معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟

آیا می‌دانید اصلی‌ترین دلیل کم‌خونی چیست؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟ با معرفی علائم کم‌خونی و مواد غذایی مفید برای درمان آن، به شما کمک می‌کند از بروز این بیماری در بدن خود جلوگیری کنید و زندگی سالم‌تری داشته باشید. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم:

اگر به‌تازگی احساس می‌کنید که زود خسته می‌شوید، تپش قلب دارید، رنگتان پریده، حوصله ندارید، اشتهایتان کم شده یا سردرد دارید، بهتر است برای بررسی احتمال کم‌خونی به پزشک مراجعه کنید. کم‌خونی را می‌توان یکی از بیماری‌های شایعی دانست که در اثر کمبود گلبول قرمز یا هموگلوبین در خون ایجاد می‌شود.

وقتی گلبول‌های قرمز به میزان زیادی در بدن افت می‌کنند، جریان اکسیژن موردنیاز در ماهیچه‌ها نیز کم می‌شود. مهم‌ترین علائم کم‌خونی مواردی مثل خستگی، حساسیت به سرما، سرگیجه، تحریک‌پذیری و زودرنجی، احساس گرسنگی، تنگی تنفس و ضربان قلب نامنظم هستند. اگر بخواهیم عوامل بروز این بیماری را برشماریم، باید بگوییم چیزهای مختلفی می‌توانند باعث بروز آن شوند.

در برخی از مواقع مغز استخوان هموگلوبین تولید نمی‌کند یا اگر تولید کند، به شکل خونریزی از بدن دفع می‌شود. فقر آهن را می‌توان دلیل اصلی کم‌خونی دانست. آهن ماده‌ای ضروری برای بدن است که در خوراکی‌هایی مثل سبزی‌ها با برگ‌های تیره، آجیل‌ها و دانه‌ها، گوشت قرمز کم‌چرب و سینۀ مرغ کباب شده وجود دارد. اما سؤال اصلی این است که راه درمان کم‌خونی چیست؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟ با ارائه رژیم‌های غذایی مناسب به شما کمک می‌کند تا کم‌خونی را در مدت‌زمان کوتاهی در بدن خود از بین ببرید. با استفاده از رژیم غذایی مناسبی که در این فایل صوتی به شما معرفی می‌شود، دیگر نیاز به مصرف مرتب قرص‌های آهن ندارید. همچنین متوجه می‌شوید که افراد کم‌خون چه ویژگی‌هایی دارند و چگونه می‌توان از کم‌خونی جلوگیری کرد.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال روشی مناسب و کارساز برای درمان کم‌خونی هستید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم می‌شنویم:

اگرچه امروزه با پیشرفت علم بشر توانسته است مواد و عناصر تشکیل‌دهندهٔ هر مادهٔ مغذی را تشخیص دهد و از آن به‌عنوان درمان‌کنندهٔ کمبودهای بدن استفاده کند، اما درست نیست که غذا را صرفاً به‌عنوان دارو بشناسیم. درست است که تکمیل کردن رژیم غذایی‌تان با غذاهای سرشار از آهن یک گام عالی در مسیر درست است و می‌تواند به تقویت و حفظ سطوح سالم آهن کمک کند، اما درهرصورت باید با پزشکتان صحبت کنید و هرگز خوددرمانی نکنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟

Hosseinj Karimi
۱۴۰۱/۲/۱۹
مختصر و مفید بود میتوانستند با جزیات بیشتری در مورد منابع توضیح دهند و منابع بیشتری را معرفی کنند اما فقط منابعی که مقدار آهن نسبتا بیشتری دارند را گفتند
مجیدرضا اکبرزاده
۱۴۰۱/۱/۱۶
تازه فهمیدم تمامی سردردهای بخاطر کم خونی هست
اصغر ریسی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
عالیه واقعا به کارم اومد
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۹/۲
میتونست کامل تر باشه
سید مهرداد اکبری
۱۴۰۱/۳/۲۰
در حد یه جستجو تو اینترنت توضیح داده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه کم‌خونی را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.