معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا او؟: یافتن عشق واقعی با درک تیپ‌های شخصیتی

عکس جلد کتاب صوتی چرا او؟: یافتن عشق واقعی با درک تیپ‌های شخصیتی
قیمت:
۱۱۴۰۰۰ ۵۷,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا او؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا او؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا او؟: یافتن عشق واقعی با درک تیپ‌های شخصیتی

اینکه به فرد خاصی علاقمند می‌شویم بی‌دلیل نیست! هلن فیشر در کتاب صوتی چرا او؟ براساس اصول روانشناسی به شما می‌آموزد که چرا مجذوب افراد خاصی می‌شوید. پاسخ اینجاست: به خاطر تیپ شخصیتی شما! این کتاب به شما کمک می‌کند که هم شخصیت خود را بهتر بشناسید و هم همسر ایده‌آلتان را پیدا کنید. اثر حاضر از کتاب‌های پرفروش بین‌المللی به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا او؟

شاید بسیاری از ما در انتخاب شریک عاطفی یا همسر خود موفق عمل کرده باشیم اما قطعاً تجربه‌ی آشنایی با آدم‌های اشتباهی را هم داشته‌ایم. انسان‌هایی که ممکن است در لحظه‌ی اول ما را به خود جذب کنند اما اگر شخصیت‌ آن‌ها را به دقت بررسی کنیم، می‌بینیم که زوج مناسب ما نیستند. کتاب صوتی چرا او (?Why him? why her)، نوشته‌ی هلن فیشر (Helen E Fisher)، به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توان براساس معیارهای علمی، افراد مختلف را در دسته‌بندی‌های شخصیتی قرار داد و سپس باتوجه به همین دسته‌بندی‌ها می‌توان تشخیص داد که آیا در انتخاب شریک و همسر خود موفق بوده‌ایم یا نه.

واقعیت این است که ما انسان‌ها با وجود تفاوت‌های اساسی، در بسیاری از ویژگی‌ها مشابه هستیم. کتاب صوتی چرا او؟ به شما نشان می‌دهد که اصولا چند نوع تیپ شخصیتی وجود دارد و هر یک چه مشخصه‌های بارزی دارند. شما می‌توانید به کمک راهنمایی‌های هلن فیشر نوع شخصیت خود را تشخیص داده و پی ببرید که با افراد کدام تیپ‌های شخصیتی رابطه‌ی سالم‌تری خواهید داشت. همچنین می‌آموزید که چه تفاوت‌هایی بنیادین هستند و باوجود آن‌ها، یک رابطه‌ی زناشویی به بن‌بست می‌رسد؛ و برعکس، چه تفاوت‌های کم‌اهمیت به حساب می‌آیند و نمی‌توانند خطری جدی برای رابطه‌ی شما و همسرتان باشند.

هلن فیشر در بررسی‌های خود علاوه‌بر اصول روانشناختی، به دلایل زیست‌شناختی علایق شما نیز اشاره می‌کند. کتاب صوتی چرا او؟ به شما نشان می‌دهد که افرادی با تیپ‌های شخصیتی کاوشگر، سازنده، مدیر و مذاکره‌کننده هر کدام فعل و انفعالات متفاوتی در ساختار بدن خود دارند که بر رفتار ایشان نیز مؤثر خواهد بود.

با شنیدن کتاب حاضر به تعریف جدیدی از ماهیت عشق و روابط عاطفی می‌رسید. هلن فیشر دیدگاه شما را درمورد ازدواج و علاقه به همسر دگرگون خواهد کرد. تمامی نکات و تعریف‌ها پایه‌ی علمی دارند و قرار است به شما کمک کنند که با آگاهی کامل تصمیم بگیرید و همسر خود را انتخاب کنید.

هلن فیشر که سال‌ها به عنوان مشاور و پژوهشگر با زوج‌های بسیاری در سراسر دنیا در ارتباط بوده، در کتاب صوتی چرا او، تجربیاتش را با شما در میان می‌گذارد. این کتاب شما را با زوج‌هایی آشنا می‌کند که به خاطر تیپ‌های شخصیتی متفاوت، در زندگی زناشویی با شکست مواجه شده‌اند یا اتفاقاً با شناخت و آگاهی کامل دست به انتخاب‌هایی زده‌اند که به ازدواجی موفق و شاد منتهی شده است. اگر در جست‌و‌جوی همسر مناسبی هستید یا قصد دارید یک رابطه‌ی عاطفی سالم را تجربه کنید، شنیدن کتاب صوتی چرا او بهترین انتخاب شما خواهد بود.

آناهیتا ناهید کتاب حاضر را به فارسی برگردانده و نشر ثالث چاپ آن را به عهده داشته است. کتاب صوتی چرا او را با خوانش شاهین خالقی، از سوی نشر صوتی رادیو گوشه می‌شنوید.

کتاب صوتی چرا او؟ مناسب چه کسانی است؟

دنبال‌کنندگان کتاب‌های روانشناسی، همچنین علاقمندان حوزه‌ی خانواده و روابط زناشویی و عاطفی، از شنیدن کتاب صوتی چرا او بسیار لذت خواهند برد.

هلن فیشر را بیشتر بشناسیم

این انسان‌شناس آمریکایی و محقق رفتار انسان جزو نخستین کسانی به شمار می‌رود که تحقیقات علمی گسترده‌ای درمورد عشق انجام داده است. به طوری که او را فردی پیشرو در این زمینه به شمار می‌آورند. هلن فیشر پژوهشگر ارشد در موسسه کینزی آمریکا، دانشگاه ایندیانا و یکی از اعضای مرکز مطالعات تکاملی انسان در گروه انسان‌شناسی دانشگاه راتگرز است.

نتایج تحقیقات و دیدگاه‌های این محقق برجسته در رسانه‌های خبری مشهوری ازجمله The Today Show، CNN، رادیو عمومی ملی، بی‌بی‌سی و نیویورک تایمز منتشر شده است. از آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «چرا عاشق می‌شویم؟» و «قدرت آشکار شده» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی چرا او؟ می‌شنویم

پاتریک در نیواورلئان روزنامه‌نگار بود تا این که در سال 2006 کارش، خانه‌اش و همه دارایی‌اش را در طوفان کاترینا از دست داد. در فوریه 2006 به غرب رفت و پیش بستگانش در لس‌آنجلس اقامت گزید. چند روز بعد از اقامتش عضو سایت کمستری شد و نخستین مورد پیشنهادی را دریافت کرد: سوزان، وکیلی بود که در لاجولا زندگی می‌کرد. شب اول آن‌ها سه ساعت تلفنی صحبت کردند. در آخر همان هفته همدیگر را دیدند و خیلی زود، با اشتیاق تمام عاشق هم شدند.

چندی بعد در عصری دل‌انگیز و بهاری، که به پاریس رفته بودند، پاتریک او را بالای برج ایفل برد و از او خواستگاری کرد. زن جوان با لبخند جواب مثبت داد. خب، حالا من در رستوران ایتالیایی ‎لوکسی‏ در لاجولا با پنجاه نفر دیگر از دوستان و آشنایان در جشن عروسی‌شان نشسته‌ام. خیلی دوست دارم دوروبر آدم‌های عاشق باشم. انگار انرژیشان مسری است. از همان اول که داماد به مراسم عروسی آمد، این را می‌شد حس کرد. داخل شد و فضا را با سرزندگی و جذابیتش پر کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
23 دقیقه
فصل اول
24 دقیقه
فصل دوم
28 دقیقه
فصل سوم
24 دقیقه
فصل چهارم
19 دقیقه
فصل پنجم
22 دقیقه
فصل ششم
23 دقیقه
فصل هفتم
20 دقیقه
فصل هشتم
21 دقیقه
فصل نهم
22 دقیقه
فصل دهم
17 دقیقه
فصل یازدهم
18 دقیقه
فصل دوازدهم
24 دقیقه
فصل سیزدهم
23 دقیقه
فصل چهاردهم
21 دقیقه
فصل پانزدهم
21 دقیقه
فصل شانزدهم
18 دقیقه
فصل هفدهم
25 دقیقه
فصل هجدهم
16 دقیقه
فصل نوزدهم
29 دقیقه
فصل بیستم
27 دقیقه
فصل بیست و یکم
24 دقیقه
فصل بیست و دوم
28 دقیقه
فصل بیست و سوم
21 دقیقه
فصل بیست و چهارم
21 دقیقه
فصل بیست و پنجم
13 دقیقه
فصل بیست و ششم
20 دقیقه
فصل بیست و هفتم
19 دقیقه
فصل بیست و هشتم
23 دقیقه
فصل بیست و نهم
28 دقیقه
فصل سی‌ام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا او؟: یافتن عشق واقعی با درک تیپ‌های شخصیتی
نویسنده
مترجمآناهیتا ناهید
راویشاهین خالقی
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۴۰۰۰ ۵۷,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرا او؟

علی شاه حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۶
بی نظیر بود و به جد برای افرادی که می خواهند ازدواج کنند و یا خودشان را بهتر بشناسند توصیه می شود. در این کتاب از منظر روانشاسی و علمی انواع تیپ های شخصی را بیان می کند که به راحتی می توانید تیپ خودتان را پیدا کنید. سپس بیان می کند که هر تیپ شخصیتی می تواند با چه تیپ های شخصیتی دیگری ازدواج موفقی و داشته باشد. این کتاب بر عکس کتاب هایی که بر اساس خرافه ستارگان و... در مورد ازدواج و علل طلاق صحبت می کنند، به صورت کاملا علمی اطلاعات ارزنده ای را در اختیارتان می گذارد که خودتان می توانید آن ها را تحلیل کنید و پس از تایید درستی آن بهش عمل کنید.
محمد حسین .
۱۴۰۱/۱۱/۲
اکنون که این کامنت را میگذارم، تا اواسط کتاب رسیده ام
موضوع و هدف جذابی دارد
اما آنقدر پر گویی کرده و از بحث دور شده که شما نمیتوانید هدف را دریابید
انگار هر لحظه میخواهد نوید یک اطلاعات مهم و جدید را در مورد شما بدهد یا اطلاعاتی بدهد که با آن همزاد پنداری کنید اما میبینید دارد در مورد شخصیت هلن کلر، جان اف کندی و امثالهم حرف میزند. احتمالا تا انتهای کتاب قرار است من را همینطور ناامید کند
اولدوز میرزابابالو
۱۴۰۱/۱۱/۸
این کتاب هر فصل بیشتر از فصل قبل شگفت زده‌ام میکنه، الان دلیل رفتارهای خودم و اطرافیان برام قابل درک هست... پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید👌
لیلی ولی پور
۱۴۰۲/۱/۷
یکی از بهترین و کاملترین کتاب‌هایی که مطالعه کردم! اینکه راجع به بیوشیمی مغز توضیح داده یکی از نقاط قوت این کتابه.
مهدی بلکامه
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتابی مفید برای شخصیت شناسی و شناخت بهتر خود و دیگران که در برقراری ارتباط و درک دیگران کمک کننده می‌باشد.
زینب ورمقانی
۱۴۰۳/۱/۶
برای درک کاملتون قبلش کتاب هنر شناخت مردم رو بخونید
ماهگل
۱۴۰۲/۱۱/۹
در مورد انواع شخصیت‌ها و تحلیل آن‌ها یک کتاب روانشناسی اجتماعی خوب
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا او؟

برای دریافت کتاب صوتی چرا او؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.