معرفی و دانلود کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا

عکس جلد کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا

عشق، خیانت و سانسور... داستانی شگفت انگیز! کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا به قلم جولی لکسترام هایمز، به ماجرای شگفت‌انگیز مثلث عشقی میخائیل بولگاکف، نویسنده‌ی مشهور رمان مرشد و مارگریتا، مأمور پلیس مخفی استالین و مارگریتا پرداخته و عواقب اجتناب ناپذیر این عشق را بازگو می‌کند.

جولی لکسترام هایمز (Julie Lekstrom Himes) در کتاب معروف میخائیل و مارگریتا (The Master and Margarita) زمانه‌ای را به تصویر می‌کشد که که ابراز عقیده توسط قوانین حکومتی سرکوب و سانسور می‌شد.

این کتابِ داستانی به عنوان برندهِ جایزه اول کتاب Fiction Center و بهترین کتاب سال national Public Radio 2017 انتخاب شده است و آیینه‌ی سرکوب سیاسی در جهان امروز را نشان می‌دهد.

در سال 1933 زمانی که ابراز عقیده با قوانین حکومتی سانسور می‌شد، شغل رشک‌برانگیز بولگاکف در حال از بین رفتن بود. دوستِ شاعر و مراد او که اوسیپ ماندلشتامِ نام داشت، دستگیر و شکنجه شد و سپس به تبعید فرستاده شده است. در همان زمان یک مأمور مرموزِ پلیس مخفی استالین نیز، شدیداً به بولگاکف مشکوک شده بود و او را دشمن حکومت می‌دانست. بولگاکف عاشق زنی فریبنده به نام مارگریتاست که به طرز خطرناکی رک‌گوست و همین باعث وخیم‌تر شدن اوضاع می‌شود.

خطر دستگیری هر لحظه بولگاکف را تهدید می‌کند، اما او مدام در فکر مارگریتاست و شیفته و شیدای او شده است. همین موضوع انگیزه‌ای می‌شود تا شاهکار خود، یعنی مرشد و مارگریتا را به رشته تحریر درآورد. داستانی طنز که قدرت و قدرتمندان را به شدت نقد می‌کند.

میخائیل و مارگریتا با سیر در میان داستان‌خوانی در خانه‌های روشنفکران مسکو و گولاک‌های سیبری، داستانی از مثلث عشقی پر شور و هیجانی را شرح می‌دهند و همراه آن از کشوری سخن می‌گویند که ادبیات غنی آن، به دست یک دیکتاتور که تحمل هیچ تفکر مخالفی را نداشت، به اغما می‌رفت.

مارگریتا یک زن قوی، ایدئالیست و اغواگر است که دو مرد متفاوت، عاشقانه او را می‌پرستند و هر دو در تلاشند تا او را از دسیسه‌های رژیمی که تشنه‌ی قربانی کردن آدم‌هاست، حفظ کنند اما هر دو در این راه شکست می‌خورند. هایمز نویسنده این کتاب در دوره‌ای از فریب سیستماتیک، مدافع پرشور ادبیات است و با داستانی تکان ‌دهنده از پیامدهای ناگریز عشق برای یکی از اسرارآمیزترین چهره‌های ادبی جهان سخن می‌گوید.

در قسمتی از کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا می‌شنویم:

هوای بیرون تازه و لطیف بود و بخاطر باران غروب، تا حدودی خنک شده بود و از پنجره‌ی پشتِ بولگاکف باد به درون می‌وزید. چراغ الکلی‌های کوتاه روی هر میز با حباب‌های مات کوچکی محافظت می‌شدند و شعله‌شان نمی‌لرزید. سایر مشتری‌ها که در نور کم عرق می‌ریختند، در جای خود وول می‌خوردند. صدای گفت ‌و گوها هم خاموشی گرفته بود. چندمیز دورتر، زنی با لباس نارنجی چروک، به مرد مسن‌تری که ریش بزی‌اش به شکل بدی رنگ شده بود، خاویار می‌خوراند. سمت راست آن‌ها، مرد دیگری، یک شاغر درجه دو، با دو همراه خود بحث می‌کرد و انگشتش را کف دستش می‌کوبید، با این همه، حرف‌هایش به نظر مبهم و فاقد جدیت بود. نزدیک درهای ایوان، گروه موسیقی، ملودی آرامی را با صدایی پایین می‌نواخت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
فصل 1
29 دقیقه
فصل 2
24 دقیقه
فصل 3
4 دقیقه
فصل 4
53 دقیقه
فصل 5
26 دقیقه
فصل 6
40 دقیقه
فصل 7
18 دقیقه
فصل 8
18 دقیقه
فصل 9
34 دقیقه
فصل 10
30 دقیقه
فصل 11
20 دقیقه
فصل 12
12 دقیقه
فصل 13
14 دقیقه
فصل 14
37 دقیقه
فصل 15
18 دقیقه
فصل 16
20 دقیقه
فصل 17
14 دقیقه
فصل 18
26 دقیقه
فصل 19
17 دقیقه
فصل 20
11 دقیقه
فصل 21
9 دقیقه
فصل 22
12 دقیقه
فصل 23
27 دقیقه
فصل 24
32 دقیقه
فصل 25
20 دقیقه
فصل 26
26 دقیقه
فصل 27
23 دقیقه
فصل 28
16 دقیقه
فصل 29
25 دقیقه
فصل 30
31 دقیقه
فصل 31
20 دقیقه
فصل 32
38 دقیقه
فصل 33
15 دقیقه
فصل 34
19 دقیقه
فصل 35
16 دقیقه
فصل 36
11 دقیقه
فصل 37
34 دقیقه
فصل 38
15 دقیقه
فصل 39
13 دقیقه
فصل 40
37 دقیقه
فصل 41
16 دقیقه
فصل 42

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میخائیل و مارگریتا
نویسنده
مترجمسودابه قیصری
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا

Roza Roz
۱۴۰۰/۸/۱۶
من خالکوب رو هم با صدای آقای عمرانی شنیدم و میتونم به جراعت بگم ترجیح میدم تمام کتاب‌های صوتی که دارم باصدای ایشون باشه بیان شیوا دارند و احساس شخصیت‌ها به جا در کلامشون پیداست اما خود کتاب فصول اول کتاب حرکت کندی داره که نمیشه عیب قلم نویسنده دونست این نکته رو چون مطالبی که لازمه گفته میشه تنها اس این نکته کمی آزار دهنده که از فضاسازی بیش از حد و گسسته از ارتباط شخصیت با فضا استفاده شده، اما روند داستان و دیالوگ‌های اعتراضی به بهترین شکل پیش رفته
A B
۱۴۰۲/۹/۱۲
اگر انتظار داستانی به جذابیت مرشد و مارگاریتا را داشته باشید، واقعا ناامید می‌شوید. فصل‌های ابتدایی مخاطب را به خوبی جذب نمی‌کنند. شاید اگر به خاطر اجرای آقای عمرانی نبود، از گوش کردن به ادامه داستان منصرف می‌شدم! فصل‌های میانی فراز و نشیب دارند؛ گاهی داستان بسیار جذاب می‌شود و برخی فصل‌ها فقط شرح شرایط زندان و توصیف شکنجه‌های اعصاب‌خُردکُن است. فصل‌های آخر واقعا زیبا و البته غمگین هستند.
از مترجم، ناشران، گوینده محترم و کتابراه سپاس‌گزارم.
دلا
۱۴۰۲/۴/۱۳
کتاب متفاوتی بود من واقعا لذت بردم، ترجمه‌ی خیلی خوبی داشت، من نسخه‌ی دیگه‌ای ازین کتاب رو خونده بودم اما با این ترجمه بیشتر ارتباط برقرار کردم، صدای گوینده رو هم خیلی دوست داشتم. سپاسگزارم.
طاهره احمدی
۱۳۹۹/۳/۱
با سلام اجرای کتاب بسیار خوب بود
من قبلا این کتاب را خوانده بودم اما در این اجرا صحبتی از بخش پیلاطس و شیطان نبود. مثل اینکه روایت دیگری از رمان بود
ممنون از اجراهای بسیار خوبتون
سعید خراسانی
۱۴۰۰/۷/۱۶
کتابی است جذاب، نثر گیرا، راوی بسیار خوب اجرا کرده‌اند و جای سپاسگزاری از ایشان دارد، البته پیشنهاد میکنم اول کتاب مرشد و مارگاریتا را بخوانید و بعد این کتاب را
واهه یوسفی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
برای افرادی که به داستان‌های اتحاد جماهیر شوروی علاقه دارند جذاب خواهد بود، صدای گوینده عالی و موزیک متن بسیار مناسب.
بهار نورالهی
۱۴۰۰/۷/۲۸
عالی بود برای من خیلی لذت بخش و جذاب بود👌🏻❤️
نسا صادقى
۱۳۹۹/۴/۳۰
من که رمان رو دوست دارم چندان تعریفی نداشت ولی راوی خوب بود
مژگان ذاکرین
۱۴۰۰/۳/۶
بخشی از متن کتاب خواتده نشداست
د. ناظمی
۱۳۹۹/۸/۳۰
کتاب و اجرا خیلی خوب بودند
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا

برای دریافت کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.