معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی

عکس جلد کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی
قیمت:
19900 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی

کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی نوشتۀ موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، جاذبه‌های گردشگری، غذاهای محلی، سوغات، صنایع دستی، آب‌وهوا و ویژگی‌های خاص این استان را شرح می‌دهد.

دربارۀ کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی:

در زبان قدیم خراسان به معنای خاور زمین است، به طور کلی این نام در اوایل قرون وسطی بر همۀ سرزمین‌های اسلامی که از خاور کویر لوت تا کوه‌های هند قرار داشتند، گفته می‌شد و از این رو همۀ سرزمین‌های ماوراءالنهر در شمال خاوری جز سیستان و قهستان در جنوب را در بر می‌گرفت.

استان خراسان جنوبی با تصویب مجلس شورای اسلامی و بعد از تقسیم استان خراسان به سه استان در سال 1383 شکل گرفت. مساحت این استان حدود 95 هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 600 هزار نفر است. این استان محدوده بزرگی از خراسان بزرگ را شامل می‌شود که در قرن‌های گذشته قهستان نام داشت.

شنیدن کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به تمام افرادی که به گردشگری و سفر و آشنایی با شهرهای دیگر علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی می‌شنویم:

روستای چِنِشت به دلیل قرار گرفتن در میان چهار رودخانه و نیز کوهستانی بودن آن دارای باغات و مزارع بسیاری است. تابستان‌ها خنک و زمستان‌ها سرد است. بافت مسکونی روستا، آرامگاه یا مزار سید حامد علوی و فرزندانش، غار چنشت و غار چهل چاه از جمله آثار تاریخی این روستا هستند.

بنای تاریخی موزۀ باستان‌شناسی با وسعت 600 مترمربع زیربنا در طبقۀ دوم عمارت اکبریه قرار دارد و از بخش‌های مهمی چون بخش سفال، سکه، فلز، قرآن و کتابت، اسلحه و ابزار جنگ و میراث خاندان عَلَم که توسط بنیاد مستضعفان در اختیار موزۀ بیرجند قرار داده شد شکل گرفته و نشانگر سیر تاریخی تا دورۀ قاجاریه است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
روستای چِنِشت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی
نویسنده،
راویحدیثه حیدری
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه صوتی
19900 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی

برای دریافت کتاب صوتی ماجراجو در خراسان جنوبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.