معرفی و دانلود کتاب قهرمان

عکس جلد کتاب قهرمان
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قهرمان

هنگامی که پا به راه بگذارید، به قهرمانی تبدیل شده‌اید که قصد دارد زندگی خود را تغییر دهد. کتاب قهرمان اثر راندا برن، حاصل مصاحبه با دوازده فرد موفق است که پیش از این، راه خودشناسی و موفقیت را پیموده‌اند و اکنون به معلمانی تبدیل شده‌اند تا شما را در تبدیل شدن به قهرمان زندگی خود یاری کنند.

درباره‌ی کتاب قهرمان

رسیدن به زندگی مطلوبی که همیشه در آرزویش بوده‌اید، نیازمند تلاش و ممارست است؛ اما مهم‌تر از آن، بهره بردن از آموزه‌های کسانی است که خود راه موفقیت را پیموده‌اند و اکنون در نقش معلمانی دلسوز، می‌خواهند شما را نیز برای رسیدن به اهدافتان یاری کنند.

راندا برن (Rhonda Byrne)، با نگارش مجموعه کتاب‌های راز و به‌خصوص کتاب قهرمان (Hero)، تلاش کرد راهنمایی جامع را در اختیار طالبان تغییر و رسیدن به موفقیت قرار دهد. با این حال، خود نیز به سفری معنوی و قهرمانانه قدم گذاشت؛ سفری که سرچشمه‌ی صداقت و کمال در آثار اوست.

اگر خواهان رسیدن به اهداف و زندگی پرمعنا هستید، شما نیز باید سفر خود را آغاز کنید و قهرمان این داستان هم خود شمایید. همه چیز در ذهن شماست و این جمله، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آموزه‌ی قانون جذب است؛ قانونی که همه‌جا و همه‌وقت حضور دارد و آنچه را به شما عرضه می‌کند که خواسته‌اید.

با قدم گذاشتن در راه تعالی، درمی‌یابید که همه‌چیز چه اندازه زیبا و چشم‌نواز است: کوه‌ها، دشت‌ها و جنگل‌ها، گیاهان و موجودات ناشناخته و بسیاری چیزهای دیگر، سر راه شما قرار دارند؛ اما در طرف دیگر، سختی‌ها و مشکلات کمین کرده‌اند. نشیب و فرازها یکی پس از دیگری آشکار می‌شوند؛ اما مگر روند طبیعی زندگی چنین نیست؟ آسانی و سختی، غم و شادی، آرامش و اضطراب، همه و همه نشان می‌دهند که جهان سرشار از دوگانه‌هایی است که باید با آن‌ها مواجه شد.

اگر قهرمان واقعی زندگی خود باشید، همانطور که از فرازها شاد می‌شوید، نشیب‌ها را از خاطر نمی‌برید و برای حل مشکل آن‌ها، دست به کار می‌شوید. کتاب قهرمان، به شما می‌آموزد چگونه برای پیمودن راهی که در نهایت به زندگی ایده‌آل می‌انجامد، موانع را از سر راه کنار بزنید و وجود خود را برای جذب همه‌ی خوبی‌ها و موفقیت آماده کنید.

توصیه‌های بهترین معلمان معنوی و موفق‌ترین انسان‌های حال حاضر، شما را به همان نقطه‌ای می‌رساند که قصد داشته‌اید و شما را در قهرمان مسیر زندگی خود شدن یاری می‌کند. قانون جذب، قادر است انجام هرکاری است، حتی سخت‌ترین کارهایی که حتی انتظارش را ندارید.

کتاب قهرمان مناسب چه کسانی است؟

این اثر کاربردی به هر کس که قصد تغییر و بهبود زندگی خود را دارد پیشنهاد می‌شود. با خواندن این کتاب، سفری قهرمانانه را به سمت زندگی رؤیایی خود خواهید پیمود.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن با نگارش سری کتاب‌های راز به اوج شهرت رسید. آثار او عمدتاً در زمینه‌ی رسیدن به خواسته‌ها با استفاده از قانون جذب و از خلال مصاحبه با برترین معلمان معنوی شکل گرفته‌اند. این نویسنده‌ی مشهور استرالیایی-آمریکایی در سال 2007 به عنوان تأثیرگذارترین فرد دنیا از سوی مجله‌ی تایم شناخته شد. از دیگر آثار برن می‌توان به «آموزه‌های روزانه‌ی راز»، «قانون جذب»، «راز هستی»، «قدرت» و «معجزه‌ی سپاس‌گزاری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب قهرمان می‌خوانیم

این کار سخت بود، پر از چالش، و من خیلی از خودم مایه گذاشتم. اما آن ازخودگذشتگی‌ها خواست خودم بود، چون دنبال‌کردن رویایم برای قهرمان دنیا شدن خیلی مهم‌تر از پول درآوردن بود.

همه‌ی ما به خوراک و سرپناه و لباس نیاز داریم. اما دنبال مال دنیا بودن صرفاً به‌قصد تملک، ما را از آزادی زندگی به‌راستی پربار و رضایت‌بخش محروم می‌کند. نگذار کار دنیا وارونه شود و به‌جای دنبال‌کردن رویاهایت، فکر تأمین مالی و جمع‌آوری مال و منال هدف زندگی‌ات شود. جالب اینجاست که وقتی تصمیم بگیری به‌جای امنیت مالی دنبال‌کردن رویاهایت را انتخاب کنی، کلی دارایی مادی و زندگی غنی و رضایت‌بخش نصیب تو خواهد شد.

به‌علاوه، چیزی به‌دست می‌آوری که هرگز نمی‌توانی آن را با پول بخری؛ احساس موفقیت و خشنودی و رضایت تو به اوج خواهد رسید. البته باز هم دلت می‌خواهد کارهای بیشتری بکنی و همچنان به رویاهایت تکیه کنی، اما وقتی احساس رضایت کامل از پاگذاشتن در این سفر قهرمانانه وجودت را در برگرفت، تردید نخواهی کرد. این کاری است که برای انجامش به دنیا آمده‌ای. و تمام آنچه از دلِ پیروی از مقصودت نصیب تو می‌شود، همان است که موقع ترک این دنیا با خودت می‌بری.

کاری نکن آخر عمر افسوس بخوری که چرا خیلی کارها را انجام ندادی. زندگی تو ارزشمند است. اگر به خودت خیانت کنی، به سعادتی که ناامیدانه در جستجویش هستی دست نمی‌یابی، چون سعادت واقعی از تحقق رویاهایت سرچشمه می‌گیرد. تصورش را بکن چه حالی دارد که بی‌هیچ احساس تأسفی به پایان عمرت برسی. تصورش را بکن تمام کارهایی را که در گذشته انجام داده‌ای مرور کنی و احساس رضایتی وافر همه‌ی وجودت را دربرگیرد.

فهرست مطالب کتاب

بخش نخست: رویا
فراخوانی برای آغاز ماجرا
جواب رد به فراخوان
تشخیص رویاهایت
دنبال خوشبختی برو
بخش دوم: قهرمان
باور
نظر به آینده
ذهنیت قهرمان
قلب قهرمان
روش قهرمان
تعهد
بخش سوم: جستجو
راه پیچ‌در‌پیچ
مخالفان و حامیان
راه دشوار و معجزات
آزمون دشوار
بخش چهارم: پبروزی
پاداش
زیستن چنان‌که شایسته‌ی زندگی است
قهرمان درون تو
چهره‌های قهرمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قهرمان
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات238
زبانفارسی
شابک978-600-340-007-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قهرمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قهرمان

برای دریافت کتاب قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.