معرفی و دانلود کتاب صوتی فکرت را متوقف کن: همین جا وایستا!

عکس جلد کتاب صوتی فکرت را متوقف کن: همین جا وایستا!
قیمت:
۷۴۸۸۰ ۵۲,۴۱۶ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فکرت را متوقف کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فکرت را متوقف کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فکرت را متوقف کن: همین جا وایستا!

اگر به دنبال تغییر افکارتان هستید ابتدا باید آن‌ها را شناسایی کنید و این همان هدیه‌ی ارزشمندی است که چانا میسن در کتاب صوتی فکرت را متوقف کن به شما می‌بخشد. شنیدن این اثر برای هر شخصی که می‌خواهد سرنوشتش را از کنترل باورهای مخرب و اشتباه آزاد کند، اجباری است!

درباره‌ی کتاب صوتی فکرت را متوقف کن

آیا آنقدر در ناامیدی، اضطراب یا عصبانیت غرق شده‌اید که نمی‌توانید رهایی از آن‌ها را تصور کنید؟ اگر جواب مثبت است خبر خوبی برایتان داریم: این احساسات ناشی از افکار گذرا هستند. خبر بهتر اینکه شما، افکارتان نیستید و می‌توانید یاد بگیرید که چگونه به‌طور موثر افکار خود را زیر سوال برده و ذهنتان را آزاد کنید. چانا میسن در کتاب صوتی فکرت را متوقف کن (Hold that Thought) اصول این کار را به شما آموزش می‌دهد تا با رهایی از بند اندیشه‌های مخرب، زندگی خود را آزادانه خلق کنید.

اثر پیش رو هدف بهبود زندگی شما را دنبال می‌کند. بسیاری از احساسات دردناکی که در طول عمر تجربه می‌کنیم نه واقعیاتی تغییرناپذیر،‌ بلکه صرفا افکاری زاییده‌ی ذهن ما هستند. اگرچه ایده‌ها و باورها نقش مهمی در زندگی‌مان دارند اما خوشبختانه آن‌ها ازلی، دائمی یا غیرقابل دستکاری نیستند. ما بین فکرهای گوناگونمان حق انتخاب داریم و می‌توانیم برخی را حذف و بعضی‌ها را آگاهانه نزد خود نگه‌داشته و باز هم ادامه دهیم. اما این کار چگونه ممکن است؟

کتاب فکرت را متوقف کن از نشر صوتی ماه آوا ابزارهایی را به شما معرفی می‌کند که بدون آن‌ها شناسایی باورهای ناخودآگاه ممکن نیست. چانا میسن، نویسنده‌ی اهل کلمبیا جزء آن دسته از مولفان آثار خودیاری است که علاقه‌ای به متون انگیزشی و پارگراف‌های طولانی ندارد. آموزه‌های او به روشی مختصر و مفید و معمولا در خلال مکالمه‌ مطرح می‌شوند. برخی از این گفت‌وگوها واقعی هستند (صحبت‌های نویسنده با مراجعانش) که همین موضوع جذابیت خاصی به کتاب صوتی فکرت را متوقف کن می‌بخشد. بخش دیگر مکالمات را مدیون ذهن خلاق نویسنده هستیم که با وجود ساختگی بودن موقعیت، کاملا باورپذیر هستند.

با کمک مدل‌ها، جداول و نمودارهایی که چانا میسن در این اثر عرضه کرده می‌توانید زندگی امروز و فردای خود را تغییر دهید. لازم نیست خود را به هزینه‌های گزاف روان‌درمانی متعهد نموده یا راهی سفری به مقصد هند شوید، تمام آنچه نیاز دارید یک دفترچه و خودکار است تا تمرینات میسن را انجام داده و هرگاه مجددا اضطراب را تجربه کردید از آن‌ها کمک بگیرید.

در پایان باید گفت فریبا جعفری نمینی ترجمه‌ی کتاب صوتی فکرت را متوقف کن انجام داده و انتشارات نسل نواندیش نسخه‌ی کاغذی آن را به چاپ رسانده است.

کتاب صوتی فکرت را متوقف کن مناسب چه کسانی است؟

اگر مصمم هستید افکار مخرب را شناسایی کرده و انتخاب‌هایی با کمترین پشیمانی داشته باشید، پس این کتاب مناسب شماست!

جملات برگزیده کتاب صوتی فکرت را متوقف کن

  • این قدرت انتخاب است که ما را به‌عنوان انسان تعریف می‌کند.
  • ما به افکار خود معتاد هستیم. اگر افکارمان را تغییر ندهیم، نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم.
  • در حالت ایده‌آل ما می‌خواهیم باورهایمان در خدمت ما باشند نه اینکه ما را به بردگی و خدمت بگیرند.
  • این نشانه‌ی یک ذهن آموزش‌یافته است که می‌تواند با یک باور سرگرم باشد، بدون اینکه آن را پذیرفته باشد.
  • افرادی که هیچ کنترلی بر روند تفکرات خود ندارند، ‌ احتمالا توسط جریان تند اندیشه آسیب خواهند دید.
  • چه آرامش بزرگی است دانستن اینکه صدایی که در «ذهن من» است خود واقعی من نیست. من چه کسی هستم؟ ‌ کسی که این صدا را می‌شنود.

با چانا میسن بیشتر آشنا شویم

چانا میسن (Chana Mason) روان‌درمانگر اهل کلمبیا است. او زمانی که تنها پنج سال داشت مورد حمله گروهی مسلح قرار گرفت و این تجربه، زندگی او را برای همیشه متحول کرد. چانا دو دهه می‌کوشید راهی برای بازیافتن آرامش خود پیدا کند اما دستاورد او از این سفر درونی، یافتن راهی برای نجات دیگر افراد گرفتار در اضطراب بود. او امروزه به مراجعانی از سراسر دنیا مشاوره می‌دهد و از توانایی بی‌مانندش در آسان‌سازی امور دشوار برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد.

در بخشی از کتاب صوتی فکرت را متوقف کن می‌شنویم

ما برای اینکه بتوانیم این باورها را در ذهن او کم‌رنگ کنیم، از روش پرس‌وجو استفاده کردیم و این کار را تا زمانی انجام دادیم که ملانی بتواند از تجسم رابطه‌ی رویایی خود لذت ببرد و رفتارش را طوری تغییر دهد تا این رویا را در زندگی خود متجلی کند. این افکار ناخودآگاه ما هستند که رفتارمان را تعیین می‌کنند. افکار ناخودآگاه ما می‌توانند رفتارهایی را تقویت کنند که رشد شخصی ما را موثرتر و کارآمدتر نمایند و به همان ترتیب، می‌توانند رفتارهایی را در ما تقویت کنند که موجب شوند تا دست از تلاش برداریم و همان چیزی را بپذیریم که در ناخودآگاه خود باور داریم به اندازه‌ی شایستگی ماست.

شما می‌توانید آرزوی داشتن یک کیک خوشمزه را در سر داشته باشید، اما چون باور دارید شایستگی خوردن آن را ندارید به یک‌غذای بی‌مزه و بی‌ارزش رضایت دهید. هر زمان که آرزو دارید تغییر کنید، اما به‌شدت به شرایطی که در آن قرار دارید وابسته هستید و نمی‌توانید تغییری در رفتار خود ایجاد کنید، از نمودار «فقط دسر را انتخاب کن» تا به شما نشان دهد که باورهای عمیق ذهن شما چه هستند و کشف نمایید که باورهای محدودکننده‌تان چه حدی را برای خواسته‌های شما تعیین کرده‌اند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
طعم پرس‌وجو
3 دقیقه
شناسایی افکار: «شناسایی عامل رنج‌های شما»
13 دقیقه
بی‌هدف حرف زدن
17 دقیقه
نظرسنجی
18 دقیقه
بانک افکار
21 دقیقه
دستگاه خودپرداز
7 دقیقه
برج دروغین
7 دقیقه
فقط دسر را انتخاب کنید
12 دقیقه
برطرف ساختن انسداد
2 دقیقه
با کالبدشکافی رنج‌هایتان، به آن‌ها معنی بدهید
14 دقیقه
«باید» به زباله‌دانی تعلق دارد
16 دقیقه
ماهیگیری از دریاچه‌ی کلمات دوپهلو
17 دقیقه
هیولاهای زیر تختخواب
14 دقیقه
خود را در موقعیت‌های دراماتیک ثابت کنید
17 دقیقه
بر سر دوراهی
16 دقیقه
بار سنگین
2 دقیقه
کوچک کردن واکنش: «از رنج‌هایتان بیاموزید»
7 دقیقه
آناتومی بازخورد
19 دقیقه
بوفه‌ی تجربه
16 دقیقه
ماشین زمان
19 دقیقه
مسئولیت هیچ‌کس به اندازه‌ی مسئولیت تو نیست
14 دقیقه
دادگاه
20 دقیقه
چرخه‌ی اعتیاد و رفتارهای پرخاش‌جویانه
2 دقیقه
یک عینک تازه برای دیدن: «رنج‌های خود را معکوس کنید»
12 دقیقه
هیولای کوچک درون شما
18 دقیقه
درس‌هایی از رنج‌هایتان
13 دقیقه
ابرقهرمان عمل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فکرت را متوقف کن: همین جا وایستا!
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۴۸۸۰ ۵۲,۴۱۶ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فکرت را متوقف کن

بهزاد ملک
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
این کتاب روش جدیدی برای کنترل احساسات و تصمیم گیری رو برای من روشن کرد اما سوالات زیادی رو برای ذهن بوجود میاره یک مقدار به نظر بنده استفاده از آن در بعضی از فرهنگها قابل اجرا نیست در کل برای افزایش اطلاعات و فن کنترل عواطف واحساسات خوب است
parand mardani
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اصلا خوب نیست، فصل اول راوی ۲۰۰ بار اسم دو نفری که باهم حرف میزدن رو آورد که واقعا افتضاح بود، میشد با تغییر لحن و تن صدا جای شخصیتهای داستان رو عوض کرد.
Mozhgan
۱۴۰۲/۴/۱
این کتاب کمک میکنه که با افکار منفی و مخرب خود روبرو بشویم و بتوانیم تا حدودی آن‌ها را از بین ببریم.
امیررضا امجدی
۱۴۰۲/۶/۱۷
مطالب کتاب برای من تکرار مکررات بود اما خب شاید برای شروع در باره ابن نوع موضوع مفید واقع بشه
Atefeh Sabet
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
من از این کتاب خوشم اومد، اتفاقا لحن گوینده برای شخصیت‌ها جالب بود،
Narges Haghshenas
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب مفیدی هست به من خیلی کمک کرد، دیدم به زندگی عوض شد
حسن سلمانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کتابی بسیار عالی وروان با بار معنایی زیاد وحجم کم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فکرت را متوقف کن

برای دریافت کتاب صوتی فکرت را متوقف کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.