معرفی و دانلود کتاب صوتی عید پاک

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عید پاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عید پاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عید پاک

کتاب صوتی عید پاک، مجموعه داستان‌های کوتاه و جذابی‌ست که محسن سلیمانی از نویسندگان مطرح دنیا همچون لئو تولستوی، ویلیام کارلوس ویلیامز، هنری سلسلر و... گردآوری کرده است و گناه، طمع، شک و تردید، نابرابری و انتقام دستمایه‌ این داستان‌ها هستند.

لئو تولستوی (Leo Tolstoy) در داستان «عید پاک» ما را با خود به جهان کودکان می‌برد، جهانی بدون کینه که اختلاف‌ها و دعواهایشان مانند باران بهاری کوتاه و زودگذر است، در حالی‌ که که بزرگتر‌ها به خاطر موضوعاتی کوچک هنوز در حال درگیری هستند، اما کودکان خیلی زود قهرشان به آشتی تبدیل می‌شود و برای باز کردن راه آب کوچکی کنار هم می‌ایستند.

ریچارد رایت (Richard Wright) در داستان «تو سیاه‌پوستی»، حکایتی کوتاه اما تاثیرگذار از تبعیض نژادی را شرح می‌دهد. ریچارد رایت در این مجموعه داستان دیگری نیز با عنوان «گربه» دارد که درباره‌ی انتقام کودکانه‌ یک پسربچه از بدخلقی‌های پدرش با به دار آویختن یک بچه‌ گربه است. داستان «قبل از کشتار» نوشته هنرناندو تلز (Hernando Tellez)، تردید‌ها و دودلی‌های یک سلمانی مبارز است برای کشتن دشمنی که حالا زیر تیغ او نشسته؛ داستانی که اگر چه شاید از نظر تفکر و جهان‌بینی مخالفانی داشته باشد، اما به لحاظ ساختاری داستان پرهیجان و گیرا است.

ویلیام کارلوس ویلیامز (William Carlos Williams) در داستان «زور» مقاومت دختربچه‌ای در مقابل پزشک و پدر و مادرش را به تصویر می‌کشد که این مقاومت مانع کشف بیماری او می‌شود. «به بانک ما خوش آمدید» اثر هنری سلسر (Henry Slesar) نیز داستانی هیجان‌انگیز از یک ایده قدیمی در ادبیات و سینما یعنی دزدی از بانک است.

داستان «تکه نخ» نوشته گی دو موپاسان (Guy de Maupassant) هم یکی از درخشان‌ترین داستان‌های این مجموعه به شمار می‌آید؛ داستان شخصی که هرچه برای اثبات بی‌گناهی‌اش بیشتر دست‌و‌پا می‌زند، بیشتر در مرداب ناباوری‌های مردم فرو می‌رود و هر چه زمان می‌گذرد امیدش کمتر می‌شود. داستان «بی‌نام و نشان» اثر رالف الیسون (Ralph Ellison) و «یک آدم چقدر زمین می‌خواهد» نوشته تولستوی از دیگر داستان‌های شنیدنی این مجموعه‌ می‌باشد که بارها مورد اقتباس‌های سینمایی و نمایشی هم قرار گرفته است.

لئو تولستوی نویسنده‌ای روسی‌تبار است که به عنوان یکی از درخشان‌ترین و برترین نویسندگان تاریخ شناخته شده است. او در تمام طول عمر خود زندگی بسیار ساده‌ای داشت و به خاطر نگارش کتاب‌های واقع‌گرایانه خود به نام‌های «جنگ و صلح» و «آناکارنینا» در اواسط تا اواخر قرن 19 شهرت جهانی به دست آورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم
36 دقیقه
بخش سوم
26 دقیقه
بخش چهارم
20 دقیقه
بخش پنجم
25 دقیقه
بخش ششم
19 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عید پاک
نویسنده، ، ، ، ، ،
مترجممحسن سلیمانی
راویمحمد رضاعلی، نازنین محمدی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۲۰۰۰۰ 14000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عید پاک

مهران راستی
۱۴۰۲/۷/۲
از انتشارات سوره انتظار نداشتم. گویندگی متوسط بود اما چرا باید اسم داستان‌ها در قسمت‌های مختلف نوشته نشه؟
Debora
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
زیاد ارتباط برقرار نکردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عید پاک

برای دریافت کتاب صوتی عید پاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.