معرفی و دانلود کتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار برای زندگی

عکس جلد کتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار برای زندگی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مفید باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مفید باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار برای زندگی

کتاب صوتی مفید باش اثری از آرنولد شوارتزنگر، بدن‌ساز، بازیگر و تهیه‌کننده، سرمایه‌گذار و سیاست‌مدار اتریشی - آمریکایی است. شوارتزنگر در این کتاب صوتی از سفرِ خارق‌العاده‌ی خود در زندگی و راهی که برای دستیابی به موفقیت پیموده، سخن گفته است. او در این کتاب، هفت ابزار ضروری را به مخاطبانِ خود معرفی می‌کند تا با به‌کارگیریِ آن‌ها خواسته‌ها و آرزوهایشان را کشف کرده و با سرعت و سادگیِ بیشتری به آن‌ها دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی مفید باش

آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در کتاب صوتی مفید باش (Be Useful) از بازآفرینی‌هایی که بارها و بارها در طول زندگی‌اش به آن دست زده است، می‌گوید؛ از خودش، که از یک بدنساز به بازیگر تبدیل شد و سپس، از ستاره‌ی هالیوود به سیاستمدار بدل گردید و اکنون در هیئت یک نویسنده، کتابی را از او می‌شنوید! آرنولد مدام در حال تغییر خود است و این پویایی و دگرگونی، برای هر فردی که احساس می‌کند در زندگیِ خود، در دام رخوت و رکود گرفتار شده، الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مفید باش

آرنولد شوارتزنگر یکی از بزرگ‌ترین بدنسازان جهان، از پردرآمدترین ستاره‌های سینما، سی‌وهشتمین فرماندار ایالت کالیفرنیا، تهیه‌کننده، تاجر، سرمایه‌دار و... است. او که دهه‌ی هفتم زندگی‌اش را سپری می‌کند، اکنون را زمان مناسبی دیده تا مسیری که برای رسیدن به موفقیت پشت سر گذاشته است، با دیگران به اشتراک بگذارد. این میزان از موفقیت تصادفی نبوده است و به‌تدریج و اندک‌اندک حصول به همه‌ی آن‌ها برای شوارتزنگر ممکن شده است؛ موفقیتی که شوارتزنگر خود آن را نتیجه‌ی چشم‌انداز روشن، بزرگ اندیشیدن، سخت‌کوشی، مهارت حل مسئله، کنجکاوی، ذهنِ باز و متعهد و مسئولیت‌پذیر بودن می‌داند.

آرنولد شوارتزنگر در کتاب صوتی مفید باش، با زبانی روان و منحصر به خودش، به‌روشنی و با قدرت، مخاطبان را به سفر و کنکاش در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دعوت می‌کند. شوارتزنگر از طریق داستان‌هایی که از زندگیِ خود می‌گوید به ما نشان می‌دهد چگونه به برخی از موفقیت‌های شگفت‌انگیز دست یافته و از شکست‌های ویران‌کننده آزار دیده است. او همچنین ابزارهایی را معرفی کرده است که با به‌کارگیری آن‌ها، کشف اهداف و آرزوها و دستیابی به آنان، سهل‌تر، سریع‌تر و محتمل‌تر خواهد شد.

آرنولد شوارتزنگر زاده‌ی روستایی در اتریش است. از نوجوانی بدنسازی را آغاز کرده و اولین قهرمانی خود را در بیست‌وسه سالگی به‌دست آورد. به گفته‌ی خودش، در تمام دورانی که در مسابقات ورزشی شرکت می‌کرده، چندان طعم شکست را نچشیده است و اگر نگاهی به کارنامه‌ی حرفه‌ای او بیندازیم، دقیقاً چنین چیزی را می‌بینیم. شوارتزنگر در تمامی مسابقات حرفه‌ای، به عنوان قهرمانی یا نایب‌قهرمانی دست یافته است! او در ورزش و به‌ویژه در بدنسازی، چهره‌ای برجسته و از شخصیت‌های تأثیرگذار محسوب می‌شود. از او کتاب‌ها و مطالب زیادی در این حوزه به چاپ رسیده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مفید باش

آرنولد شوارتزنگر در کتاب صوتی مفید باش، توصیف می‌کند که چگونه با اشتیاق به دنیای سینما نگاه می‌کرده و چطور دست تقدیر، چینش حوادث را به نفع ورود او به این دنیای شگفت رقم زده است. شوارتزنگرِ بدنساز، به بازیگری حرفه‌ای بدل می‌شود و در فیلم‌های بسیاری به ایفای نقش می‌پردازد. از جمله پرآوازه‌ترین فیلم‌های شوارتزنگر می‌توان به نابودگر، تپش آهن، مرد فراری، غارتگر، داغ سرخ و... اشاره کرد. پس از بازیگری، دنیای سیاست بود که توجه و علاقه‌ی او را برانگیخت. در سال 2003 به عنوان کاندیدای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات فرمانداری کالیفرنیا شرکت کرد و توانست با اخذ بیش از نیمی از آراء برای مدت دو دوره‌ی پیاپی، فرماندار کالیفرنیا باشد. اما او توقف‌ناپذیر است و این‌بار شوارتزنگرِ نویسنده را می‌بینید که دست به نوشتن کتابی زده است تا از مسیر پرپیچ‌وخم زندگی‌اش برای شما بگوید!

بلوط اتریشی، آرنی، شوارتزی،... به هر نامی که او را بخوانید، شوارتزنگر از شخصیت‌های فراموش‌نشدنی عصر ماست. نام او در فهرست 100 انسان تأثیرگذار به انتخاب مجله‌ی تایمز قرار گرفته است و محبوبیتی بی‌نظیر میان طرفدارانش دارد. این شخصیت کاریزماتیک همیشه راهنمایی پدرش را به خاطر دارد که می‌گفت: «مفید باش!»؛ و از این روست که در هر عرصه و هر زمینه‌ای که وارد شده، ردپای شگفت‌انگیز و تأثیرگذاری از خود به جای گذاشته است. کتاب صوتی مفید باش، خودزندگی‌نامه‌ای صریح و شنیدنی است. شوارتزنگر با بیانی صمیمانه و صادقانه به ما نشان داده است که در هر لحظه از زندگی، فقط خودمان را داریم و قرار نیست کسی جز ما، ناجی‌مان باشد. از این رو مهم است که خواسته و هدف خودمان را داشته باشیم و برای رسیدن به آن، از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

کتاب صوتی مفید باش را به همت انتشارات فلسفه، با ترجمه‌ی شاهین غفاری و خوانش مهدی سعادتی می‌شنوید.

افتخارات کتاب صوتی مفید باش

  • بهترین کتاب سال 2023 به انتخاب ویراستاران آمازون
  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب صوتی مفید باش

  • آرنولد شوارتزنگر انسانی بسیار منطقی، صریح و دوست‌داشتنی است. این ویژگی‌های او را می‌توان به‌وضوح در کتاب مفید باش مشاهده کرد. مفید باش کتابی دربردارنده‌ی خاطرات او و یک راهنمای خودیاری است؛ کتابی که به کمکِ آن، می‌توانید به رشد و پیشرفت دست پیدا کنید. (Telegraph)
  • با مطالعه‌ی کتاب مفید باش پی می‌بریم که می‌توان همانند آرنولد عمل کرد و به پیشرفت رسید. (The Times)
  • آرنولد شوارتزنگر با جهان‌بینیِ خاص خود و زبانی طنزآمیز، ابزارهای دستیابی به موفقیت را در اختیار شما قرار داده است. (Kirkus Review)
  • کتاب مفید باش سراسر آکنده از نظرات مثبت آرنولد شوارتزنگر است. (Daily Mail)

کتاب صوتی مفید باش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی مفید باش برای علاقه‌مندانِ کتاب‌های خودیاری و توسعه‌ی فردی و همین‌طور طرفداران آرنولد شوارتزنگر شنیدنی و جذاب است.

در بخشی از کتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار برای زندگی می‌شنویم

وقتی جوان‌تر بودم و مهارت‌های ادراکی زبان انگلیسی‌ام به‌خوبی امروز نبود، متوجه نمی‌شدم چرا مردم این لقب را به من می‌دادند. مرد خودساخته؟ می‌دانستم این یک تعریف است، اما نمی‌دانستم چرا این را به من می‌گویند. پس نقش پدر و مادرم چه بود؟ آن‌ها مرا بزرگ کردند. نقش جو وایدر چه بود؟ او مرا به آمریکا آورد و اولین رؤیاهایم را به واقعیت تبدیل کرد. نقش استیو ریوز و رگ پارک چه بود؟ آن‌ها رؤیای پیوستن به هالیوود را در ذهنم کاشتند. تکلیف جان میلیوس و جیمز کامرون چه می‌شود؟ آن‌ها مرا تبدیل به کونان بربر و ترمیناتور کردند.

من هنوز هم باور ندارم که یک مرد خودساخته‌ام. من نمونه‌ای از تحقق رؤیایی آمریکایی هستم. باور داشتم و هنوز باور دارم که هر کسی می‌توانست کاری را که من انجام دادم، انجام دهد.اگر آمریکا کشور فرصت‌هاست، پس من چطور می‌توانم خودساخته باشم. من بلندکردن اولین دمبل عمرم را به این کشور مدیونم!

وقتی سنم بالاتر رفت، متوجه شدم که منظور مردم از دادن چنین لقبی به من، تحسین سخت‌کوشی، انضباط، انگیزش و فداکاری من بود که همگی برای دستیابی به هدف، ضروری‌اند و حق با آن‌ها بود؛ من همه‌ی این صفات را داشتم اما این صفات مترادف با خودساخته بودن نیستند. آنکه هستم، جایی که هستم، دلیل بودنم در این جایگاه و فرصت‌هایی که پیدا کردم، همه و همه به‌دلیل تأثیر صدها انسان خاص در زندگی‌ام بوده است.

من در این زمینه تنها نیستم. همه‌ی ما به لطف مشارکت دیگران به جایگاه امروز خود رسیده‌ایم. حتی آنان که مانعی جلوی پایتان گذاشتند یا دشمنان‌تان شدند یا کاری به‌جز آزارتان نداشتند، درس‌های ارزشمندی به شما آموخته‌اند. از آن‌ها یادگرفتید که چطور می‌توانید نجات یابید، آن‌ها به شما نشان دادند که چه کاری را نکندی و چه کسی نباشید. امروز شما اینجایید، همین‌حالا اگر در حال خواندن این کتاب هستید تا تبدیل به آدم بهتری شوید، این را مدیون آدم‌های زندگی خود هستید، چه خوب‌ها و چه بدها.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
18 دقیقه
مقدمه
31 دقیقه
بخش اول: یک چشم‌انداز روشن داشته باشید - قسمت اول
32 دقیقه
بخش اول: یک چشم‌انداز روشن داشته باشید - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دوم: هرگز کوچک فکر نکنید - قسمت اول
32 دقیقه
بخش دوم: هرگز کوچک فکر نکنید - قسمت دوم / بخش سوم: مثل اسب کار کنید
30 دقیقه
بخش سوم: مثل اسب کار کنید - قسمت اول
21 دقیقه
بخش سوم: مثل اسب کار کنید - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش چهارم: چشم‌انداز خود را عوض کنید - قسمت اول
27 دقیقه
بخش چهارم: چشم‌انداز خود را عوض کنید - قسمت دوم
27 دقیقه
بخش پنجم: به‌موقع تغییر رویه دهید - قسمت اول
31 دقیقه
بخش پنجم: به‌موقع تغییر رویه دهید - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش ششم: دهان‌تا‌ن را ببندید، ذهن‌تان را باز کنید - قسمت اول
23 دقیقه
بخش ششم: دهان‌تا‌ن را ببندید، ذهن‌تان را باز کنید - قسمت دوم
41 دقیقه
بخش هفتم: آینه‌های خود را بشکنید
7 دقیقه
قدردانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار برای زندگی
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مفید باش

•موسوی
۱۴۰۲/۹/۳۰
این کتاب در مورد راه و روش رسیدن به موفقیته اما از زبان آرنولدی که نه فقط یه بازیگر بلکه بدنساز (قهرمان پنج دوره مستر المپیا) و فرمانداری (کالیفرنیا) موفق بوده
در مورد صوتی بودن کتاب هر چی بگم کمه
صدایی که برای این کار انتخاب شده بشدت کار رو شنیدنی کرده و نقطه قوت این کار به نظر من صدای گوینده که
کار هست واقعا به گوش من صدای دلنشینی داشت.
جا داره هم از گوینده کاربلد این کار و هم از مترجم کار درست تشکر کنم
ارزش شنیدن و گوش سپردن داره!
پیشنهادش میکنم
علی سلیمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
به شخصه اصلا طرفدار کتاب‌های انگیزشی و کتاب‌هایی که راه و رسم موفقیت رو یاد میدن نیستم. اما داستان این کتاب خیلی فرق میکنه. آرنولد یک افسانه زنده است. کسی که سه قله بزرگ رو فتح کرده از پایین ترین جایی که بوده حرکت کرده پس حرفاش واقعا شنیدنیه. همه حاصل تجربه‌های شخصیشه. راه و روشی که زندگی کرده و و آزمون خطا روشون انجام داده و ازشون جواب گرفته. نکاتی که بسیار کاربردین تو زندگی به شما یاد میده. نه مشتی خزعبلات که نویسنده خودش هم فقط درموردش حرف زده و عمل نگرده. به شدت توصیه میکنم این کتاب رو
سیروس ابراهیمی شادپی
۱۴۰۳/۱/۴
با سلام کتاب کم نظیری است به ما می آموزد که خواستن توانستتن است وهر ستاره ای که ما الان نور آن را می بینیم آن زمان زیادی است که درد سوختن را تحمل کرده و می کند ولی ما نور آن را می بینیم و میخواهیم ما هم بدرخشیم ولی بدون زحمت و درد شکست وسوختن، هیچ تلاشی بی جواب نیست چه مثبت و چه منفی با پیشنهاد مطالعه این کتاب ارشمند آرزوزی موفقیت دارم برای همه دوستان
Soheil imani
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اگر به این کتاب گوش ندهید ضرر کرده اید. به این فکر نکنید که تابه حال کتاب‌های رشد شخصی و موفقیت زیادی را مطالعه کرده اید و دیگر بس است. این کتاب بی نهایت مفید است. شما همواره تا روزی که زنده اید باید این دسته کتاب‌ها را مطالعه کنید تا دوباره به شخصیت گذشته خود برنگردید. گوینده این کتاب فوق‌العاده است
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
ارزش یک بار گوش دادن داره؛ به درد گوش دادن تپی فضاهای انتظار مثل مطب دکتر و فرودگاه میخوره در مجموع کتاب سطحی و پیش پا افتاده‌ایه؛ هر چند تلاش شده عمیق به نظر برسه از باب کنجکاوی در زندگینامه آرنولد جالبه؛ بیشتر شبیه دفاعیه از کارنامه سیاسی آرنولده
اکبر عسگریان
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
درود فراوان، این کتاب از بهترین کتاب ها تا این زمان است که من شنیدم و خیلی روان و مفهوم است به خصوص صدای دلنشین گوینده آن که چه ماهرانه شنونده را جذب شنیدن و ادامه میکند، واقعا ارزش شنیدن چندین مرتبه را دارد، ممنون بابت زحمات شما.
Hossein mousavi
۱۴۰۲/۱۱/۴
دونستن زندگی افراد موفق و روش تلاش کردن با ریز بینی و تعریف خودشان به نظر من یک فرایند پیش برنده و اهرم پیشرفت برای خواننده است
Mehdi Jalali
۱۴۰۲/۱۰/۹
از یه نفر که هیچ چیزی نداشته و تا بالاترین سطح میرسد کتاب عالیه
Behzad
۱۴۰۳/۱/۱۲
بسیار کتاب عالی بود شخصیت قدرتمند آرنولد خیلی خوب توی کتاب درموردش صحبت شده که چطور ساخته شده
محمد نوری
۱۴۰۳/۱/۱۰
ناموس کتاب برای کسانی که هدف دارند به زبون ساده حرف میزنه از تجربه ارنولد استفاده کنید
Sam Kh
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
آرنولد در چند زمینه متفاوت در حد بالای موفقیت بوده است پس اثر او ارزش خواندن دارد
Sfahancar
۱۴۰۲/۱۱/۵
خب ارنولد دلیل رفتن من به باشگاه از سن ۱۴ سالگی بود، فارغ از طرفداری‌اش کتابش ارزش دو بار گوش کردن داره
Mahya Zare
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
بسیار کتاب انگیزه بخشی هست و با گوش کردن به هر فصل واقعا انگیزه میگیرم که ناامید نشوم و ادامه بدم.
مهیار(محسن) جهان رخشان
۱۴۰۳/۱/۲۴
این مرد اسطوره منه. این کتاب عالیه راهنمای عملی. بدون اضافات الکی و شفاف و ساده
Z.J
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کتاب عالی که همی ابزار موفقیت رو درکنار هم داره و حاصل ۵۰ سال تلاش ارنولد هستش
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مفید باش

برای دریافت کتاب صوتی مفید باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.