معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

عکس جلد کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

با یک کلمهٔ اعجاب‌انگیز زندگی خود را متحول سازید! کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد نوشتهٔ جان گوردون، دن بریتون و جیمی پیج، به شما کمک می‌کند تا با استفاده از یک واژه تمرکز خود را بر روی اهدافتان محدود کنید و در زندگی خود تفاوتی عظیم ایجاد نمایید. پس زودتر این کتاب را بشنوید و کلمه جادویی خود را بیابید!

درباره کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد:

قدرت کلمات بسیار زیادند و می‌توانند به شما الهام بخشند، ترغیب‌تان کنند و شما را تسکین دهند. همچنین در طول تاریخ کلمات نقش مهمی در دگرگونی انسان‌ها و جوامع ایفا کرده‌اند. لغات و واژگان، الهام‌بخش افراد زیادی بوده‌اند تا آن‌ها بتوانند به وسیله این ابزار زبانی عدالت را برقرار کنند و موفق شوند بعد از سخت‌ترین تراژدی‌های زندگی، به آرامش برسند و خود را التیام دهند.

اما به‌راستی یک کلمه می‌تواند به تنهایی تفاوتی ایجاد کند؟ آیا یک کلمه قدرت تغییر زندگی شما را دارد؟ جان گوردون به این سؤال شما جواب مثبت می‌دهد. او در کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد (One word that will change your life) نتیجه تحقیقات خود و همکارانش یعنی دن بریتون و جیمی پیج را با شما به اشتراک گذاشته است.

این محققان در پژوهش‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که شیوهٔ تفکر شما و کلماتی که در صحبت‌هایتان استفاده می‌کنید، ممکن است گرایش‌های قلبی‌تان و در نتیجه کنش‌هایتان را تغییر دهند؛ بنابراین اگر شما کلمه‌ای را به‌عنوان شعار زندگی خود انتخاب کنید، متوجه می‌شوید که در هرجا که پا می‌گذارید و در هر موقعیتی، آن کلمه به یاری شما خواهد آمد.

این ایدهٔ ساده و درعین‌حال قدرتمند که در کتاب حاضر به شما ارائه می‌شود، می‌تواند تأثیر زیادی در زندگی‌تان ایجاد کند. وقتی کلمه خود را کشف کنید، قادر خواهید بود زندگی‌تان را بسیار بهتر و باانگیزه بیشتری ادامه دهید. این کتاب به شما می‌گوید که وقتی کلمه مخصوص زندگی خود را پیدا کنید، به تمرکز و قدرت بالایی دست خواهید یافت.

نویسندگان کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد، عقیده دارند اولین و مهم‌ترین مرحله در این فرایند آن است که به شکلی درونی خود را آماده کنید. آن‌ها همچنین توضیح می‌دهند که چگونه می‌توانید زندگی و تجارت خود را با تمرکز بر روی یک کلمه نظم بدهید. درواقع بی‌نظمی در زندگی منجر به تعویق انداختن کارها می‌شود؛ در مقابل تمرکز و نظم، موفقیت و شفافیت را به همراه دارند.

در نهایت باید گفت این یک کلمه می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی شما مثل ذهنی، جسمی، احساسی، روابط، امور معنوی و مالی تأثیر بگذارد. تنها کافی است سادگی را در جهان خود ایجاد کنید و زندگی‌تان را برای همیشه در جهت مثبتی تغییر دهید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد:

- زندگی ما گاهی اوقات خیلی آشفته، درهم‌وبرهم و پیچیده است. کتاب «کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد» راه ساده‌ای را برای تمرکز به شما نشان می‌دهد. این کتاب شما را به سمت آن چیزی راهنمایی می‌کند که در حال حاضر مهم است و توضیح می‌دهد که از آن به بعد چگونه باید زندگی کنید. (دَن وِبستِر)

- کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد، کتاب بسیار کوچکی است که ایدهٔ بسیار ساده‌ای را منتقل می‌کند. یک کلمهٔ خود را برای سال جدید کشف کنید، آن را همراه داشته باشید، آن را زندگی کنید و تأثیر آن را بر زندگی خود تجربه کنید. اگر بخواهم این کتاب را در «یک کلمه» توصیف کنم، باید بگویم: بسیار گران‌بهاست! (کن بلانچارد)

- من و همسرم کتاب «کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد» را خواندیم و از آن لذت بردیم! کلمهٔ موردعلاقه من برای توصیف این کتاب، قدرتمند است! امروز این کتاب را بخوانید و قدرت «یک کلمه» را بیابید! (لُو هُولتز)

- در 10 سال گذشته از من خواسته شده است تا حداقل 1000 کتاب را در زمینهٔ رهبری، تغییر شخصی و هدف زندگی ویراستاری کنم. اگر مجبور بودم یکی از آن‌ها را انتخاب کنم، انتخاب اول من «کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد» است. چرا؟ این کتاب یک وعدهٔ جسورانه می‌دهد و سپس آن را محقق می‌کند. من تا الان دو بار این کتاب را به طور کامل خوانده‌ام. دَن، جیمی و جان یک هدیه هم تهیه کردند که دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که می‌گوید: زندگی خود را تغییر دهید! (ران فورسِث)

کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد مناسب چه کسانی است؟

افرادی که دوست دارند شناخت بهتری از خودشان داشته باشند و تغییرات مثبتی در درون‌شان ایجاد کنند، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند کمک فراوانی به آن‌ها بکند.

با نویسندگان کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد بیشتر آشنا شویم:

جان گوردون (Jon Gordon) فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. او یکی از برجسته‌ترین نویسندگان و سخنرانان آمریکایی است که در حوزه‌هایی مثل مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی تحقیقات زیادی انجام داده است. وی و مؤسسه مشاوره‌اش به پرورش مدیران، سازمان‌ها و تیم‌های مثبت‌اندیش علاقه‌مند هستند. کتاب‌های پرفروش و سخنرانی‌های این نویسنده توانا الهام‌بخش خوانندگان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان بوده است.

ازجمله کتاب‌های مشهور و پرفروش گوردون می‌توان به «اتوبوس انرژی»، «اردوگاه آموزشی»، «نجار»، «شما ابتدا در رخت‌کن برنده می‌شوید»، «قدرت مدیریت مثبت»، «قدرت تیم مثبت»، «دانه قهوه» و «مثبت بمانید» اشاره کرد.

دن بریتون (Dan Britton) نویسنده، سخنران و مربی انگیزشی است که به مردم برای دنبال‌کردن علاقه خود کمک می‌کند. او همچنین به‌عنوان افسر میدانی با ورزشکاران مسیحی از سال 1990 فعالیت می‌کند.

جیمی پیج (Jimmy Page) نویسنده، سخنران و مربی توسعه فردی است و هدف او الهام بخشیدن و فعال‌کردن پتانسیل و عظمت قهرمانانه در دیگران است. وی پیش از این در صنعت سلامت و تناسب‌اندام، سلامت پزشکی و عملکرد ورزشی فعالیت می‌کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد می‌شنویم:

ما مطمئن هستیم که یک کلمهٔ مخصوص برای شما وجود داره و زمانی که کلمهٔ خودتون رو زندگی می‌کنید، تاثیر عمیقی بر تمام حوزه‌های زندگی‌تون خواهید داشت. یک کلمه تنها برای افراد منتخبی که به شدت انگیزه دارن نیست. در حقیقت برای کسانی که از چیزهای قدیمی خسته شدن و شاید حتی کمی از شکست‌های قبلی آشفته شده باشن، بهتر عمل میکنه. یک کلمه برای یک سال، برای یک زندگی!

در حقیقت تنها یک کار هست که باید انجام بدید تا یک کلمه رو در زندگی‌تون وارد بکنید و شروع به تمرین اون کنید. به بیان دیگه همین که زنده هستید یعنی برای این تمرین واجد شرایطید. شما باید به شدت علاقه‌مند به زندگی کردن با حداکثر توانایی‌های خودتون و تبدیل شدن به بهترین نسخهٔ خودتون باشین. اگر شما اینگونه هستید، پس برای شما یک کلمه وجود داره!

هیچ دستورالعمل مخفی وجود نداره. هیچ دوز و کلکی در کار نیست. ما در حال صحبت دربارهٔ یک کلمه برای برای یک سال و برای یک زندگی هستیم. همین! هرکسی مهارت و توانایی انجام این کارو داره. ما میدونیم که شما می‌تونید این کارو انجام بدید. چون شاهدیم افراد دارای سبک‌های مختلف زندگی که در مراحل مختلفی از زندگیشون به سر می‌برند، قدرت یک کلمه رو تجربه کردن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول: داستان یک کلمه
5 دقیقه
فصل اول / بخش دو: داستان دن
3 دقیقه
فصل اول / بخش سه: داستان جان
8 دقیقه
فصل دوم: قدرت یک کلمه
5 دقیقه
فصل سوم: فرایند یک کلمه
13 دقیقه
فصل چهارم: قلبتان را آماده کنید، به درونتان نگاه کنید
8 دقیقه
فصل پنجم: کلمه‌ی خود را کشف کنید، جستجو کنید
10 دقیقه
فصل ششم: کلمه‌تان را زندگی کنید، مراقب باشید
6 دقیقه
فصل هفتم: فرهنگ «یک کلمه» را اشاعه دهید
13 دقیقه
فصل هشتم: «یک کلمه» در عمل
3 دقیقه
فصل نهم: میراث یک کلمه
6 دقیقه
فصل دهم: یک کلمه‌ی من

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد
نویسنده، ،
مترجمهانیه منشی زاده
راویمهیار ستاری، شهاب ایلکا، بسام قیدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

Hoori
۱۴۰۲/۵/۸
اگر کتاب رو کامل گوش بدید و بتونید اون کلمه‌ی تاثیرگذار رو برای خودتون پیدا کنید یا طبق توصیه‌های کتاب، کاری کنید که اون کلمه بهتون الهام بشه یا گفته بشه و اگر واقعا اون کلمه باعث یک برانگیختگی و قوت قلب و ایجاد انگیزه در شما بشه، اون وقته که میشه گفت این کلمه، زندگی شما رو تغییر میده چراکه در سخت لحظات و پیش بینی نشده‌ی زندگی، اون کلمه می‌تونه نیروی دوباره‌ای به شما بده. ازش به عنوان تجدید قوا استفاده کنید و شما رو از ناامیدی یا از فکر کردن به تسلیم، نجات میده. وقتی کلمه تون رو با کمک کتاب و از ته قلبتون پیدا کردید بعدش به قول نویسنده باید کلمه‌ی خودتون رو زندگی کنید. البته در این کتاب، قدم به قدم راهنمایی میکنه و کمک می‌کنه تا بتونید کلمه‌ی مخصوص به خودتون رو پیدا کنید و از تاثیراتش روی وجود و زندگیتون بهره ببرید. در ضمن، گویندگی این کتاب، بسیار عالی انجام شده و شنیدن را لذت بخش میکند. پیشنهاد میکنم حتما استفاده بفرمایید
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
سلام و عرض ادب من به کتاب ۵ستاره میدم چونکه واقعا محشره و علمی و عملیه و یه راه کاملا حقیقی و واقعی برای اثر گذاری روی ضمیرناخودآگاه و شرطی کردن ذهن است کلا کتاب ساده و روان و قابل فهمی است من قبلا هم از این سبک روش‌ها استفاده کرده بودم ولی الان دیگه علم دقیق این کار رو با مطالعه و گوش دادن به این کتاب بدست آوردم روای خوبی داره و از شنیدن کتاب حتما لذت خواهید برد، کتاب مناسب افرادی است که از وضع کنونی زندگیشان خسته شدن و میخوان یه تغییر واقعی ایجاد کنن و بر روی تغییری که میخوان یا خواسته شون متمرکز بمونن، با ساده‌ترین ابزار فقط یک کلمه، دوستان کتاب خوان پیشنهاد میکنم نسخه متنی و اگه فرصت مطالعه ندارید نسخه صوتی رو تهیه کنید بینش و علمی که کتاب بهتون میده بارها بیشتر از هزینه ناچیزی هست که برای خریدش پرداخت میکنید. سپاس فروان از مجمومه کتابراه
مینابرزگری
۱۴۰۲/۱/۷
سلام!
شاید بارها شده در اوایل سال نو برنامه ریزی‌هایی رو انجام‌بدید و پس از گذشت زمان با شکست مواجه شوید!
یا حتی انگیزه اتان کم یا ندانید مشکل از کجاست!
این کتاب به شما یاد میده و نشون میده یه کلمه در یک سال زندگی شما چقدر قراره تاثیر بزاره... روی بعد جشمانی روحی اجتماعی و.... شما تاثیر مثبت
و زیادی میزاره!
به علاوه اینکه به هدفهای خود میرسید...
مثل اینکه به شما‌بگن ۶۰ دقیقه زمان دارید تااین درخت رو قطع کنید
صد البته همه ما ترجیح میدیم ۵۰ دقیقه به تیز کردن تبر بپردازیم و ۱۰ دقیقه قطع کردن ان... نه بالعکس!
پس بخوانیدو لذت ببرید و راه را به اسانی پیدا کنید
این کتاب فوق..... الادس!!! 😍🥰
SH
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
با سلام 📕📚
یک راه حل جایگزین برای هدفگذاری روش ” یک کلمه ”. چند روزی باید فکر کنید، تمرکز کنید، قلبتان را برای انتخاب “یک کلمه” برای یک سال پیش رو آماده کنید، ارزش‌هایتان را بررسی کنید. سپس به جای نوشتن جملات انتزاعی یا اهدافی دور از ذهن فقط و فقط “یک کلمه” ملموس را برای سال جدید انتخاب کنید…
با تشکر از کتابراه 📚
آزاده عمیدی
۱۴۰۱/۸/۲۰
این روش فوق العاده است و من نتیجه گرفتم، قبل از اینکه این کتاب بخونم من این روش رو انجام داده‌ام بدون اینکه از این روش اطلاع داشته باشم، خیلی خیلی کمک کننده است و سرعت رشد تتان را چند برابر میکنه
دوستان پیشنهاد میکنم حتما این کتاب گوش کنید و انجامش بدید خودتان شگفت زده میشود
اصغر مشایخی
۱۴۰۲/۸/۱۵
اول از همه اینکه بسیار روان بود صوت کتاب، قبل از اینکه کتاب بخونید یا گوش کنید این نیاز باید داشته باشید برای تغییر و اصلاح زندگی بعد شروع به خوندن یا گوش کردن کتاب بکنید به نظر من دو یا سه بار با تمام حواس جمعی این کتاب رو بخونید.
Parinaz Jeddi
۱۴۰۱/۱۲/۴
کتاب خوبی بود اینکه یاد میده ذهنمون رو روی یه کلمه متمرکز کنیم و تلاش و توجه مون رو یکی کنیم نتیجه بخش میتونه باشه
نگین راد
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتاب خوبی هست و واقعا باید کلمه تغییری در زندگیمونو هر چه زودتر پیدا کنیم و استفاده کنیم
مجتبی استادرحیمی
۱۴۰۰/۸/۲
به تنهایی بعنوان یک برنامه تغییر، کافی نیست ولی کمک خوبیه برا دستیابی به اهداف اصلی زندگی.
mehrad namakshenas
۱۴۰۱/۸/۲۶
حتما توصیه میکنم یکبارم شده این کتاب گوش کنین
سونیا حقیقی
۱۴۰۳/۱/۳۱
خوب بود کتاب عالی بود
rana
۱۴۰۲/۳/۲۵
یکمی خسته کنندس شاید زیادی کش داره
زهرا بخشی
۱۴۰۱/۸/۶
گوش کردم وکلمه خودم روپیداکردم
nazanin mirmasoum
۱۴۰۱/۶/۹
عالی بود روی من تاثیر خوبی داست
علی جهانی
۱۴۰۰/۷/۱۵
برای کسانی که هیچ هدفی ندارند خوبه
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

برای دریافت کتاب صوتی کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.