معرفی و دانلود کتاب عقاب شو

عکس جلد کتاب عقاب شو
قیمت:
۵۸,۲۴۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عقاب شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عقاب شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عقاب شو

مرضیه قریشی در کتاب عقاب شو، اقدام به ترسیم و ارائه‌ی الگو و نقشه‌ای می‌کند که در ایجاد تغییر و تحولات رفتاری و گفتاری یاری‌رسان شما خواهد بود. گاهی اوقات همه‌ی ما نیاز داریم که در رفتار و گفتارمان یک بازنگری داشته باشیم تا متوجه کاستی‌ها و نقایص آن‌ها شویم. این آگاهی به ما کمک می‌کند که اولاً متوجه شویم مشکلات ما ناشی از چیست و دوماً برای اصلاح آن‌ها و ایجاد تغییراتی بنیادی در بینش و روش خود در زندگی، دست‌به‌کار شویم. نویسنده‌ی کتاب عقاب شو سعی نموده با بهره‌گیری از زبانی سلیس و روان و جملات ساده، خوانش و درک این کتاب را برای مخاطبان آسان سازد.

کتاب عقاب شو برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افردی که در پی ایجاد تغییراتی در رفتار و گفتار و همچنین شخصیت خود هستند و می‌خواهند همچون عقابی همواره در اوج خود زندگی کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب عقاب شو می‌خوانیم

وقتی از دور به زندگی مردم نگاه می‌کنیم و عکس‌های خانوادگی آن‌ها را که در مسافرت‌ها، هتل‌ها و ماشین‌های گران قیمت در حالی که لبخند می‌زنند می‌بینیم، با خودمان فکر می‌کنیم که چقدر آن‌ها خوشبخت هستند و شاید فکر می‌کنیم که ما از قافله خوشبختی عقب مانده‌ایم و یا حتی چقدر بدبخت هستیم. کسانی که در این زمینه سال‌ها تحقیق و بررسی انجام داده‌اند می‌گویند که خوشبختی هیچ ربطی به شرایط ندارد؛ خوشبختی فقط و فقط یک غریزه احساسی است؛ حتی می‌توان در کلبه‌ای کوچک و بدون امکانات خاصی زندگی کرد ولی عمیقاً از زندگی خویش احساس رضایتمندی کرد و خود را خوشبخت دانست یا برعکس، فردی در بهترین شرایط رفاهی زندگی کند و هیچ احساس خوبی به خود و خانواده خود نداشته باشد و احساس نارضایتی و بدبختی کند.

خوشبختی، یک احساس رضایت کامل از وجود خود است؛ برای اینکه خودت را خوشبخت بدانی و احساس خوبی به خود داشته باشی؛ باید عاشقانه خودت را دوست داشته باشی و هیچ فرقی برایت نداشته باشد که تو ثروتمند هستی یا خیر، در نظر مردم زیبا و خوشگل هستی و یا خیر، عالم و باسواد هستی یا خیر، دارای تناسب اندام عالی هست یا خیر. وجود خودت را باید ارزشمند بدانی، نه شرایط را؛ این ارزشمندی وجود تو، عزت نفس تو است و باعث می‌شود که تو اعتماد به نفس نیز پیدا کنی؛ در این دنیا همه چیز به تو بستگی دارد، به درون تو، به طرز تفکر تو، به احساس تو و به عملکرد تو؛ نه به دنیای بیرون تو و شرایطی که تو در آن زندگی می‌کنی. وقتی تو خودت را ارزشمند می‌دانی، برای چنین موجود ارزشمندی فرقی نمی‌کند که اکنون در چه شرایطی است؛ مثلاً یک ‌تکه طلا که ارزشمند است، فرقی نمی‌کند بر گردن زنی زیبا باشد یا در ویترین مغازه‌ها، یا بدون اطلاع کسی در معادن، زیر خروار‌ها خاک پنهان باشد یا در اعماق دریا؛ این‌ها ارزش طلا را کم نمی‌کند، هر کجا که باشد وجودش ارزشمند است.

فهرست مطالب کتاب

توصیه نامه
تقدیم نامه
پیشگفتار
انرژی ما
تفاوت دیدگاه
افکار افراد موفق
اردک هستید یا عقاب؟
علم تا عمل
به تصمیم خود متعهد باشید
رسیدن به آرزوها
شادی یا غم
خوشبختی
مسئولیت پذیری
احساسات
عاشقانه‌ها
که هستم؟
این ‌همه ارزشمندی به چه ‌کار ما می‌آید؟
همه‌چیز را میدانم
عدالت
آینده‌نگری
عجله
بخشایش
آزاد و رها
رفتارهای یک انسان سالم
روح ارزشمند است
قوی‌ترین ارتعاش جهان
تغییرها ناگریزند
بصیرت
حرف آخر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عقاب شو
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-7527-62-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عقاب شو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عقاب شو

برای دریافت کتاب عقاب شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.