لازم برای شروع کردن یک روز پربار رو در درون خودتون به طور چشمگیری افزایش بدید.
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۱۲/۴
با سلام خدمت شما دست اندرکاران کتابراه، بسیار کتاب پرمحتوا و کاربردی بنظرم بهتره یه بار گوش بدین سپس همراه دفترچه یادداشت گوش داد و عمل کرد.
سارا هاشمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
نکات مهم و کلیدی رو که برای ساختن یک روز عالی بسیار مفید و کمک کننده هستن رو جمع بندی شده و کوتاه بیان کرده، فوق العاده است مخصوصا اگر بهشون عمل بشه
pezhman salehzadeh
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
به نظرم خیلی ساده و خوب و بدون اینکه خیلی پیچیده بشه، توضیح داده شده و منجر به عملکرد بهتر و عملگرایی میشه
یلدا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
خیلی آموزنده است اگر واقعا میخواهید یک زندگی با نظم و عالی داشته باشید بهتون پیشنهاد میشه ولی بازم از روی سلیقه است
ملیکارضایی
۱۴۰۲/۹/۲۴
سلام
کتاب بسیار خوب و عالی.
مینا حسینی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
عالی بود، توصیه میکنم حتما
پریسا کاظمی
۱۴۰۲/۱۰/۴
بد نبود خیلی سطحی بود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادات صبحگاهی

برای دریافت کتاب صوتی عادات صبحگاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.