معرفی و دانلود کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم!

عکس جلد کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم!
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم!

کیتی از آن دخترهای پرجنب‌وجوشی است که دوست ندارد کسی به او بگوید چه کار کند و چه کار نکند. کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم! از بل مونی شما را با یک نامه از کیتی و هشت داستان جذاب از زندگی او همراه می‌کند. نویسنده این اثر را برای کودکان ناسازگار و لجباز به رشته‌ی تحریر درآورده. کتاب حاضر اولین جلد از مجموعه‌ی کیتی دختر آتیش پاره است.

درباره‌ی کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم!

اگر کسی به شما بگوید بعضی از کارها را انجام ندهید و یا بعضی از آن‌ها را حتماً انجام دهید، چه کار می‌کنید؟ مثلاً اگر مامان یا بابا از شما بخواهند که وقتی به میهمانی می‌روید زیاد شیطنت نکنید، به آن‌ها چه می‌گویید؟ کیتی، دختر آتش پاره و پرجنب‌وجوش کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم! (I Don't Want To) دوست دارد آزادانه هر کاری را که دلش می‌خواهد انجام دهد. او اصلاً خوشش نمی‌آید که کسی به او بگوید چه کاری را در چه زمانی انجام دهد یا از چه رفتارهایی دوری کند. به‌ همین‌ دلیل هم خیلی وقت‌ها به دردسر می‌افتد. حالا در اولین قسمت از ماجراهای این دختربچه‌ی بازیگوش و البته باهوش، کیتی در برابر نه گفتن و انجام کار دلخواهش قرار گرفته و دوست ندارد امرونهی بزرگ‌ترها را بشنود. اما چاره چیست؟ کیتی برای بیرون آمدن از این وضعیت چه کاری باید انجام دهد؟ اگر شما به جای کیتی بودید، چه تصمیمی می‌گرفتید؟

بل مونی (Bel Mooney) نویسنده‌ی خلاق کتاب حاضر در این اثر شما را به خواندن نُه ماجرای آموزنده، جذاب و البته خنده‌دار دعوت می‌کند. داستان‌های بامزه‌ی کیتی به شما کمک می‌کنند تا راه‌حل بسیاری از مشکلاتتان را پیدا کنید. لازم به ذکر است این اثر آموزنده به همت نشر افق و ترجمه‌ی داوود شعبانی به چاپ رسیده و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کیتی دختر آتش پاره

تاکنون مجموعه‌های داستانی آموزنده‌ی زیادی برای کودکان نوشته شده و به چاپ رسیده است. یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های چند جلدی کودک، مجموعه داستان‌های چهارده جلدی کیتی دختر آتش پاره (Kitty and Friends) است که ماجراهای یک دختر شیطان و پرجنب‌وجوش به نام کیتی را روایت می‌کند. کیتی در هر جلد از داستان، شما را به دل ماجرایی جدید دعوت می‌کند که هر کدام یک پیام آموزنده را در خود جای داده‌اند. تهیه‌ی این مجموعه و خواندن آن توسط کودکان، فرآیندهای یادگیری، ارتباط با دیگران و مهارت‌های زندگی را به آن‌ها می‌آموزد و کمک می‌کند در بزنگاه‌های زندگی فردی و اجتماعی خود، بالغانه رفتار کنند و تصمیم بگیرند. مجموعه کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره برای هر کودک در حال رشد و یادگیری، مانند یک معلم همیشگی عمل می‌کند که مباحث آموزنده را با چاشنی طنز و قصه به کودکان یاد می‌دهد.

این مجموعه را انتشارات افق به چاپ رسانده و در اختیار کودکان قرار داده است.

کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم! برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کودکان 5 تا 8ساله پیشنهاد می‌کنیم. اگر کودکی دارید که از مطالعه‌ی ماجراهای دنباله‌دار و هیجان‌انگیز لذت می‌برد و یا چندان به توصیه‌های بزرگ‌ترها گوش نمی‌کند، این کتاب مناسب اوست.

با بل مونی بیشتر آشنا شویم

بل مونی یک روزنامه‌نگار انگلیسی است که با نام بریل آن مونی هم شناخته می‌شود. او که زاده‌ی سال 1946 میلادی‌ست، در دانشگاه کالج لندن و در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی به تحصیل پرداخت. همچنین بعدها در رشته‌ی فلسفه تجربه‌اندوزی کرد و سپس به حوزه‌ی روزنامه‌نگاری وارد شد. داستان‌های کیتی، دختر آتش پاره از آثار موفق بل مونی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم! می‌خوانیم

مادر سرش را روی دستش گذاشت، بعد سرش را بالا آورد و آهی کشید و گفت: «خیلی خب!، تو کثیف بمان!»

او دانیل را از پله‌ها بالا برد تا حمام کند.

پس از چند دقیقه، کیتی از ماندن در آشپزخانه خسته شد و آهسته از پله‌ها بالا رفت. بیرون حمام گوش ایستاد. صدای شالاپ‌شلوپ آب می‌آمد و دانیل از خوشحالی سر‌و‌صدا به پا می‌کرد و مادر داشت آهسته با او حرف می‌زد. ناگهان کیتی احساس کرد خیلی چسبناک و ناراحت است. لای موهایش پر از خرده نان‌های چسبناک بود و تی‌شرت خاکی و پاهایی که به خاطر غلت زدن روی علف‌ها، می‌خاریدند، همه دست به دست هم داده بودند و او را به شدت آزار می‌دادند. کیتی احساس کرد خیلی کثیف است. و به دانیل که داشت تمیز می‌شد، حسودی کرد.

وقتی مادر داشت دانیل را از پاگرد به اتاقش می‌برد، کیتی خودش را در گوشه‌ای پنهان کرد. حوله‌ی بزرگ و سفیدی دور سر و بدن دانیل پیچیده شده بود. بعد کیتی، آهسته و آرام، به حمام رفت. وان هنوز پر از آب بود و بهترین قایق دانیل با دوتا مرغابی، روی آب شناور بودند. قایق و مرغابی‌ها تمیز به‌نظر می‌آمدند. آب گرم بود و انگار او را صدا می‌زد.

کیتی کفش و جورابش را درآورد، بعد ایستاد. فقط صورت و دست‌ها و پاهایش کثیف بودند. بقیه‌ی بدنش با لباس پوشیده شده بود، ولی خود لباس‌ها هم مربایی و خاکی بودند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
یک نامه از کیتی
نمی‌خواهم دندان‌هایم را بشویم
نمی‌خواهم سبزیجاتم را بخورم
نمی‌خواهم دست‌ورویم را بشویم
نمی‌خواهم بخوابم
نمی‌خواهم بگویم بله
نمی‌خواهم شریک بشوم
نمی‌خواهم اتاقم را مرتب کنم
نمی‌خواهم با خواهر کوچکم بازی کنم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم!
نویسنده
مترجمداود شعبانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-964-36922-5-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم!

Sogand
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
برای بچه‌های کوچولو خوبه😑
برای بچه‌های زیر ۱۰ سال
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم!

برای دریافت کتاب کیتی دختر آتش پاره 1: من نمی‌خواهم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.