معرفی و دانلود کتاب هاله درمانی: تمرینات ساده برای پاکسازی و خوانش رنگ‌های هاله

عکس جلد کتاب هاله درمانی: تمرینات ساده برای پاکسازی و خوانش رنگ‌های هاله
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هاله درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاله درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاله درمانی: تمرینات ساده برای پاکسازی و خوانش رنگ‌های هاله

اگر برای آغاز سفری رنگارنگ به دنیای هاله‌ها آماده‌اید و قصد دارید برای درمان دردهای جسمانی خود از داروهای معنوی استفاده کنید، وقت آن رسیده که با مطالعه‌ی کتاب هاله درمانی، نوشته‌ی لورا استایلر، خود را به یک تجربه‌ی روحانی و کاملاً متفاوت مهمان کنید. نویسنده‌ی این کتاب از انواع هاله‌ها می‌گوید و به شما می‌آموزد که با استفاده از راهکارهای عملی، سلامت جسمانی و روحی خود را تضمین کنند.

درباره‌ی کتاب هاله درمانی

نخستین جرقه‌های نگارش کتاب هاله درمانی (The Little Book of Aura Healing) به زمانی برمی‌گردد که لورا استایلر (Laura Styler) برای نجات از درد رماتیسمش به یک مدرسه‌ی شفا پناه برده بود. در همین مکان بود که این نویسنده با کمک و راهنمایی‌هایی استادانش به کشف هاله‌های خود رسید. لورا استایلر که از این درک عمیق هیجان‌زده و مشتاق بود، تصمیم گرفت تا با آگاهی دادن به سایر انسان‌ها، ایشان را از وجود پدیده‌‌ شگفت‌انگیزی به نام هاله‌ی انسانی آگاه کند. نتیجه آگاهی از هاله‌ها و هاله‌درمانی این است که انسان‌ها می‌توانند به‌جای مراجعه به انواع و اقسام قرص‌ها رنگارنگ یا حتی تیغ جراحی، بسیاری از دردها و اختلالات جسمانی خود را برای همیشه درمان کنند.

لورا استایلر سال‌هاست که علاوه بر پژوهش در حوزه‌ی هاله‌ها، به‌عنوان درمانگر معنوی نیز به انسان‌ها یاری می‌رساند. کتاب هاله‌درمانی چکیده‌ی مطالعات و تجربیات نویسنده در طول این سال‌هاست که در اختیار شما قرار می‌گیرد. در حقیقت، کتاب حاضر مانند دفترچه‌ی راهنمایی است که شما را از چیستی و چگونگی هاله‌ها و همین‌طور راه‌های تشخیص انواع هاله‌ها آشنا می‌کند. سفر رنگارنگ و بی‌نهایت شگفت‌انگیزی که جلوه‌های جدیدی را از وجود شما به خودتان نشان می‌دهد. آشنایی با هاله‌های نامتعادل و تبدیل آن‌ها به هاله‌های متعادل از طریق انرژی افکار و احساسات و همچنین شناخت چاکراها و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها آموزه‌های اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهد.

اگر مشتاق آشنایی با دنیای هاله‌ها هستید اما از پیچیدگی‌ها و ناشناخته‌های آن واهمه دارید، اصلا نگران نباشید! لورا استایلر تا آخرین لحظه در کنار شماست تا ابتدا در بخش‌های اولیه‌ی کتاب با انواع هاله‌ها و رنگ آ‌ن‌ها در حالات گوناگون آشنا شوید و سپس تکنیک‌هایی را بیاموزید که با تغییر رنگ هاله‌هایتان، حال خوش و زندگی شادتری را به خود هدیه بدهید. اگر هنوز نگران پیچیده بودن مطالب هستید باید بگوییم که کتاب هاله درمانی برای مخاطب عام به نگارش درآمده و شما برای فراگیری آموزه‌های آن به دانش قبلی در این خصوص نیازی ندارید. ترجمه‌ی روان یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان در خوانش هر چه بهتر این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

نکوداشت‌های کتاب هاله درمانی

  • یکی از بهترین آثاری که تاکنون درباره‌ی انرژی‌درمانی تألیف شده! (کریستین هاسلر، نویسنده‌ی آمریکایی)
  • این اثر هدیه‌ای گرانبها به بشریت تقدیم می‌کند؛ قطعه‌ای گمشده از خرد باستانی و شفابخش درونی برای تک‌تک ما. (لیندا مولینا، نویسنده‌ی کتاب‌های روانشناختی)

کتاب هاله درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از علاقمندان کتاب‌های روانشناسی و خودسازی هستید، خواندن این کتاب را هرگز از دست ندهید. خواندن کتاب هاله درمانی یک فرصت عالی برای تمام مخاطبان کتاب‌های ماوراءالطبیعه و علاقمندان علم متافیزیک است.

با لورا استایلر بیشتر آشنا شویم

لورا استایلر نویسنده‌ی آمریکایی و از فعالان حوزه‌ی انرژی درمانی است. او که تجربه‌ی شفا و بهبود از بیماری جسمانی را به کمک هاله‌درمانی داشته، مأموریت خود را بیدار کردن قدرت درونی افراد می‌داند. لورا استایلر موفق شده در این حوزه چندین مدرک معتبر کسب کند و در کنار آن به روزنامه‌نگاری بپردازد.

در بخشی از کتاب هاله درمانی می‌خوانیم

می‌توانید هاله را به‌عنوان یک نقشه گنج با کد رنگی پر از اطلاعات و موهبت‌هایی درباره خودتان تصور کنید. هر هیجانی که احساس می‌کنید، حالتی که تجربه می‌کنید، فکری که دارید، و تصویر ذهنی‌ای که می‌سازید، الگوها و امواج رنگ و انرژی را در سراسر هاله شما تشکیل می‌دهد. این نقشه نشان می‌دهد در کجای هاله سلامت و تعادل یا عدم تعادل و مشکل خواهید یافت. بسیاری از اطلاعاتی که برای شفا و پاکسازی هاله نیاز دارید در رنگ‌های مختلف کدگذاری شده است. این فصل به شما کمک می‌کند تا رنگ‌ها را رمزگشایی کنید و به انرژی ظریف اطراف خود معنای عمیق‌تری ببخشید.

درحالی‌که فرکانس رنگ خاصی برای هر لایه از هاله و چاکرا وجود دارد، همه ما با سایه‌ها، رنگ‌ها و تناژهای مختلف منحصربه‌فرد هستیم، بنابراین به خاطر داشته باشید امکان دارد تفاوت‌هایی بین افرادی دیده شود. اساساً هر چه رنگ‌ها در هاله پر جنب‌وجوش‌تر باشند، سلامت و تندرستی بیشتری تجربه می‌شود. رنگ‌های پرجنب‌وجوش یک نشانه قوی هستند که شما در قسمتی از بدن خود که به آن‌ها توجه می‌کنید تعادل دارید. اگر رنگ شسته شده یا روشن‌تر از حد معمول باشد، نشان‌دهنده قسمتی است که زمان زیادی را با آن نمی‌گذرانید یا ممکن است انرژی‌تان تخلیه شده باشد. مراقبت از خود و حمایت از این قسمت‌ها در زندگی مثمر ثمر خواهد بود. اگر رنگ تیره یا گل‌آلود باشد، معمولاً نشانه‌ای از وجود احساسات یا انرژی سرکوب یا مسدود شده است. شما به دنبال آگاهی بیشتری در این زمینه‌ها هستید و تمرین‌ها یا تکنیک‌هایی را می‌آموزید تا به راحتی آنچه را که به آن دلبسته‌اید، رها کنید.

همانطور که در خواندن رنگ‌ها در هاله و درون خود مهارت بیشتری پیدا می‌کنید هاله‌های دیگران را هم بهتر می‌شناسید و می‌فهمید در باطن همه ما چیزهای یکسانی وجود دارد: دوست داشته شدن، ارزشمند بودن، شنیده شدن و درک شدن. بیشترین درد و رنج ناشی از تجارب برآورده نشدن این نیازهای واقعی است.

حال بیایید رابطه خود را با رنگ در هاله و همچنین آنچه در مورد سلامتی و بهزیستی‌مان به ما می‌گوید و چگونگی ارتباط آن با خود و دنیای اطراف بررسی کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل یک: مقدمه‌ای بر هاله‌ها
لایه اتری
لایه عاطفی
لایه ذهنی
لایه کلیشه‌ای اتری
لایه آسمانی
لایه کلیشه‌ای یا کالبد
فصل دو: رنگ‌های هاله
رنگ قرمز
رنگ نارنجی
رنگ زرد
رنگ سبز
رنگ آبی
رنگ نیلی
رنگ طلایی
رنگ سفید
فصل سه: هاله و انرژی‌درمانی
چاکرای ریشه
چاکرای خاجی
چاکرای شبکه خورشیدی
چاکرای قلب
چاکرای گلو
چاکرای چشم سوم
چاکرای تاج
فصل چهار: خوانش هاله
فصل پنج: التیام هاله
حمام پاکسازی هاله
روشن کردن اسماج تشریفاتی و فعال‌سازی دوباره
پاکسازی هاله با سلنیت
سوزاندن نمک اپسوم
مراسم آتش برای رهاسازی عواطف
فصل شش: تقویت و حفظ سلامت هاله
نتیجه‌گیری: پذیرش هاله

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاله درمانی: تمرینات ساده برای پاکسازی و خوانش رنگ‌های هاله
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-964-233-464-3
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هاله درمانی

sara
۱۴۰۲/۹/۱۷
کتاب هاله درمانی؛ یه کتاب همه چیز درباره هاله‌های شما نیست اما اطلاعات جامع و نسبتا خوبی بهتون میده تا یه دید متوسط نسبت به هاله‌ها پیدا کنید. بصورت مختصر و مفید هاله‌ها؛ رنگ اونها و ویژگی‌هاشون رو به شما معرفی می‌کنه. بعد نقاط آسیب‌پذیری اونها رو یادآور میشه و سپس راه پاکسازی و درمان رو به شما در نشون میده. کل کتاب خوبی هست برای یک مبتدی هاله درمانی شدن. در ضمن مختصری هم به معرفی چاکراها پرداخته.
اصغربهمنی
۱۴۰۳/۱/۱۱
با درود فراوان خدمت شما دوستان عزیز من از این که این کتاب را خوندم و هنوز کامل درکش نکردم می‌خواهم دوباره بخوانم ولی خیلی چیزها ازش یاد گرفتن ممنون
دلارام 0074
۱۴۰۱/۱۱/۱
چند کتاب برای مراقبه خریدم و واقعا ازشون راضی نبودم اما این کتاب فوق العادست بیان ساده اموزش عالی و قطعا کاربردی
Mahdiye Mz
۱۴۰۱/۹/۲۰
عالی برای شناخت هاله‌ها چاکراها و مباحث مقدماتی بسیار عالی بود
دنیا زردشتیان
۱۴۰۲/۶/۱۶
من همیشه به این مبحث علاقه داشتم و به نظرم نسبت به بقیه کتابها کامل تر باشه.
Raha asgari
۱۴۰۲/۱/۱
برای آشنایی مقدماتی با هاله و بطور کلی ویژگی هاش خوبه بد نیست
علیرضا دانایی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
برای آموزش هاله بینی کتاب خوبی هست من که راضی بودم واستفاده زیادی بردم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب هاله درمانی

برای دریافت کتاب هاله درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.