معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

عکس جلد کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

جولی اسمیت در کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ با بهره‌گیری از تجربه‌ی سال‌ها روان‌درمانگری، مهارت‌هایی را که برای فائق آمدن بر چالش‌های معمول زندگی و کنترل کردن سلامت روان خود به آن‌ها نیازمندید، با زبانی ساده و جذاب ارائه کرده است. این کتاب در سال 2022 نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب در بخش غیرداستانی از سوی وب‌سایت گودریدز شد.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ (Why Has Nobody Told Me This Before?) توسط روان‌درمانگر بریتانیایی، جولی اسمیت (Julie Smith) نوشته شده است که پس از شیوع ویروس کرونا و شروع محدودیت‌ها، در شبکه‌های اجتماعی شهرت و محبوبیت فراوانی پیدا کرد. او در این کتاب، استراتژی‌هایی را برای حفظ و بهبود سلامت روان توصیه می‌کند که باید در جعبه‌ابزار روانی هر فردِ عادی یا حتی روان‌درمانگری وجود داشته باشند.

کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ با بیان این نکته شروع می‌شود که افکار و احساساتِ ما هیچ‌کدام برابر با حقایق نیستند. احساساتِ ما، حاوی اطلاعاتی مهم هستند، ولی زمانی که این اطلاعات بیش از اندازه قدرتمند و شدید باشند، بسیاری از افراد آن‌ها را با واقعیت اشتباه می‌گیرند و این واقعیتِ کاذب را مبنای تصمیمات‌شان قرار می‌دهند؛ و به همین علت، دانستن و فهمیدن تمایز بین احساسات و واقعیت، اولین و مهم‌ترین قدمی‌ست که برای رسیدن به سلامت روان باید برداشته شود.

جولی اسمیت کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ را به شکلی بسیار منظم و دقیق سازمان‌دهی کرده است که باعث شده مخاطب به‌راحتی نکات و توصیه‌های مطرح‌شده در کتاب را بفهمد و به یاد بسپرد. ازطرف دیگر، لحن این نویسنده، همدلانه و مهربان است که باعث شده خوانندگان و شنوندگانی که هم‌اکنون دچار مشکلات اعصاب و روان هستند، بهتر بتوانند با کتاب رابطه برقرار کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ توسط نشر صوتی رادیو مثبت و با ترجمه‌ی نسرین صدقی گویا و گویندگی نگین خواجه نصیر تهیه شده است.

جوایز و افتخارات کتاب چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب بریتانیایی در بخش غیرداستانی در سال 2023
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب از سوی وب‌سایت گودریدز در بخش غیرداستانی در سال 2022
  • کتاب پرفروش ساندی تایمز در سال 2022

نکوداشت‌های کتاب چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

  • کتابی هوشمندانه، روشنگر و صمیمی. دکتر جولی اسمیت، هم یک پزشک و هم دوست حکیمی‌ست که همه‌ی ما به آن نیاز داریم. (لوری گاتلیب، نویسنده‌ی کتاب «بهتره با یه نفر مشورت کنی»)
  • توصیه‌ها و ابزارهایی که دکتر جولی اسمیت در کتاب چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ ارائه می‌دهد، به هر کسی که دچار اضطراب، خودتردیدی و یا افسردگی است کمک می‌کنند. (نیکول لپرا، نویسنده‌ی کتاب «چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟»)
  • جولی اسمیت با بهره گرفتن از تجربه‌ای که طی سالیان متمادی کسب کرده است، مهارت‌هایی را به خوانندگانش ارائه می‌دهد که می‌تواند به حفظ و تقویت سلامت روان کمک کنند. (نشریه‌ی Fortune)
  • کتاب چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ سرشار از بینش‌های دلسوزانه است. (BookPage)
  • این کتاب، نه‌تنها برای حل کردن مشکلات و معضل‌های روانی مناسب است، بلکه در مورد جهانی که در آن زندگی می‌کنیم و همین‌طور میل همیشگی افراد برای داشتن یک زندگی معنادار نیز رویکردی بسیار واقع‌نگر و صادقانه دارد. (فیونا دنی، استاد روان‌شناسی دانشگاه برونل لندن)

کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که مشکلات روزمره‌ی زندگی‌تان را حل کنید و نسبت به افسردگی، اضطراب و دیگر اختلال‌های روانی واکسینه شوید، شنیدن کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ می‌شنویم

تصور کنید کنار ساحلید. تا سینه وارد آب می‌شین. امواج برای رسیدن به ساحل باید از شما عبور کنن. اگر مانع رسیدن امواج به ساحل بشین، از قدرت‌شون آگاه می‌شین. اونا شما رو هل می‌دن و به‌سرعت غرق می‌شین. اون امواج چه بخواین چه نخواین میان. اگه اونا رو بپذیرید، از شما می‌گذرن و شما هم می‌تونین روی بیرون نگه داشتن سرتون از آب تمرکز کنید. امواج، روی شما اثر می‌ذارن. حتی ممکنه یه لحظه بلغزید، اما سعی می‌کنید دوباره روی پاهاتون بایستید. پرداختن به احساسات منفی، مثل ایستادن در امواجه. اگه سعی کنید جلوی احساسات رو بگیرید، به‌راحتی از پا می‌افتید. اما اگه اجازه بدید احساسات شما رو در بر بگیرن، اول طغیان می‌کنن، بعد به اوج می‌رسن و در نهایت فروکش می‌کنن. این یه مسیرِ طبیعیه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
15 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
17 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
17 دقیقه
قسمت نهم
15 دقیقه
قسمت دهم
16 دقیقه
قسمت یازدهم
14 دقیقه
قسمت دوازدهم
17 دقیقه
قسمت سیزدهم
19 دقیقه
قسمت چهاردهم
18 دقیقه
قسمت پانزدهم
15 دقیقه
قسمت شانزدهم
18 دقیقه
قسمت هفدهم
17 دقیقه
قسمت هجدهم
16 دقیقه
قسمت نوزدهم
17 دقیقه
قسمت بیستم
16 دقیقه
قسمت بیست و یکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟
نویسنده
مترجمنسرین صدقی گویا
راوینگین خواجه نصیر
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

مجتبی م
۱۴۰۲/۹/۴
این کتاب به هر موضوعی در روانشناسی یک نگاه سریع و خلاصه انداخته و خیلی خلاصه هم آن را بررسی میکنه و یک کتاب خودیاری برای علاقمندان هست و اگر کسی مشکلی داره میتونه یک بار بهش گوش کنه و مشکلش را پیدا کنه اما راه حلها خیلی خلاصه هست و باید کتابهای بیشتری در جهت آن مشکل خوانده شود. موضوعاتی مانند و آن بدخلقی تله‌های و راهکارهای مفید برای آن، انگیزه و پرورش آن، با احساسات چه‌کار کنیم؟، چگونه از قدرت کلمات به‌نفع خود استفاده کنیم؟، چگونه از کسی حمایت کنیم؟، سوگ و سوگواری، انتقاد و تأیید‌ نشدن و اعتماد به‌ نفس، اضطراب و رفع آن، استرس و بهره برداری از آن در جهت منافع و معنای زندگی و ارزشهای مهم در زندگی و کلی مباحث گوناگون 😐
نویسنده که یک روانشناس هست تجربیات خودش را به صورت خلاصه مطرح کرده و اگر دنبال کتاب علمی روانشناسی مانند کتابهای دنیل کانمن و اتان کراس و... هستید به دردتون نمیخوره اما اگر کتاب کاربردی میخواهید شاید مناسب باشه. ضمنا راوی نسبتا تند میخونه و فهم مطالب تمرکز زیادی میخواهد.
مریم فراهانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
خوندن این کتاب باعث میشه که دید بهتری نسبت به خودتون پیدا کنید به شما کمک میکنه تا با ابزار‌های کار آمدتر با چالش‌های زندگی مقابله کنید. دکتر جولی اسمیت در اولین کتاب خود مهارت‌های مورد نیاز برای عبور از چالش‌های زندگی و بهبود سلامت عاطفی و روانی را ارائه می‌دهد. این کتاب مثل یک جعبه‌ی اسرار آمیز است پر از نکته‌هایی است که به ما یاد میدهد که چگونه سلامت روان خود را تقویت و حفظ کنیم. حتی در سخت‌ترین شرایط زندگی توصیه‌های دکتر جولی اسمیت به ما کمک می‌کند تا انعطاف پذیرتر بمانیم. فرقی هم نمی‌کند که این شرایط سخت چه باشد. از تلاش برای برای مدیریت اضطراب، جنگیدن با افسردگی و افزایش اعتماد به نفس گرفته تا بالا بردن انگیزه، بخشیدن خودتان و حل و فصل کردن مسائل و اتفاقات روز مره. این کتاب مجموعه‌ای از بهترین توصیه‌های عملی یک روان شناس بالینی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی و بهبود سلامت روانی است. کتاب چرا تا حالا کسی این‌ها را به من نگفته بود به معنای واقعی کلمه می‌تواند طرز فکر و مسیر زندگی شما را تغییر دهد. نویسنده با لحنی بسیار روان و گیرا مفاهیم عمیق و کاربردی را ارائه می‌کند و ادعایی هم نمی‌کند که کتابش می‌تواند جای روان درمانی را بگیرد، بلکه می‌گوید این کتاب مثل جعبه ابرازی است که در موقعیت‌های دشوار زندگی می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. نویسنده در مورد موضوعات متفاوتی بحث می‌کند. مثل بد خلقی، انگیزه، درد احساسی، اندوه، سوگ، تردید به خود، اعتماد به نفس، کافی بودن، ترس، استرس، روابط، زندگی معنا دار. و به ما یاد می‌دهد برای داشتن یک زندگی معنادار چه کار کنیم.
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
واقعا بینظیر. من خیلی لذت بردم. کاش تموم نمی‌شد. این کتاب باید هزارتا ستاره داشت. خیلی مفهومی، کاربردی و خاص و پرفکت. به تمام نکات ظریف که ممکن در شخصیت هر فردی وجود داشته باشه و مانع بسیاری از کارهاش می‌شه، بدون اینکه از حضور اونا مطلع باشه، اشاره کرده. من به همه مطالعه این کتاب پیشنهاد می‌دم. که خصوصا کسایی در پی تغییر و گسترش شخصیتشون هستند، این کتاب بشیار سازنده و مفید می‌باشد. باید کاملا با دقت به مطالبش گوش داد. صدای راوی بینهایت آرامش داشت‌، با طمأنینه مطالب را می‌خوندند، طوری که انگار مخاطب سحر و جادو می‌شه و کاملا جذب صدا و مطالب پر از مفهوم کتاب می‌شدی. انتخاب کتابراه، بسیار عالی بوده. مهمتر اینکه قبل از خوندن داستان، خودشون به باور رسیده بودند که با قابلیت فراوان این حس ویژه را منتقل به مخاطب می‌کردند. من این کتاب ارزشمند را، بصورت هدیه و مجانی از کتابراه دریافت کردم که در مناسبتهای خاص و اعیاد، این لطف بینظیر کتابراه. حظ کامل بردم و بینهایت... برام سودمند و مفید بود. تشکر ویژه و فراوان از همه عوامل کتابراه و دست مریضاد به خانم گوینده با صدای جادویی که می‌تونم بگم خیلی صداشون و تواناییشون برازنده مطالب کتاب بود.
م مسعودی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
کتابی برگرفته از تمامی رویدادهای زندگی که تقریبا برای هر سلیقه و هر دیدگاهی کاربردی هست.
نویسنده تمام اتفاق‌های روی داده در زندگی شخصی خودش یا دیگرانی که به عنوان یک روان‌شناس با ایشان برخورد داشته رابه شکل مختصر اما کامل از جنبه نکات لازم برای پرداختن توضیح داده و البته جای تشکر از خواننده کتاب
که با مهارت و شیوایی شنیدنش را دلنشین کرده بود.
در کل چنین کتاب‌هایی اگر چه فراوانند اما چون لازمه تعامل به شکل صحیح با اطرافیان و ایجاد یک جامعه دموکراسی و با اخلاق است بسیار مفید و ضروری هستند و اگر از هر کدام یک چیز ملکه ذهن و رفتارمان شوند تاثیر لازم را برای پیشرفت اخلاقی و به دنبالش علمی برای ارتقای فرهنگ و ماندگاری یک جامعه می‌گذارند.
این کتاب خصوصا به گونه‌ای است که شما از هر قسمت که گوش کنید بحث مستقل و مفیدی دارد و لازم نیست حتما به ترتیب و سلسله‌وار مطالعه شود اگرچه کامل که باشد حتما بهتر است.
بهترین گزینه برای شنیدن در طول مسیر راهپیمایی یا انجام امور منزل که تمرکز خاصی نمی‌خواهد و آرامش‌بخش برای تصمیم و تاکید به بهترین رفتار با دیگران که بازخورد مثبتش به خودمان برمی‌گردد.
باز هم گل کاشتی کتابراه و ممنون
mahdi solhjo
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
با سلام خدمت دوستان کتابراه
درباره این کتاب باید بگم که قسمت‌های ابتدایی آن بسیار عالی و فوق‌العاده است چیز‌هایی بیان می‌شود که واقعا جالب و قابل توجه هستش اما کمی که جلو تر می‌رود مطالب تکراری و عادی می‌شود و بر خلاف ابتدای کتاب دیگر چیز جدیدی برای ارائه کردن وجود ندارد البته این موضوع نظر من چیز
هستش شاید هوایی که در ادامه گفته می‌شود برای شما تازگی داشته باشه شاید هم نه ولی انصافاً مطالب ابتدایی کتاب بسیار کاربردی و خوب و جالبه درباره گوینده این اثریا همان کتاب خوان هم باید گفت که خوانش صحیح لحن مناسب و همچنین استفاده از تاکید در خوانش و همچنین عدم خوانش یکنواخت و صدای خوب ایشان باعث می‌شود که گوش کردن به این اثر برای مخاطب و شنونده آسان تر و قابل درک تر باشد با تشکر از کتابراه و ضمناً می‌خواستم یک پیشنهاد هم مطرح کنم یه دسته بندی از کتاب‌های مربوط به مراقبه ایجاد نمایید
زینب نظری
۱۴۰۲/۱۱/۷
این کتاب فوق‌العاده بود. اطلاعاتی که در مورد ویژگی‌های مختلف روانشناختی در اختیارمان قرار میده و راهکارهایی که برای مواجهه با چالش‌های مختلف روانی، مسائل و مشکلات متعدد به مخاطب معرفی میکنه واقعا بی نظیر هست. علاوه بر ان خیلی از کلیشه‌هایی که در مورد انرژی مثبت و تلقین و مغز وجود داره هم به صورت و علمی انکار میکنه ماهیت برخی از ادعاهای روانشناسی زرد رو روشن میکنه. برای مثال من تا قبل شنیدن این کتاب همیشه فکر میکردم که استرس کلا برای سلامتی مضر و غیر ضروریه اما بعد از این کتاب متوجه تفاوت استرس و اضطراب و مکانیزم هر دوتاشون شدم و حتی فهمیدم استرس میتونه برای کارکرد مغز ما مفید هم باشه. راهکارهایی هم که برای مواجهه با حال بد و ناراحتی پیشنهاد کرد واقعا خوب بود. ممنون از کتابراه بابت ارائه این کتاب خوب و بی نظیر.
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۳/۱/۲۰
یک کتاب مفید و مختصر و کم حجم که میتونه در کنار سایر اقدامات در جهت داشتن روانی سالم به افراد کمک کنه. نویسنده به مباحث به طور مختصر پرداخته و البته در ابتدای کتاب هم اشاره میکنه که با خواندن این کتاب یا هر کتاب دیگه ای مشکلات حل نمیشه بلکه این اثر راهنمایی هست که به ما نشان می دهد چگونه دنبال حل مسائل خود باشیم. شاید مهمترین نکته ای که در این کتاب به آن اشاره شد این بود به دنبال کمال گرایی نباشیم و ضمن پذیرش نقص ها در پی رفع آن ها و زندگی بهتر باشیم و اینکه در نهایت بپذیریم روان ما هم مثل جسممان بیمار و خسته می شود و به استراحت و درمان و گاهی دارو نیاز دارد. بخش مربوط به ساختن اعتماد به نفس جدید برای من بسیار مفید بود. خوانش کتاب بسیار خوب بود و صدای راوی بسیار زیبا بود. با سپاس از کتابراه.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتابی با موضوع و محتوای مناسب در عین حال کوتاه و مختصر. نویسنده با اندیشه‌های قدرتمند و قلمی توانا به این زیبایی در مورد مشکلات روانشناسی که دد زندگی و برای هر شخصی ممکنه پیش بیاد سخن گفته‌اند و در همین راستا هم برای برطرف کردن آن نکاتی را ذکر کرده‌اند. در کل اینکه به خودمون و رشد فردی و شخصیتی توجه کنیم خیلی مهمه و باید بدونیم که در مسیر درستی قرار گرفته ایم و حتی در صورت لزوم از روانشناس و روانکاو با علم کمک بگیریم. توصیه می‌کنم مطالعه بفرمائید. ترجمه‌ی خوبی داره و خوانش بسیار دلنشین. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
جولی اسمیت، چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ را برای خودش و یا خطاب به خودش نوشته است. از انرژی خوارها و دفع انرژی منفی به خوبی کتاب اسمیت صحبت می‌کند. خویش واقعی بدون خجالت و سانسور بیان می‌کند و ما انسانیم و همینطوریم و باید بپذیریم.
حال خوب باید مراقبت کنیم و در حال بد نمانیم و تداوم و
در حال خوب ماندن تمرکز استمرار می‌خواهد. جولی اسمیت، فصل‌های متنوع در کتاب چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ دارد و تمرکز روی حال خوب با زبان ساده بیان می‌کند و این کتاب انگیزشی و هیجانی نیست و تفکر و دقت در ذهن آگاهی مراقبت و انرژی می‌خواهد و پیوسته باید دقت کرد.
نانا
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
یکی از کتاب های بسیار عالی و شنیدنی در زمینه روانشناسی و توسعه فردی هست که قطعا از شنیدن اون لذت میبرید. صدای گوینده دلنشین بود. همون طور که دوستان دیگه‌ای هم اشاره کردند کتاب به بررسی موضوع های روانشناسی که برای تمام دوران عمر شما قابل تعمیم و کاربردی هست می پردازه، در عین حال مباحث به شکل بیان به نکته‌های اصلی همراه بررسی کوتاهی از اون ارائه شده که از نظر من مثل یک تلنگر عالی برای هر کسی میتونه عمل کنه و دید بهتر و راهکارهای خوبی نسبت به شرایط روانی که در اون هستید به شما ارائه میده. شخصا دوباره بهش گوش میدم و شنیدنش رو هم به شما پیشنهاد میکنم.
فائقه
۱۴۰۲/۸/۲۷
حتما این کتاب پیشنهاد میشه کتابی هست که یه دکتر روانشناس خاطرات خودش رو از بیماران یا مراجعه کنندگان به دفترش رو تعریف میکنه و اکثر بیماران او میگن چرا کسی این‌ها رو به ما نگفته بود؟ که اگه میدانستند هرگز اینقدر آسیب روحی وروانی نمیدیدن در ضمن کتاب اینجا تیمارستان است نوشته دکتر احمد پدرام عزیز هم بهتون پیشنهاد میشه گوش کنید که در همین کتابراه به صورت رایگان در اختیارمون قرار دادن کتاب اینجا تیمارستان است هم کتابی با همین مطالب خاطرات یه روانشناس از بیمارانش است موفق باشید
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۷
این کتاب هم کتاب روانشناسی و موفقیت که ما رو دعوت میکنه به یک زندگی جالب و ایده آل نقش دادن این قصه رو خیلی دوست دارم، روشها و پیش آمد‌های معمول زندگی که راحت و ساده معرف ماست، جالب تر این که این روش بعد از دوران انزوا کروتا کاربرد اساسی داشت و مولف آن این روش برای ما به اجرا گذاشت که به نظر هر آن قشری را برای ناخودآگاه خود باید بایگانی کرد، در مورد تحلیل و طراحی احساس ما که تقریبا به آن به صورت محسوس و نا محسوس به آن پرداخته برای من جالب بود و اطلاعاتی به خرد من اضافه کرد، البته نباید مترجم و ویراستار را در تکمیل این هنر رد کرد
سارا و
۱۴۰۲/۹/۷
لحن گوینده اصلا خوب نبود
کتابای روانشناسی به نظر من همیشه باید با لحن آروم خونده بشه و یکسری مکث‌ها در متن رعایت بشه برای درک و اثر گذاری بیشتر متن..
ولی خود کتاب بسیار آموزنده و در عین حال زیبا و دلنشین
چیزهایی که باید به همه آموزش داده بشه اما متاسفانه مشکلات و فضای مجازی مانع مطالعه بیشتر و
مردم میشه انگار مانع از کمک ما به خودمون و بهبود حالمون میشه.
با خوندن این کتاب مشکلات زندگی کمتر نمیشه و زندگی همچنان پر از سختیه ولی میشه همزمان با این مشکلات از زندگی لذت برد و به اصطلاح زندگی کرد..
رضا میری
۱۴۰۲/۱۰/۹
با عرض سلام و ادب و سپاس فراوان از عزیزان کتابراه
می توان گفت کتاب نسبتاً خوبی هست که برخی مسائل روانشناسی رو از دیدگاهی خاص بیان نموده و همچنین یک سری تجربه‌های منحصر به فرد هم در آن گنجانده و مطرح شده که می‌تواند مفید واقع شود. در کل می‌شود به این مورد اشاره کرد که کتاب‌های روانشناسی بسته به که
این هر انسانی با در نظر گرفتن نوع مشکلی که آن فرد دارد، همچنین نوع علاقه مندی به مطالب درخواستی یا مطالبی که آن فرد به دنبال آن است می‌تواند متفاوت باشد. با آرزوی عزت و سلامتی برای همه‌ی عزیزان کتابخوان
عزیزی
۱۴۰۳/۱/۶
به عنوان یک نگاه جامع نسبت به مسائل و مشکلاتی که هر ادمی میتونه داشته باشه کتاب عالی ایه. انگار یک دور، تمام مشکلات، تروماها و مسائلی که باهاش درگیر هستید رو بیان میکنه و باهاش رو به رو میشید و میتونید ببینید اون مشکل رو دارید یا نه. همچنین این کتاب راهکار هم میده. در کل کتاب مفیدی بودان قدر صدای و گوینده خوبه با حس میخونه که فکر میکردم خود نویسنده جولی اسمیت داره صحبت میکنه, قطعا که ترجمه خوب خانم صدقی هم موثر بود
و ممنون از انتشارات و کتابراه
مشاهده همه نظرات 181

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

برای دریافت کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.