معرفی و دانلود کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول

عکس جلد کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول

ایده‌های کارآمد را درباره‌ی بازاریابی و ثروتمند شدن در کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول بشنوید. آنتونی رابینز و فرانک کرن در این کتاب صوتی با یکدیگر پیرامون مباحثی همچون ثروت، سرمایه و بازار به گفت‌وگو می‌پردازند.

درباره‌ی کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول

آنتونی رابینز در کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول (The New Money Masters) از طریق مدل‌سازی و استخراج بهترین استراتژی‌ها در زمینه‌ی بازاریابی به شما کمک می‌کند تا در کسب‌وکار خود پله‌های ترقی را طی کنید و موفقیت مالی و اقتصادی را از آن خود سازید. با اعمال کردن ایده‌های آنتونی رابینز در کسب‌وکارتان، فصل جدیدی را در زمینه‌ی درآمدزایی برای خود رقم بزنید.

در این کتاب صوتی از بازاریاب‌های اینترنتی پیشرو در جهان مطالب بسیاری خواهید آموخت. آنتونی رابینز و فرانک کرن دو استاد کارکشته در زمینه‌ی بازاریابی و سرمایه‌داری هستند که کار و زندگی حرفه‌ای خود را با هیچ شروع کردند و اکنون در زمره‌ی بزرگترین میلیاردرهای جهان به شمار می‌آیند. آن‌ها در این کتاب صوتی به گفت‌وگو با یکدیگر می‌پردازند و حول محور مفاهیمی همچون بازار پول، سرمایه و ثروت، و نیز کتاب جدید رابینز با عنوان «استاد بازی پول شوید»، مطالب مهمی را بازگو می‌کنند.

کتاب «استاد بازی پول شوید» که با عنوان «اهرم‌های پولدار شدن» نیز ترجمه شده است، هسته‌ی اصلی گفت‌وگوهای آنتونی رابینز و فرانک کرن را در این کتاب صوتی تشکیل می‌دهد. این اثر برای نخستین بار در سال 2014 منتشر شد. آنتونی رابینز در این کتاب، خوانندگان را با هر سطحی از درآمد رهنمون می‌سازد تا از طریق ایجاد یک برنامه‌ی درآمدزایی مادام‌العمر، مراحلی را طی کنند تا از نظر مالی آزاد شوند. این کتاب اطلاعات ارزشمند و شیوه‌های کارآمدی را برای نظم بخشیدن به امور مالی شما ارائه می‌دهد.

آنتونی رابینز و فرانک کرن، نه تنها بر اصول و قواعد بازاریابی اشراف کامل دارند، بلکه بر مفاهیم مهمی همچون هنر زندگی کردن، خدمت به مشتریان به روش‌های نوین و الهام‌بخشی به دیگران برای تبدیل شدن به نسل بعدی کارآفرینان نیز تسلط کامل دارند. ترجمه‌ی موعود کوهکن از این کتاب صوتی به همت نشر صوتی کلید آموزش تهیه و منتشر شده است و آن را با صدای مهدی سعادتی می‌شنوید.

کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مباحث پیرامون ثروت، پول و سرمایه علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با آنتونی رابینز و فرانک کرن بیشتر آشنا شویم

حیطه‌ی اصلی فعالیت حرفه‌ای آنتونی رابینز (Anthony Robbins)، نویسنده و سخنران آمریکایی، در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت و خودیاری است. او بیشتر شهرت خود را مدیون مجموعه‌کتاب‌هایی‌ست که تا کنون در این حوزه نوشته است. آنتونی رابینز در حال حاضر بنیانگذار و رئیس هیئت‌مدیره‌ی بنیاد آنتونی رابینز در آمریکا است که به افراد و سازمان‌های مختلف کمک می‌کند عملکرد خود را بهبود ببخشند و در مسیر موفقیت قدم بردارند. «365 گام به سوی موفقیت»، «ارزش‌های زندگی و رؤیای سرنوشت»، «آینده‌ی خود را بسازید» و «از واماندگی تا شکوفایی» عناوین تعدادی از آثار رابینز هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

فرانک کرن (Frank Kern) خالق یک روش بازاریابی خودکار به‌نام پاسخ دینامیک رفتاری به شمار می‌رود که چرخه‌ی فروش شما را با سفارشی کردن پیام‌های بازاریابی بر اساس رفتار مشتری بالقوه سرعت می‌بخشد. او همچنین روش‌های نوینی برای تبلیغات ابداع کرده است که با استفاده از آن‌ها مشتریان بالقوه قبل از اینکه بخواهید چیزی را به آن‌ها بفروشید، کسب‌وکار شما را می‌شناسند و به آن اعتماد می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول می‌شنویم

نیازی نیست که شما یه سرمایه‌گذار پیشرفته باشید. ممکنه شما یه مادر خونه‌دار باشید، یا یه جوونی که از دانشگاه تازه فارغ‌التحصیل شده. با خوندن این کتاب شما هفت گام رو یاد می‌گیرید. هر گام شما رو یه مرحله به اون چیزی که می‌خواید از نظر مالی بشید نزدیک‌تر می‌کنه و برای این کار از گفته‌های بهترین افراد تو این زمینه بهره می‌گیرید. پس شما با یکی از بهترین یا شاید حتی بهترین سرمایه‌گذار تاریخ، ری دالیو، مصاحبه کرده‌اید. و شما این اطلاعات رو از اون به دست آورده‌اید که تا به حال هیچ‌کس موفق نشده اون رو به دست بیاره.

می‌دونی؛ زیاد هم منو حیرت‌زده نمی‌کنه. چون مسلمه شما می‌تونید این کار رو بکنید و اونم به شما اونو می‌گه. پس اون این اطلاعات رو در اختیار شما می‌گذاره و شما با اون چیکار می‌کنید؟ اگه من بودم فوراً به این فکر می‌کردم که اون می‌تونه این فرمول رو به کار ببنده چون اون در این زمینه سوپرمن به حساب می‌آد. اما شما چطور اطمینان حاصل کردید که هر آدم معمولی می‌تونه از این فرمول استفاده کنه و موفق بشه؟ خب من سراغ چندتا مؤسسه‌ی مالی مختلف رفتم و گفتم لطفاً این فرمول رو تو 30، 40 و 75 سال اخیر آزمایش کنید تا ببینم چطور جواب می‌ده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
63 دقیقه
قسمت اول
82 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول
نویسنده،
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول

صادق شهسواری پور
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
در واقع مصاحبه آنتنی رابینز هست در مورد کتاب ماشین پول سازی و در واقع خلاصه از کتاب را میگه و موضوعات کتاب را باز می‌کنه. بهتر بود عنوانش میگذاشتن گفتگو با آنتونی رابینز درباره کتاب ماشین پول سازی. در مجموع نکاتی در مورد پس انداز پول میگه و سرمایه گذاری پس انداز مذکور و یک سری مصاحبه کرده با افراد ثروتمند آمریکا و استراتژی اون‌ها در مورد خلق ثروت بیان می‌کنه در مجموع خوب بود
پدرام کرمی
۱۴۰۲/۲/۱۹
با سلام:
کتاب جالبیه ولی اول باید حتما خود کتاب رابینز رو بخونی و بعد بیایی سر وقت‌ای مساحبه
سیدجواد علیزاده
۱۴۰۱/۱۱/۶
اصلا نگیرید چون هیچی بهتون اضافه نمیشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول

برای دریافت کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره‌ی پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.